Er zit toch ook een mic. in die controller?quote:
Zullen we een petitie starten en naar Bliz sturenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:00 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Er zit toch ook een mic. in die controller?
Lijkt me leuk om warcry's te doen dan. De buren denken dat je op je meid ligt.
Ja hoor, dezelfde nick daar was al bezet, maar als d2 freak moet ik daar natuurlijk posten.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:32 schreef Darklight het volgende:
pheno, post je ook op GoT
Niet iemand, er zijn er wel meer. Het was speelbaar op blizzcon, wizard only.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:25 schreef Darklight het volgende:
Iemand heeft de demo gespeeld op Blizzcon
http://www.diii.net/blog/(...)ameplay-impressions/
Nee. En dat zal ook nog niet bekend gemaakt worden. Next Blizzcon is pas in augustus. Misschien is er dan meer info over de releasedatum, al kan ik me dat niet voorstellen. Blizzard is nooit zo van de vroegtijdige bekendmakingen van deadlines, dus wss zien we in augustus karakter #4. Of wat meer van act 2 qua setting.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:51 schreef Jenneh het volgende:
Kickerdekikker
Hoe zit het? Is het nou al bekend wanneer de release date is??
1 april hoorde ikquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:51 schreef Jenneh het volgende:
Kickerdekikker
Hoe zit het? Is het nou al bekend wanneer de release date is??
daarnaast gewoon lomp die hammers, vond het er altijd dom uit zienquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
En natuurlijk de knight in shiny armor. Hopelijk zijn ze van die hammers af, want die zijn nogal overpowered in d2
quote:
Battle Order/Command op een non-Warrior (CtA) met volle bass inc woofer in Diablo II.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:00 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Er zit toch ook een mic. in die controller?
Lijkt me leuk om warcry's te doen dan. De buren denken dat je op je meid ligt.
If it isn't broken, don't fix it.quote:Op maandag 2 maart 2009 08:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
lol dat mana drink geluidje ook
precies dezelfde als in D2
27 oktober 2009quote:
Source?quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
27 oktober 2009
Damn, voor zo'n game heb je toch gewoon geduld. D3 >>> anything
Blizzcon 2009quote:
banaanvraagquote:
Dit is ter vervanging van de paladin en assassin is gezegd. Ook een heilig man, maar dan een stuk lomper. And I like itquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:48 schreef Darklight het volgende:
5 toch in totaal? Er zijn er nu 4 bekendMis wel een soort Paladin nog, class met aura's
Wat denk je zelf? Als ze characters bekendmaken tijdens een blizcon zal dat wel niet hequote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:03 schreef Washington het volgende:
Is dit spel al uit?
Oh yes, there will be blood!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:06 schreef Pheno het volgende:
-knip-
haha nee, ook niet op mn laptopjequote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
dit spel gaat zo hard niet werken op mijn PC
heb pas nog een nieuwe(re) gekocht.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:28 schreef Darklight het volgende:
[..]
haha nee, ook niet op mn laptopjeKoop je een nieuwe tegen die tijd
Inderdaad, scherp opgemerkt.quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:16 schreef Dibble het volgende:
[ afbeelding ]
check die inventory. Zo ziet het er toch niet uit man. En wtf.. een club neemt evenveel ruimte in als een zwaard of bijl? Ik wil gewoon full sized weapons zien en niet in hokjes gedouwde icoontjes a la WoW. En where the fuck is de weapon switch tab?![]()
Die tab zal ongetwijfeld achter de popup zitten. Kom kom, eerst het spel in werking zien, dan mopperen. Het komt vast wel goed.quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:16 schreef Dibble het volgende:En where the fuck is de weapon switch tab?![]()
quote:Op maandag 7 september 2009 00:52 schreef ImMaxa het volgende:
Vraag me af wanneer ze deze gaan uitbrengen. Ik hoop toch wel voor kerst 2010.
Ik denk dat de grootste angst is dat D3 te veel op Warcraft gaat lijken en geen eigen stijl en gevoel meer heeft.quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:no offence... maar jezus wat kunnen jullie huilen zeg
ik wil de D2 inventory boehoehoe...
wanneer ze een nieuwe game maken maken ze een nieuwe game... dat betekend dat er dingen gaan veranderen.
als je alles als in D2 wil houden had je moeten bidden dat er een nieuwe expension kwam
Ik rage altijd om deze mensen.quote:Op zaterdag 5 september 2009 14:44 schreef Dibble het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aaah! Dat verklaart een hoop.quote:Op maandag 7 september 2009 12:23 schreef seto het volgende:
"Rage face" is het internationale symbool voor ongenoegen op het internet.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 september 2009 16:49 schreef Siniti het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk zo hoort het. Hier complementeren alle kleuren elkaar, het loopt allemaal op elkaar over. Geen gezeik dat bepaalde kleuren eruit springen ofzo.
quote:Op maandag 7 september 2009 16:49 schreef Siniti het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk zo hoort het. Hier complementeren alle kleuren elkaar, het loopt allemaal op elkaar over. Geen gezeik dat bepaalde kleuren eruit springen ofzo.
hahahaquote:Op maandag 7 september 2009 16:49 schreef Siniti het volgende:
[ afbeelding ]
Grappig dat iemand die zo zeikt over "mixing with the environment" en "glowing objects" zulke slechte kleuren voor zijn tekst kiest het is nauwelijks te lezen manquote:Op zaterdag 5 september 2009 14:44 schreef Dibble het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Mits Mac versie.quote:Op maandag 7 september 2009 19:12 schreef Klaphark het volgende:
D3 gaat gewoon weer heersen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en ging OPNIEUW Diablo 2 uitproberen... en nu vind ik het wel leuk. Ik had het wel vroeger gespeeld en toen vond ik het stom. Toen had ik ook Diablo gespeeld en toen vond ik het ook stom, dat je heel veel moet klikken en zo. Dat valt wel mee, je kan de knop inhouden.
Dat je wordt zwaar gestraft vind ik nu ook goed. Als je dood gaat ben je je geld kwijt.. maar dat is juist een kans om een kleinere avontuur te beginnen i.p.v. de quest te doen, en dat is leuk.Linkse theedrinkende criminelenknuffelaar.
Gozer, wat zeur je. Je gaat toch niet over een interface zeuren over een game die pas over twee jaar uitkomt?quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:16 schreef Dibble het volgende:
[ afbeelding ]
check die inventory. Zo ziet het er toch niet uit man. En wtf.. een club neemt evenveel ruimte in als een zwaard of bijl? Ik wil gewoon full sized weapons zien en niet in hokjes gedouwde icoontjes a la WoW. En where the fuck is de weapon switch tab?![]()
En die komt erquote:
Neequote:Op maandag 7 september 2009 22:09 schreef Wii-Style het volgende:
Kan ik niet beter met Diablo 1 beginnen trouwens?
Mad props voor deze game danquote:
neuh.... D1 was een aardige game voor die tijd maar niet zon succes als d2quote:Op maandag 7 september 2009 22:09 schreef Wii-Style het volgende:
Kan ik niet beter met Diablo 1 beginnen trouwens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
quote:Op maandag 7 september 2009 22:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
neuh.... D1 was een aardige game voor die tijd maar niet zon succes als d2
+ dat het technisch te achterhaalt is....
dit is D1 op de hoogste resolutie volgens mij:De enige reden dat D1 een 'minder succes' was dan d2 is dat pc gaming toen nog een stuk kleiner was. Iedereen, maar dan echt iedereen die een pc had toen speelde allemaal d1.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen, behalve ik.quote:Op donderdag 10 september 2009 08:54 schreef McGilles het volgende:
[..]
De enige reden dat D1 een 'minder succes' was dan d2 is dat pc gaming toen nog een stuk kleiner was. Iedereen, maar dan echt iedereen die een pc had toen speelde allemaal d1.
Volgens mij valt dat echt reuze mee hoor, want al mijn PC makkers inclusief ik hebben het ook gemist.quote:Op donderdag 10 september 2009 08:54 schreef McGilles het volgende:
[..]
De enige reden dat D1 een 'minder succes' was dan d2 is dat pc gaming toen nog een stuk kleiner was. Iedereen, maar dan echt iedereen die een pc had toen speelde allemaal d1.
Hier ook ja. Toen was ik jong, maar toch. Echt zwaar klote.quote:Op donderdag 10 september 2009 09:35 schreef Frollo het volgende:
[..]
Iedereen, behalve ik.
Om de een of andere reden is Diablo destijds compleet, maar dan ook echt compleet langs me heen gegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |