Dat is ook een manier van verkapte TVP plaatsen...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:09 schreef jeroendh het volgende:
ik doe niet aan een tvp maar aan bookmarks dit is veel makkelijker en je hoeft ook niet elk topic vol te spammen met een "TVP" berichtje.
dat dacht ik ook ja.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:15 schreef Thy... het volgende:
[..]
Dat is ook een manier van verkapte TVP plaatsen...
wtfquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:45 schreef -Tim- het volgende:
Ik had na een aantal bestellingen toch ook aardig wat DX points gespaard en daarom enkele weken terug ingeruild voor wat 9V batterijtjes voor o.a. m'n spy cammetje![]()
Dus ik gisteren weer vrolijk een DX envelop openscheuren, zitten er 6 Invisible Ink Pennen inDe batterijen waren op
Zien er mooi uit, inderdaad. Ik vraag me wel af of ze het hier doen.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:24 schreef raptorix het volgende:
Die phones zijn wel vet
http://www.dealextreme.com/products.dx/category.511
Volgens mij moeten video's eerst beoordeeld worden op kwaliteit en inhoud voordat je er punten voor krijgt? Las ik toevallig in de FAQ. Zal voor de foto's ook wel gelden.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:19 schreef xminator het volgende:
oh ja ik had gisteren een paar reviews gedaan en ook plaatjes + video geupload... heb al wel punten gekregen voor et review maar nog niet voor plaatjes en video(staan er nog niet op)... Raar?
Want..?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:14 schreef xminator het volgende:
Damn, mijn 1e pakketje is er nog steeds niet.. een ander pakketje dat 2 dagen erna was verzonden is er al wel gekomen ( 2 dagen geleden)... als ik aanstaande woensdag nog niets heb dan ga ik toch een emailtje sturen...
Nu weer een nieuwe variant.quote:Op donderdag 10 juli 2008 18:08 schreef bbfakir het volgende:
Deze kende ik nog niet.
"Waiting for Supplier via Tracked Air Mail"
Heeft HK gelukkig wel verlaten.
Dus?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:46 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Nu weer een nieuwe variant.
[ afbeelding ]
De order wordt niet verstuurd, Hij is al verstuurd.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:18 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Dus?1 order wordt nu ingepakt en daarna via tracked airmail verstuurd en de anderen zijn al verstuurd. Wat is daar raar aan?
Sowieso snap ik dat hele ongeduld niet met de orders bij DX, ze bieden een prima garantie en het moet uit HK komen he jongens?DX levert soms zelfs sneller dan nederlandse webshops.
![]()
Uhm.. Nee.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:55 schreef xminator het volgende:
[..]
Want? Want dan is het best raar... hij hoort dan allang aangekomen te zijn
Dat zal volgende week wel binnenkomen maar vandaag een mail gehad dat mijn order 12 juli is verstuurd (voor de tweede keer). Nu onder een ander trackingnummer. Dan zal ik hem wel dubbel krijgenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:55 schreef xminator het volgende:
[..]
Want? Want dan is het best raar... hij hoort dan allang aangekomen te zijn
Misschien mis ik iets, maar ze kunnen je order ook verdeeld over meerdere pakketten versturen.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 10:51 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Dat zal volgende week wel binnenkomen maar vandaag een mail gehad dat mijn order 12 juli is verstuurd (voor de tweede keer). Nu onder een ander trackingnummer. Dan zal ik hem wel dubbel krijgen.
Eindelijkquote:3 13504 Neodymium NIB Magnet Spheres (6mm / 100-Pack) x 1 Shipped
Als het boven de 15 dollar ofzo is, als het Tracked Air Mail is, is het aangetekend.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:52 schreef -Tim- het volgende:
Wat maakt een pakketje nou de ene keer aangetekend en de andere keer niet?
Ik wilde net deze link ook sturen.quote:Op zondag 13 juli 2008 09:10 schreef AstroNova het volgende:
Bij mij altijd 7 dagen naar verzending.
En nog een leuk bericht over de douane
http://www.nu.nl/news/165(...)rnetaankopen%27.html
Telegraaf berichtquote:Op zondag 13 juli 2008 09:10 schreef AstroNova het volgende:
En ditquote:Het gemiddelde aankoopbedrag bedroeg 250 dollar.
Kansloosquote:Producten met een waarde boven ongeveer zevenhonderd dollar zouden altijd worden gecontroleerd.
TerugVindPlaatselijkecontainerchinees.quote:Op zondag 13 juli 2008 15:20 schreef Phunkd het volgende:
Wat betekent TVP????
Gaat primair over de states. Niet echt van toepassing op goederen uit China denk ik. Dan is dit nieuwsbericht een betere denk ik (uit vorige topic):quote:Op zondag 13 juli 2008 09:10 schreef AstroNova het volgende:
TerugVindPostquote:Op zondag 13 juli 2008 15:20 schreef Phunkd het volgende:
Wat betekent TVP????
Als iemand via jouw reffer een product koopt, krijg jij daar weer DX-punten voor.quote:Op zondag 13 juli 2008 15:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
wat zijn reffers?
Als je bijvoorbeeld iets koopt ; wat in nederland niet mag , dan is sku 1888 wel aan te raden ja .quote:Op dinsdag 15 juli 2008 08:35 schreef Geqxon het volgende:
Is SKU 1888 nuttig als je bestelling onder de 15 euro zit?
A, lasers enzo. Ik dacht om de belasting te omzeilen. En aangezien ik onder de 15 euro zat is belasting voor mij geen probleem.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 08:53 schreef Downstar het volgende:
[..]
Als je bijvoorbeeld iets koopt ; wat in nederland niet mag , dan is sku 1888 wel aan te raden ja .
quote:Goedkope Aziatische elektronica vaak onveilig
DEN HAAG - Volgens de Voedsel en Warenautoriteit (VWA) is Aziatische elektronica die tegen lage prijzen in de Nederlandse winkelschappen ligt vaak onveilig. Ook speelgoed uit het verre oosten kan gevaar opleveren voor de gebruiker.
De VWA onderzocht afgelopen jaar 380 partijen elektrische apparaten, snoeren en speelgoed die vanuit vooral China in Rotterdam aankwamen. Daarvan voldeed 20 tot 50 procent niet aan de veiligheidseisen. Zo bleken stekkerblokken te dunne snoeren te hebben waardoor makkelijk kortsluiting ontstaat. Volgens de VWA is elektrisch gereedschap vaak zo slecht dat het gevaar van elektrocutie reëel is.
Volgens de VWA ligt de schuld niet alleen bij de producenten, maar ook bij de importeurs van de elektrische apparaten. Zeventien kleine importeurs die partijen uit Azië halen, zouden het niet zo nauw nemen met de veiligheidseisen. De VWA wil een beter beeld krijgen van deze handelaren om daarmee de import van twijfelachtige koopwaar aan banden te leggen.
Je had toch je rijbewijsquote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:02 schreef Geqxon het volgende:
EN NU ZIT IK OP MIJN WERK MET EEN AFSTANDBESTUURBARE AUTO EN MAG IK ER NIET MEE SPELEN![]()
Mijn dingen staan al langer op verzonden en heb nog niks..quote:Op dinsdag 15 juli 2008 04:30 schreef ZomerVakantie_ het volgende:
Heb laser (Groene True 30 mW) besteld hoop dat tie vandaag aankomt , 4 dagen geleden verzonden dus misschien lukt het morgen wel heb wel zonder sku1888 gedaan maarja.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:02 schreef Geqxon het volgende:
EN NU ZIT IK OP MIJN WERK MET EEN AFSTANDBESTUURBARE AUTO EN MAG IK ER NIET MEE SPELEN![]()
En je kan hem alvast opladen. OP KOSTEN VAN JE BAAS!!11!!!lollerstroom11!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:33 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je bedoeld dat ik even een rondje ga rijden en stiekem met het autotje ga spelen?
Is het triest dat ik zojuist 4 stuks AA batterijen uit de draadloze telefoons van mijn werk heb gehaald?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:56 schreef neo2000 het volgende:
[..]
En je kan hem alvast opladen. OP KOSTEN VAN JE BAAS!!11!!!lollerstroom11!
The item (*trackingcode*) left Hong Kong for its destination on 9-Jul-2008quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:43 schreef Bobsch het volgende:
Ik neem aan dat je die al gechecked hebt? Want met dat nummer kun je op de site van de Hong Kong Post zien of 'ie China al verlaten heeft.
Neen. "Alles wat de baas u biedt, koop dat beslist zelf niet!"quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:44 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Is het triest dat ik zojuist 4 stuks AA batterijen uit de draadloze telefoons van mijn werk heb gehaald?
Uh please.. Ik zit al tijden te wachten op iets wat 3-7 verzonden is.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:54 schreef LastRequest het volgende:
[..]
The item (*trackingcode*) left Hong Kong for its destination on 9-Jul-2008
Dat staat er nu.. ik ben benieuwd wanneer het nou eens binnenkomt!
Je kan ook ipv 10 lasers gewoon batterijtjes kopen op DX?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 04:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
heb laatst ook de red laser bij deal gehaald voor mijn kat maar ben alweer door de batterijen heen...
ga er nu gewoon maar een stuk of 10 halen want dat is nog altijd goedkoper dan hier in nederland knoopbatterijen kopen.... wat een brillainte site!!!
Wat een tof dingquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:10 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb trouwens deze gekocht. Goede kwaliteit, alleen de afstandsbediening is cheapo.
Hij is gaaf! Driften lukt natuurlijk niet, maar op mijn grindvloer kan ik de banden met gemak blokkeren, en b.v. een 180 doen. In z'n achteruit rijdt hij zelfs slippend weg!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:05 schreef RacerDKB het volgende:
Wat een tof dingEcht zo'n japans driftkarretje. Die gaat in mijn wishlist, die koop ik wel zodra de dollar nog verder daalt
Ik kan je trouwens deze batterijen aanraden, ik gebruik ze voor mijn Cree en Guitar Hero gitaar, en ze doen het echt uren. Hoge amperage enzo.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.487
Misschien moet je dan een fatsoenlijke browser nemen? Ohnee, dan doen bookmarks het juist nietquote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:09 schreef jeroendh het volgende:
ik doe niet aan een tvp maar aan bookmarks dit is veel makkelijker en je hoeft ook niet elk topic vol te spammen met een "TVP" berichtje.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:05 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Je kan ook ipv 10 lasers gewoon batterijtjes kopen op DX?
Je koopt 50 van die dingen voor 2 euro ofzo.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:17 schreef raptorix het volgende:
Ik hou me hard nu al vast met die nerds die met lasers in de weer gaan alsof het speelgoed is....
Welgemeende tip: blijf weg uit Dubai. Daar houden ze er niet van als je dat doet.quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:17 schreef raptorix het volgende:
Ik hou me hard nu al vast met die nerds die met lasers in de weer gaan alsof het speelgoed is....
quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:17 schreef raptorix het volgende:
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:44 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Is het triest dat ik zojuist 4 stuks AA batterijen uit de draadloze telefoons van mijn werk heb gehaald?
Als je spelling zo slecht is, neemt men je niet serieus, dus ook niet met die bewering over lasers.quote:
PayPal-wisselkoers:quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:58 schreef Zenon het volgende:
1 euro is nu 1.59 dollar waardVanmiddag even wat bestellen
Jij maakt nooit een typefout?quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:53 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Als je spelling zo slecht is, neemt men je niet serieus, dus ook niet met die bewering over lasers.
Groetjes,
De nerds.
Bosequote:Op woensdag 16 juli 2008 13:29 schreef crownofthorns het volgende:
wat zijn de beste in-ear oordopjes?
Dat was geen typefout.quote:
Zitten daar van die kleine ronde batterijtjes in? Ik heb wel eens een UV-pennetje daar besteld, en toen 'ie het niet deed was ik in eerste instantie ook niet blij omdat ik de batterijtjes zag zittenquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:07 schreef ZomerVakantie_ het volgende:
Hey had pakje gekregen ik helemaal blij enzo
Bleek het een ander pakje te zijn van DX , die spullen waren 1 dag later dan mijn laser besteld maar heb ze eerder binnengekregen. Maar had zo'n star wars sleutelhanger geval gekocht () maar die doet het niet eens.
-__-''
Ik heb een stuk of 6 van die star wars dingen, en ze doen het allemaal.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:07 schreef ZomerVakantie_ het volgende:
Bleek het een ander pakje te zijn van DX , die spullen waren 1 dag later dan mijn laser besteld maar heb ze eerder binnengekregen. Maar had zo'n star wars sleutelhanger geval gekocht () maar die doet het niet eens.
-__-''
Gelukt tyquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:57 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik heb een stuk of 6 van die star wars dingen, en ze doen het allemaal.
Als je hem binnenkrijgt, zitten de batterijtjes verkeerd om. Je moet ze met het uisteekseltje zeg maar naar beneden doen. En goed opletten, want ze draaien heel makkelijk weer om tijdens het erin doen.
Plaatje gejat van iemand van DX:
[ afbeelding ]
Welkom op Fok!quote:
je bent gewoon 0wn3d. En dat door de nerds.quote:
Je kan het natuurlijk altijd melden. Als het een goedkoop product is en je hebt de foto's waar ze om vragen sturen ze je een nieuwe. Als het duurder is, uit mijn hoofd zeg ik, dat als de verzendkosten lager zijn dan 30% van de productwaarde, dan regelen ze wat. en als de verzendkosten dan bijvoorbeeld 60% zijn van de productwaarde, krijg je meestal een gratis nieuwe.quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:21 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Edit: kut.. Er zit dus een verkeerd item bij..Gewoon heel andere SKU.. Verder ook de eerste order waar geen briefje of zo bij zit..
Heeft het zin om foto's e.d. te maken om bij de customer service page dit incident aan te melden..? Of gaan ze dan vragen om het artikel retour te sturen o.i.d.? Iemand ervaring ermee..?
Iets van 7/8 dollar hoef je denk ik inderdaad niet te retournerenquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:20 schreef neo2000 het volgende:
Hmm.. Okay, op zich wel aardig.. heb alleen geen idee wat retourneren kost ri HongKong..
Het had moeten zijn:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11208
Maar het blijkt een:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.9824
Ze hebben in ieder geval categorie wel goed..
Maar goed, met producten van rond de 7/8 dollar, kan ik mijzelf niet voorstellen dat ik het moet retourneren? (op een totale order van 80 dollar)
Ja, boven de 15 dollar of weetikveel hoeveel is het aangetekend.quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:17 schreef Z1lla het volgende:
Ik heb gister ook mijn pakketje mogen ontvangen. Een bestelling bij DX plaatsen is voor herhaling vatbaar.
Alleen moest ik wel tekenen voor ontvangst, is dat normaal bij luchtpost?
quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:17 schreef Z1lla het volgende:
Ik heb gister ook mijn pakketje mogen ontvangen. Een bestelling bij DX plaatsen is voor herhaling vatbaar.
Alleen moest ik wel tekenen voor ontvangst, is dat normaal bij luchtpost?
Laser binnengekregen!! na 5 dagen zonder sku 1888!quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:07 schreef ZomerVakantie_ het volgende:
-__-''
5 dagen is vrij snel!quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:36 schreef ZomerVakantie_ het volgende:
[..]
Laser binnengekregen!! na 5 dagen zonder sku 1888!
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.469
Superchill ding ga er vanaaf mee in de lucht schijnen!
En heb je een fototje van hoe het schijnt, ben erg benieuwd!quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:11 schreef Bobsch het volgende:
En ik heb vandaag ook weer een pakketje gekregen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eigenlijk grotendeels gewoon weer rotzooi dusBehalve de lamp voor in de tuin, want die schijnt ook nog echt te werken. Nu is het nog maar deels uit te testen, maar als je je hand boven de sensor houdt dan doet 'ie het. Nu maar wachten tot vanavond om te kijken of het ook echt wat is!
Mijn levering duurde ongeveer 2 weken (moment betaling tot aflevering) en dat te bedenken dit helemaal uit china komt. Echt toppiequote:Op donderdag 17 juli 2008 21:39 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
5 dagen is vrij snel!
Die laser is inderdaad tof voor de straal, de 200mW rood zie je namelijk veel minder dan die. Ik heb die namelijk zelf ook
Hopen dat mijn horloge ook zo snel gaat, ikverwacht dat ie morgen ingepakt word, dan heb ik hem nog misschien voordat ik volgende week vrijdag op vakantie ga.
Zo'n self winding geval.
Rechtermuisknop -> Eigenschappen ->quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:45 schreef rene90 het volgende:
[..]
Hoe heet die lamp eigenlijk (om terug te vinden op DX)
Mijn dingen werden na een paar dagen al verstuurd, een ander paketje wat ik op de 8e had besteld was gister al aangekomen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:39 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
5 dagen is vrij snel!
Die laser is inderdaad tof voor de straal, de 200mW rood zie je namelijk veel minder dan die. Ik heb die namelijk zelf ook
Hopen dat mijn horloge ook zo snel gaat, ikverwacht dat ie morgen ingepakt word, dan heb ik hem nog misschien voordat ik volgende week vrijdag op vakantie ga.
Zo'n self winding geval.
Dat ik er zelf niet op kwamquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:49 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Rechtermuisknop -> Eigenschappen ->
http://www.dealextreme.com/productimages/sku_2725_1.jpg
-->
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2725
Solar Powered Self-Recharged Automatic Garden Light
Price: $17.15
Ik zal er vanavond eentje maken als ik er aan denkquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:45 schreef rene90 het volgende:
[..]
En heb je een fototje van hoe het schijnt, ben erg benieuwd!
Hoe heet die lamp eigenlijk (om terug te vinden op DX)
Typisch weerquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:58 schreef yosander het volgende:
Heb eindelijk mijn magneetballetjes (100-pack) binnen!
Was er even mee bezig en toen kwam dit eruit:
[ afbeelding ]
Oke ik wacht even af op je fotoquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:04 schreef Bobsch het volgende:
[..]
Ik zal er vanavond eentje maken als ik er aan denkGisterenavond ging 'ie (zoals verwacht) gewoon aan, maar het lampje scheen niet vreselijk fel. Misschien light het aan het feit dat gisteren de zon niet echt fatsoenlijk geschenen heeft (en vandaag helaas ook niet). Ik heb hem rond de middag in de tuin in de grond geprikt en om 05.00 heb ik hem nog zien schijnen, dus hij blijft wel aardig lang schijnen
In de reviews (de bovenste is van mij) wordt ook gezegd dat hij na een bewolkte dag maar vaagjes schijnt, hopelijk doe de lamp het volgende week wanneer het beter weer wordt een beetje beter.
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:23 schreef RacerDKB het volgende:
Wow, normaal staat er wel altijd een tijdje Waiting for Supplier en zulks, maar ik heb nu een order van vanmiddag (14:00 uur ofzo) en die is nu al 2 uur lang (of langer) ''Expedited Order Received - in stock''
En het was nog wel een True 50mW laser, die momenteel ''Back Ordered - ETA 7/25/2008 (8 days) '' is.
Hebben ze er misschien toch nog eentje snel gezocht voor mij speciaak
Nah, deze is eigenlijk voor een vriend maar ik test hem wel eventjes uit voordat ik hem geefquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:31 schreef ZomerVakantie_ het volgende:
[..]Heb de True 30 mW
Wel ff je review plaatsen hier he als je 'm hebt
Rood is lelijkquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:33 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nah, deze is eigenlijk voor een vriend maar ik test hem wel eventjes uit voordat ik hem geef
Ik heb zelf ook de True 30, de true 50 heeft gewoon een veel zichtbaarder straal en hij brand dingetjes van 5 cm afstand ofzo.
De 200mW rode is tof voor het branden, en de 30mw (of 50 of 100) is tof voor de straal
Er staan altijd zulke droge dingen opquote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:16 schreef Metalfreak het volgende:
mooie vermelding van "Gift" op de verpakking
Bij mij stond er gewoon XBOX accesories op, wat dan ook weer klopt met de inhoudquote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:20 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Er staan altijd zulke droge dingen op
Bij een aansteker staat er echt ''LED Light'' ofzo
Daar wil je je niet mee vertonen, geloof mequote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:42 schreef D.zire het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga deze bestellen. Een horloge/telefoon/mp4 speler.
Zou deze het gewoon doen met mijn simkaart van KPN?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12348
Hij is wel erg lelijk.
quote:The item (RA*********HK) was posted on 19-Jul-2008 and is being processed for delivery to the addressee.
Lelijk of niet, er zit geen 220 oplader bij?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:42 schreef D.zire het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is wel erg lelijk.
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 20:08 schreef tonja het volgende:
handschoen om je katten mee op te poetsen
Dan faal je echt hard als je daar mee probeert te pimpenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:42 schreef D.zire het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is wel erg lelijk.
Gozer, hoe 007 wil je het hebben? En: ik bel nu altijd als ie in mijn broekzak zit. dat is dan ook verleden tijdquote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:09 schreef Zenon het volgende:
[..]
Dan faal je echt hard als je daar mee probeert te pimpen
De charger is 1 x AC charger (187V ~ 242V AC), dus dat zou prima kunnen in Nederland.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 19:22 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Lelijk of niet, er zit geen 220 oplader bij?
Er is nog zo'n horloge op DX, die is op zich wel mooi. Kan je beter die kopen dan dat lelijke kreng hierboven.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:09 schreef Zenon het volgende:
[..]
Dan faal je echt hard als je daar mee probeert te pimpen
Kan je misschien een foto laten zien, van iets dat je in die tent hebt gezet? Dus een voorbeeldfoto, ik twijfelde of ik zo'n ding zou kopen, maar het leek me nogal nutteloos omdat het waarschijnlijk niet mooi zou zijn, en omdat ik geen DSLR heb.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 20:08 schreef tonja het volgende:
lichttentje met gekleurde achtergrond lapjes.
Ze hebben vandaag 2 extra grote van die paraplu's toegevoegd hè, zilver en wit. Dat je het even weetquote:reflectie paraplu's 3 stuks
Jah, die heb ik besteldquote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:46 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Kan je misschien een foto laten zien, van iets dat je in die tent hebt gezet? Dus een voorbeeldfoto, ik twijfelde of ik zo'n ding zou kopen, maar het leek me nogal nutteloos omdat het waarschijnlijk niet mooi zou zijn, en omdat ik geen DSLR heb.
[..]
Ze hebben vandaag 2 extra grote van die paraplu's toegevoegd hè, zilver en wit. Dat je het even weet
Oke, ik zou het tof vinden als je wat voorbeeldfotootjes kan posten in dit topic als je hem binnen hebtquote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:52 schreef tonja het volgende:
[..]
Jah, die heb ik besteld
Het lichttentje heb ik nog niet binnen.
Beloofd!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:54 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Oke, ik zou het tof vinden als je wat voorbeeldfotootjes kan posten in dit topic als je hem binnen hebt
Enne, de katten hebben nog wel te eten dit jaar, gezien je inkopen mag ik hopen.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 20:08 schreef tonja het volgende:
Verslavende site.
Wat ik heb gekocht daar..
setje tussenringen voor de camera
ledlampjes met magneet 8 stuks
laserpointers 6 stuks (heb katten)
gsm blocker
macro filter
2 crosslight filters
gekleurde omnibounce kapjes 3
soort van regenjasje voor mijn camera
lichttentje met gekleurde achtergrond lapjes.
reflectie paraplu's 3 stuks
kapje voor op het oculair van mijn camera
grijskaart
flash diffuser
handschoen om je katten mee op te poetsen
Dat was het wel zo'n beetje geloof ik.
Hehe, oeps etenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:00 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Enne, de katten hebben nog wel te eten dit jaar, gezien je inkopen mag ik hopen.Ik moet binnenkort toch ook eens iets bestellen daar. Op sieraden gebied that is.
Zat ook te twijfelen over dat horloge bij m'n laatste bestelling.. Ben alleen bang dat ie gigantisch groot is, en dat je zo'n kerkklok om je pols hebt hangen als je 'm aan hebt.. XDquote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:20 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Er staan altijd zulke droge dingen op
Bij een aansteker staat er echt ''LED Light'' ofzo
Ik heb trouwens dit horloge besteld:
[ afbeelding ]
Vandaag verzonden, als ie binnen is post ik er wel wat over hier.
Wat dacht je van de batterijen vervangen?quote:Op zondag 20 juli 2008 16:13 schreef ZomerVakantie_ het volgende:
Trouwens mijn True 30 mW laser is een beetje kapot, straal is nu heel dun en het puntje ook. Heel raar terwijl ik 'm amper heb gebruikt.
quote:Betaalbaar Ooglaseren?
Betrouwbare Ooglaser Operaties in Bekende Oogkliniek in Istanbul!
www.WorldEyeCenters.nl
Al gedaanquote:Op zondag 20 juli 2008 16:42 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Wat dacht je van de batterijen vervangen?
Nou bij deze dan de foto van de lamp, maar verwacht er niet te veel vanquote:[..]
Oke ik wacht even af op je foto
Nee inderdaad, bij de lokale kermis krijg je ze bij 50 punten.quote:Op zondag 20 juli 2008 19:31 schreef D.zire het volgende:
16 euro maar. Zou je niet zeggen als je ze zo ziet.
quote:Op maandag 21 juli 2008 18:33 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Nee inderdaad, bij de lokale kermis krijg je ze bij 50 punten.
Kan je een foto maken van die lamp in de tuin (in actie) ?quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:11 schreef Bobsch het volgende:
En ik heb vandaag ook weer een pakketje gekregen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eigenlijk grotendeels gewoon weer rotzooi dusBehalve de lamp voor in de tuin, want die schijnt ook nog echt te werken. Nu is het nog maar deels uit te testen, maar als je je hand boven de sensor houdt dan doet 'ie het. Nu maar wachten tot vanavond om te kijken of het ook echt wat is!
De in-ear oordopjes die op DX worden verkocht zijn leuk voor als je ze één of twee keer per jaar gebruikt en geen waarde hecht aan de kwaliteit van het geluid. Echte kwaliteit heb je wanneer je Sennheiser neemt (zie mijn ondertitelquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:29 schreef crownofthorns het volgende:
wat zijn de beste in-ear oordopjes?
Hoezo spamquote:Op maandag 21 juli 2008 23:28 schreef mvc het volgende:
[..]
De in-ear oordopjes die op DX worden verkocht zijn leuk voor als je ze één of twee keer per jaar gebruikt en geen waarde hecht aan de kwaliteit van het geluid. Echte kwaliteit heb je wanneer je Sennheiser neemt (zie mijn ondertitel).
crownofthorns vraagt om advies en ik geef hem een tip met een link naar de goedkoopste deal. Moet dat nou meteen als spam worden opgevat?quote:
En dan adviseer je die rommel, en geeneens de bose inears?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:01 schreef mvc het volgende:
[..]
crownofthorns vraagt om advies en ik geef hem een tip met een link naar de goedkoopste deal. Moet dat nou meteen als spam worden opgevat?
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:55 schreef Tarabass het volgende:
[..]
En dan adviseer je die rommel, en geeneens de bose inears?
quote:
Ja, sukkel. Het is je eigen advertentie.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:01 schreef mvc het volgende:
[..]
crownofthorns vraagt om advies en ik geef hem een tip met een link naar de goedkoopste deal. Moet dat nou meteen als spam worden opgevat?
En heeft nog eens niks met DealExtreme te maken.. En voor het geval je het niet door had, dit IS wel het DealExtreme topic.. Overigens is het wel aardig dat je jouw 2e hands sennheisers van door de 20 euro 2e hands vergelijkt met in ear oordopjes op DX (voor crownofthorns - deze zijn wel aardig en voor dat geld kan je je er geen buil aan vallen..) maar die vergelijking slaat natuurlijk nergens op. Meeste DX oordopjes zijn omgerekend niet duurder dan 5 euro max.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:51 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Ja, sukkel. Het is je eigen advertentie.
We gaan nu compleet offtopic maar wilde het toch even gezegd hebben. Zeker omdat ik me erger aan dit soort kul. Juist bij muziek buiten de housescene is de bass erg belangrijk. Daarbij is zuiverheid ook erg belangrijk. Maar zoals jij het stelt kan je dus in alle nummers de bas-gitarist gewoon weghalen, want dat is toch niet nodig. En de drummer zijn basskick weglaten, want tja horen wil je hem niet. Juist bij muziek waar de laag niet overheersend is wil je die goed en zuiver horen. Die zorgen juist voor de dynamiek..quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:08 schreef neo2000 het volgende:
knip
Daar hebbie ook wel gelijk in.. En de bas gitartis weghalen is een grote no-no, goede bassisten zijn er toch al te weinig..quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:34 schreef Tarabass het volgende:
[..]
We gaan nu compleet offtopic maar wilde het toch even gezegd hebben. Zeker omdat ik me erger aan dit soort kul. Juist bij muziek buiten de housescene is de bass erg belangrijk. Daarbij is zuiverheid ook erg belangrijk. Maar zoals jij het stelt kan je dus in alle nummers de bas-gitarist gewoon weghalen, want dat is toch niet nodig. En de drummer zijn basskick weglaten, want tja horen wil je hem niet. Juist bij muziek waar de laag niet overheersend is wil je die goed en zuiver horen. Die zorgen juist voor de dynamiek..
Echt, je vraagt je serieus af hoe ze nog kunnen verdienen op dat spul inclusief de verzending, maar blijkbaar is het toch mogelijk.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:55 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Overigens kudo's voor de supportafdeling van DX.. Had een verkeerd item gekregen, suppprt case aangemaakt, en binnen 2 dagen (eerst hebben ze even gechecked of het verkeerde item geshipped was of dat ze gewoon een batch verkeerde items binnen gehad hebben) een mailtje dat het juiste item onderweg is.. Was dus bij packaging iets mis gegaan; gewoon verkeerde item in de envelop gestopt..
Oude item hoeft vanwege de waarde niet retour en mag beschouwd worden als gift. Kunnen Nederlandse webshops op het gebied van service nog wat van leren..! Way to go DX!
IR filter besteld? Bedoel je niet die Macro filters ofzo?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:57 schreef tonja het volgende:
Best wel klote voor je. Je pa maakt daar geen problemen over?
Heb zelf ook nog maar even IR filters besteld, een elektrische schok pen (ja ik weet het heeel kinderachtig) Batterijen en magneten.
Damn, die site is echt verslavend
Hoe zijn ze erachter gekomen? Ik ben ook geen 18quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:52 schreef RacerDKB het volgende:
Fuck, me PayPal is geblokkeerd omdat ik nog geen 18 ben!
Nou, dat wordt een tijdje geen DX meer (kuch, anderhalf jaar)
Ah fuck dit, over 3 dagen MOET ik vast wel weer wat op DX bestellen, gebruik ik me pa's PayPal wel
Misschien kopen 18 jarigen geen 20 lasersquote:Op woensdag 23 juli 2008 09:23 schreef AstroNova het volgende:
[..]
Hoe zijn ze erachter gekomen? Ik ben ook geen 18
Ik kan nergens vinden waarom, het product zal niet meer leverbaar zijn gok ik... Maar bij het tracking overzicht staat het als "shipped". Heeft iemand enig idee wat er nu aan de hand is?quote:Dear LastRequest,
Greetings from dealextreme.com! A refund has been sent to your payment account:
ORDER #: 06#######
REFUND AMOUNT: ($6.23)
CUSTOMER SERVICE: support.dealextreme.com
Tracking your order is easy:
1. Go to www.dealextreme.com.
2. Enter your receipt number (or order number) and e-mail address. Then click "Secure Login."
You will then be taken to the Account Manager, where you may manage and track your order.
Geen idee eerlijk gezegd. Kreeg gewoon een mailtje dat het geblokkeerd was. Misschien teveel uitgegeven die dag, 70 dollar schat ik. Over het hele jaar 350 dollar.quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:23 schreef AstroNova het volgende:
[..]
Hoe zijn ze erachter gekomen? Ik ben ook geen 18
3 maar hoor, 30mW green, 200mW rood, 50mW green. Verder alleen ''normale'' dingenquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:01 schreef C.Mongler het volgende:
[..]
Misschien kopen 18 jarigen geen 20 lasers
Staat er zo bij My Account, dan die order, en dan Invoice, exact bij dat product dat ie shipped is? Want misschien is een déél van die order shipped en de rest niet.quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:00 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik kan nergens vinden waarom, het product zal niet meer leverbaar zijn gok ik... Maar bij het tracking overzicht staat het als "shipped". Heeft iemand enig idee wat er nu aan de hand is?
Link nara dat schorpioen ding?quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:40 schreef Razor21 het volgende:
Heb me net geregistreerd op Pay Pal...
En bij Deal Extreme vast wat dingen in mijn mandje gelegd :
Give-You-a-Surprise Wooden Box (Practical Joke)
Bovenstaande kun je hieronder zien alleen heb ik hem met een schorpioen....![]()
4 Snapping Rings (Charming Party Magic Set)
Alleen even geduld tot ik pay pal kan verifieren en dan bestellen.
Posted by Mxwll on 7/14/2008quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:51 schreef Razor21 het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.8595
Echt rommel als je het vergelijkt met Sennheiserquote:Op woensdag 23 juli 2008 00:24 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ik heb ook net de befaamde oranje oordopjes binnen
Nog niet heel uitgebreid geluisterd, maar ze lijken me aardig goed.
Kan jij gewoon niet in een hoekje afsterven?quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:24 schreef mvc het volgende:
[..]
Echt rommel als je het vergelijkt met Sennheiser
Ach, en jij verkoopt TOEVALLIG "Sennheiser" oordopjes.quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:24 schreef mvc het volgende:
[..]
Echt rommel als je het vergelijkt met Sennheiser
Sowieso aparte bestellingen, elke bestelling onder de 25 euro houden (ongeveer). Er zijn verder geen verzendkosten.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 15:01 schreef dgbw het volgende:
Hoe kan je dat het beste doen dan, als je een zooi dingen wilt?
(en de verzendkosten een beetje laag wilt houden)
Want?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 14:57 schreef Stinosss het volgende:
Ik mag hopen dat dat niet allemaal in dezelfde order staat?
neuh, uiteraard niequote:Op zaterdag 26 juli 2008 14:57 schreef Stinosss het volgende:
Ik mag hopen dat dat niet allemaal in dezelfde order staat?
Ja, dat en het staat bij heel veel items op de site erbij, staat regelmatig op de DealExtreme fora te lezen, en is volgens mij zelfs uitvoering meermaals in dit topic besproken.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 11:35 schreef dgbw het volgende:
"Tevens is dat van de customs niet echt een goed bewaard geheim;"
Het is ook geen geheim, (vrijwel) iedereen in de Lucht & Zeevracht is hiervan op de hoogte. En jullie nu ook ;D
Ach joh, zeg gewoon dat je gewéldig blij bent met zijn info, kan ie weer tevreden een kopje thee krijgen van zijn moeder met een theekoekje.quote:Op zondag 27 juli 2008 10:45 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ja, dat en het staat bij heel veel items op de site erbij, staat regelmatig op de DealExtreme fora te lezen, en is volgens mij zelfs uitvoering meermaals in dit topic besproken.
Ebay verkopers rekenen vaak hele hoge shipping & handling omdat ze daarover geen provisie aan ebay hoeven te betalen en over de prijs van het product wel.quote:Op maandag 28 juli 2008 02:22 schreef THEFXR het volgende:
nou, zo'n lage verzendkosten heb ik nog nooit gezien op ebay,vanuit HK
Hehe, en in Nederland betaal je meer dan 6 euro voor een aangetekende brief.quote:Op maandag 28 juli 2008 09:07 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Ebay verkopers rekenen vaak hele hoge shipping & handling omdat ze daarover geen provisie aan ebay hoeven te betalen en over de prijs van het product wel.
Maar ik heb hier een bubbeltjesenvelop van 17 x 23cm die vanauit HK hierheen is gekomen met een postzegel van 2,50 HKD, wat volgens Google minder dan ¤ 0,21 is
Nou hier verschilt het echt vaak hoor, heb al inmiddels meer dan 100 pakketjes laten komen, soms komen pakketjes die een week later zijn geshipped, toch eerder aan.quote:Op maandag 28 juli 2008 11:54 schreef Bobsch het volgende:
Heeft iemand van jullie ook last van vertraging m.b.t. aankomst van het pakketje?
Ik heb bij eerdere bestellingen altijd (zo'n 10 keer tot nu toe) het artikel zes dagen na de 'shipped' mail binnen gehad, maar deze keer duurt het toch een stukje langer (19 juli verzonden).
Hmm.. Okay, kan wel eens handig zijn..quote:Op maandag 28 juli 2008 14:20 schreef Tarabass het volgende:
Ik heb vandaag deze besteld. Hoop dat het wat is, want die gekke kaartjes kosten hier tientallen euro's. En ben benieuwd wanneer hij binnen is
Die van mij was ook 19 juli verzonden, maar is ook nog steeds niet binnen... Ben dus niet de enige.quote:Op maandag 28 juli 2008 11:54 schreef Bobsch het volgende:
Heeft iemand van jullie ook last van vertraging m.b.t. aankomst van het pakketje?
Ik heb bij eerdere bestellingen altijd (zo'n 10 keer tot nu toe) het artikel zes dagen na de 'shipped' mail binnen gehad, maar deze keer duurt het toch een stukje langer (19 juli verzonden).
Haha, ik had deze post eerder moeten maken, TNT post stond net voor de deur. Heb ook de befaande oordopjes erbij zitten, maar de linkerkant functioneert nietquote:Op maandag 28 juli 2008 16:36 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Die van mij was ook 19 juli verzonden, maar is ook nog steeds niet binnen... Ben dus niet de enige.
Net zoals die Ferrari-sleutelhanger. Die staat al weken op 'sold out'. Wil er wel één hebben eigenlijkquote:Op maandag 28 juli 2008 15:28 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Hmm.. Okay, kan wel eens handig zijn..
Wilde vandaag wat hoesjes bestellen voor m''\n oordopjes etc, maar die staan gewoon al een hele week op sold out..
quote:Op maandag 28 juli 2008 17:21 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Haha, ik had deze post eerder moeten maken, TNT post stond net voor de deur. Heb ook de befaande oordopjes erbij zitten, maar de linkerkant functioneert niet
En mijn telefoon heeft nu ineens een ander mooi kleurtje
Whahahaquote:Op maandag 28 juli 2008 19:07 schreef tonja het volgende:
Ik heb net die shockpen binnen.
En dan toch uitproberen he...
en hoe voelt hetquote:Op maandag 28 juli 2008 19:07 schreef tonja het volgende:
Ik heb net die shockpen binnen.
En dan toch uitproberen he...
Onaangenaamquote:
Heb je die dingen wel eens bekeken? Dat is allemaal zo klein dat je dat echt niet uit elkaar krijgt en als je het al uit elkaar krijgt, dan nooit meer in elkaar... Ik heb maar even een melding gemaakt op de site dat het item defect is, met wat geluk sturen ze dan een nieuw setje op.quote:Op maandag 28 juli 2008 21:16 schreef dgbw het volgende:
@Metalfreak: probeer ze open te 'punneken' dan en het losse contactje te solderen................
Dacht ik dus ook.. Totdat ik de achterkant van het doosje goed bekeek en wat bleek..? Allemaal taalfouten, en gewoon Chinglish.quote:Op maandag 28 juli 2008 18:36 schreef MacorgaZ het volgende:
Pro Duo-memorystick dat de 21ste Hong Kong heeft verlaten is hier vanmorgen aangekomen. Grappige is wel dat je op de productpagina niks ziet van Sony, allemaal gephotoshopt, maar het kartonnetje in het hoesje heeft zelfs zo'n Sony-echtheids stickertje. Ze halen dus gewoon de echte kaartjes uit de verpakking, doen de neppers erin en verkopen ze weer
.
Maar ik ben blij, 4GB voor 14 euro geshipped en al bij DX, of 20 euro excl. voor een 2GB kaartje bij een NL webshop
Ja, en dat vind ik dus zo jammer.. Bij sommige items staat er een ETA.. En bij anderen dan weer helemaal niets, en geen bericht wanneer en of het überhaupt nog binnen komt. Zo staan er al items maanden lang op sold out op de site. Ik bedoel verwijder ze dan of zo..quote:Op maandag 28 juli 2008 18:45 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Net zoals die Ferrari-sleutelhanger. Die staat al weken op 'sold out'. Wil er wel één hebben eigenlijk
En dat doen ze inderdaad, kreeg net bevestiging dat ze de oordopjes opnieuw hebben verstuurd. Geen gezeik, gewoon opnieuw versturen. Wat een service!quote:Op maandag 28 juli 2008 21:54 schreef Stinosss het volgende:
Naja, de elektronica is nog wel te solderen. Zoals jij al zegt, het schilletje wat eromheen zit is het probleem.
Wsl sturen ze wel een nieuw setje op.
Kan menig webshop nog van leren, en die vragen zelfs ¤10,- verzendkosten. Dan ben je ook nog de kosten van het terugsturen kwijt. Echt geweldige site en goeie service, petje af!!quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:06 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
En dat doen ze inderdaad, kreeg net bevestiging dat ze de oordopjes opnieuw hebben verstuurd. Geen gezeik, gewoon opnieuw versturen. Wat een service!![]()
Gewoon letterlijk de Dealextreme producten tegen een veel te hoge prijsquote:Op donderdag 31 juli 2008 18:23 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Moet je anders eens op www.leukedingetjes.nl kijken
Die site is toch van een FOK!ker?quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:23 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Moet je anders eens op www.leukedingetjes.nl kijken
Jup, Marijkezwollequote:
Zou zeggen mail die site en vraag wat de levertijd is.quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:24 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Jup, Marijkezwolle
Aan de ene kant sneu, aan de andere kant ook wel respect als je op die manier geld kunt verdienen
Zou ze die meuk nog zelf in huis hebben of gewoon direct uit HK naar haar klanten laten sturen? Dat laatste is iig goedkoper
Welkom!quote:
Ah! Zwolle, lekker dicht bij.quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:24 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Jup, Marijkezwolle
Aan de ene kant sneu, aan de andere kant ook wel respect als je op die manier geld kunt verdienen
Zou ze die meuk nog zelf in huis hebben of gewoon direct uit HK naar haar klanten laten sturen? Dat laatste is iig goedkoper
Cheeers mannnn... Gezellige boel hier.... googlede dealextreme en naja tada.quote:
Dat is zeker dichtbijquote:
quote:Oneindige lus
Firefox heeft vastgesteld dat de server het verzoek voor dit adres doorverwijst op een manier die nooit zal eindigen.
De browser is gestopt met pogen het opgevraagde item op te halen. De website verwijst het verzoek door op een manier die nooit zal worden voltooid.
* Hebt u cookies die nodig zijn voor deze website uitgeschakeld of geblokkeerd?
* NOOT: als het accepteren van cookies van deze website het probleem niet oplost is het waarschijnlijk een serverconfiguratieprobleem en niet uw computer.
Brandplekken op de vloer? Wat denk je wel nietquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:46 schreef Tarabass het volgende:
Ik wil een laserpen kopen waarmee ik met de kat kan spelen. Hij moet rood zijn en ongevaarlijk. Omdat ik helemaal niet thuis ben in lasers, en straks niet met een blinde kat of brandplekken in de vloer wil zitten, wil ik vragen welke daarvoor geschikt zou zijn. Wie kan mij een tip geven?
Dat kan met een 20mW ook nog. En iddquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:29 schreef RacerDKB het volgende:
0.5mW, daar kan je niets mee beschadigen. Die kan je waarschijnlijk gewoon van 1cm afstand in je oog schijnen zonder dat er enige schade komt.
Ik hou er niet echt van om met zo'n pats horloge rond te lopenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:32 schreef RacerDKB het volgende:
Ik heb trouwens dat zelf-opwindende horloge binnen
[ afbeelding ]
Die dus.
Hij is echt ongelovelijk tof
Hij is vrij robuust, echt een degelijk horloge is het. Je kan het binnenwerk zien enzo en je ziet allerlei dingetjes draaien enzo
Hij is echt véél beter dan dat ik had verwacht, je zou niet zeggen dat ie 13 euro was. Verschillende mensen die ik het gevraagd heb zeiden dat ze dachten dat ie 100 tot 150 euro waard was
Dus als je nog zo'n webshop hebt als die Marijkezwolle, verkoop dit horloge voor 59 euro ofzo
Als ik mijne kwijt raak of als ie stuk gaat (wat ik zéker niet verwacht) koop ik zo een nieuwe
Tophorloge
Je bent niet de enigequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:51 schreef C.Mongler het volgende:
[..]
Ik hou er niet echt van om met zo'n pats horloge rond te lopen
Een pats horloge?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:51 schreef C.Mongler het volgende:
[..]
Ik hou er niet echt van om met zo'n pats horloge rond te lopen
Mooi ding!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:32 schreef RacerDKB het volgende:
[ afbeelding ]
Die dus.
Hij is echt ongelovelijk tof
Hij is vrij robuust, echt een degelijk horloge is het. Je kan het binnenwerk zien enzo en je ziet allerlei dingetjes draaien enzo
Hij is echt véél beter dan dat ik had verwacht, je zou niet zeggen dat ie 13 euro was. Verschillende mensen die ik het gevraagd heb zeiden dat ze dachten dat ie 100 tot 150 euro waard was
Dus als je nog zo'n webshop hebt als die Marijkezwolle, verkoop dit horloge voor 59 euro ofzo
Als ik mijne kwijt raak of als ie stuk gaat (wat ik zéker niet verwacht) koop ik zo een nieuwe
Tophorloge
Ik heb er nog drie liggen van dealextreme. Voor de verzendkosten wil ik hem wel naar je opsturen, mocht je interesse hebben stuur even een PM. Zit nog helemaal nieuw in de verpakking.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:46 schreef Tarabass het volgende:
Ik wil een laserpen kopen waarmee ik met de kat kan spelen. Hij moet rood zijn en ongevaarlijk. Omdat ik helemaal niet thuis ben in lasers, en straks niet met een blinde kat of brandplekken in de vloer wil zitten, wil ik vragen welke daarvoor geschikt zou zijn. Wie kan mij een tip geven?
Daar heb ik in totaal zo'n 25 stuks van gekocht en ze waren altijd tussen de 2mW en de 5mW.....quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:29 schreef RacerDKB het volgende:
Of als je écht bang bent voor lasers
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14232
0.5mW, daar kan je niets mee beschadigen. Die kan je waarschijnlijk gewoon van 1cm afstand in je oog schijnen zonder dat er enige schade komt.
Waarom ze die hebben, omdat het in Australie sinds kort illegaal is om lasers >0.5mW te hebben/importeren.
Foto van dat ding om je pols..?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:32 schreef RacerDKB het volgende:
Maandag heb ik een goede camera, ik heb nu alleen mijn mobiel, dus dan zal ik wel wat foto's nemen. Hij is best groot, maar niet té groot vind ik.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 09:02 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Foto van dat ding om je pols..?![]()
Hoe groot issie..? Niet model kerkklok..? En natuurlijk de hamvraag; loopt de jouwe WEl goed..? Lees nml verschillende "problemen" met het binnenwerk van het horloge op DX.. Schijnt bij sommige mensen elke dag tot 5 minuten af te wijken..
Welke heb je dan precies? Zou zeer relaxed zijn natuurlijkquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:09 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ik heb er nog drie liggen van dealextreme. Voor de verzendkosten wil ik hem wel naar je opsturen, mocht je interesse hebben stuur even een PM. Zit nog helemaal nieuw in de verpakking.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.9768quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:45 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Welke heb je dan precies? Zou zeer relaxed zijn natuurlijk
Je hebt een private messagequote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:50 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.9768
Die is inderdaad erg goed!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:20 schreef tonja het volgende:
Van de week mijn shocklaser binnen gekregen. Gisteren heb ik 'm op mijn buren uit kunnen proberen. En ja, dat was leuk
En de laser doet het ook erg goed.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:25 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Die is inderdaad erg goed!
Dat is een van de beste schokproducten, vind ik.
quote:Apologies for the items being defective.
Please check and find out the cheapest way to mail the item back to our Hong Kong Defective Products Drop Off Box. If it is less than $___(less than 30% of the item price), please go ahead and return it to address below, and take a picture of the proof of shipment (receipt, certificate of posting, tracking number stub, etc) after you have shipped it. We will arranged the replacement and reimbursement for your return postage after the package is received and processed.
VERY Important: please remember to include a note in your package indicating the following items:
1. Your order number,
2. sku numbers returned and quantity, and
3. a short description of the problem(s) of the defective unit.
This note will help expediting the processing time for you. Thank you.
Hong Kong Defective Products Drop Off Box Address:
TO: DealExtreme
RE: ORDER # ______
Room 225-226, Block B, Focal lndustrial Centre
21 Man Lok street
Hung Hom, Kowloon
HONG KONG
PS: Please use the cheapest way to ship the item(s) back. Courier services such as EMS, UPS, Fedex, TNT, DHL etc are NOT eligible for return shipping cost reimbursements.
Thanks
Best regards,
Angel
Ik heb aangegeven dat het me meer dan 30% van de originele prijs gaat kosten dus een beetje nutteloos. Kijken wat de reactie van hun is.quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:20 schreef Stinosss het volgende:
Ik heb al ontzettend vaak iets teruggestuurd. Je moet aangetekend kiezen bij het postkantoor. Dat gaat je 10,50 euro kosten. Deze kosten krijg je echter wel terug van DX.
Moet morgen ook ffe wat terugsturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |