Haha, dat was gisteravond! Wat was dat tenenkrommend, ik kan daar echt niet naar kijken. (Maar mijn vriendin wel, dus vandaar dat het toch op stond.)quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:48 schreef DeSiever het volgende:
Een ander opgeblazen mokkel had Eminem op haar feestje verwacht (yeah right) en toen een of andere integere soulzanger (Luther Lackey) uiteindelijk op kwam treden, viel alles helemaal stil, ook omdat die doos aan iedereen al had verteld dat Eminem zou komen. Pijnlijk.
Het zijn ook nooit gewone amerikanen, maar altijd allochtonenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:50 schreef Vandoooorrr het volgende:
Ach ja... die kindertjes zijn in hun jeugd al verneukt en er komt niks meer van terecht.. Voor je het weet staan ze achter de ramen en zijn ze heroineverslaafd! En hier was al een topic over, kan je nagaan wat voor kutprogramma het is. Negen van de tien keer zijn die wijfen nog spuuglelijk ook! Bah!![]()
Ja, die zag ik ook. Tyfusdure mercedessen maar dat kind wou een of andere gigantische Landrover.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:47 schreef Biancavia het volgende:
Ja leuk, he!
"Als ik die mercedes niet krijg, dan kijk ik m'n ouders nooit meer aan!
Maar mijn vader koopt hem wel voor me hoor. Hij moet het niet wagen om het niet te doen!"
Het ergste is dat meestal ze nog die auto ook kennenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:47 schreef Biancavia het volgende:
Ja leuk, he!
"Als ik die mercedes niet krijg, dan kijk ik m'n ouders nooit meer aan!
Maar mijn vader koopt hem wel voor me hoor. Hij moet het niet wagen om het niet te doen!"
"quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:54 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja, die zag ik ook. Tyfusdure mercedessen maar dat kind wou een of andere gigantische Landrover.
Niet normaaaal.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:48 schreef DeSiever het volgende:
Een ander opgeblazen mokkel had Eminem op haar feestje verwacht (yeah right) en toen een of andere integere soulzanger (Luther Lackey) uiteindelijk op kwam treden, viel alles helemaal stil, ook omdat die doos aan iedereen al had verteld dat Eminem zou komen. Pijnlijk.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:55 schreef Komakie het volgende:
[..]
Het ergste is dat meestal ze nog die auto ook kennen
Toen kon ze geen leuke vinden en kocht ze er toch maar een in het plaatselijke winkelcentrum ofzoquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:58 schreef Biancavia het volgende:
Lekker naar Parijs om een jurk uit te zoeken en dan erachter komen dat de winkels van Dior en Versace gesloten zijn!![]()
JUIST! door deze rijkeluisopvoeding blijven die kinderen zo achter, er wordt een ENORM grote hand boven hun hoofd gehouden. Het zou misschien wel aardig zijn om een big brother te doen met al deze sweet sixteen boys en girls, die zouden zich nooit redden zonder kok/butler/ en overige slaafjes..quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:55 schreef Harmen1984 het volgende:
Ik zit ook altijd met gekromde tenen te kijkenIk hoop dan altijd dat die koters zichzelf over een paar jaar ONTZETTEND hard gaan tegenkomen, en dat het allemaal nog goed komt, want mijn god, je moet er niet aan denken dat iemand zo door het leven gaat.
![]()
Jaah zo n dikzak van 200 kilo en dan zegt die Ik zie er graag goed uit voor de vrouwtjes. Als je dna toch zo goed uit wil is een bezoekje naar de sportschool nix mis mee. En hij heette trouwens Aaron Reidquote:
Dat zou ik dus echt nooit pikken he als dat mijn kind was. Ik zou zo die andere auto gewoon achtergehouden hebben en wegdoen. Vuile ondankbare kinderen. Die zijn helemaal niet oprecht blij met een cadeau, maar vinden het alleen leuk als het bakken met geld kost zodat hun vrienden jaloers worden.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Op het feest kreeg ze dus die SUV en stond ze een partij chagrijnig te kijken.
En die ouders die ze zo 'opvoeden' idem.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:15 schreef Urquhart het volgende:
Tenenkrommend programma trouwens. Die kinderen zou je wel achter het behang willen stoppen.
Dan zitten wij met een zelfde probleem vrind. (,t vrouwtje kijkt er ook naar)quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:50 schreef Duvel het volgende:
[..]
Haha, dat was gisteravond! Wat was dat tenenkrommend, ik kan daar echt niet naar kijken. (Maar mijn vriendin wel, dus vandaar dat het toch op stond.)
Sowieso vind ik het een aan walgelijkheid grenzend programma.
Nee hoor, Kanye kon niet.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:24 schreef Ingridh007 het volgende:
Die aflevering met de zoon van LA Reid (zo?).
Die kreeg Kanye West voor zn verjaardag.
Ik vind t een vermakelijk programma.
De auto is het bewijs van liefde.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Een zo'n wijf was net een jaar geadopteerd door die rijke ouders, en begon nu al dingen zoals een auto van ze te eisen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |