quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:23 schreef Scoobysnacks het volgende:
Sowieso ben jij jaloers omdat het enige wat jij kreeg op je 16e verjaardag was een pak slaag, en ten tweede, dan kijk je toch niet? (Klinkt wel als een enorm kutprogramma trouwens, daar niet van.)
quote:
Ik heb vaker een chick in haar rosbief genomen dan jij posts op het forum hebt.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:26 schreef Rosbief het volgende:
TS, je hebt geen vriendin en je zult er ook nooit één krijgen (of een lelijke)
Oh fuck, je had je vriendin net gepost!quote:
waarom niet ? heeft ze misschien puisten, een uilen-bril, een neus nog groter dan haar voeten en hangtieten ? of.... heb je misschien een vriendje ?quote:
quote:
aantal posts: 7335 (gemiddeld 5 per dag)quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:27 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb vaker een chick in haar rosbief genomen dan jij posts op het forum hebt.
neem je altijd alles serieus ?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:33 schreef Scoobysnacks het volgende:
[..]
aantal posts: 7335 (gemiddeld 5 per dag)
Stel jij bent 17, dat is zo ongeveer je niveau, dan heb je dus sinds je geboorte +/- 1,18 keer per dag gerosbieft. Respect!
Soms ben ik blij dat ik door gezeik met Ziggo al drie maanden geen tv aansluiting heb.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:20 schreef Edwinuss het volgende:
een programma kijkt waar kinderen van rijke ouders hun 16e verjaardag mogen vieren op een geheel extravagante wijze.
Buiten dat om is het programma elke keer hetzelfde, heb het nu een aantal keer gezien. Als eerst laten ze zien hoeveel geld ze uit kunnen geven en mogen uitgeven op de kosten van pa of ma. Daarna moeten ze een locatie zoeken, wat nooit lukt en dan op het laatste moment wel geregeld kan worden. Dan moeten die kut koters kleding hebben. Ook een hel.
Uiteindelijk gaan ze altijd naar autodealer en kiezen ze een auto die hun papa niet wil betalen. Maar 3 keer raden wat dat kut kind wel krijgt.
Echt een kut programma, snap niet wat mensen daar tof aan vinden. 1 keer kijken is wel leuk.
Samenvatting + klacht : Hele rijke mensen met kut koters die 16 worden en dan een feestje mogen geven voor allemaal mensen die ze zelf niet eens kennen.
Een drama is het.
wahahaha ze ziet er uit alsof ze rondvliegt op een bezemsteelquote:
Best knap dat geen van die TT's juist isquote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:30 schreef Meneer-Goud het volgende:
My super sweet 16
My Super Sweet 16 wtf omgomgsdadasd :R
My Sweet Super Sixteen op MTV verwaande hoer
sweet sixteen MTV
[MTV] My Sweet Sixteen
sweet sixteen..i'm gonna get my car! , i'm gonna get my car!
Verwende kutjeugd bij My Sweet 16
SuperSweetSixteen of whatever
Sweet Sixteen op MTV
Aangezien dat er aan zat te komen heb ik m natuurlijk snel opgeslagen.quote:toch maar niet, ik weet inmiddels hoe t gaat. )
...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:45 schreef zovty het volgende:
[..]
Aangezien dat er aan zat te komen heb ik m natuurlijk snel opgeslagen.
Dus nu weer terug:
[ [url=c:Documents and SettingszovtyMy DocumentsMy Picturesonfapbaarvriendinnetjevaneenfokker.jpg]afbeelding[/url] ]
En dan ?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:45 schreef zovty het volgende:
[..]
Dus nu weer terug:
[ [url=c:Documents and SettingszovtyMy DocumentsMy Picturesonfapbaarvriendinnetjevaneenfokker.jpg]afbeelding[/url] ]
Oke,quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:48 schreef Edwinuss het volgende:
Zullen we dan maar weer even ontopic gaan ?
Ja probeer het nog maar te redden, ik de link naar dit topic even je je vriendin gemsnt. She's not amused.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:48 schreef Edwinuss het volgende:
Zullen we dan maar weer even ontopic gaan ?
fapfapf---... neej op de nieuwste winnares van babe-battle natuurlijkquote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:45 schreef zovty het volgende:
[..]
Dus nu weer terug:
Jij bent gewoon jaloers dat TS wél een vriendin heeft.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:50 schreef Scoobysnacks het volgende:
Lelijke Vriend(in) die kutprogramma over rijke koters kijkt
Dit is toch behoorlijk on topic, als je het mij vraagt.
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:48 schreef Scoobysnacks het volgende:
Doet me niets, die kerel. Of is het een vrouw?
Het is meer dat mijn vrouw het niet op prijs zou stellen denk ik.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:52 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jaloers dat TS wél een vriendin heeft.
Een paar schnabbels moet toch kunnen?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:53 schreef Scoobysnacks het volgende:
[..]
Het is meer dat mijn vrouw het niet op prijs zou stellen denk ik.
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:50 schreef zovty het volgende:
[..]
Ja probeer het nog maar te redden, ik de link naar dit topic even je je vriendin gemsnt. She's not amused.
Je rosbief gemiddelde zal rap omlaag gaan.
Graag gedaan.
Beter geen vriendin dan zo'n oostblok plorkquote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:52 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jaloers dat TS wél een vriendin heeft.
"Impala-neuker"quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:55 schreef Impala-neuker het volgende:
[..]
Beter geen vriendin dan zo'n oostblok plork
Ja die reactie had ik al zien aankomen, maar dan nog hè. Waarom kunnen we niet aardig doen tegen mekaarquote:
Als ik even voor mezelf mag spreken, ik doe de hele dag al nepaardig tegen anderen, op internet kan ik zijn wie ik wil. Een dislektiesche hufterige ploert.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:17 schreef Thomass het volgende:
[..]
Ja die reactie had ik al zien aankomen, maar dan nog hè. Waarom kunnen we niet aardig doen tegen mekaar![]()
laat de emo reacties maar komen
en elke ochtend een kwartier nodig heeft om d'r bezem gestart te krijgen.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:34 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
wahahaha ze ziet er uit alsof ze rondvliegt op een bezemsteel![]()
wa ben jij voor bloemetjes-plukkende psychoquote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:17 schreef Thomass het volgende:
[..]
Ja die reactie had ik al zien aankomen, maar dan nog hè. Waarom kunnen we niet aardig doen tegen mekaar![]()
laat de emo reacties maar komen
Elk vrouwmens kan m'n dna dragen, voeden verzorgen en opvoeden.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:33 schreef Azaron het volgende:
Lekker belangrijk wat je van iemand zijn vriendin vindt, jij hoeft er toch niets mee te doen?
en opvreten als ze een depressieve vreetbui heeftquote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:52 schreef zovty het volgende:
[..]
Elk vrouwmens kan m'n dna dragen, voeden verzorgen en opvoeden.
Dus over dertig topics verwachten we een topic van elfzesendertig.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:37 schreef zagevent het volgende:
Elfendertigste topic over dit pauperprogramma.
Ze krijgt te weinig zonlicht of staat al telang droog.. Wel lief van de TS om zo'n meisje te verzorgen.. Iemand moet het doen..quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |