Haha, dat was gisteravond! Wat was dat tenenkrommend, ik kan daar echt niet naar kijken. (Maar mijn vriendin wel, dus vandaar dat het toch op stond.)quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:48 schreef DeSiever het volgende:
Een ander opgeblazen mokkel had Eminem op haar feestje verwacht (yeah right) en toen een of andere integere soulzanger (Luther Lackey) uiteindelijk op kwam treden, viel alles helemaal stil, ook omdat die doos aan iedereen al had verteld dat Eminem zou komen. Pijnlijk.
Het zijn ook nooit gewone amerikanen, maar altijd allochtonenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:50 schreef Vandoooorrr het volgende:
Ach ja... die kindertjes zijn in hun jeugd al verneukt en er komt niks meer van terecht.. Voor je het weet staan ze achter de ramen en zijn ze heroineverslaafd! En hier was al een topic over, kan je nagaan wat voor kutprogramma het is. Negen van de tien keer zijn die wijfen nog spuuglelijk ook! Bah!![]()
Ja, die zag ik ook. Tyfusdure mercedessen maar dat kind wou een of andere gigantische Landrover.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:47 schreef Biancavia het volgende:
Ja leuk, he!
"Als ik die mercedes niet krijg, dan kijk ik m'n ouders nooit meer aan!
Maar mijn vader koopt hem wel voor me hoor. Hij moet het niet wagen om het niet te doen!"
Het ergste is dat meestal ze nog die auto ook kennenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:47 schreef Biancavia het volgende:
Ja leuk, he!
"Als ik die mercedes niet krijg, dan kijk ik m'n ouders nooit meer aan!
Maar mijn vader koopt hem wel voor me hoor. Hij moet het niet wagen om het niet te doen!"
"quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:54 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja, die zag ik ook. Tyfusdure mercedessen maar dat kind wou een of andere gigantische Landrover.
Niet normaaaal.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:48 schreef DeSiever het volgende:
Een ander opgeblazen mokkel had Eminem op haar feestje verwacht (yeah right) en toen een of andere integere soulzanger (Luther Lackey) uiteindelijk op kwam treden, viel alles helemaal stil, ook omdat die doos aan iedereen al had verteld dat Eminem zou komen. Pijnlijk.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:55 schreef Komakie het volgende:
[..]
Het ergste is dat meestal ze nog die auto ook kennen
Toen kon ze geen leuke vinden en kocht ze er toch maar een in het plaatselijke winkelcentrum ofzoquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:58 schreef Biancavia het volgende:
Lekker naar Parijs om een jurk uit te zoeken en dan erachter komen dat de winkels van Dior en Versace gesloten zijn!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |