Dus?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:46 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Nu weer een nieuwe variant.
[ afbeelding ]
De order wordt niet verstuurd, Hij is al verstuurd.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:18 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Dus?1 order wordt nu ingepakt en daarna via tracked airmail verstuurd en de anderen zijn al verstuurd. Wat is daar raar aan?
Sowieso snap ik dat hele ongeduld niet met de orders bij DX, ze bieden een prima garantie en het moet uit HK komen he jongens?DX levert soms zelfs sneller dan nederlandse webshops.
![]()
Uhm.. Nee.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:55 schreef xminator het volgende:
[..]
Want? Want dan is het best raar... hij hoort dan allang aangekomen te zijn
Dat zal volgende week wel binnenkomen maar vandaag een mail gehad dat mijn order 12 juli is verstuurd (voor de tweede keer). Nu onder een ander trackingnummer. Dan zal ik hem wel dubbel krijgenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:55 schreef xminator het volgende:
[..]
Want? Want dan is het best raar... hij hoort dan allang aangekomen te zijn
Misschien mis ik iets, maar ze kunnen je order ook verdeeld over meerdere pakketten versturen.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 10:51 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Dat zal volgende week wel binnenkomen maar vandaag een mail gehad dat mijn order 12 juli is verstuurd (voor de tweede keer). Nu onder een ander trackingnummer. Dan zal ik hem wel dubbel krijgen.
Eindelijkquote:3 13504 Neodymium NIB Magnet Spheres (6mm / 100-Pack) x 1 Shipped
Als het boven de 15 dollar ofzo is, als het Tracked Air Mail is, is het aangetekend.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:52 schreef -Tim- het volgende:
Wat maakt een pakketje nou de ene keer aangetekend en de andere keer niet?
Ik wilde net deze link ook sturen.quote:Op zondag 13 juli 2008 09:10 schreef AstroNova het volgende:
Bij mij altijd 7 dagen naar verzending.
En nog een leuk bericht over de douane
http://www.nu.nl/news/165(...)rnetaankopen%27.html
Telegraaf berichtquote:Op zondag 13 juli 2008 09:10 schreef AstroNova het volgende:
En ditquote:Het gemiddelde aankoopbedrag bedroeg 250 dollar.
Kansloosquote:Producten met een waarde boven ongeveer zevenhonderd dollar zouden altijd worden gecontroleerd.
TerugVindPlaatselijkecontainerchinees.quote:Op zondag 13 juli 2008 15:20 schreef Phunkd het volgende:
Wat betekent TVP????
Gaat primair over de states. Niet echt van toepassing op goederen uit China denk ik. Dan is dit nieuwsbericht een betere denk ik (uit vorige topic):quote:Op zondag 13 juli 2008 09:10 schreef AstroNova het volgende:
TerugVindPostquote:Op zondag 13 juli 2008 15:20 schreef Phunkd het volgende:
Wat betekent TVP????
Als iemand via jouw reffer een product koopt, krijg jij daar weer DX-punten voor.quote:Op zondag 13 juli 2008 15:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
wat zijn reffers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |