Iets nieuwsquote:Op donderdag 4 januari 2007 18:39 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
CDA, PvdA en CU beslissen vrijdag of ze verder praten.
quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:39 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Morgen dusquote:Op donderdag 4 januari 2007 18:39 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:39 schreef JediMindTricks het volgende:
Maar wel lief geprobeerd hoor.quote:
Ohquote:Op donderdag 4 januari 2007 18:47 schreef Sapstengel het volgende:
MTV is een propagandazender voor materialisme.
Ben het zo fucking met jou eensquote:Op donderdag 4 januari 2007 18:37 schreef JediMindTricks het volgende:
Okay, er zullen al wel wat topics over zijn, maar toch moet ik er even over klagen.![]()
Vuile verwende teringhoeren, die gaan janken als ze een tweedehandse BMW 7 serie krijgen voor hun 16e verjaardag, en niet de Ferrari die ze in gedachte hadden.
OMFG!
Ik wilde de OP nog uitbreiden, maar veel meer als impulsief scheldwoorden roepen was er waarschijnlijk niet uitgekomen.
En zo hoort het.quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:47 schreef Sapstengel het volgende:
MTV is een propagandazender voor materialisme.
ze nemen altijd een bmwquote:Op donderdag 4 januari 2007 18:55 schreef Fir3fly het volgende:
Ik erger me er vooral aan dat ze altijd kiezen voor zo'n dikke SUV bak, terwijl ze ook gewoon een Jaguar kunnen hebben. Echt belachelijk.
Als ze niet kunnen kiezen krijgen ze een BMW jaquote:
normaal gesproken zijn ze heul lievquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:14 schreef GlazenKaak het volgende:
Ja het zijn zulke rare meisjes. Maar let wel, het is MTV, die zender heeft er nogal ervaring mee om dingen te verdraaien en manipuleren :/
Ja, dat kwam ervoorquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:17 schreef Kadoc het volgende:
Heb je net toevallig ook dat negerinnetje gezien dat nog maagd is en daar een heel programma over vol maakt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |