Iets nieuwsquote:Op donderdag 4 januari 2007 18:39 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
CDA, PvdA en CU beslissen vrijdag of ze verder praten.
quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:39 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Morgen dusquote:Op donderdag 4 januari 2007 18:39 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:39 schreef JediMindTricks het volgende:
Maar wel lief geprobeerd hoor.quote:
Ohquote:Op donderdag 4 januari 2007 18:47 schreef Sapstengel het volgende:
MTV is een propagandazender voor materialisme.
Ben het zo fucking met jou eensquote:Op donderdag 4 januari 2007 18:37 schreef JediMindTricks het volgende:
Okay, er zullen al wel wat topics over zijn, maar toch moet ik er even over klagen.![]()
Vuile verwende teringhoeren, die gaan janken als ze een tweedehandse BMW 7 serie krijgen voor hun 16e verjaardag, en niet de Ferrari die ze in gedachte hadden.
OMFG!
Ik wilde de OP nog uitbreiden, maar veel meer als impulsief scheldwoorden roepen was er waarschijnlijk niet uitgekomen.
En zo hoort het.quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:47 schreef Sapstengel het volgende:
MTV is een propagandazender voor materialisme.
ze nemen altijd een bmwquote:Op donderdag 4 januari 2007 18:55 schreef Fir3fly het volgende:
Ik erger me er vooral aan dat ze altijd kiezen voor zo'n dikke SUV bak, terwijl ze ook gewoon een Jaguar kunnen hebben. Echt belachelijk.
Als ze niet kunnen kiezen krijgen ze een BMW jaquote:
normaal gesproken zijn ze heul lievquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:14 schreef GlazenKaak het volgende:
Ja het zijn zulke rare meisjes. Maar let wel, het is MTV, die zender heeft er nogal ervaring mee om dingen te verdraaien en manipuleren :/
Ja, dat kwam ervoorquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:17 schreef Kadoc het volgende:
Heb je net toevallig ook dat negerinnetje gezien dat nog maagd is en daar een heel programma over vol maakt?
Dat is eigenlijk nog triester dan My Super Sweet Sixteen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:18 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Ja, dat kwam ervoor
Virgin Diaries of zo![]()
Nou, ik denk het niet. Volgens mij zijn het wel degelijk verwende nesten, maar niet zoals dat op MTV wordt gepresenteerd. Een heeele tijd terug was er een post op Ohnotheydidnt waarin een Myspace van zo'n meisje werd gepost, waarop stond dat ze in het echt helemaal niet zo erg was en dat MTV alles verdraaide. Ik geloof dat het over die Sophie (dikke negerin dacht ik) ging.quote:
Klinkt als pr0nquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:18 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Ja, dat kwam ervoor
Virgin Diaries of zo![]()
Dat is zo geweldigquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:17 schreef Kadoc het volgende:
Heb je net toevallig ook dat negerinnetje gezien dat nog maagd is en daar een heel programma over vol maakt?
Dat verdiend ze toch ook ?quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:51 schreef schatje het volgende:
Meisje van de week kreeg ook nog een auto voor in het weekend.
Spring van een flat, zusquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:22 schreef Big_Boss_Man het volgende:
MTV, das de meest walgelijk televisiezender die er is.
"Ja maar je hoeft toch niet te kijken?!"
Ik heb een broertje die, als ie eens toevallig geen world of nerdcraft speeld, MTV kijkt.Wat moet ik doen?
Jij begint over MTV, zeiktrein!quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:24 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Spring van een flat, zus.
Over treinen gesproken, jij vraagt om een oplossing?quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:24 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Jij begint over MTV, zeiktrein!
En zeau, TS, is het maar net!quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:25 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Over treinen gesproken, jij vraagt om een oplossing?
quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:27 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
En zeau, TS, is het maar net!
Je topic doet het goedquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:30 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]Goeie!!!
![]()
![]()
!!! ROFLOL!!!!!!L J
:AS D:WE{ER >SD?CLD : D
![]()
![]()
Maar ik denk dat jij ook zo'n type meisje bent.quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:01 schreef Frederiqueske het volgende:
Ik vind het wel een leuk programma hoor
![]()
quote:
Duh.quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:37 schreef JediMindTricks het volgende:
Okay, er zullen al wel wat topics over zijn, maar toch moet ik er even over klagen.![]()
Wat? Jij niet dan?quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:51 schreef schatje het volgende:
Meisje van de week kreeg ook nog een auto voor in het weekend.
niet te vergeten de beroemde artiest die om de hoek komt kijkenquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:17 schreef arneaux het volgende:
Die feestjes mislukken altijd en dan krijgen ze een auto.
En leuke mensenquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:18 schreef fathank het volgende:
Beter maak je een satirische tegenhanger van het programma, met ultra low-budget feesten ofzow
ja zeurenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:25 schreef ssebass het volgende:
Ik vind het gewoon sneu dat ze zo kortzichtig zijn en zo'n verwrongen beeld van de werkelijkheid. Gelukkig kunnen ze zelf wel wat
Ah sterf en dan ook nog mensen dat het echt is, omfg. Schrale nep serie waar elke x hetzelfde gebeurd. Er gaat altijd iets zogenaamd fout.quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:37 schreef JediMindTricks het volgende:
Vuile verwende teringhoeren, die gaan janken als ze een tweedehandse BMW 7 serie krijgen voor hun 16e verjaardag, en niet de Ferrari die ze in gedachte hadden.
OMFG!
Ik wilde de OP nog uitbreiden, maar veel meer als impulsief scheldwoorden roepen was er waarschijnlijk niet uitgekomen.
Hoort MTV muziek uit te zenden?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:51 schreef Ferdo het volgende:
Zenden ze er af en toe nog wel eens muziek uit? Zeg maar net zoals in de tijd dat dat station Engelstalig was en Ray Cokes er nog programma's maakte?
Ooit, in een ver verleden, maakte de muziek zelfs voor minimaal 90 procent deel uit van de programmering. Tegenwoordig wordt muziek daar vooral gebruikt om de gaten tussen de reclamespotjes en onderbrekingen daarvan door programma's op te vullen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:34 schreef RainofDeath het volgende:
[..]
Hoort MTV muziek uit te zenden?![]()
Voor de moraalridder: ik weet wat MTV betekent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |