Ik mis Stijn Devolder in dit scenario.quote:Op zondag 13 juli 2008 17:56 schreef Ereinion het volgende:
Morgen trekt Piepoli met Riccò in de aanval op de Tourmalet, CSC en Caisse schuiven slim A.Schleck en Pereiro mee. De angsthazen Menchov en Evans verschuilen zich achter hun zwakke ploeg, en ontdekken tot hun schrik aan de finish dat ze een niet meer te achterhalen achterstand hebben
Denk niet dat die meekan als Ricco gaat.quote:Op zondag 13 juli 2008 18:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik mis Stijn Devolder in dit scenario.
Kan best, maar dan staat hij nog steeds niet in het scenarioquote:Op zondag 13 juli 2008 18:06 schreef Wombcat het volgende:
Denk niet dat die meekan als Ricco gaat.
dat zou natuurlijk mooi zijn jaquote:Op zondag 13 juli 2008 17:56 schreef Ereinion het volgende:
Morgen trekt Piepoli met Riccò in de aanval op de Tourmalet, CSC en Caisse schuiven slim A.Schleck en Pereiro mee. De angsthazen Menchov en Evans verschuilen zich achter hun zwakke ploeg, en ontdekken tot hun schrik aan de finish dat ze een niet meer te achterhalen achterstand hebben
Moet werkenquote:Op zondag 13 juli 2008 18:12 schreef Bartoli het volgende:
[..]
dat zou natuurlijk mooi zijn ja![]()
trouwens de etappe is in zijn geheel op TV
Mooiquote:Op zondag 13 juli 2008 18:12 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Trofimov rijdt maar mee tot de 13e etappe was althans van te voren aangekondigd. Trofimov gaat in Peking meedoen aan de Olympische MTB koers.quote:Op zondag 13 juli 2008 18:06 schreef Happel het volgende:
Trofimov vandaag in de bus (28'11) geëindigd. Morgen in de aanval of trekt hij het gewoon niet?
Morgen is het weer tijd voor Stijn om door het ijs te zakken.quote:Op zondag 13 juli 2008 18:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Mooi, hoorde al dat ie om 1240 ging beginnen morgen, maar dacht dat ze het eerste gedeelte uit de tv reportage gesloopt hadden.quote:Op zondag 13 juli 2008 18:12 schreef Bartoli het volgende:
[..]
dat zou natuurlijk mooi zijn ja![]()
Ricco is geen favoriet voor morgen. Hij heeft vandaag alles gegeven en hij gaat voor zn teamgenoot Piepoli rijden. Morgen zal er waarschijnlijk een deelnemer voor het bergklassement ontsnappen op de Tourmalet om punten te verzamelen. Hij zal dan proberen de dagzege te veroveren om op de Hautacam zijn trui veilig te stellen. Op de Hautacam verwacht ik dan in de schaduw van de ontsnapte vuurwerk, Menchov en Evans zullen zich in de laatste kilometers niet meer kunnen verstoppen in het peloton.quote:Op zondag 13 juli 2008 18:51 schreef One_of_the_few het volgende:
Ricco de favoret voor mrogen weer.
Hopelijk wordt evans er hard afgereden. De enige rijder die echt de koers maakt is Valverde, van de klassemensrijders dan.
quote:Op zondag 13 juli 2008 17:58 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Droomscenario.
Maar zo zal het (helaas) wel niet gaan.
Die komt op een half ur binnen, terwijl Michel oreert dat hij dat in de tijdrit wel weer goedmaakt.quote:Op zondag 13 juli 2008 18:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Je vergeet het juiste infuus.quote:Op zondag 13 juli 2008 19:00 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Goed slapen, veel macaroni eten en hij koerst morgen weer als een nieuwe.
Vanaf de neutrale zone..quote:Op zondag 13 juli 2008 20:21 schreef Dos37 het volgende:
Dit wordt eindelijk genieten. Volgens mij is de NOS er ook vanaf het begin bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |