Het gemiddelde feestje van een 16-jarige zal hier in Nederland niet veel anders zijn, behalve de drank dan.quote:Op zondag 25 november 2007 15:47 schreef boskameel het volgende:
Nou wat een feest, schreeuwnegermuziek, lelijke bimbo's en geeneens drank. Als dat in de VS synoniem staat voor een goed feest, dan ben ik blij dat ik hier woon.
Zolang Paris Hilton geen hoax blijkt geloof ik het programma wel.quote:Op zondag 25 november 2007 16:02 schreef boskameel het volgende:
Lijkt me stug dat het in scene gezet is. Ik hoop het, maar ik denk het niet.
Dan moet je het vaker zien.quote:Op zondag 25 november 2007 16:02 schreef boskameel het volgende:
Lijkt me stug dat het in scene gezet is. Ik hoop het, maar ik denk het niet.
en er gaat altijd is fout tijdens het feestquote:Op zondag 25 november 2007 16:10 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dan moet je het vaker zien.
Er gebeurt elke aflevering hetzelfde.
Feest, ze mogen niet hun jurk/auto --> ruzie met papa en mama, uiteindelijk krijgen ze dat natuurlijk toch, er komen honderden mensen die ze niet kennen, en uiteindelijk zijn ze blij en zijn hun papa en mama toch wel lief.
Dat ook nog eens.quote:Op zondag 25 november 2007 16:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en er gaat altijd is fout tijdens het feest![]()
Stelletje drama queens
Vergeet niet dat ze altijd naar buiten rennen om de niet genodigden aan te spreken op hun gedrag.quote:Op zondag 25 november 2007 16:10 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dan moet je het vaker zien.
Er gebeurt elke aflevering hetzelfde.
Feest, ze mogen niet hun jurk/auto --> ruzie met papa en mama, uiteindelijk krijgen ze dat natuurlijk toch, er komen honderden mensen die ze niet kennen, en uiteindelijk zijn ze blij en zijn hun papa en mama toch wel lief.
O,jaquote:Op zondag 25 november 2007 16:44 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ze altijd naar buiten rennen om de niet genodigden aan te spreken op hun gedrag.
Nu op MTV.quote:Op zondag 25 november 2007 16:55 schreef Dorkquemada het volgende:
Wtf is dit nou weer voor bagger programma?
Nog nooit van gehoord.
Als het echt zo is, dan is de TS klacht gegrond
Zet em nu maar eens op MTV en volg de party van DJ (wie kent hem niet?)quote:Op zondag 25 november 2007 16:55 schreef Dorkquemada het volgende:
Wtf is dit nou weer voor bagger programma?
Nog nooit van gehoord.
Als het echt zo is, dan is de TS klacht gegrond
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |