Zelfs als ze wel beschikbaar is.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:12 schreef LasTeR het volgende:
Wat maakt het uit zeg, als je geil bent en je partner is niet beschikbaar moet dat toch gewoon kunnen?
quote:Op maandag 12 januari 2009 23:12 schreef Chinless het volgende:
Moet zij toch weten? Als zij daar plezier in heb hou ik d'r niet tegen. Als ik er maar op mag wanneer ik wil![]()
quote:Op maandag 12 januari 2009 23:12 schreef Chinless het volgende:
Moet zij toch weten? Als zij daar plezier in heb hou ik d'r niet tegen. Als ik er maar op mag wanneer ik wil![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waarom is mastruberen een zonde ?quote:
Dat staat in de bijbel!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:19 schreef daanski82 het volgende:
[..]
waarom is mastruberen een zonde ?
Gemeen ben jij hoorquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:12 schreef peerke83 het volgende:
Ik zou er geen probleem mee hebben als mijn vriendin dat zou doen. Beter gezegt, ik wil nog wel eens zorgen dat ze opgewonden raakt voordat ik 's avond naar huis ga, zodat ze nog wat "huiswerk" te doen heeft.
Zij is net zo gemeen en wil dat ook wel eens terug doen. En dan later vraagt ze of ik me vermaakt heb. Ze heeft er duidelijk geen probleem mee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |