hmmm..ok...jammer..meestal zijn die meiden helemaal niet gezellig, omdat ze niks eten en saggerijnig worden.quote:Op zondag 13 juli 2008 12:24 schreef slindenau het volgende:
Hij houdt alleen van anorexia fotomodellen natuurlijk. Zijn vriendin is ook zo knap, jeweets...
Xbox 360 is het tegenwoordigquote:Op zondag 13 juli 2008 12:28 schreef iuvenis het volgende:
De Xbox houdt ze tegenwoordig bezig, toch?
Euhm ja, dat weet ik ook niet zo goed hoor sorryquote:Op zondag 13 juli 2008 00:32 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
en de maatschappij is daarmee een dienst bewezen, omdat?
quote:Op zondag 13 juli 2008 12:57 schreef slindenau het volgende:
Wij hebben geeneens consoles.
Ja sinds 3 dagen een PS2...maarja
Hij zegt dat ie sinds drie dagen een playstation heeft maar ding is niet van hem.quote:Op zondag 13 juli 2008 13:22 schreef Leanne het volgende:
[..]
wie niet?
ik snap echt totaal niet waar je het over hebt
OK. thanks voor de opheldering. je mag best gezellig blijven hoor!quote:Op zondag 13 juli 2008 13:31 schreef Dibble het volgende:
[..]
Hij zegt dat ie sinds drie dagen een playstation heeft maar ding is niet van hem.
Wtf, waarom reageer ik eigenlijk in dit kankertopic?
quote:Op zondag 13 juli 2008 13:33 schreef Leanne het volgende:
[..]
OK. thanks voor de opheldering. je mag best gezellig blijven hoor!
Heb je die zus nog niet gezien.quote:Op zondag 13 juli 2008 13:46 schreef Scorpie het volgende:
Ik vind die Leanne best te happen hoor.
quote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:50 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
1. die twee zaken kunnen best samengaan, de gemiddelde geneeskunde/diergeneeskunde/diergeneeskunde student is er een goed voorbeeld van.![]()
(...)
software: uitsluitend gericht op het (gebrekkige) inzicht van de programmeur, werkt zelden zoals de daadwerkelijke eindgebruiker het wil hebben.quote:Op zondag 13 juli 2008 15:05 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Geneeskunde, pseudowetenschappelijke kwakzalverij.
waarschijnlijk zag hij deze foto:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |