Al gedaanquote:Op zondag 20 juli 2008 16:42 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Wat dacht je van de batterijen vervangen?
Nou bij deze dan de foto van de lamp, maar verwacht er niet te veel vanquote:[..]
Oke ik wacht even af op je foto
Nee inderdaad, bij de lokale kermis krijg je ze bij 50 punten.quote:Op zondag 20 juli 2008 19:31 schreef D.zire het volgende:
16 euro maar. Zou je niet zeggen als je ze zo ziet.
quote:Op maandag 21 juli 2008 18:33 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Nee inderdaad, bij de lokale kermis krijg je ze bij 50 punten.
Kan je een foto maken van die lamp in de tuin (in actie) ?quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:11 schreef Bobsch het volgende:
En ik heb vandaag ook weer een pakketje gekregen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eigenlijk grotendeels gewoon weer rotzooi dusBehalve de lamp voor in de tuin, want die schijnt ook nog echt te werken. Nu is het nog maar deels uit te testen, maar als je je hand boven de sensor houdt dan doet 'ie het. Nu maar wachten tot vanavond om te kijken of het ook echt wat is!
De in-ear oordopjes die op DX worden verkocht zijn leuk voor als je ze één of twee keer per jaar gebruikt en geen waarde hecht aan de kwaliteit van het geluid. Echte kwaliteit heb je wanneer je Sennheiser neemt (zie mijn ondertitelquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:29 schreef crownofthorns het volgende:
wat zijn de beste in-ear oordopjes?
Hoezo spamquote:Op maandag 21 juli 2008 23:28 schreef mvc het volgende:
[..]
De in-ear oordopjes die op DX worden verkocht zijn leuk voor als je ze één of twee keer per jaar gebruikt en geen waarde hecht aan de kwaliteit van het geluid. Echte kwaliteit heb je wanneer je Sennheiser neemt (zie mijn ondertitel).
crownofthorns vraagt om advies en ik geef hem een tip met een link naar de goedkoopste deal. Moet dat nou meteen als spam worden opgevat?quote:
En dan adviseer je die rommel, en geeneens de bose inears?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:01 schreef mvc het volgende:
[..]
crownofthorns vraagt om advies en ik geef hem een tip met een link naar de goedkoopste deal. Moet dat nou meteen als spam worden opgevat?
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:55 schreef Tarabass het volgende:
[..]
En dan adviseer je die rommel, en geeneens de bose inears?
quote:
Ja, sukkel. Het is je eigen advertentie.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:01 schreef mvc het volgende:
[..]
crownofthorns vraagt om advies en ik geef hem een tip met een link naar de goedkoopste deal. Moet dat nou meteen als spam worden opgevat?
En heeft nog eens niks met DealExtreme te maken.. En voor het geval je het niet door had, dit IS wel het DealExtreme topic.. Overigens is het wel aardig dat je jouw 2e hands sennheisers van door de 20 euro 2e hands vergelijkt met in ear oordopjes op DX (voor crownofthorns - deze zijn wel aardig en voor dat geld kan je je er geen buil aan vallen..) maar die vergelijking slaat natuurlijk nergens op. Meeste DX oordopjes zijn omgerekend niet duurder dan 5 euro max.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:51 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Ja, sukkel. Het is je eigen advertentie.
We gaan nu compleet offtopic maar wilde het toch even gezegd hebben. Zeker omdat ik me erger aan dit soort kul. Juist bij muziek buiten de housescene is de bass erg belangrijk. Daarbij is zuiverheid ook erg belangrijk. Maar zoals jij het stelt kan je dus in alle nummers de bas-gitarist gewoon weghalen, want dat is toch niet nodig. En de drummer zijn basskick weglaten, want tja horen wil je hem niet. Juist bij muziek waar de laag niet overheersend is wil je die goed en zuiver horen. Die zorgen juist voor de dynamiek..quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:08 schreef neo2000 het volgende:
knip
Daar hebbie ook wel gelijk in.. En de bas gitartis weghalen is een grote no-no, goede bassisten zijn er toch al te weinig..quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:34 schreef Tarabass het volgende:
[..]
We gaan nu compleet offtopic maar wilde het toch even gezegd hebben. Zeker omdat ik me erger aan dit soort kul. Juist bij muziek buiten de housescene is de bass erg belangrijk. Daarbij is zuiverheid ook erg belangrijk. Maar zoals jij het stelt kan je dus in alle nummers de bas-gitarist gewoon weghalen, want dat is toch niet nodig. En de drummer zijn basskick weglaten, want tja horen wil je hem niet. Juist bij muziek waar de laag niet overheersend is wil je die goed en zuiver horen. Die zorgen juist voor de dynamiek..
Echt, je vraagt je serieus af hoe ze nog kunnen verdienen op dat spul inclusief de verzending, maar blijkbaar is het toch mogelijk.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:55 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Overigens kudo's voor de supportafdeling van DX.. Had een verkeerd item gekregen, suppprt case aangemaakt, en binnen 2 dagen (eerst hebben ze even gechecked of het verkeerde item geshipped was of dat ze gewoon een batch verkeerde items binnen gehad hebben) een mailtje dat het juiste item onderweg is.. Was dus bij packaging iets mis gegaan; gewoon verkeerde item in de envelop gestopt..
Oude item hoeft vanwege de waarde niet retour en mag beschouwd worden als gift. Kunnen Nederlandse webshops op het gebied van service nog wat van leren..! Way to go DX!
IR filter besteld? Bedoel je niet die Macro filters ofzo?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:57 schreef tonja het volgende:
Best wel klote voor je. Je pa maakt daar geen problemen over?
Heb zelf ook nog maar even IR filters besteld, een elektrische schok pen (ja ik weet het heeel kinderachtig) Batterijen en magneten.
Damn, die site is echt verslavend
Hoe zijn ze erachter gekomen? Ik ben ook geen 18quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:52 schreef RacerDKB het volgende:
Fuck, me PayPal is geblokkeerd omdat ik nog geen 18 ben!
Nou, dat wordt een tijdje geen DX meer (kuch, anderhalf jaar)
Ah fuck dit, over 3 dagen MOET ik vast wel weer wat op DX bestellen, gebruik ik me pa's PayPal wel
Misschien kopen 18 jarigen geen 20 lasersquote:Op woensdag 23 juli 2008 09:23 schreef AstroNova het volgende:
[..]
Hoe zijn ze erachter gekomen? Ik ben ook geen 18
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |