Dat vind ik nou een goed planquote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:42 schreef LastRequest het volgende:
Ja dan voel ik me al helemaal een Hollander
Ach ik zie wel.. ik vind eigenlijk dat swarma wel een stempel mag "lenen" en ons mag verblijden met een gratis stempeltje
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:49 schreef swarmahoer het volgende:
ze hebben elke dag een andere dus ookal had ik ik er een thuis werkte het niet
over foto's gesproken gister op de foto gezet door de kerel van de stretto.... en zijn de foto's van Puberpop er alquote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:50 schreef swarmahoer het volgende:
en dk ik zal vanavond eens vragen wat ik kan regelen.. volgends mij hebben ze nog geen fotograaf of iets rondlopen
Nee dusquote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:51 schreef Californium het volgende:
[..]
over foto's gesproken gister op de foto gezet door de kerel van de stretto.... en zijn de foto's van Puberpop er al
quote:
quote:
Thanks!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:02 schreef Dupje het volgende:
Mooie foto's! Jij hebt lopers uitgezwaaid, en ik moedig ze aan voor het laatste stukje brug
Een D-SLR jaquote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:49 schreef morgane het volgende:
Echt hele goede foto's!! Wat voor camera heb je ( (d-)slr neem ik aan?) en waar heb je nog meer foto's van gemaakt?
Superchillquote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:50 schreef swarmahoer het volgende:
en dk ik zal vanavond eens vragen wat ik kan regelen.. volgends mij hebben ze nog geen fotograaf of iets rondlopen
Goed idee... ff de lopers binnenhalen voor onze stoep...quote:
Nee, Yasshh is op vakantiequote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:36 schreef swarmahoer het volgende:
royal sadness in dit topic tijdens de vierdaagseweek
Goeie TTquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |