Er zit toch ook een mic. in die controller?quote:
Zullen we een petitie starten en naar Bliz sturenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:00 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Er zit toch ook een mic. in die controller?
Lijkt me leuk om warcry's te doen dan. De buren denken dat je op je meid ligt.
Ja hoor, dezelfde nick daar was al bezet, maar als d2 freak moet ik daar natuurlijk posten.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:32 schreef Darklight het volgende:
pheno, post je ook op GoT
Niet iemand, er zijn er wel meer. Het was speelbaar op blizzcon, wizard only.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:25 schreef Darklight het volgende:
Iemand heeft de demo gespeeld op Blizzcon
http://www.diii.net/blog/(...)ameplay-impressions/
Nee. En dat zal ook nog niet bekend gemaakt worden. Next Blizzcon is pas in augustus. Misschien is er dan meer info over de releasedatum, al kan ik me dat niet voorstellen. Blizzard is nooit zo van de vroegtijdige bekendmakingen van deadlines, dus wss zien we in augustus karakter #4. Of wat meer van act 2 qua setting.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:51 schreef Jenneh het volgende:
Kickerdekikker
Hoe zit het? Is het nou al bekend wanneer de release date is??
1 april hoorde ikquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:51 schreef Jenneh het volgende:
Kickerdekikker
Hoe zit het? Is het nou al bekend wanneer de release date is??
daarnaast gewoon lomp die hammers, vond het er altijd dom uit zienquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
En natuurlijk de knight in shiny armor. Hopelijk zijn ze van die hammers af, want die zijn nogal overpowered in d2
quote:
Battle Order/Command op een non-Warrior (CtA) met volle bass inc woofer in Diablo II.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:00 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Er zit toch ook een mic. in die controller?
Lijkt me leuk om warcry's te doen dan. De buren denken dat je op je meid ligt.
If it isn't broken, don't fix it.quote:Op maandag 2 maart 2009 08:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
lol dat mana drink geluidje ook
precies dezelfde als in D2
27 oktober 2009quote:
Source?quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
27 oktober 2009
Damn, voor zo'n game heb je toch gewoon geduld. D3 >>> anything
Blizzcon 2009quote:
banaanvraagquote:
Dit is ter vervanging van de paladin en assassin is gezegd. Ook een heilig man, maar dan een stuk lomper. And I like itquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:48 schreef Darklight het volgende:
5 toch in totaal? Er zijn er nu 4 bekendMis wel een soort Paladin nog, class met aura's
Wat denk je zelf? Als ze characters bekendmaken tijdens een blizcon zal dat wel niet hequote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:03 schreef Washington het volgende:
Is dit spel al uit?
Oh yes, there will be blood!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:06 schreef Pheno het volgende:
-knip-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |