quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:22 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ben benieuwd naar Angelina Jolie haar kut. Met zulke lippen op haar gezicht moet het beneden toch ook wel wat voorstellen.
Jij neukt alleen op z'n russisch?quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:22 schreef Rosbief het volgende:
Kutten zijn per definitie negatief geladen beerputten, smerig zijn ze![]()
Tieten
Ik heb het nergens over een positief kutje gehad, maar om antwoord te geven op de vraag: Dat is dus een beetje het mysterie. Een kutje kan pas mooi zijn in combinatie met het gezicht denk ik.quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:21 schreef SpecialK het volgende:
hoe ziet een positief kutje er precies uit?
Jij doet het voor de maatschappij?quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:27 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik jank gewoon mijn snikkel erin. Verder denk ik niet teveel na over kutten.
Voor god en vaderland.quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:28 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Jij doet het voor de maatschappij?
dat dusquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:27 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik vind beffen wel leuk dus misschien dat ik daardoor zo goed een kutje kan beoordelen adv uiterlijke kenmerken.quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:27 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ben nou niet echt visueel de kenmerken van een doosch aan het vergelijken met haar gezicht als ik het levende daglicht uit d'r ogen lik.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:00 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ik vind beffen wel leuk dus misschien dat ik daardoor zo goed een kutje kan beoordelen adv uiterlijke kenmerken.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik ben nou niet echt visueel de kenmerken van een doosch aan het vergelijken met haar gezicht als ik het levende daglicht uit d'r ogen lik.
[..]
Ik ben nou niet echt visueel de kenmerken van een doosch aan het vergelijken met haar gezicht als ik het levende daglicht uit d'r ogen lik.
[..]
Of een arrogant slank wijfie met donker haar en een getinte strakke huid, daarbij heb ik altijd het vermoeden dat ze een heerlijk mooi kutje heeftquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:53 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Bij vrouwen met zo'n ingevallen rimpelnek denk ik wel altijd dat hun kut er precies hetzelfde uitziet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |