abonnement Unibet Coolblue
pi_66480565
Vele topics over seks in dit subforum. Dan is het best frappant dat ik nog geen topic over toch wel een essentieel onderdeel van sex kan vinden: het orgasme.

FF rukken en kwakken, en dat is je orgasme. Of het nou heerlijk was? Mwah. .

Tijdens een geile neukbeurt met je ideale partner heb je dan een lekkere orgasme. Dag later, neukpartij onder dezelfde omstandigheden, dan blijk je een heerlijke orgasme te hebben die nog beter was dan het vorige. Echt intens. .

Hoe ik de omstandigheden ook controleer, en ze herhaal zoals het tijdens m'n heerlijkste orgasmes was. M'n vriendin en ik doen het vrijwel elke dag. Toch merk ik dat het intensiteit van orgasmes tjijdens de neukpartijen sterk varieert. Ook destijds toen ik wisselde van partner, of steeds dezelfde perfecte partner aanhield. Waardoor komt dit?

Hoe zorg je ervoor dat je orgasme lekker intens is, en niet zomaar van ff kwakje lozen? .
  donderdag 26 februari 2009 @ 14:45:44 #2
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_66481071
Ik kan er ook nooit echt de vinger achter krijgen wat nou het grote verschil is soms. Zelfde meisje, zelfde tijdsduur, zelfde soort seks, en soms dan toch een heel ander orgasme.

Merk bij mezelf wel altijd dat het een stuk intenser is als ik 'over het randje' geduwd wordt. Dat kan door net een paar nagels of wat gekreun in je oor of wat dan ook. Maar het is meestal wel lekkerder dan als je het aan voelt komen en het over je heen laat komen...
pi_66482420
meestal is rukken "normaal".

maar ook wel eens gehad dat ik aan iets geils terug moest denken en met knikkende knietjes bijna KO ging onder de douche.

en ja, orgasme verschillen wel eens, lekkerste is als je lang voorspel hebt en veel verschillende standjes en dan op het laatst lekker beuken of bereden worden


rrrr

ff mijn ding doen
pi_66483511
Gans mijn lichaam schokt en trilt ervan, mits goed gepepen.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_66483600
intensiteiten verschillen ja, maakt het ook interesanter.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_66483719
Hier verschit het ook. Ik kan de vinger er niet op leggen, lekkere sex kan een slecht orgasme geven, van slechte sex kan ik enorm intens klaarkomen.
Trotse mensen verdwalen liever dan de weg te vragen.
  donderdag 26 februari 2009 @ 23:00:32 #7
144851 Kuron
Zinloos geweldig
pi_66502053
Wat bij mij zware invloed lijkt te hebben is hoe moe ik ben. Als ik erg vermoeid ben is het meestal vele malen minder dan als ik veel energie heb, soms zelfs in extreme mate, dat de climax meer een anticlimax is...
"That's when you know you've found someone special: when you can just shut the fuck up for a moment and comfortably share silence..."
pi_66506930
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 23:00 schreef Kuron het volgende:
Wat bij mij zware invloed lijkt te hebben is hoe moe ik ben. Als ik erg vermoeid ben is het meestal vele malen minder dan als ik veel energie heb, soms zelfs in extreme mate, dat de climax meer een anticlimax is...
Hoe bedoel je met dat laatste?
pi_66557234
Alleen mannen? Bij vrouwen varieert het ook sterk heur
  zondag 1 maart 2009 @ 00:38:31 #10
53151 T42
Pinball Wizard
pi_66570520
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 17:28 schreef heaven7 het volgende:
Alleen mannen? Bij vrouwen varieert het ook sterk heur
daar is al een topic voor d8 ik


maar dit doet het voor mij

[ Bericht 14% gewijzigd door Tally op 02-03-2009 13:24:55 (Linkje verwijderd) ]
pi_66614004
quote:
Op zondag 1 maart 2009 00:38 schreef T42 het volgende:

[..]

daar is al een topic voor d8 ik


maar dit doet het voor mij


[ Bericht 15% gewijzigd door Tally op 02-03-2009 13:25:06 ]
pi_66614254
quote:
Op zondag 1 maart 2009 00:38 schreef T42 het volgende:

[..]

daar is al een topic voor d8 ik


maar dit doet het voor mij

Ik moet echt leren om daar niet op te klikken op het werk

en de foto zelf

OT:
bij mij als ik moeite doe om het in te houden en een paar keer van de rand kan terugkeren dan verwacht ik ook meestal een enorm intense orgasme en die krijg ik dan ook
is het eerder een vlugertje, dan voelt het soms inderdaad zoals "zak-lozen" en veel minder intens

[ Bericht 10% gewijzigd door Tally op 02-03-2009 13:25:17 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')