Hier dus http://www.blizzard.com/diablo3/media/movies/wizard.xmlquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 10:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
nieuw filmpje beschikbaar van de Wizard
Ben benieuwd of puur projectielen vertraagd worden of ook monsters als ze erin lopenquote:Op zondag 12 oktober 2008 12:22 schreef Darklight het volgende:
Slow Time ziet er vet uit, echt wel handig
hier lijkt 't er wel op:quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:23 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ben benieuwd of puur projectielen vertraagd worden of ook monsters als ze erin lopen
antwoord op je vraag:quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:43 schreef SharQueDo het volgende:
Zal er net als in D2 weer weer een overpowered class in zitten die iedereen heeft met überdure gekloonde runewords?
m.a.w.
TerugVindHammerdin
[ afbeelding ]
oeh morgen maar even bekijken..quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 10:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
nieuw filmpje beschikbaar van de Wizard
Beide. Kun je ook zien op het filpmje van Bliz en de hands on van de mensen die gespeeld hebben.quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:23 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ben benieuwd of puur projectielen vertraagd worden of ook monsters als ze erin lopen
Diablo was altijd vrij pittig dus ik denk niet dat je daar bang voor hoeft te zijn. Volgens mij spelen ze het ook op makkelijk oid.quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:15 schreef uwbftp het volgende:
Als ik die filmpjes zie.. dan heb ik echt vaak het gevoel dat alles zo makkelijk dood gaat. Gaat de moeilijkheids graad niet omhoog als je met meer bent ofzo? anders ben je zo door dat spel heen, lol
het filmpje is leuker als de monsters bij bosjes neervallen..quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:15 schreef uwbftp het volgende:
Als ik die filmpjes zie.. dan heb ik echt vaak het gevoel dat alles zo makkelijk dood gaat. Gaat de moeilijkheids graad niet omhoog als je met meer bent ofzo? anders ben je zo door dat spel heen, lol
Een van de dingen die ik zo leuk vond aan diablo zijn gewoon de massa's monsters die je tegenkomt waar je dan lekker je frozen orb doorheen kunt spammen. Ik ben dus ook meer van de grote hordes relatief makkelijke monsters dan een enkele moeilijke (bossfights daargelaten).quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:23 schreef Amokzaaier het volgende:
het filmpje is leuker als de monsters bij bosjes neervallen..
ktnxbaiquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:44 schreef AQuila360 het volgende:
Diablo 3 naar de Xbox 360 PS3.. Believe....
Xbox 360 en PS3quote:
Ah, zodat ze aimbotjes hebben, anders kunnen ze het nietquote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, zodat ze aimbotjes hebben, anders kunnen ze het niet
Laat het maar naar de consoles komen, totaal niet geschikt daarvoor en niet speelbaar dus boeit mij totaal niet. PC versie FTWquote:
We gaan het zienquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:20 schreef McGilles het volgende:
[..]
Laat het maar naar de consoles komen, totaal niet geschikt daarvoor en niet speelbaar dus boeit mij totaal niet. PC versie FTW![]()
Tuurlijk niet, sommige journalisten moeten eens engels leren. Dat ze iets 'naar de console' brengen betekent absoluut niet dat het niet meer op de PC uitkomt.quote:
Of zo'n Windforcequote:Op woensdag 15 oktober 2008 07:01 schreef Pheno het volgende:
Diablo3 op de Wii
En dan wachten op de 3rd party gadgets
Buriza in je woonkamer
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:41 schreef Catbert het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, sommige journalisten moeten eens engels leren. Dat ze iets 'naar de console' brengen betekent absoluut niet dat het niet meer op de PC uitkomt.
En terecht, zo'n game hoort niet thuis op een console, en nee, ik heb niks tegen consoles, maar diablo is gewoon gemaakt en bedoeld voor de PC en niet de klungel-console versie.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:31 schreef Tjalle het volgende:
http://www.diii.net/blog/comments/diablo-3-not-on-consoles/
aaah wat jammer nou!!! NOT
whirlwindquote:Op woensdag 15 oktober 2008 07:01 schreef Pheno het volgende:
Diablo3 op de Wii
En dan wachten op de 3rd party gadgets
Buriza in je woonkamer
Er zit toch ook een mic. in die controller?quote:
Zullen we een petitie starten en naar Bliz sturenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:00 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Er zit toch ook een mic. in die controller?
Lijkt me leuk om warcry's te doen dan. De buren denken dat je op je meid ligt.
Ja hoor, dezelfde nick daar was al bezet, maar als d2 freak moet ik daar natuurlijk posten.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:32 schreef Darklight het volgende:
pheno, post je ook op GoT
Niet iemand, er zijn er wel meer. Het was speelbaar op blizzcon, wizard only.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:25 schreef Darklight het volgende:
Iemand heeft de demo gespeeld op Blizzcon
http://www.diii.net/blog/(...)ameplay-impressions/
Nee. En dat zal ook nog niet bekend gemaakt worden. Next Blizzcon is pas in augustus. Misschien is er dan meer info over de releasedatum, al kan ik me dat niet voorstellen. Blizzard is nooit zo van de vroegtijdige bekendmakingen van deadlines, dus wss zien we in augustus karakter #4. Of wat meer van act 2 qua setting.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:51 schreef Jenneh het volgende:
Kickerdekikker
Hoe zit het? Is het nou al bekend wanneer de release date is??
1 april hoorde ikquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:51 schreef Jenneh het volgende:
Kickerdekikker
Hoe zit het? Is het nou al bekend wanneer de release date is??
daarnaast gewoon lomp die hammers, vond het er altijd dom uit zienquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
En natuurlijk de knight in shiny armor. Hopelijk zijn ze van die hammers af, want die zijn nogal overpowered in d2
quote:
Battle Order/Command op een non-Warrior (CtA) met volle bass inc woofer in Diablo II.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:00 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Er zit toch ook een mic. in die controller?
Lijkt me leuk om warcry's te doen dan. De buren denken dat je op je meid ligt.
If it isn't broken, don't fix it.quote:Op maandag 2 maart 2009 08:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
lol dat mana drink geluidje ook
precies dezelfde als in D2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |