Staat ie ook..quote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:05 schreef Stigma het volgende:
[..]
Die gast ziet eruit alsof hij compleet strak staat
Je moeder, domme snotkogel, ga naar je kamer!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:51 schreef GasTurbine het volgende:
Wat een paupertopic. En wat is anus voor tyfusmongool?
de nerd-manier van een discussie smoren, bagger posten, maar buiten het uitvechten als een echte vent, ho maar... dan staan ze in groepjes bij elkaar grinnikend met kwijl uit de mondhoeken je horloge te hacken.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:35 schreef JenDaMan het volgende:
Wat een kankertopic gewordendankzij die Slindernau.
en de maatschappij is daarmee een dienst bewezen, omdat?quote:Op zondag 13 juli 2008 00:20 schreef Breathtaking het volgende:
Mijn papa was ook een nerdje, en nu ben ik er
Kankerturrekequote:Op zondag 13 juli 2008 00:24 schreef Potjandorie het volgende:
Ga lope dan, halve tamme
Internet - slijmbalquote:Op zondag 13 juli 2008 00:19 schreef Stigma het volgende:
Ok, ik vind TS wel een mooie baas eigenlijk. Beter dan die chopper die dat lelijke huppelkutje probeert te versieren.
Dus TS, van mij krijg je een respectje!
Nerd-manier om te verbloemen dat ze zielig zijn is idd om dingen als "Wheheheheh TS is zelf contactgestoord en kan dit niet accepterenquote:Op zondag 13 juli 2008 00:17 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
de nerd-manier van een discussie smoren, bagger posten, maar buiten het uitvechten als een echte vent, ho maar... dan staan ze in groepjes bij elkaar grinnikend met kwijl uit de mondhoeken je horloge te hacken.
Slijmen is niet mijn stijl, en op internet slaat het al helemaal nergens op. Ik zeg gewoon wat ik vind. Jij bent trouwens een pauper, maar dat wist je al neem ik aanquote:Op zondag 13 juli 2008 00:47 schreef slindenau het volgende:
[..]
Internet - slijmbal
Hoe voelt dat nu, in de reet van Dr.Dinges zitten?
stigmaquote:Op zondag 13 juli 2008 11:52 schreef Stigma het volgende:
[..]
Slijmen is niet mijn stijl, en op internet slaat het al helemaal nergens op. Ik zeg gewoon wat ik vind. Jij bent trouwens een pauper, maar dat wist je al neem ik aan
Misschien... Omdat ik je niet knap vind?quote:
gewoon...wilde het weten, waarom je mij een lelijk huppelkutje noemtquote:Op zondag 13 juli 2008 12:11 schreef Stigma het volgende:
[..]
Misschien... Omdat ik je niet knap vind?![]()
Wat is dat nou voor vraag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |