abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 december 2008 @ 15:53:00 #101
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_64287276
Vraagje:

Deze: Aanmeldtopic KPD is gesloten. Ik kan nergens meer vinden waar je je kan aanmelden.
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
pi_64287595
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 15:53 schreef ajf het volgende:
Vraagje:

Deze: Aanmeldtopic KPD is gesloten. Ik kan nergens meer vinden waar je je kan aanmelden.
Aanmeldtopic KPD Alstu..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  dinsdag 23 december 2008 @ 17:18:16 #103
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_64290597
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 16:01 schreef Tally het volgende:

[..]

Aanmeldtopic KPD Alstu..
Dank je Tally
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
  dinsdag 23 december 2008 @ 17:22:15 #104
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64290743
waarom is dat topic "hoe vaak ga jij vreemd" nog open? teneerste is het geen seks topic en ten tweede 3 miljard in een dozijn geneuzel.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 24 december 2008 @ 08:56:08 #105
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_64315505
charel1
man 33 maldegem

--------------------------------------------------------------------------------
Gastenboek Foto's

--------------------------------------------------------------------------------

Over mezelf
Naam
bruno De metsenaere
Geboortedatum
12/03/1975
België
Moedertaal
Nederlands
Beroep
Bediende
Tags
humor, vrienden, liefde, vriendschap, gezellig
Op zoek naar
Relaties
Liefdesstatus
Single
Seksuele voorkeur
Homoseksueel
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_64315506
quote:
Op woensdag 24 december 2008 08:50 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Want??
Ik onderbouw al m'n commentaar op wat die prutser zit te verkondigen.
Jullie pretenderen hier een normaal topic van te willen maken maar jullie verneuken het zelf door hem wel "serieus" te nemen terwijl allang "bewezen" is dat dat dus niet het geval is.
Zoals ik al eerder heb aangegeven maakt het me weinig uit wie de TS is.. Er zijn zat meisjes met hetzelfde probleem en die zouden uit zo'n topic tips kunnen halen..
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 24 december 2008 @ 09:01:08 #107
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_64315582
quote:
Op woensdag 24 december 2008 08:56 schreef Tally het volgende:

[..]

Zoals ik al eerder heb aangegeven maakt het me weinig uit wie de TS is.. Er zijn zat meisjes met hetzelfde probleem en die zouden uit zo'n topic tips kunnen halen..
Meisje he
quote:
Op woensdag 24 december 2008 08:56 schreef Netsplitter het volgende:
charel1
man 33 maldegem

Gastenboek Foto's

Over mezelf
Naam
bruno De metsenaere
Geboortedatum
12/03/1975
België
Moedertaal
Nederlands
Beroep
Bediende
Tags
Op zoek naar
Relaties
Liefdesstatus
Single
Seksuele voorkeur
Homoseksueel
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_64315608
quote:
Op woensdag 24 december 2008 09:01 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Meisje he
[..]
Zoals ik al eerder aangaf kan het me weinig schelen of het nu een man of vrouw is..
pi_64371462
Ik weet niet waar je dat vandaan hebt maar klopt niet Netsplitter. Ben nieuw als poster op dit forum, ik zal daar even naar kijken. Ik meende dat ik dit al netjes had ingevuld.....
Allemachtig kan ik er iets maar dan ook iets aan doen dat jullie mij weer aanzien voor de persoon die ik ben???
pi_64371500
Weet ook al waarom ik het nog niet had aangepast. Ik vul alles netjes in en als ik dan op wijzigingen doorvoeren klik, zegt ie dat mijn combi username en pass niet correct is.......
Daarom dus!
  vrijdag 26 december 2008 @ 09:48:33 #111
231865 Gabbylicious
Fuck my nickname
pi_64371510
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 09:43 schreef charel1 het volgende:
Ik weet niet waar je dat vandaan hebt maar klopt niet Netsplitter. Ben nieuw als poster op dit forum, ik zal daar even naar kijken. Ik meende dat ik dit al netjes had ingevuld.....
Allemachtig kan ik er iets maar dan ook iets aan doen dat jullie mij weer aanzien voor de persoon die ik ben???
Een kloon?
WOS'ser for life.
pi_64371604
Tja wat jij wilt. Nou profiel aangepast nadat ik een nieuwe pass had aangevraagd. Toch leuk dat jullie zelf zo vindingrijk waren om mijn profiel aan te passen.....en dat ik een rasechte Belg was geworden.
pi_64371885
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 09:58 schreef charel1 het volgende:
Tja wat jij wilt. Nou profiel aangepast nadat ik een nieuwe pass had aangevraagd. Toch leuk dat jullie zelf zo vindingrijk waren om mijn profiel aan te passen.....en dat ik een rasechte Belg was geworden.
Zelf zo vindingrijk waren om je profiel aan te passen? Nu moet je het niet te gek maken he..
Jij bent de enige die dat kan.. En misschien is het inderdaad fout gegaan toen je het probeerde maar niet iemand anders de schuld in de schoenen schuiven..
pi_64394447
quote:
Op woensdag 24 december 2008 08:56 schreef Netsplitter het volgende:
charel1
man 33 maldegem

Gastenboek Foto's

Over mezelf
Naam
bruno De metsenaere
Geboortedatum
12/03/1975
België
Moedertaal
Nederlands
Beroep
Bediende
Tags
Op zoek naar
Relaties
Liefdesstatus
Single
Seksuele voorkeur
Homoseksueel

Dit stond er niet in anders toen ik het profiel opende
pi_64423447
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 09:09 schreef charel1 het volgende:

[..]

Dit stond er niet in anders toen ik het profiel opende
Dat komt hier ook helemaal niet vandaan..
Want als je goed hebt opgelet kan je in je profiel hier niet opgeven waar je naar op zoek bent, je seksuele voorkeur is of welke tags je aan je profiel kan hangen..
  dinsdag 13 januari 2009 @ 18:05:20 #116
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64998634
tally, je weet waar ik op doel.

als jij nou eens de beschaafdheid had om in fb te antwoorden, dan zou ik dat topic ook met rust laten. maar dat greintje beschaafdheid onbreekt bij jou. en wat rijmt er op jou? tovenaarsmouw.

oh ja, jouw notes worden door enkele roden niet echt beschouwd als notes, maar eerder als karaktermoord van een kritisch persoon. dus dat kan je achterwege laten en ook in je tovenaarsmouw steken. ja ok, remlof dacht op een dronken avond dat het wel kies was om eens naar jou te luisteren, ook hij is daar van teruggekomen.

wel 13 in een dozijntroep laten staan tally, maar de echte topics sluiten als ware je een klein dreinendkind, riekt naar willekeur. dat is iets wat wij users niet willen zien. sluit dat topic over "hoe vaak ga jij vreemd..." het is niet eens een sekstopic maar r&p topic. gelukkig zouden die mensen wel weten wat te doen met kritiek en zo'n bud 13-in-een-dozijn topic.

maar dit is jouw kleine overwinning, dus het is je gegund. geniet er van. eekhoorn.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 18:10:54 #117
104871 remlof
Europees federalist
pi_64998808
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 18:05 schreef zoalshetis het volgende:
remlof dacht op een dronken avond dat het wel kies was om eens naar jou te luisteren, ook hij is daar van teruggekomen.
Eh nee hoor, die ban was geheel terecht en die heb je ook uitgezeten.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 18:11:22 #118
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64998825
aventura kan het toch wel zonder deze clown doen? 20 andere users die betere mod zijn.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 18:12:41 #119
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64998859
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 18:10 schreef remlof het volgende:

[..]

Eh nee hoor, die ban was geheel terecht en die heb je ook uitgezeten.
ja dat weet ik. maar uiteindelijk heb ik gelijk. het gaat om de willekeur van de 'seks'mod. en je weet precies waarom als ik het topic, 'hoe vaak ga jij vreemd', aanstip als voorbeeld.

ze geneuzeld ervan als ze in haar eekhoornknuistjes ziet hoe die idiotie openblijft vanwege mijn commentaar. maar goed. jullie zullen het wel beter weten...

dinsdag 13 januari 2009 @ 18:13:51 #120
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_64998886
meldt!
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  Moderator dinsdag 13 januari 2009 @ 18:14:24 #121
236264 crew  capricia
pi_64998906
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 18:12 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ja dat weet ik. maar uiteindelijk heb ik gelijk. het gaat om de willekeur van de 'seks'mod. en je weet precies waarom als ik het topic, 'hoe vaak ga jij vreemd', aanstip als voorbeeld.
Ik snap wel waar je heen wilt, maar leg niet op alle slakken zout.
Zelf vind ik het klimaat in SEX gewoon anders dan in R&P. Daarom zou ik bepaalde zaken eerder in SEX dan in R&P posten...ook al zit er een overlap. Het zijn toch andere users die reageren.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 13 januari 2009 @ 18:41:49 #122
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64999769
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 18:14 schreef capricia het volgende:

[..]

Ik snap wel waar je heen wilt, maar leg niet op alle slakken zout.
Zelf vind ik het klimaat in SEX gewoon anders dan in R&P. Daarom zou ik bepaalde zaken eerder in SEX dan in R&P posten...ook al zit er een overlap. Het zijn toch andere users die reageren.
ik mis de 'seks' mods die verstand hadden van zaken en echt de interessante topics niet weg zouden bonjouren, maar zouden laten staan en de 13 in een dozijn-topics zouden sluiten. nu is het omgekeerde wereld. en kritiek wordt uiteindelijk gebanned. of niet eens beantwoord.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 18:53:56 #123
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_65000208
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 17:22 schreef zoalshetis het volgende:
waarom is dat topic "hoe vaak ga jij vreemd" nog open? teneerste is het geen seks topic en ten tweede 3 miljard in een dozijn geneuzel.
deze dus. niks van tally, die toch erg actief is in dat slowchattopic, gehoord? is dat normaal in fb?
pi_65001068
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 18:41 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik mis de 'seks' mods die verstand hadden van zaken en echt de interessante topics niet weg zouden bonjouren, maar zouden laten staan en de 13 in een dozijn-topics zouden sluiten. nu is het omgekeerde wereld. en kritiek wordt uiteindelijk gebanned. of niet eens beantwoord.
Ga toch weg man.. Je ziet toch dat het een lopend topic is.. Waarin word gediscussieerd.. Die zou geen enkele mod dicht gooien.. Maar als jij je zeik avondje heb mag je hier wel even zeiken hoor..
Je mag hier 30 x op een avond hetzelfde vertellen.. Dat je mij incapabel vind en mij er uit vind zien als een pot.. Je mij triest vind.. En nog meer van die opmerkingen.. Dat maakt jou alleen maar triester

En al je andere posts hier om te hameren op dat jij wel niet gelijk zou hebben en zogezegd roden die mijn notes alleen maar onzin zouden vinden maken je alleen maar nog zieliger..

En ik niet beschaafd? Ik ben niet diegene die de ander uitmaakt voor van alles en nog wat..

En als ik er mee zou stoppen (wat ik nog lang niet van plan ben) dan ben jij de eerste die het hoort mag jij solliciteren..
  dinsdag 13 januari 2009 @ 19:41:47 #125
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_65002083
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:17 schreef Tally het volgende:

[..]

Ga toch weg man.. Je ziet toch dat het een lopend topic is.. Waarin word gediscussieerd.. Die zou geen enkele mod dicht gooien.. Maar als jij je zeik avondje heb mag je hier wel even zeiken hoor..
Je mag hier 30 x op een avond hetzelfde vertellen.. Dat je mij incapabel vind en mij er uit vind zien als een pot.. Je mij triest vind.. En nog meer van die opmerkingen.. Dat maakt jou alleen maar triester

En al je andere posts hier om te hameren op dat jij wel niet gelijk zou hebben en zogezegd roden die mijn notes alleen maar onzin zouden vinden maken je alleen maar nog zieliger..

En ik niet beschaafd? Ik ben niet diegene die de ander uitmaakt voor van alles en nog wat..

En als ik er mee zou stoppen (wat ik nog lang niet van plan ben) dan ben jij de eerste die het hoort mag jij solliciteren..
jouw 'lopende topicje' is erg oud, belegen en zeker niet vaak bezocht in verhouding.

het is dat die nonsens nog openstaat. that's all, maar ik treed in herhaling als ik zeg dat je een beetje dom bent, toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')