Is het wat die packs? Ben er wel nieuwsgierig naar.quote:Op zondag 13 juli 2008 11:53 schreef SToRM81 het volgende:
Leuk spel ja. Ik heb m ook sinds gisteren. Grafisch ziet het er ook behoorlijk goed uit.
Ik heb de 2 extra packs er ook al bij
Die andere met de rockvragen ligt mij waarschijnlijk meer.quote:Op zondag 13 juli 2008 12:27 schreef SToRM81 het volgende:
Ik heb eigenlijk alleen de SF pack even gespeeld. Die was op zich wel leuk, maar het moet wel je genre zijn he
alleen wel jammer dat er batterijtjes in moeten. ik had ze liever oplaadbaar gehad zoals de gewone controlers.quote:Op zondag 13 juli 2008 13:24 schreef SToRM81 het volgende:
Die draadloze buzzers zijn wel ideaal trouwens. Geen geklooi meer met al die kabeltjes enzo
als je hem bij amazon importeert, is hij dan wel gewoon nederlands?quote:Op zondag 13 juli 2008 13:31 schreef Sackboy het volgende:
Mensen met een creditcard kunnen hem trouwens voor ¤52 inclusief verzendkosten importeren van Amazon.co.uk![]()
Ik vind het ook een erg tof spel, maar wel jammer dat je niet zelf de verschillende modes kan kiezen die je in de quiz krijgt.
En die usermade quizzes zijn maar 8 vragen, net wat te kort imho. Vooral ook omdat je de intro van de quiz niet kan skippen.
Yep, gewoon je PS3 systeemtaal o.i.d. op Nederlands zetten en dan is alles in het spel Nederlands.quote:Op zondag 13 juli 2008 14:13 schreef MartinoGilieam het volgende:
[..]
als je hem bij amazon importeert, is hij dan wel gewoon nederlands?
Ze zijn inderdaad te kort ja. Ik hoop dat dit later nog gaat veranderen.quote:Op zondag 13 juli 2008 13:31 schreef Sackboy het volgende:
En die usermade quizzes zijn maar 8 vragen, net wat te kort imho. Vooral ook omdat je de intro van de quiz niet kan skippen.
Ik dacht eigenlijk dat dit al kon, maar mooi dat er een update voor komtquote:Op zondag 13 juli 2008 13:38 schreef dino889 het volgende:
Ik heb hem ook sinds vorige week en ik ben er ook al helemaal aan verslaafd!![]()
En deze week komt er ook een update uit dat je met meerdere mensen op de bank tegen meerdere personen op Internet kunt spelen! WOEI!
Precies, perfecte partygame ditquote:Op zondag 13 juli 2008 18:53 schreef KoosyNL het volgende:
Iedereen die Buzz heeft en wel eens lekker online wil spelen kan mij toevoegen als buddy: KoosyNL
@Elroy. ik zou zeggen, probeer het eens. Het is echt heel erg leuk. Helemaal met vrienden als je een biertje op hebt. Gewoon vragen beantwoorden en de genen die het fout hebben uitlachen,. Mensen vernederen met Taarten en bommen. Gewoon lachen
Ik ben benieuwd. Wilde laatst met (en tegen) mijn vriend tegen enkele van zijn vrienden spelen. Maar de PS3 reageerde maar op 1 buzzerquote:Op zondag 13 juli 2008 13:38 schreef dino889 het volgende:
Ik heb hem ook sinds vorige week en ik ben er ook al helemaal aan verslaafd!![]()
En deze week komt er ook een update uit dat je met meerdere mensen op de bank tegen meerdere personen op Internet kunt spelen! WOEI!
En? Al in de brievenbus gekeken?quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:40 schreef Misanthropist het volgende:
hopen dat ik 'm morgen binnen heb
Is dat met of zonder pils?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:59 schreef KoosyNL het volgende:
Ik wil even polsen of er hier interesse is in een Buzz! Quiz TV competitie. Wij van FOK!games willen een Buzz! toernooi opzetten . We weten nog niet precies hoe het plaats zal gaan vinden en wanneer, maar ik wilde toch alvast weten of jullie dit een leuk idee zouden vinden en eraan mee zouden willen doen mocht dit er komen
quote:
Yep! Geïnteresseerd.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:59 schreef KoosyNL het volgende:
Ik wil even polsen of er hier interesse is in een Buzz! Quiz TV competitie. Wij van FOK!games willen een Buzz! toernooi opzetten . We weten nog niet precies hoe het plaats zal gaan vinden en wanneer, maar ik wilde toch alvast weten of jullie dit een leuk idee zouden vinden en eraan mee zouden willen doen mocht dit er komen
Ik zal thuis eens wat quizen van je proberen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:16 schreef Sanne het volgende:
Mijn quizjes werden op een na maar matig beoordeeld. Dus nu heb ik een hele moeilijke in elkaar gezet. Leuk trouwens dat je ook Engelse quizjes kunt maken, je kunt gewoon heel makkelijk van taal wisselen.
Leuk initiatief. Waar kan ik me aanmelden? (Sportvragen worden toch wel buiten beschouwing gelaten dan he?)quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:59 schreef KoosyNL het volgende:
Interesse!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:59 schreef KoosyNL het volgende:
Kom net thuis en in de brievenbus lag idd een briefje van de postbode dat ze een pakketje zijn komen bezorgen, maar dat ik niet thuis was. Als het goed is komen ze dus morgen langsquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:19 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
En? Al in de brievenbus gekeken?
Idd, die zijn veel te makkelijkquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:13 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Leuk initiatief. Waar kan ik me aanmelden? (Sportvragen worden toch wel buiten beschouwing gelaten dan he?)
Same here.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:51 schreef SummerBreeze het volgende:
Als er sportvragen in komen moet ik me nu maar vast gaan voorbereiden met een aantal dvd's met hoogtepunten uit Studio Sport ofzo![]()
of samen met je vriend spelenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:51 schreef SummerBreeze het volgende:
Als er sportvragen in komen moet ik me nu maar vast gaan voorbereiden met een aantal dvd's met hoogtepunten uit Studio Sport ofzo![]()
Wat doet sportkennis er nog toe als ik met mn vriend aan het spelen benquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:12 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
of samen met je vriend spelen
of heeftie ook geen sportkennis?
volgens mij is 'r in je eentje echt geen moer aan of wel?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:11 schreef Sanne het volgende:
Komen jullie online bij Buzz? Ik krijg vanavond ineens geen verbinding meer en de website ligt voor delen ook plat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |