Thanksquote:Op zondag 22 februari 2009 13:11 schreef BlixaBargeld het volgende:
[..]
in 2 topics een verzoek om toch vooral op hun website te kijken
Thanksquote:
Er is iets fout gegaan met het mergen van de topics hoorde ik net.. Ze zijn aan het kijken wat het probleem is en of dit opgelost kan worden.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:04 schreef Chriz2k het volgende:
Mag je vriend/vriendin masturberen?
Ik snap het niet. Maar volgens mij zijn er twee topics gemerged, vervolgens 100 reacties verwijderd en nu is het topic stuk aangezien ik een post heb geplaatst, ik er als laatste reageerder bij sta, maar er geen post van me is te bekennen!
Kan je ook iets anders dan zeuren?quote:
Daar was niks zeurderigs aan bedoeld, hoor. Ik vond het gewoon een typisch iets, omdat het mij ook al opviel. Niks meer, niks minder. En al zeker geen commentaar op jou of wie dan ook. Misschien moet je je dingen niet zo snel op jezelf betrekken.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:07 schreef Tally het volgende:
Kan je ook iets anders dan zeuren?
Misschien eerst even wachten op een uitleg voor je meteen aannames maakt..
Ik weet dat ik in jou ogen veel fout doe.. En die mening mag je hebben maar zo snel happen..
De opmerking typisch kan ik niet uitleggen als o het viel mij ook al op. Maar zoals je al zegt zal het wel aan mij liggen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar was niks zeurderigs aan bedoeld, hoor. Ik vond het gewoon een typisch iets, omdat het mij ook al opviel. Niks meer, niks minder. En al zeker geen commentaar op jou of wie dan ook. Misschien moet je je dingen niet zo snel op jezelf betrekken.
Topickillerquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:04 schreef Chriz2k het volgende:
Ik snap het niet. Maar volgens mij zijn er twee topics gemerged, vervolgens 100 reacties verwijderd en nu is het topic stuk aangezien ik een post heb geplaatst, ik er als laatste reageerder bij sta, maar er geen post van me is te bekennen!
Als het goed is moeten nu alle posts in dat topic staan.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:04 schreef Chriz2k het volgende:
Een typisch probleem wat mij ook al opviel. Simple as that.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:18 schreef Tally het volgende:
De opmerking typisch kan ik niet uitleggen als o het viel mij ook al op. Maar zoals je al zegt zal het wel aan mij liggen.
Geen probleem!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een typisch probleem wat mij ook al opviel. Simple as that.
Als jij daadwerkelijk denkt dat ik met die typisch iets bedoel als: "Oh zie je, dat zal Tally wel weer gedaan hebben want, ondanks dat ik haar bijna nooit ergens one on one tegenkom, vind ik haar stom en slecht en ze heeft dat typische probleem vast en zeker expres veroorzaakt, want zo is ze!' dan zit dat toch echt in jezelf.
Laten we het maar gewoon op een spraakverwarrinkje houden want er is geen kool om het sop enige waarde te geven.
Ja Remlof heeft een oplossend denkvermogenquote:
Beetje typisch ook dat je het hier netjes uitpraat (en vind ik alleen maar tof!) en in een ander topic gaat zeuren over korte lontjes en lange tenenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een typisch probleem wat mij ook al opviel. Simple as that.
Als jij daadwerkelijk denkt dat ik met die typisch iets bedoel als: "Oh zie je, dat zal Tally wel weer gedaan hebben want, ondanks dat ik haar bijna nooit ergens one on one tegenkom, vind ik haar stom en slecht en ze heeft dat typische probleem vast en zeker expres veroorzaakt, want zo is ze!' dan zit dat toch echt in jezelf.
Laten we het maar gewoon op een spraakverwarrinkje houden want er is geen kool om het sop enige waarde te geven.
Lieverd, die dingen liepen tegelijkertijd. En dat is een sc topic, waar mijn overdrijving aan de orde van de dag is.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:57 schreef Tally het volgende:
Beetje typisch ook dat je het hier netjes uitpraat (en vind ik alleen maar tof!) en in een ander topic gaat zeuren over korte lontjes en lange tenen
Ik neem het allemaal niet persoonlijk..quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lieverd, die dingen liepen tegelijkertijd. En dat is een sc topic, waar mijn overdrijving aan de orde van de dag is.
Don't take it too serious en al helemaal niet persoonlijk!
Eerst uitgepraat en dan weer zoeken naar iets. Met constant olie op het vuur gooien wakker je enkel en alleen maar vervelende reacties uit. Zoals ik al eerder gepost hebt: het is op een gegeven ogenblik simpel weg niet meer om aan te zien. Doe me een lol en geef als moderator het voorbeeld ipv gefrustreerde reacties te geven waarop users deze mogen lijmen. Jammer dat dit blijft vast hangen in herhaling.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Beetje typisch ook dat je het hier netjes uitpraat (en vind ik alleen maar tof!) en in een ander topic gaat zeuren over korte lontjes en lange tenen
Volgens mij hebben we het hier meerdere malen over gehad.. Een beter wereld begint bij jezelf!quote:Op woensdag 25 februari 2009 01:19 schreef bikkeltje2 het volgende:
[..]
Eerst uitgepraat en dan weer zoeken naar iets. Met constant olie op het vuur gooien wakker je enkel en alleen maar vervelende reacties uit. Zoals ik al eerder gepost hebt: het is op een gegeven ogenblik simpel weg niet meer om aan te zien. Doe me een lol en geef als moderator het voorbeeld ipv gefrustreerde reacties te geven waarop users deze mogen lijmen. Jammer dat dit blijft vast hangen in herhaling.
Aangepast!quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:13 schreef PlungeStock het volgende:
[mannen] Intensiteit van je orgasme?
Kan iemand de TT wijzigen in orgasme, ipv organsme?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |