quote:op donderdag 6 juli 2006 10:30 schreef -sandstorm- het volgende:
dat soort verwende kinderen mogen ze wat mij betreft afvoeren naar een derde wereldland. kijken hoe ze dan piepen. kutkwasten![]()
![]()
yups, heb het ook wel eens gezien. hun populariteit hangt af van de groote en vooral de kosten die het feestje heeft gekost. te zielig voor woorden idd...maarja amerika he?quote:op donderdag 6 juli 2006 10:30 schreef -sandstorm- het volgende:
what the fuck.
ik zag dat programma gisteren voor het eerst en heb echt een half uur met open mond naar het beeld lopen staren. wat van die verwende negerjochies en latinagirlies van 16 jaar die een feest gaan organiseren omdat ze 16 worden![]()
nee geen feest met koekhappen, spijkerpoepen en een speurtocht. nee nee, een feest met vip's, bling bling en dikke wagens. zo verwend als de neten dat ze zijn denken ze iedereen te commanderen en bovendien stijgt hun populairiteit daar in dat kutland op hun eigen school met de minuut.
dat soort verwende kinderen mogen ze wat mij betreft afvoeren naar een derde wereldland. kijken hoe ze dan piepen. kutkwasten![]()
![]()
je hoeft niet te posten.quote:
zo van: goedzo, goed gedaan jongen ! we zijn blij dat je niet dood bent. en nu naar school !quote:op donderdag 6 juli 2006 10:33 schreef even het volgende:
ik kreeg een schouderklopje toen ik zestien werd
en de hele school adoreert die mensen ook hequote:op donderdag 6 juli 2006 10:33 schreef puckzzz het volgende:
yups, heb het ook wel eens gezien. hun populariteit hangt af van de groote en vooral de kosten die het feestje heeft gekost. te zielig voor woorden idd...maarja amerika he?
kijk naar jezelf,quote:op donderdag 6 juli 2006 10:33 schreef bobbyb het volgende:
[..]
je hoeft niet te posten.
mensen met standaard replies
pikken ze ook niet, gaan ze weer arrogant lopen doen.quote:op donderdag 6 juli 2006 10:42 schreef michielph het volgende:
het grappige is altijd wel dat ze vòòr half één in bed moet liggen
ik een brommert!!quote:op donderdag 6 juli 2006 10:33 schreef even het volgende:
liek duh!quote:op donderdag 6 juli 2006 10:44 schreef dborhem het volgende:
ik wist ook niet wat ik zag,pappa moet 50.000 betalen en dochter zegt;'betaal nou maar,dat is toch niet veeheeeel?!'![]()
het populair zijn is een echte sport daar,alles wat je nodig hebt is doodgeblondeerd haar,fakeboobs (met 16 jaar ja!) en natuurlijk je eigen convertible,anders ziet men je niet.
maar vooral,like,heel veel,like,praten in zinnen,like,met,like,heel veel ,like ertussen!![]()
ja dat heb ik gezien.quote:op donderdag 6 juli 2006 10:44 schreef dborhem het volgende:
ik wist ook niet wat ik zag,pappa moet 50.000 betalen en dochter zegt;'betaal nou maar,dat is toch niet veeheeeel?!'![]()
meestal zijn ze al 50.000 kwijt aan die vette auto die ze geven aan die verwende kut kinderenquote:op donderdag 6 juli 2006 10:44 schreef dborhem het volgende:
het populair zijn is een echte sport daar,alles wat je nodig hebt is doodgeblondeerd haar,fakeboobs (met 16 jaar ja!) en natuurlijk je eigen convertible,anders ziet men je niet.
maar vooral,like,heel veel,like,praten in zinnen,like,met,like,heel veel ,like ertussen!![]()
het zijn wel vaak van die dikke negerinnen met moeders van 30quote:op donderdag 6 juli 2006 10:46 schreef rio het volgende:
jezus ja, ik heb dat ook wel eens gezien. verschrik-ke-lijk, wat een verwende kutkoters!
en ik heb er nog niet 1 normale meid met een normaal postuur tussen gezien, maar toch weten ze zich met blubberhamburgerbuik in 1 of andere veel te strakke strapless jurk te wurmen en moeders die verrukt ropet dat ze er prachtig uitziet en de mooiste meid van de school is. en dat is ook zo'n punt, het is een hele quest geworden voor die meisjes om de aller-allermooiste jurk te vinden want niemand mag er mooier uitzienquote:op donderdag 6 juli 2006 10:44 schreef dborhem het volgende:
idd lekker belangrijk. moet je maar eens opletten: ze hebben ook alleen maar oppervlakkige vrienden. van die hoi ! hoie ! figuren.quote:op donderdag 6 juli 2006 10:50 schreef salsagirl het volgende:
vraag me wel eens af of ze nog ergens wel van genieten..of dat ze alleen bezig zijn van ...ooh zij heeft een mooier jurkje aan... en shit hun feestje is duurder etc..
dat valt nog wel mee, sommige zijn inderdaad nogal aan de grote kant maar sommige zijn wel te doenquote:op donderdag 6 juli 2006 10:48 schreef puckzzz het volgende:
[..]
en ik heb er nog niet 1 normale meid met een normaal postuur tussen gezien, maar toch weten ze zich met blubberhamburgerbuik in 1 of andere veel te strakke strapless jurk te wurmen en moeders die verrukt ropet dat ze er prachtig uitziet en de mooiste meid van de school is. en dat is ook zo'n punt, het is een hele quest geworden voor die meisjes om de aller-allermooiste jurk te vinden want niemand mag er mooier uitzienja dat gaat lukken met die pens meid....
je was er ook?!quote:op donderdag 6 juli 2006 10:34 schreef -sandstorm- het volgende:
[..]
zo van: goedzo, goed gedaan jongen ! we zijn blij dat je niet dood bent. en nu naar school !
ja van die gasten die alleen uitgenodigd worden om te laten zien.. kijk eens hoeveel er op mijn party komen..quote:op donderdag 6 juli 2006 10:51 schreef -sandstorm- het volgende:
[..]
idd lekker belangrijk. moet je maar eens opletten: ze hebben ook alleen maar oppervlakkige vrienden. van die hoi ! hoie ! figuren.
dit is dus bullshit! k'ben zeg maar beetje tv-verslaafd, dus heb de marathons op mtv hiervan gezien e.d.. maar er zitten echt wel lekkere tussen hoor, ok er zijn ook kutkinderen bij als die dikke negerin waarvan ze de voorouders op de amistad al overboord hadden moeten gooien. maar ook zeer zeker wel lekkerequote:op donderdag 6 juli 2006 10:48 schreef puckzzz het volgende:
[..]
en ik heb er nog niet 1 normale meid met een normaal postuur tussen gezien, maar toch weten ze zich met blubberhamburgerbuik in 1 of andere veel te strakke strapless jurk te wurmen en moeders die verrukt ropet dat ze er prachtig uitziet en de mooiste meid van de school is. en dat is ook zo'n punt, het is een hele quest geworden voor die meisjes om de aller-allermooiste jurk te vinden want niemand mag er mooier uitzienja dat gaat lukken met die pens meid....
die mensen verdienen inderdaad een sterfbed met kartels.quote:op donderdag 6 juli 2006 12:02 schreef de_postbode het volgende:
en die mensen die met van die doodgeneukte 'jaloers?' reacties lopen te gooien;
lol, én bedanktquote:op donderdag 6 juli 2006 12:07 schreef -sandstorm- het volgende:
[..]
die mensen verdienen inderdaad een sterfbed met kartels.
en wat denk je van het verplichte auto krijgen.quote:op donderdag 6 juli 2006 10:30 schreef -sandstorm- het volgende:
what the fuck.
ik zag dat programma gisteren voor het eerst en heb echt een half uur met open mond naar het beeld lopen staren. wat van die verwende negerjochies en latinagirlies van 16 jaar die een feest gaan organiseren omdat ze 16 worden![]()
nee geen feest met koekhappen, spijkerpoepen en een speurtocht. nee nee, een feest met vip's, bling bling en dikke wagens. zo verwend als de neten dat ze zijn denken ze iedereen te commanderen en bovendien stijgt hun populairiteit daar in dat kutland op hun eigen school met de minuut.
![]()
paris hilton, komt zomaar opeens in mij op... (al zijn deze kinderen nog kanslozer)quote:op donderdag 6 juli 2006 12:13 schreef __droogkloot__ het volgende:
ik heb het ook gezien, het is om ziek van te worden. dat soort kinderen gaan later echt niks bereiken denk ik, ze kunnen alleen teren op het geld van papa vind ik.
ik vind het juist wel een goed programma in dat opzichtquote:op donderdag 6 juli 2006 11:14 schreef nosh het volgende:
decadentie ten top inderdaad.
hysterisch gedoe, meisjes die 'this is the worst day of my life!11' gillen, omdat hun jurk een verkeerde tint rood heeft dan ze wilde. om daarna dolgelukkig te zijn, als pappie even met wat geld zwaait en er wat derderangs r&b sterretjes langskomen.
laat staan de verschrikkelijke figuren die 'yeah, it was pretty nice' zeggen over een feest dat een compleet jaarsalaris van de meesten hier heeft gekocht.
en het ergste is dat mtv echt overloopt van dit soort programma's, waar materialisme en oppervlakkigheid wordt verheerlijkt. om daarna wél de maatschappelijk verantwoorde kutzender uit te hangen met coolpolitics en derde wereld knuffelprojecten.
optyfen met deze shit, en neem die convertible van je ook maar mee
alleen jammer dat de meeste mensen die naar mtv kijken (en het een leuke zender vinden) vaak niet het iq hebben waarmee ze tot zo'n conclusie komen.quote:op donderdag 6 juli 2006 12:41 schreef metro2005 het volgende:
[..]
ik vind het juist wel een goed programma in dat opzichtje ziet precies wat geld met mensen doet en dat veel spullen hebben niet automatisch betekent dat je gelukkig bent
![]()
toen begon ze tijdens het etentje te janken omdat pappie zei dat ze die auto niet kreegquote:op donderdag 6 juli 2006 11:01 schreef kleinvogelijn het volgende:
ik heb toen die ene aflevering gezien waarin zo'n iraans wijffie met een vader van 70 ofzo en zo'n opgedirkte moeder, "even" naar parijs vloog voor een jurk, en mevrouw moest en zou een range rover krijgen van pappie, anders zou ze niet meer met hem praten. (kots)
je hebt daar een theorietest waar mijn 3 jarige neefje nog om zou lachen en een rijexamen die bestaat uit 2x om de blok rijden en 1 keer in een gigantisch parkeervak sturen. dit alles in een automaat natuurlijk want schakelen doen de luie flikkers niet aan. en dan vinden ze het gek dat veel mensen daar slecht kunnen rijden.quote:op donderdag 6 juli 2006 13:35 schreef ivetje het volgende:
[..]
toen begon ze tijdens het etentje te janken omdat pappie zei dat ze die auto niet kreeg
wat ik overigens ook raar vind...die kids worden die dag 16, krijgen een auto en...rijden er allemaal in naar huisje kan toch pas met je 16e gaan lessen daar of ben ik nou zo gek.
ook ooit een aflevering met zo'n griet die een mooie auto zag..."aaaah, die wil ik". kwam die verkoper aan dat het een tweedehandse was. meisje meteen "ow nee...dan hoef ik hem niet, ik ga toch niet in een gebruikte auto rijden, mijn vrienden zien me aankomen". wtf teringhoer!! het is gvd een mercedes die je krijgt en dan ga jij piepen over dat ie al gebruikt is. stinktrut...ook nooit blij met iets. maar ja, mevrouw kreeg natuurlijk een gloednieuwe cabrio met d'r verjaardag.
ja ok, maar die grieten worden op die dag 16 en kunnen dus nooit een rijbewijs hebben of wel? je mag toch niet voor je 16e al een rijbewijs halen of kan dat wel daar?quote:op donderdag 6 juli 2006 14:29 schreef bazziek het volgende:
[..]
je hebt daar een theorietest waar mijn 3 jarige neefje nog om zou lachen en een rijexamen die bestaat uit 2x om de blok rijden en 1 keer in een gigantisch parkeervak sturen. dit alles in een automaat natuurlijk want schakelen doen de luie flikkers niet aan. en dan vinden ze het gek dat veel mensen daar slecht kunnen rijden.
volgens mij mag je wel al lessen nemen voor je 16e. alleen je rijbewijs krijg je dan echt op je 16e.quote:op donderdag 6 juli 2006 13:35 schreef ivetje het volgende:
[..]
toen begon ze tijdens het etentje te janken omdat pappie zei dat ze die auto niet kreeg
wat ik overigens ook raar vind...die kids worden die dag 16, krijgen een auto en...rijden er allemaal in naar huisje kan toch pas met je 16e gaan lessen daar of ben ik nou zo gek.
ook ooit een aflevering met zo'n griet die een mooie auto zag..."aaaah, die wil ik". kwam die verkoper aan dat het een tweedehandse was. meisje meteen "ow nee...dan hoef ik hem niet, ik ga toch niet in een gebruikte auto rijden, mijn vrienden zien me aankomen". wtf teringhoer!! het is gvd een mercedes die je krijgt en dan ga jij piepen over dat ie al gebruikt is. stinktrut...ook nooit blij met iets. maar ja, mevrouw kreeg natuurlijk een gloednieuwe cabrio met d'r verjaardag.
volgens mij mag je een tijd vantevoren dat theorie gedoe halen en dan oefenen met rijden vanaf je 16e ofzoquote:op donderdag 6 juli 2006 14:31 schreef ivetje het volgende:
[..]
ja ok, maar die grieten worden op die dag 16 en kunnen dus nooit een rijbewijs hebben of wel? je mag toch niet voor je 16e al een rijbewijs halen of kan dat wel daar?
doet me trouwens wel denken aan jack osbourne die rij-examen had. moest ie aangeven welke kant hij op wilde door z'n arm uit het raam te steken etc. ze hebben daar tekens die je geeft d.m.v. het uit het raam steken van je arm op een bepaalde manier
mijn vader nam mij mee naar de hoeren, was die al voor 50 euro klaar.quote:op donderdag 6 juli 2006 10:33 schreef even het volgende:
quote:op donderdag 6 juli 2006 14:34 schreef sjakie01 het volgende:
[..]
mijn vader nam mij mee naar de hoeren, was die al voor 50 euro klaar.
en ik verdiende veel respect bij mijn matties. het hoeft niet altijd duur te zijn hoor.
word je 18 zeggen ze: je krijgt je rijbewijs, maar wat ze niet zeggen is dat je gvd eerst allemaal rijlessen moet gaan nemenquote:op donderdag 6 juli 2006 14:34 schreef sjakie01 het volgende:
[..]
en ik verdiende veel respect bij mijn matties. het hoeft niet altijd duur te zijn hoor.
check die kleine keutel.quote:op donderdag 6 juli 2006 11:20 schreef flapdrolletje het volgende:
bling bling mothafucka
[afbeelding]
auto's zijn daar overigens wel weer een stuk goedkoper dan hier...dus eigenlijk krijgen ze helemaal niet zo'n duur kadoquote:op donderdag 6 juli 2006 14:39 schreef casb het volgende:
het probleem in amerika is, is dat het normaal is dat je daar een auto krijgt als je 16 bent. echt te belachelijk voor woorden.
maarja, amerika is sowieso te belachelijk voor woorden
dagje ruilen?quote:op donderdag 6 juli 2006 14:49 schreef maisnon het volgende:
ik zou ook best wel zo rijk willen zijn, rijke ouders en dergelijke
gaaf kado.quote:op donderdag 6 juli 2006 14:34 schreef sjakie01 het volgende:
[..]
mee eens....quote:op donderdag 6 juli 2006 14:49 schreef maisnon het volgende:
ik zou ook best wel zo rijk willen zijn, rijke ouders en dergelijke, zoverre geef ik wel toe jaloers te zijn. maar het zijn gewoon arrogante verwende kutnesten, dat is het probleem!
ik zou helemaal niet rijk willen zijn, het is duidelijk dat rijkdom en bezit je grondig verpest.quote:op donderdag 6 juli 2006 14:49 schreef maisnon het volgende:
ik zou ook best wel zo rijk willen zijn, rijke ouders en dergelijke, zoverre geef ik wel toe jaloers te zijn. maar het zijn gewoon arrogante verwende kutnesten, dat is het probleem!
als ik zoveel geld had zou ik ook arrogant zijn, dus ik kan het ze niet kwalijk nemen. alleen het is nogal kansloos om er een programma van te maken..quote:op donderdag 6 juli 2006 14:49 schreef maisnon het volgende:
amerika is sowieso hypocriet.quote:op donderdag 6 juli 2006 17:18 schreef zuen het volgende:
het grappige is, ze krijgen wel een fucking mooie wagen. maar op hun feest mogen ze nog geen alcohol drinken!!
heb je toevallig nog een bron, of baseer je dit enkel op tvprogramma's als mss?quote:op donderdag 6 juli 2006 14:39 schreef casb het volgende:
het probleem in amerika is, is dat het normaal is dat je daar een auto krijgt als je 16 bent. echt te belachelijk voor woorden.
ook voor jou, nog bronnen geraadpleegd? tip, moet je eens doen!quote:op donderdag 6 juli 2006 14:32 schreef kill_em_all het volgende:
in amerika mag je vanaf je 16e al rijden en hoef je ook geen rijlessen te nemen. die krijg je in princiepe van je ouders dacht ik en dan hoef je alleen 5 minuten te laten zien dat je kan rijden en een paar doodsimpele vragen te beantwoorden.
geloof me, mijn ouders hebben hier vaak zat met geld moeten kloten, om alles goed en wel te laten lopen en ons met bijvoorbeeld hun scheiding en dergelijke er geen last van te laten ondervinden, en dan weet ik zeker dat veel geld hebben helpt.quote:op donderdag 6 juli 2006 16:11 schreef pracissor het volgende:
[..]
ik zou helemaal niet rijk willen zijn, het is duidelijk dat rijkdom en bezit je grondig verpest.
geld maakt absoluut niet gelukkig, andere vormen van materialisme ook niet, maar het helpt echt wel mee! zo lang je maar verstandig ermee omgaat, en niet boos wordt omdat het feest van een vage kennis ¤2000 meer gekost heeftquote:op donderdag 6 juli 2006 16:11 schreef pracissor het volgende:
[..]
ik zou helemaal niet rijk willen zijn, het is duidelijk dat rijkdom en bezit je grondig verpest.
iemand meldt zich! ik ga liever naar oost-europa of iets met cultuur. de hele dag bakken is saai as hell.quote:op donderdag 6 juli 2006 18:26 schreef maisnon het volgende:
[..]
een vakantie op de bahamas in een gigantische villa met zwembaden en cocktails, no way dat iemand dat afwijst.
pfff nee sorry dan liever naar zo'n tropisch eiland gek. in oost-europa vind je ook niet heel veel cultuur meer, behalve overblijfselen uit de sovjet-tijdquote:op donderdag 6 juli 2006 20:44 schreef maethor_veleg het volgende:
[..]
iemand meldt zich! ik ga liever naar oost-europa of iets met cultuur. de hele dag bakken is saai as hell.
zei ik ook alquote:op donderdag 6 juli 2006 20:44 schreef adothehague het volgende:
die sandstorm is gewoon jaloers
daar zou ik ook graag naartoe gaan hoor, net zo goed, maar ik sla mijn aanbod never nooit niet afquote:op donderdag 6 juli 2006 20:44 schreef maethor_veleg het volgende:
[..]
iemand meldt zich! ik ga liever naar oost-europa of iets met cultuur. de hele dag bakken is saai as hell.
hij is het met wel meer niet eens maar aan zijn post te zien is hij dus wel jaloersquote:op donderdag 6 juli 2006 21:07 schreef superhero87 het volgende:
[..]
zei ik ook alhij was het er niet mee eens
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |