Aanmeldtopic KPD Alstu..quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:53 schreef ajf het volgende:
Vraagje:
Deze: Aanmeldtopic KPD is gesloten. Ik kan nergens meer vinden waar je je kan aanmelden.
Dank je Tallyquote:
Zoals ik al eerder heb aangegeven maakt het me weinig uit wie de TS is.. Er zijn zat meisjes met hetzelfde probleem en die zouden uit zo'n topic tips kunnen halen..quote:Op woensdag 24 december 2008 08:50 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Want??
Ik onderbouw al m'n commentaar op wat die prutser zit te verkondigen.
Jullie pretenderen hier een normaal topic van te willen maken maar jullie verneuken het zelf door hem wel "serieus" te nemen terwijl allang "bewezen" is dat dat dus niet het geval is.
Meisje hequote:Op woensdag 24 december 2008 08:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder heb aangegeven maakt het me weinig uit wie de TS is.. Er zijn zat meisjes met hetzelfde probleem en die zouden uit zo'n topic tips kunnen halen..
quote:Op woensdag 24 december 2008 08:56 schreef Netsplitter het volgende:
charel1
man 33 maldegem
--------------------------------------------------------------------------------
Gastenboek Foto's
--------------------------------------------------------------------------------
Over mezelf
Naam
bruno De metsenaere
Geboortedatum
12/03/1975
België
Moedertaal
Nederlands
Beroep
Bediende
Tags
humor, vrienden, liefde, vriendschap, gezellig
Op zoek naar
Relaties
Liefdesstatus
Single
Seksuele voorkeur
Homoseksueel
quote:
Een kloon?quote:Op vrijdag 26 december 2008 09:43 schreef charel1 het volgende:
Ik weet niet waar je dat vandaan hebt maar klopt niet Netsplitter. Ben nieuw als poster op dit forum, ik zal daar even naar kijken. Ik meende dat ik dit al netjes had ingevuld.....
Allemachtig kan ik er iets maar dan ook iets aan doen dat jullie mij weer aanzien voor de persoon die ik ben???
Zelf zo vindingrijk waren om je profiel aan te passen? Nu moet je het niet te gek maken he..quote:Op vrijdag 26 december 2008 09:58 schreef charel1 het volgende:
Tja wat jij wilt. Nou profiel aangepast nadat ik een nieuwe pass had aangevraagd. Toch leuk dat jullie zelf zo vindingrijk waren om mijn profiel aan te passen.....en dat ik een rasechte Belg was geworden.
quote:Op woensdag 24 december 2008 08:56 schreef Netsplitter het volgende:
charel1
man 33 maldegem
Gastenboek Foto's
Over mezelf
Naam
bruno De metsenaere
Geboortedatum
12/03/1975
België
Moedertaal
Nederlands
Beroep
Bediende
Tags
humor, vrienden, liefde, vriendschap, gezellig
Op zoek naar
Relaties
Liefdesstatus
Single
Seksuele voorkeur
Homoseksueel
Dat komt hier ook helemaal niet vandaan..quote:Op zaterdag 27 december 2008 09:09 schreef charel1 het volgende:
[..]
Dit stond er niet in anders toen ik het profiel opende
Eh nee hoor, die ban was geheel terecht en die heb je ook uitgezeten.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:05 schreef zoalshetis het volgende:
remlof dacht op een dronken avond dat het wel kies was om eens naar jou te luisteren, ook hij is daar van teruggekomen.
ja dat weet ik. maar uiteindelijk heb ik gelijk. het gaat om de willekeur van de 'seks'mod. en je weet precies waarom als ik het topic, 'hoe vaak ga jij vreemd', aanstip als voorbeeld.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Eh nee hoor, die ban was geheel terecht en die heb je ook uitgezeten.
Ik snap wel waar je heen wilt, maar leg niet op alle slakken zout.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja dat weet ik. maar uiteindelijk heb ik gelijk. het gaat om de willekeur van de 'seks'mod. en je weet precies waarom als ik het topic, 'hoe vaak ga jij vreemd', aanstip als voorbeeld.
ik mis de 'seks' mods die verstand hadden van zaken en echt de interessante topics niet weg zouden bonjouren, maar zouden laten staan en de 13 in een dozijn-topics zouden sluiten. nu is het omgekeerde wereld. en kritiek wordt uiteindelijk gebanned. of niet eens beantwoord.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:14 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik snap wel waar je heen wilt, maar leg niet op alle slakken zout.
Zelf vind ik het klimaat in SEX gewoon anders dan in R&P. Daarom zou ik bepaalde zaken eerder in SEX dan in R&P posten...ook al zit er een overlap. Het zijn toch andere users die reageren.
deze dus. niks van tally, die toch erg actief is in dat slowchattopic, gehoord? is dat normaal in fb?quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:22 schreef zoalshetis het volgende:
waarom is dat topic "hoe vaak ga jij vreemd" nog open? teneerste is het geen seks topic en ten tweede 3 miljard in een dozijn geneuzel.
Ga toch weg man.. Je ziet toch dat het een lopend topic is.. Waarin word gediscussieerd.. Die zou geen enkele mod dicht gooien.. Maar als jij je zeik avondje heb mag je hier wel even zeiken hoor..quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik mis de 'seks' mods die verstand hadden van zaken en echt de interessante topics niet weg zouden bonjouren, maar zouden laten staan en de 13 in een dozijn-topics zouden sluiten. nu is het omgekeerde wereld. en kritiek wordt uiteindelijk gebanned. of niet eens beantwoord.
jouw 'lopende topicje' is erg oud, belegen en zeker niet vaak bezocht in verhouding.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Ga toch weg man.. Je ziet toch dat het een lopend topic is.. Waarin word gediscussieerd.. Die zou geen enkele mod dicht gooien.. Maar als jij je zeik avondje heb mag je hier wel even zeiken hoor..
Je mag hier 30 x op een avond hetzelfde vertellen.. Dat je mij incapabel vind en mij er uit vind zien als een pot.. Je mij triest vind.. En nog meer van die opmerkingen.. Dat maakt jou alleen maar triester
En al je andere posts hier om te hameren op dat jij wel niet gelijk zou hebben en zogezegd roden die mijn notes alleen maar onzin zouden vinden maken je alleen maar nog zieliger..
En ik niet beschaafd? Ik ben niet diegene die de ander uitmaakt voor van alles en nog wat..
En als ik er mee zou stoppen (wat ik nog lang niet van plan ben) dan ben jij de eerste die het hoort mag jij solliciteren..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |