abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60177956
hopen dat ik 'm morgen binnen heb
pi_60186286
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 23:40 schreef Misanthropist het volgende:
hopen dat ik 'm morgen binnen heb
En? Al in de brievenbus gekeken?
pi_60187206
Ik wil even polsen of er hier interesse is in een Buzz! Quiz TV competitie. Wij van FOK!games willen een Buzz! toernooi opzetten . We weten nog niet precies hoe het plaats zal gaan vinden en wanneer, maar ik wilde toch alvast weten of jullie dit een leuk idee zouden vinden en eraan mee zouden willen doen mocht dit er komen
Twitter: KoosyNL
Mail: koosynl@fok.nl
  vrijdag 18 juli 2008 @ 13:06:24 #34
111656 Poit
12-08-12
pi_60187349
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 12:59 schreef KoosyNL het volgende:
Ik wil even polsen of er hier interesse is in een Buzz! Quiz TV competitie. Wij van FOK!games willen een Buzz! toernooi opzetten . We weten nog niet precies hoe het plaats zal gaan vinden en wanneer, maar ik wilde toch alvast weten of jullie dit een leuk idee zouden vinden en eraan mee zouden willen doen mocht dit er komen
Is dat met of zonder pils?
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_60187487
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 13:06 schreef Poit het volgende:

[..]

Is dat met of zonder pils?
pils als in bier? euh... daar moet je zelf voor zorgen
pi_60187527
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 11:12 schreef Sackboy het volgende:
Wanneer komt die update?
Kwaliteitspost | Kwaliteitspost

Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
  vrijdag 18 juli 2008 @ 13:57:20 #37
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_60188646
quote:
Yep! Geïnteresseerd.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_60188739
Nieuwe lijst:
- vecht
- KoosyNL
- Paulster
- Sanshine020
- Summer_Breeze
-SD_NL
-Poit
-NL_SToRM

Mensen die zin hebben in een potje Buzz! mogen mij ook altijd toevoegen
PSN id: NL_SToRM
pi_60189179
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 13:13 schreef Sackboy het volgende:

[..]

Geen idee sacky
  vrijdag 18 juli 2008 @ 14:16:36 #40
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_60189220
Mijn quizjes werden op een na maar matig beoordeeld. Dus nu heb ik een hele moeilijke in elkaar gezet. Leuk trouwens dat je ook Engelse quizjes kunt maken, je kunt gewoon heel makkelijk van taal wisselen.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_60189971
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 14:16 schreef Sanne het volgende:
Mijn quizjes werden op een na maar matig beoordeeld. Dus nu heb ik een hele moeilijke in elkaar gezet. Leuk trouwens dat je ook Engelse quizjes kunt maken, je kunt gewoon heel makkelijk van taal wisselen.
Ik zal thuis eens wat quizen van je proberen.
pi_60190658
quote:
Leuk initiatief. Waar kan ik me aanmelden? (Sportvragen worden toch wel buiten beschouwing gelaten dan he?)
pi_60191048
quote:
Interesse!
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 12:19 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

En? Al in de brievenbus gekeken?
Kom net thuis en in de brievenbus lag idd een briefje van de postbode dat ze een pakketje zijn komen bezorgen, maar dat ik niet thuis was. Als het goed is komen ze dus morgen langs
pi_60192851
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 15:13 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

Leuk initiatief. Waar kan ik me aanmelden? (Sportvragen worden toch wel buiten beschouwing gelaten dan he?)
Idd, die zijn veel te makkelijk
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_60192898
Als er sportvragen in komen moet ik me nu maar vast gaan voorbereiden met een aantal dvd's met hoogtepunten uit Studio Sport ofzo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')