hmmm..ok...jammer..meestal zijn die meiden helemaal niet gezellig, omdat ze niks eten en saggerijnig worden.quote:Op zondag 13 juli 2008 12:24 schreef slindenau het volgende:
Hij houdt alleen van anorexia fotomodellen natuurlijk. Zijn vriendin is ook zo knap, jeweets...
Xbox 360 is het tegenwoordigquote:Op zondag 13 juli 2008 12:28 schreef iuvenis het volgende:
De Xbox houdt ze tegenwoordig bezig, toch?
Euhm ja, dat weet ik ook niet zo goed hoor sorryquote:Op zondag 13 juli 2008 00:32 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
en de maatschappij is daarmee een dienst bewezen, omdat?
quote:Op zondag 13 juli 2008 12:57 schreef slindenau het volgende:
Wij hebben geeneens consoles.
Ja sinds 3 dagen een PS2...maarja
Hij zegt dat ie sinds drie dagen een playstation heeft maar ding is niet van hem.quote:Op zondag 13 juli 2008 13:22 schreef Leanne het volgende:
[..]
wie niet?
ik snap echt totaal niet waar je het over hebt
OK. thanks voor de opheldering. je mag best gezellig blijven hoor!quote:Op zondag 13 juli 2008 13:31 schreef Dibble het volgende:
[..]
Hij zegt dat ie sinds drie dagen een playstation heeft maar ding is niet van hem.
Wtf, waarom reageer ik eigenlijk in dit kankertopic?
quote:Op zondag 13 juli 2008 13:33 schreef Leanne het volgende:
[..]
OK. thanks voor de opheldering. je mag best gezellig blijven hoor!
Heb je die zus nog niet gezien.quote:Op zondag 13 juli 2008 13:46 schreef Scorpie het volgende:
Ik vind die Leanne best te happen hoor.
quote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:50 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
1. die twee zaken kunnen best samengaan, de gemiddelde geneeskunde/diergeneeskunde/diergeneeskunde student is er een goed voorbeeld van.![]()
(...)
software: uitsluitend gericht op het (gebrekkige) inzicht van de programmeur, werkt zelden zoals de daadwerkelijke eindgebruiker het wil hebben.quote:Op zondag 13 juli 2008 15:05 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Geneeskunde, pseudowetenschappelijke kwakzalverij.
waarschijnlijk zag hij deze foto:quote:
quote:Op zondag 13 juli 2008 15:19 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
software: uitsluitend gericht op het (gebrekkige) inzicht van de programmeur, werkt zelden zoals de daadwerkelijke eindgebruiker het wil hebben.
en terwijl jullie maagden daaraan prutsen, hebben wij het merendeel aan lekkere chicks met brains tot onze beschikking.
Nee, dat is gewoon een vrouw met een 'grappige' bril.quote:
dude, jij vindt alles wel grappig maar je realiseert je wel dat de rest van de wereld er een andere mening op nahoudt he.quote:Op zondag 13 juli 2008 15:37 schreef slindenau het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon een vrouw met een 'grappige' bril.
Trouwens, nerdheid aan uiterlijk koppelen.
quote:Op zondag 13 juli 2008 15:40 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
gaat vrijwel altijd gelijk met elkaar op, al is het uiterlijk vaak een gevolg van nerdheid.
quote:Op zondag 13 juli 2008 15:19 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
software: uitsluitend gericht op het (gebrekkige) inzicht van de programmeur, werkt zelden zoals de daadwerkelijke eindgebruiker het wil hebben. (...)
ik kan hier een heel hard antwoord op teruggeven, maar dan zitten we straks met een huilende nerd opgescheept.quote:
en omdat de software die wij gebruiken niet goed functioneert, vinden we niet die oplossing, raken we patiëntgegevens kwijt, kunnen we een dag geen anamneses invoeren in dat o zo geweldige EPD, etc. Bovendien vereist de mate van variatie die het menselijk lichaam brengt daadwerkelijk inzicht en ervaring naast een hoop kennis, elke aap kan een bepaald kunstje herhalen dat onder elke omstandigheid hetzelfde resultaat geeft.quote:Op zondag 13 juli 2008 15:47 schreef Aaargh! het volgende:
En jullie hebben het relatief makkelijk, in de IT is elk probleem wat je moet oplossen totaal nieuw en uniek (anders pak je een bestaande oplossing). In de geneeskunde werken vele duizenden mensen aan hetzelfde probleem (aids, kanker, whatever) en dan nog vinden ze geen oplossingWaarschijnlijk omdat alle mensen die complexe systemen kunnen bevatten allemaal in de IT werken.
Toevallig onlangs nog een artikel gelezen over hoe absurd het eigenlijk is dat er lotingen zijn voor wat betreft de geneeskunde studie. Daarin werd betoogd, dat geneeskunde in vergelijking met de andere wetenschappen nu niet bepaald de meest ingewikkelde is en dat de loting vooral in stand wordt gehouden om de toestroom te reguleren, zodat de hoge inkomens veilig kunnen worden gesteld.quote:Op zondag 13 juli 2008 15:47 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Zegt iemand die geneeskunde studeert. Geneeskunde komt niet verder dan: "laten we dit stofje eens proberen, oh, het werk niet, volgende stofje dan maar". Verder dan wat gok werk komen jullie niet. Of heb jij al een oplossing voor AIDS, kanker, ebola, etc. etc. ?
Er is geen enkele vorm van engineering in de geneeskunde. Er wordt maar wat geprobeerd en met een beetje geluk struikelen ze over iets dat toevallig werkt. Jullie hebben zelf geen flauw idee wat je aan het doen bent, jullie prutsen maar wat aan.
En jullie hebben het relatief makkelijk, in de IT is elk probleem wat je moet oplossen totaal nieuw en uniek (anders pak je een bestaande oplossing). In de geneeskunde werken vele duizenden mensen aan hetzelfde probleem (aids, kanker, whatever) en dan nog vinden ze geen oplossingWaarschijnlijk omdat alle mensen die complexe systemen kunnen bevatten allemaal in de IT werken.
en heb je een bronvermelding voor dit artikel, geschreven door iemand die geen snars weet van de huidige opleiding of anderszins inzicht kan hebben in de materie?quote:Op zondag 13 juli 2008 15:52 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Toevallig onlangs nog een artikel gelezen over hoe absurd het eigenlijk is dat er lotingen zijn voor wat betreft de geneeskunde studie. Daarin werd betoogd, dat geneeskunde in vergelijking met de andere wetenschappen nu niet bepaald de meest ingewikkelde is en dat de loting vooral in stand wordt gehouden om de toestroom te reguleren, zodat de hoge inkomens veilig kunnen worden gesteld.
Dat soort idioten is hetzelfde als wat nu in het kabinet zit. GNK is alles behalve een eenvoudige studie, belastingen van 60 uur per week zijn standaard en de eisen die gesteld worden liggen ook aanzienlijk hoger dan bij andere studies. Plus nog eens de langere studieduur, gemis aan salaris en pensioenopbouw, hoge studiekosten, etc.quote:Op zondag 13 juli 2008 15:52 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Toevallig onlangs nog een artikel gelezen over hoe absurd het eigenlijk is dat er lotingen zijn voor wat betreft de geneeskunde studie. Daarin werd betoogd, dat geneeskunde in vergelijking met de andere wetenschappen nu niet bepaald de meest ingewikkelde is en dat de loting vooral in stand wordt gehouden om de toestroom te reguleren, zodat de hoge inkomens veilig kunnen worden gesteld.
fijn dat je ook inhoudelijk reageert zoals altijd; het is niet zo dat ik vrij vaak dat woord zo spel ofzo, zelfs in dit tipocquote:Op zondag 13 juli 2008 16:00 schreef slindenau het volgende:
[..]
TS kan van alle spanning en sensatie niet meer typen
twee zaken die (terecht) niet in één zin kunnen worden gebruikt, zoals ook jij doet.quote:Op zondag 13 juli 2008 16:04 schreef slindenau het volgende:
Like i care, het ging over nerds.
En vrouwen.
Nou, dat valt volgens mij nog wel mee. Als je zo om je heen kijkt zie ik erg veel mensen die niet bepaald mooi zijn maar toch een druk sociaal leven leiden. De mensen waar jij het over hebt behoren naar mijn idee tot een extreem kleine groep.quote:Op zondag 13 juli 2008 15:46 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Juist andersom. Je wordt van computers of gebrek aan gezelschap echt niet lelijk.
Meestal zijn het inherent lelijke mensen die sociaal contact uit de weg gaan, en zo "nerd worden".
Héhé, eindelijk gaat 'ie er eens goed op inquote:Op zondag 13 juli 2008 16:05 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
twee zaken die (terecht) niet in één zin kunnen worden gebruikt, zoals ook jij doet.
en het feit dat tweakers.net/got miljarden pageviews per seconde heeft stoort je in deze niet om toch een andere conclusie te overwegen?quote:Op zondag 13 juli 2008 16:05 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Nou, dat valt volgens mij nog wel mee. Als je zo om je heen kijkt zie ik erg veel mensen die niet bepaald mooi zijn maar toch een druk sociaal leven leiden. De mensen waar jij het over hebt behoren naar mijn idee tot een extreem kleine groep.
Waar slaat dit precies opquote:Op zondag 13 juli 2008 16:07 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
en het feit dat tweakers.net/got miljarden pageviews per seconde heeft stoort je in deze niet om toch een andere conclusie te overwegen?
Ik vind al die hippe jeugd/kakkers/mooiboys in de kroeg/club ook niet echt knap...maarja, daar zit het probleem; 'knap' is subjectiefquote:Op zondag 13 juli 2008 16:05 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Nou, dat valt volgens mij nog wel mee. Als je zo om je heen kijkt zie ik erg veel mensen die niet bepaald mooi zijn maar toch een druk sociaal leven leiden. De mensen waar jij het over hebt behoren naar mijn idee tot een extreem kleine groep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |