Dat vind ik nou een goed planquote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:42 schreef LastRequest het volgende:
Ja dan voel ik me al helemaal een Hollander
Ach ik zie wel.. ik vind eigenlijk dat swarma wel een stempel mag "lenen" en ons mag verblijden met een gratis stempeltje
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:49 schreef swarmahoer het volgende:
ze hebben elke dag een andere dus ookal had ik ik er een thuis werkte het niet
over foto's gesproken gister op de foto gezet door de kerel van de stretto.... en zijn de foto's van Puberpop er alquote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:50 schreef swarmahoer het volgende:
en dk ik zal vanavond eens vragen wat ik kan regelen.. volgends mij hebben ze nog geen fotograaf of iets rondlopen
Nee dusquote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:51 schreef Californium het volgende:
[..]
over foto's gesproken gister op de foto gezet door de kerel van de stretto.... en zijn de foto's van Puberpop er al
quote:
quote:
Thanks!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:02 schreef Dupje het volgende:
Mooie foto's! Jij hebt lopers uitgezwaaid, en ik moedig ze aan voor het laatste stukje brug
Een D-SLR jaquote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:49 schreef morgane het volgende:
Echt hele goede foto's!! Wat voor camera heb je ( (d-)slr neem ik aan?) en waar heb je nog meer foto's van gemaakt?
Superchillquote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:50 schreef swarmahoer het volgende:
en dk ik zal vanavond eens vragen wat ik kan regelen.. volgends mij hebben ze nog geen fotograaf of iets rondlopen
Goed idee... ff de lopers binnenhalen voor onze stoep...quote:
Nee, Yasshh is op vakantiequote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:36 schreef swarmahoer het volgende:
royal sadness in dit topic tijdens de vierdaagseweek
Goeie TTquote:
Ik lag er vandaag om half zeven in ofzo en werd uurtje of twee weer wakker! Vanavond naar de zomerfeesten!quote:
k heb gewoon veel te doenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:51 schreef LastRequest het volgende:
en swarma hoor, dat is normaal net zo'n spammert, alleen laatste tijd faalt ie
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heeft een of andere droplul m'n netwerkkabel uit de modem getrokken, dat merk ik niet meteen aangezien ik tegelijkertijd ook draadloos verbonden ben. Zie ik opeens "kabel niet aangesloten", ik 4x dat dat ding in en uit m'n laptop stoppen tot er opeens een lampje ging branden
.
Wat doe je nog thuisquote:
wachten op me huisgenoten die eigenlijk pas om tien uur richting stad willen maar heb ze al overgehaald dat als je elkaar wil vinden we om kwart voor weg moeten zijnquote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat doe je nog thuis, het live gedeelte is al zo kort
.
ik vond van buren wel leuk, alleen beste vriendin kreeg ruzie met dr vriendje en dat duurde bijna een uur dus uiteindelijk maar naar huis gegaan haha..quote:Op woensdag 16 juli 2008 03:30 schreef swarmahoer het volgende:
zo weer terug
was geen fuck te doen bij de xx
Aha, ik ben niet nieuw in Nijmegen, maar wel in deze topic reeks!quote:
Zoals elk jaar, dat weet je toch zo langzamerhand wel?quote:
In eerste instantie camera vergeten en aangezien het nogal lang duurde maar thuis vanaf het balkon gekeken, maar dan verpest een kraan m'n uitzicht en de foto'squote:Op woensdag 16 juli 2008 09:34 schreef Pheno het volgende:
Nee, ik had er geen zin in gisteren, dus misschien Doodkapje?
Netjes gedaanquote:
en dat terwijl er geeneens tieten te zien warenquote:Op woensdag 16 juli 2008 03:55 schreef Mikkie het volgende:
Even vlak voor ik naar bed ga: ik denk dat swarma bedoelde dat je er echt leuk uit zag. En dat zal waarschijnlijk betekenen dat je iets sexy's aan had!
Halloquote:Op woensdag 16 juli 2008 01:36 schreef Trafasi het volgende:
*nieuwe nijmegenaar aanwezig
Nou ja,... ik heb mijn camera uiteindelijk niet meegenomen. Ik had al een tas vol met een plaid, rosé en koekjes bij me. Twee jaar geleden had ik al een aardige foto gemaakt en aangezien we toch weer naar hetzelfde plekje gingen had dit dus geen nut.quote:Op woensdag 16 juli 2008 09:34 schreef Pheno het volgende:
Nee, ik had er geen zin in gisteren, dus misschien Doodkapje?
Oh stop it...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |