Jamaar, jij bent ouder, dus is je minimum uurloon hoger, dus kan je nooit armer als/dan? ik zijnquote:
dat kan ik wel.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:23 schreef slindenau het volgende:
[..]
Jamaar, jij bent ouder, dus is je minimum uurloon hoger, dus kan je nooit armer als/dan? ik zijn.
wees blijquote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:27 schreef slindenau het volgende:
Hmmm, daar had ik even geen rekening mee gehouden nee.
En ik als rasechte nerd heb natuurlijk geen leven en/of hobbys, dus ik geef helemaal niks uit.
dat laatste gebeurt alleen als hij al aan zijn andere prioriteiten heeft voldaanquote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:07 schreef Leanne het volgende:
ik hoef niet zo nodig een supermooie man.
als hij maar slim is en gezellig...en een leuke auto heeft
Maar je valt op nerds, dus doe je af voor je sexegenoten. Als vrouw heb je ook verantwoordelijkheden, onder andere om met mannen met sterke genen in zee te gaan.quote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:06 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het betekent maar ik moest lachen![]()
![]()
Succes met je date leanne, die nerd heeft kennis!
*Proest* als een echte nerd gelijk een poll presenteren... zieltjes aan het winnen voor een hopeloze zaak?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:17 schreef slindenau het volgende:
Shit, te laat.
Volgens mij is de TS zelf een enorme nerd trouwens, polletje?
Sig van TS:
[..]
Poll: Is de TS een nerd?Ja Nee Wannabee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
ik wil jou wel als een nerd van de überdork-klasse beschrijven, alleen al om deze wanhopige poging tot ontmaagd worden.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:22 schreef slindenau het volgende:
Ik wil jou ook wel mijn harde schijf laten zien hoor
Zeg, ik ben dan wel geen nerd, maar wel slim genoeg om te zien dat je de boel loopt te belazeren; alle antwoorden komen op 'ja' uit. Hoe kansloos ben je dan, als je dat nodig denkt te hebben om je punt te kunnen maken.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:17 schreef slindenau het volgende:
Poll: Is de TS een nerd?Ja Nee Wannabee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Mannen Homo's die hihi zeggen.quote:
quote:
mobiliseer je mede-nerds van tweakers.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:32 schreef slindenau het volgende:
Maar, maar...anders heb ik toch heul geen medestanders
Dus jij vindt 'homo' een vies woord? Kijk, daar maak je vrienden mee hier op fok.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:32 schreef slindenau het volgende:
Maar, maar...anders heb ik toch heul geen medestanders
[..]
Vrouwen die vieze woorden in de mond nemen
Staat ie ook..quote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:05 schreef Stigma het volgende:
[..]
Die gast ziet eruit alsof hij compleet strak staat
Je moeder, domme snotkogel, ga naar je kamer!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:51 schreef GasTurbine het volgende:
Wat een paupertopic. En wat is anus voor tyfusmongool?
de nerd-manier van een discussie smoren, bagger posten, maar buiten het uitvechten als een echte vent, ho maar... dan staan ze in groepjes bij elkaar grinnikend met kwijl uit de mondhoeken je horloge te hacken.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:35 schreef JenDaMan het volgende:
Wat een kankertopic gewordendankzij die Slindernau.
en de maatschappij is daarmee een dienst bewezen, omdat?quote:Op zondag 13 juli 2008 00:20 schreef Breathtaking het volgende:
Mijn papa was ook een nerdje, en nu ben ik er
Kankerturrekequote:Op zondag 13 juli 2008 00:24 schreef Potjandorie het volgende:
Ga lope dan, halve tamme
Internet - slijmbalquote:Op zondag 13 juli 2008 00:19 schreef Stigma het volgende:
Ok, ik vind TS wel een mooie baas eigenlijk. Beter dan die chopper die dat lelijke huppelkutje probeert te versieren.
Dus TS, van mij krijg je een respectje!
Nerd-manier om te verbloemen dat ze zielig zijn is idd om dingen als "Wheheheheh TS is zelf contactgestoord en kan dit niet accepterenquote:Op zondag 13 juli 2008 00:17 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
de nerd-manier van een discussie smoren, bagger posten, maar buiten het uitvechten als een echte vent, ho maar... dan staan ze in groepjes bij elkaar grinnikend met kwijl uit de mondhoeken je horloge te hacken.
Slijmen is niet mijn stijl, en op internet slaat het al helemaal nergens op. Ik zeg gewoon wat ik vind. Jij bent trouwens een pauper, maar dat wist je al neem ik aanquote:Op zondag 13 juli 2008 00:47 schreef slindenau het volgende:
[..]
Internet - slijmbal
Hoe voelt dat nu, in de reet van Dr.Dinges zitten?
stigmaquote:Op zondag 13 juli 2008 11:52 schreef Stigma het volgende:
[..]
Slijmen is niet mijn stijl, en op internet slaat het al helemaal nergens op. Ik zeg gewoon wat ik vind. Jij bent trouwens een pauper, maar dat wist je al neem ik aan
Misschien... Omdat ik je niet knap vind?quote:
gewoon...wilde het weten, waarom je mij een lelijk huppelkutje noemtquote:Op zondag 13 juli 2008 12:11 schreef Stigma het volgende:
[..]
Misschien... Omdat ik je niet knap vind?![]()
Wat is dat nou voor vraag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |