quote:op donderdag 6 juli 2006 10:30 schreef -sandstorm- het volgende:
dat soort verwende kinderen mogen ze wat mij betreft afvoeren naar een derde wereldland. kijken hoe ze dan piepen. kutkwasten![]()
![]()
yups, heb het ook wel eens gezien. hun populariteit hangt af van de groote en vooral de kosten die het feestje heeft gekost. te zielig voor woorden idd...maarja amerika he?quote:op donderdag 6 juli 2006 10:30 schreef -sandstorm- het volgende:
what the fuck.
ik zag dat programma gisteren voor het eerst en heb echt een half uur met open mond naar het beeld lopen staren. wat van die verwende negerjochies en latinagirlies van 16 jaar die een feest gaan organiseren omdat ze 16 worden![]()
nee geen feest met koekhappen, spijkerpoepen en een speurtocht. nee nee, een feest met vip's, bling bling en dikke wagens. zo verwend als de neten dat ze zijn denken ze iedereen te commanderen en bovendien stijgt hun populairiteit daar in dat kutland op hun eigen school met de minuut.
dat soort verwende kinderen mogen ze wat mij betreft afvoeren naar een derde wereldland. kijken hoe ze dan piepen. kutkwasten![]()
![]()
je hoeft niet te posten.quote:
zo van: goedzo, goed gedaan jongen ! we zijn blij dat je niet dood bent. en nu naar school !quote:op donderdag 6 juli 2006 10:33 schreef even het volgende:
ik kreeg een schouderklopje toen ik zestien werd
en de hele school adoreert die mensen ook hequote:op donderdag 6 juli 2006 10:33 schreef puckzzz het volgende:
yups, heb het ook wel eens gezien. hun populariteit hangt af van de groote en vooral de kosten die het feestje heeft gekost. te zielig voor woorden idd...maarja amerika he?
kijk naar jezelf,quote:op donderdag 6 juli 2006 10:33 schreef bobbyb het volgende:
[..]
je hoeft niet te posten.
mensen met standaard replies
pikken ze ook niet, gaan ze weer arrogant lopen doen.quote:op donderdag 6 juli 2006 10:42 schreef michielph het volgende:
het grappige is altijd wel dat ze vòòr half één in bed moet liggen
ik een brommert!!quote:op donderdag 6 juli 2006 10:33 schreef even het volgende:
ik kreeg een schouderklopje toen ik zestien werd
liek duh!quote:op donderdag 6 juli 2006 10:44 schreef dborhem het volgende:
ik wist ook niet wat ik zag,pappa moet 50.000 betalen en dochter zegt;'betaal nou maar,dat is toch niet veeheeeel?!'![]()
het populair zijn is een echte sport daar,alles wat je nodig hebt is doodgeblondeerd haar,fakeboobs (met 16 jaar ja!) en natuurlijk je eigen convertible,anders ziet men je niet.
maar vooral,like,heel veel,like,praten in zinnen,like,met,like,heel veel ,like ertussen!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |