Beter geen vriendin dan zo'n oostblok plorkquote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:52 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jaloers dat TS wél een vriendin heeft.
"Impala-neuker"quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:55 schreef Impala-neuker het volgende:
[..]
Beter geen vriendin dan zo'n oostblok plork
Ja die reactie had ik al zien aankomen, maar dan nog hè. Waarom kunnen we niet aardig doen tegen mekaarquote:
Als ik even voor mezelf mag spreken, ik doe de hele dag al nepaardig tegen anderen, op internet kan ik zijn wie ik wil. Een dislektiesche hufterige ploert.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:17 schreef Thomass het volgende:
[..]
Ja die reactie had ik al zien aankomen, maar dan nog hè. Waarom kunnen we niet aardig doen tegen mekaar![]()
laat de emo reacties maar komen
en elke ochtend een kwartier nodig heeft om d'r bezem gestart te krijgen.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:34 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
wahahaha ze ziet er uit alsof ze rondvliegt op een bezemsteel![]()
wa ben jij voor bloemetjes-plukkende psychoquote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:17 schreef Thomass het volgende:
[..]
Ja die reactie had ik al zien aankomen, maar dan nog hè. Waarom kunnen we niet aardig doen tegen mekaar![]()
laat de emo reacties maar komen
Elk vrouwmens kan m'n dna dragen, voeden verzorgen en opvoeden.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:33 schreef Azaron het volgende:
Lekker belangrijk wat je van iemand zijn vriendin vindt, jij hoeft er toch niets mee te doen?
en opvreten als ze een depressieve vreetbui heeftquote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:52 schreef zovty het volgende:
[..]
Elk vrouwmens kan m'n dna dragen, voeden verzorgen en opvoeden.
Dus over dertig topics verwachten we een topic van elfzesendertig.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:37 schreef zagevent het volgende:
Elfendertigste topic over dit pauperprogramma.
Ze krijgt te weinig zonlicht of staat al telang droog.. Wel lief van de TS om zo'n meisje te verzorgen.. Iemand moet het doen..quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |