De beste Nederlanders fietsen niet in de Tourquote:Op maandag 14 juli 2008 12:54 schreef Dos37 het volgende:
De NOS is er ook bij. 2 Luxemburgers in eigenlijk 3 truien waar zijn de Nederlanders toch
Koers is nog niet los, zie dit als een soort paradequote:
Ja maar alleen tijdens het vlakke. Op de cols neemt een motor het over.quote:
ze zijn nog niet officieel gestart.quote:
Depart reele is nog niet gegeven, dus de koers is nog geneutraliseerdquote:
Ze leiden ze meestal de stad of het dorp uit waar ze starten en dan is de echte start pas.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:06 schreef Atreidez het volgende:
Ik zie t nu. Een rollende start dusBen nog een redelijke tournoob enzo..
Als er een kopgroep weg is, zijn die punten natuurlijk ook weg.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:17 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom gaat Freire nu? De eerste sprint is pas na 52 kilometer
Hij zat een keer in een Vuelta bergrit in een kopgroep met O'Grady en Zabelquote:Op maandag 14 juli 2008 13:16 schreef Sjiznit het volgende:
Ik kan me herrineren dattie dat wel vaker heeft gedaan in een bergetappe ergens in een andere ronde. Weet alleen niet meer waar en welke. Toen werd hij op de laatste berg teruggepakt.
Volgens mij was het Cioni.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:17 schreef _Ardjen_ het volgende:
ik dacht popo te zien voor silence in de kopgroep, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk
Ja maar laat dan een andere renner van de Rabo dan het gat dicht rijden naar de kopgroep ipv Freire mee te sturen.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Als er een kopgroep weg is, zijn die punten natuurlijk ook weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |