Aanmeldtopic KPD Alstu..quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:53 schreef ajf het volgende:
Vraagje:
Deze: Aanmeldtopic KPD is gesloten. Ik kan nergens meer vinden waar je je kan aanmelden.
Dank je Tallyquote:
Zoals ik al eerder heb aangegeven maakt het me weinig uit wie de TS is.. Er zijn zat meisjes met hetzelfde probleem en die zouden uit zo'n topic tips kunnen halen..quote:Op woensdag 24 december 2008 08:50 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Want??
Ik onderbouw al m'n commentaar op wat die prutser zit te verkondigen.
Jullie pretenderen hier een normaal topic van te willen maken maar jullie verneuken het zelf door hem wel "serieus" te nemen terwijl allang "bewezen" is dat dat dus niet het geval is.
Meisje hequote:Op woensdag 24 december 2008 08:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder heb aangegeven maakt het me weinig uit wie de TS is.. Er zijn zat meisjes met hetzelfde probleem en die zouden uit zo'n topic tips kunnen halen..
quote:Op woensdag 24 december 2008 08:56 schreef Netsplitter het volgende:
charel1
man 33 maldegem
--------------------------------------------------------------------------------
Gastenboek Foto's
--------------------------------------------------------------------------------
Over mezelf
Naam
bruno De metsenaere
Geboortedatum
12/03/1975
België
Moedertaal
Nederlands
Beroep
Bediende
Tags
humor, vrienden, liefde, vriendschap, gezellig
Op zoek naar
Relaties
Liefdesstatus
Single
Seksuele voorkeur
Homoseksueel
quote:
Een kloon?quote:Op vrijdag 26 december 2008 09:43 schreef charel1 het volgende:
Ik weet niet waar je dat vandaan hebt maar klopt niet Netsplitter. Ben nieuw als poster op dit forum, ik zal daar even naar kijken. Ik meende dat ik dit al netjes had ingevuld.....
Allemachtig kan ik er iets maar dan ook iets aan doen dat jullie mij weer aanzien voor de persoon die ik ben???
Zelf zo vindingrijk waren om je profiel aan te passen? Nu moet je het niet te gek maken he..quote:Op vrijdag 26 december 2008 09:58 schreef charel1 het volgende:
Tja wat jij wilt. Nou profiel aangepast nadat ik een nieuwe pass had aangevraagd. Toch leuk dat jullie zelf zo vindingrijk waren om mijn profiel aan te passen.....en dat ik een rasechte Belg was geworden.
quote:Op woensdag 24 december 2008 08:56 schreef Netsplitter het volgende:
charel1
man 33 maldegem
Gastenboek Foto's
Over mezelf
Naam
bruno De metsenaere
Geboortedatum
12/03/1975
België
Moedertaal
Nederlands
Beroep
Bediende
Tags
humor, vrienden, liefde, vriendschap, gezellig
Op zoek naar
Relaties
Liefdesstatus
Single
Seksuele voorkeur
Homoseksueel
Dat komt hier ook helemaal niet vandaan..quote:Op zaterdag 27 december 2008 09:09 schreef charel1 het volgende:
[..]
Dit stond er niet in anders toen ik het profiel opende
Eh nee hoor, die ban was geheel terecht en die heb je ook uitgezeten.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:05 schreef zoalshetis het volgende:
remlof dacht op een dronken avond dat het wel kies was om eens naar jou te luisteren, ook hij is daar van teruggekomen.
ja dat weet ik. maar uiteindelijk heb ik gelijk. het gaat om de willekeur van de 'seks'mod. en je weet precies waarom als ik het topic, 'hoe vaak ga jij vreemd', aanstip als voorbeeld.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Eh nee hoor, die ban was geheel terecht en die heb je ook uitgezeten.
Ik snap wel waar je heen wilt, maar leg niet op alle slakken zout.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja dat weet ik. maar uiteindelijk heb ik gelijk. het gaat om de willekeur van de 'seks'mod. en je weet precies waarom als ik het topic, 'hoe vaak ga jij vreemd', aanstip als voorbeeld.
ik mis de 'seks' mods die verstand hadden van zaken en echt de interessante topics niet weg zouden bonjouren, maar zouden laten staan en de 13 in een dozijn-topics zouden sluiten. nu is het omgekeerde wereld. en kritiek wordt uiteindelijk gebanned. of niet eens beantwoord.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:14 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik snap wel waar je heen wilt, maar leg niet op alle slakken zout.
Zelf vind ik het klimaat in SEX gewoon anders dan in R&P. Daarom zou ik bepaalde zaken eerder in SEX dan in R&P posten...ook al zit er een overlap. Het zijn toch andere users die reageren.
deze dus. niks van tally, die toch erg actief is in dat slowchattopic, gehoord? is dat normaal in fb?quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:22 schreef zoalshetis het volgende:
waarom is dat topic "hoe vaak ga jij vreemd" nog open? teneerste is het geen seks topic en ten tweede 3 miljard in een dozijn geneuzel.
Ga toch weg man.. Je ziet toch dat het een lopend topic is.. Waarin word gediscussieerd.. Die zou geen enkele mod dicht gooien.. Maar als jij je zeik avondje heb mag je hier wel even zeiken hoor..quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik mis de 'seks' mods die verstand hadden van zaken en echt de interessante topics niet weg zouden bonjouren, maar zouden laten staan en de 13 in een dozijn-topics zouden sluiten. nu is het omgekeerde wereld. en kritiek wordt uiteindelijk gebanned. of niet eens beantwoord.
jouw 'lopende topicje' is erg oud, belegen en zeker niet vaak bezocht in verhouding.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Ga toch weg man.. Je ziet toch dat het een lopend topic is.. Waarin word gediscussieerd.. Die zou geen enkele mod dicht gooien.. Maar als jij je zeik avondje heb mag je hier wel even zeiken hoor..
Je mag hier 30 x op een avond hetzelfde vertellen.. Dat je mij incapabel vind en mij er uit vind zien als een pot.. Je mij triest vind.. En nog meer van die opmerkingen.. Dat maakt jou alleen maar triester
En al je andere posts hier om te hameren op dat jij wel niet gelijk zou hebben en zogezegd roden die mijn notes alleen maar onzin zouden vinden maken je alleen maar nog zieliger..
En ik niet beschaafd? Ik ben niet diegene die de ander uitmaakt voor van alles en nog wat..
En als ik er mee zou stoppen (wat ik nog lang niet van plan ben) dan ben jij de eerste die het hoort mag jij solliciteren..
Inderdaad val je in herhaling.. En oud of niet.. Hij word gebruikt.. Er word gepost.. Dus blijft hij open..quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jouw 'lopende topicje' is erg oud, belegen en zeker niet vaak bezocht in verhouding.
het is dat die nonsens nog openstaat. that's all, maar ik treed in herhaling als ik zeg dat je een beetje dom bent, toch?
ik weet dat het zo simpel is met jou als seks 'mod'.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Inderdaad val je in herhaling.. En oud of niet.. Hij word gebruikt.. Er word gepost.. Dus blijft hij open..
Zo simpel is dat.. Ja echt zo simpel..
Ja jij ook he.. Doei hequote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:32 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik weet dat het zo simpel is met jou als seks 'mod'.
nou meid, veel plezier met je beslissingen. en sluit anderssoortige topics voortaan maar niet meer zo snel als jouw modcriterium postaantallen, van metname jou, is.
dit was het, verder natuurlijk gewoon een fijn leven he! en nog de beste wensen natuurlijk.
wat een armoede. maar dat is nou eenmaal zo bij seks en dat stralen ze uit. qua topickeuze en qua intelligentie. ik ga niet meer persoonlijk worden hoor, want dat trekt remlof niet...quote:
Niets mis met een beetje lesbische sex.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat je [..] mij er uit vind zien als een pot..
ik dacht dat jij het inmiddels wel begrepen had, maar blijkbaar niet. ik zuig niet, ik geef kritiek.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik dacht dat je klaar was met je gezuig, zhi.
Je weet niet eens wat kritiek is man.. Maar ik ben wel klaar met jou.. Als jij nog iets te zuigen heb dan los je dat maar op met een ander..quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik dacht dat jij het inmiddels wel begrepen had, maar blijkbaar niet. ik zuig niet, ik geef kritiek.
zakkenwascher.
Topic opgeschoond.. Was inderdaad geen kritiek maar afzeiken..quote:Op woensdag 14 januari 2009 06:59 schreef Blind_Guardian het volgende:
Ik heb niks tegen een beetje kritiek, mits onderbouwd en terecht. Maar ik geloof dat Arma niet helemaal weet wat onderbouwing is: Erotisch computerspel, deel 2
Misschien kan 'ie de volgende keer wat liever uitleggen waarom hij mijn spel niet zo leuk vindt.
http://forum.fok.nl/rde/search_litequote:Op woensdag 14 januari 2009 17:40 schreef OMGshesdutch het volgende:
Ik heb een vraag! je zei laatst dat ik moest zoeken naar het verhalen topic.. kan ik nergens vinden.. waar vind ik die?
Als we al zo gaan beginnen valt er niet te praten he.. Je kan vragen om een reden maar gillen open! en wel nu! dan ben je bij mij toch verkeerd!quote:Op maandag 2 februari 2009 19:19 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Tally, topic open! Nu!
Het gezicht van een vrouw en haar vagina
Weer zo'n typisch geval van een moderator die niets beters te doen heeft![]()
Waarschijnljik heb je zelf een wattle en voel je je aangesproken. Het topic is geopend in SEX en is niet in conflict met de fok!policy. Haal dat slotje er dus maar lekker weer af
Jij denkt dat ik als een lief braaf kindje bij jou verhaal ga halen?quote:Op maandag 2 februari 2009 20:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Als we al zo gaan beginnen valt er niet te praten he.. Je kan vragen om een reden maar gillen open! en wel nu! dan ben je bij mij toch verkeerd!
Powertrip heeft er niets mee te maken maar ik ben je hond niet.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:18 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik als een lief braaf kindje bij jou verhaal ga halen?
Je bent weer de zoveelste incompetente mod op dit forum. De zoveelste die topics sluit om redenen die puur persoonlijk zijn en niets te maken hebben met het algehele belang van de posters op dit forum.
Maar goed, je bent niet de eerste mod op een powertrip
Een mod staat in dienst van het forum, dus de users. Dus ja, je bent wel mijn hond als je het zo wil stellen.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Powertrip heeft er niets mee te maken maar ik ben je hond niet.
quote:Op maandag 2 februari 2009 21:25 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Een mod staat in dienst van het forum, dus de users. Dus ja, je bent wel mijn hond als je het zo wil stellen.
nee jij hebt het echt begrepenquote:Op maandag 2 februari 2009 21:25 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Een mod staat in dienst van het forum, dus de users. Dus ja, je bent wel mijn hond als je het zo wil stellen.
Zit! Lig! Rol om! Braaf!quote:
Ga jij anders ook even terug in je mand.quote:
Wat dacht je van:quote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 21:44 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ga jij anders ook even terug in je mand.
Wat dacht je van: Ik ga een normale discussie aanquote:Op maandag 2 februari 2009 21:45 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Wat dacht je van:
Gedraag je als een goede mod en sluit geen topics waar je sowieso al helemaal niets in te zoeken hebt!
Voor jou heb ik wel altijd respect gehad, deels door je avatar. Misschien dat jij die noob van een Tally kunt trainen?quote:Op maandag 2 februari 2009 21:46 schreef NJ het volgende:
Ja, je boodschap komt echt duidelijk over, PCP.
Gooi dat topic weer normaal open en ik doe meequote:Op maandag 2 februari 2009 21:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Wat dacht je van: Ik ga een normale discussie aan
Zolang je dat niet kan valt er niet te praten..
Ik ben het nu wel zat.. Topic blijft dicht.. En nu reageer ik niet meer op je totdat je normaal kan reageren..quote:Op maandag 2 februari 2009 21:54 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Gooi dat topic weer normaal open en ik doe mee
Ik zal er op lettenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 03:11 schreef Nosh het volgende:
Hey Tally.. kun je misschien eens wat doen aan dat interpunctiegebruik van je..? Want het komt ietwat nietszeggend over zo..
Je topic is weer open in ONZquote:Op maandag 2 februari 2009 21:54 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Gooi dat topic weer normaal open en ik doe mee
Daar zitten alleen maar mensen die niets van vagina's afwetenquote:
Nee hoor, ik zit er ookquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:12 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Daar zitten alleen maar mensen die niets van vagina's afweten
jij hier?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
jij bent een boob-man, dat is jouw expertise
ja jaquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik kon het niet nalaten om een reactie te plaatsen op P_o_p en nu staat het in MyAt
Jij niet. Maar zo trekt dat SC aan en word er geroepen dat er met 2 maten word gemeten omdat ik in een ander topic wel zou mogen. We hebben SC-topics zat waarin je (en andere) dat kwijt kunnen.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:06 schreef karr-1 het volgende:
Ik blijf het vreemd vinden dat een beetje op elkaar reageren meteen afgeserveerd wordt als SC en dat moet je maar ergens anders doen. Zolang het niet uit de hand loopt heb ik er geen problemen mee.
Oke daar heb je gelijk in, al blijf ik van mening dat niet alles meteen SC is. Maar voor de rest ben ik het met je eens.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Jij niet. Maar zo trekt dat SC aan en word er geroepen dat er met 2 maten word gemeten omdat ik in een ander topic wel zou mogen. We hebben SC-topics zat waarin je (en andere) dat kwijt kunnen.
Dit duidelijk wel..quote:Op maandag 9 februari 2009 14:25 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Oke daar heb je gelijk in, al blijf ik van mening dat niet alles meteen SC is. Maar voor de rest ben ik het met je eens.
Daar denken we dan anders over, maar dat is duidelijk.quote:
Dat blijkt.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:28 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Daar denken we dan anders over, maar dat is duidelijk.
ik zag alleen die ene postquote:Op zondag 22 februari 2009 12:44 schreef BlixaBargeld het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/245365
spamaccountje
wordt aangewerktquote:Op zondag 22 februari 2009 13:11 schreef BlixaBargeld het volgende:
[..]
in 2 topics een verzoek om toch vooral op hun website te kijken
Thanksquote:Op zondag 22 februari 2009 13:11 schreef BlixaBargeld het volgende:
[..]
in 2 topics een verzoek om toch vooral op hun website te kijken
Thanksquote:
Er is iets fout gegaan met het mergen van de topics hoorde ik net.. Ze zijn aan het kijken wat het probleem is en of dit opgelost kan worden.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:04 schreef Chriz2k het volgende:
Mag je vriend/vriendin masturberen?
Ik snap het niet. Maar volgens mij zijn er twee topics gemerged, vervolgens 100 reacties verwijderd en nu is het topic stuk aangezien ik een post heb geplaatst, ik er als laatste reageerder bij sta, maar er geen post van me is te bekennen!
Kan je ook iets anders dan zeuren?quote:
Daar was niks zeurderigs aan bedoeld, hoor. Ik vond het gewoon een typisch iets, omdat het mij ook al opviel. Niks meer, niks minder. En al zeker geen commentaar op jou of wie dan ook. Misschien moet je je dingen niet zo snel op jezelf betrekken.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:07 schreef Tally het volgende:
Kan je ook iets anders dan zeuren?
Misschien eerst even wachten op een uitleg voor je meteen aannames maakt..
Ik weet dat ik in jou ogen veel fout doe.. En die mening mag je hebben maar zo snel happen..
De opmerking typisch kan ik niet uitleggen als o het viel mij ook al op. Maar zoals je al zegt zal het wel aan mij liggen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar was niks zeurderigs aan bedoeld, hoor. Ik vond het gewoon een typisch iets, omdat het mij ook al opviel. Niks meer, niks minder. En al zeker geen commentaar op jou of wie dan ook. Misschien moet je je dingen niet zo snel op jezelf betrekken.
Topickillerquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:04 schreef Chriz2k het volgende:
Ik snap het niet. Maar volgens mij zijn er twee topics gemerged, vervolgens 100 reacties verwijderd en nu is het topic stuk aangezien ik een post heb geplaatst, ik er als laatste reageerder bij sta, maar er geen post van me is te bekennen!
Als het goed is moeten nu alle posts in dat topic staan.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:04 schreef Chriz2k het volgende:
Een typisch probleem wat mij ook al opviel. Simple as that.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:18 schreef Tally het volgende:
De opmerking typisch kan ik niet uitleggen als o het viel mij ook al op. Maar zoals je al zegt zal het wel aan mij liggen.
Geen probleem!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een typisch probleem wat mij ook al opviel. Simple as that.
Als jij daadwerkelijk denkt dat ik met die typisch iets bedoel als: "Oh zie je, dat zal Tally wel weer gedaan hebben want, ondanks dat ik haar bijna nooit ergens one on one tegenkom, vind ik haar stom en slecht en ze heeft dat typische probleem vast en zeker expres veroorzaakt, want zo is ze!' dan zit dat toch echt in jezelf.
Laten we het maar gewoon op een spraakverwarrinkje houden want er is geen kool om het sop enige waarde te geven.
Ja Remlof heeft een oplossend denkvermogenquote:
Beetje typisch ook dat je het hier netjes uitpraat (en vind ik alleen maar tof!) en in een ander topic gaat zeuren over korte lontjes en lange tenenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een typisch probleem wat mij ook al opviel. Simple as that.
Als jij daadwerkelijk denkt dat ik met die typisch iets bedoel als: "Oh zie je, dat zal Tally wel weer gedaan hebben want, ondanks dat ik haar bijna nooit ergens one on one tegenkom, vind ik haar stom en slecht en ze heeft dat typische probleem vast en zeker expres veroorzaakt, want zo is ze!' dan zit dat toch echt in jezelf.
Laten we het maar gewoon op een spraakverwarrinkje houden want er is geen kool om het sop enige waarde te geven.
Lieverd, die dingen liepen tegelijkertijd. En dat is een sc topic, waar mijn overdrijving aan de orde van de dag is.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:57 schreef Tally het volgende:
Beetje typisch ook dat je het hier netjes uitpraat (en vind ik alleen maar tof!) en in een ander topic gaat zeuren over korte lontjes en lange tenen
Ik neem het allemaal niet persoonlijk..quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lieverd, die dingen liepen tegelijkertijd. En dat is een sc topic, waar mijn overdrijving aan de orde van de dag is.
Don't take it too serious en al helemaal niet persoonlijk!
Eerst uitgepraat en dan weer zoeken naar iets. Met constant olie op het vuur gooien wakker je enkel en alleen maar vervelende reacties uit. Zoals ik al eerder gepost hebt: het is op een gegeven ogenblik simpel weg niet meer om aan te zien. Doe me een lol en geef als moderator het voorbeeld ipv gefrustreerde reacties te geven waarop users deze mogen lijmen. Jammer dat dit blijft vast hangen in herhaling.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Beetje typisch ook dat je het hier netjes uitpraat (en vind ik alleen maar tof!) en in een ander topic gaat zeuren over korte lontjes en lange tenen
Volgens mij hebben we het hier meerdere malen over gehad.. Een beter wereld begint bij jezelf!quote:Op woensdag 25 februari 2009 01:19 schreef bikkeltje2 het volgende:
[..]
Eerst uitgepraat en dan weer zoeken naar iets. Met constant olie op het vuur gooien wakker je enkel en alleen maar vervelende reacties uit. Zoals ik al eerder gepost hebt: het is op een gegeven ogenblik simpel weg niet meer om aan te zien. Doe me een lol en geef als moderator het voorbeeld ipv gefrustreerde reacties te geven waarop users deze mogen lijmen. Jammer dat dit blijft vast hangen in herhaling.
Aangepast!quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:13 schreef PlungeStock het volgende:
[mannen] Intensiteit van je orgasme?
Kan iemand de TT wijzigen in orgasme, ipv organsme?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |