Waarom met 8 verdedigers als het ook met 11 kanquote:Op donderdag 10 juli 2008 12:08 schreef jde_kok het volgende:
Goed idee, gewoon met 8 verdedigers gaan spelen!
Sef zal trots zijnquote:Op donderdag 10 juli 2008 12:56 schreef Dylan Dog het volgende:
-----------------Isaksson--------------------
Kromkamp - Marcellis - Salcido - Pieters
-------------Ooijer - Brechet----------------
-------------Simons - Addo-----------------
---------Rodriguez-- Zonneveld-----------
Kampioenen!
Ik zou Rodriguez en Zonneveld toch nog een linie naar achter halen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:56 schreef Dylan Dog het volgende:
Kampioenen!
Krijg jij eigenlijk al een beetje een hard piemeltje bij de gedachte dat ajax Aissati naar amsterdam wil halen?quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik zou Rodriguez en Zonneveld toch nog een linie naar achter halen.
020 heeft iig tot op heden nog geen bod gedaan aldus het ED + Televaag.quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:47 schreef PyTh het volgende:
[..]
Krijg jij eigenlijk al een beetje een hard piemeltje bij de gedachte dat ajax Aissati naar amsterdam wil halen?
Nemen we niet erg veel risico met Addoquote:Op donderdag 10 juli 2008 12:56 schreef Dylan Dog het volgende:
Kampioenen!
quote:Het blijft een ellelange welles nietes discussie.
NiNi heeft gelijk dat hij zegt dat Aisatti zich moet bewijzen in de wedstrijden van de reserves. Ik ga daar ook regelmatig kijken en daar heeft hij ondermaats gepresteerd afgelopen seizoen. Je moet echter niet zo makkelijk voorbij gaan aan het feit dat Aisatti al op hele jonge leeftijd een bepaald niveau bereikt had waardoor hij door Hiddink bij de selectie werd gehaald. Dan heeft zo'n jongen bepaalde verwachtingen. Als hij dan mag meedoen in een topwedstrijd in de champions league en niet alleen overeind blijft, maar zelfs een van de betere spelers is tegen jongens als Gattuso en Pirlo, kan het voor hem natuurlijk helemaal niet meer stuk. Vervolgens wordt hij door Hiddink rustig gebracht, krijgt regelmatig zijn minuutjes en iedereen is vol lof over hem. Het seizoen erop moet zijn definitieve doorbraak worden en in de voorbereiding speelt hij wederom goed. Omdat hij niet in de basis staat en toch aan spelen toe moet komen wordt hij verhuurd. Bij Twente doet hij het goed en in de zomer erna mag hij het weer proberen in de voorbereiding. Wederom blinkt hij uit, de kranten staan bol met lovende kritieken over de 3 marokaantjes van PSV en Aisatti is een van de betere. Vervolgens onder de nieuwe trainer Koeman krijgt hij af en toe speeltijd op posities waarvan je je afvraagt waarom. Rechtsbuiten, rechts half, hangend op links.......Zet die jongen gewoon een keer 5 wedstrijden op 10 en je zult zien wat anderen ook zien (Hiddink, van Hanegem, De Haan, Cruijff) en dat is dat hij een speler is met ontzettend veel kwaliteit en die kan uitgroeien tot een topper, maar dan moet hij daar wel de mogelijkheden voor krijgen. Als je dan weer een nieuwe trainer krijgt waar je je na de zoveelste teleurstelling weer opnieuw moet bewijzen, zakt je broek daarvan af. Als je dan van die trainer te horen krijgt dat je zijn 12e man bent maar er helaas maar 11 op mag stellen, ga je ervan uit dat je in ieder geval wat speeltijd krijgt. Dus er is weer hoop. Vervolgens mag je steeds weer op de maandagavond naar de herdgang om te spelen en zakt je motivatie en vorm naar een bedenkelijk niveau, zeker als je ook nog eens ziet dat je als zogenaamde 12e man gepasseerd wordt door beperkte spelers als Culina, Mendez en Vayrinen in de invalbeurten rangorde.
Mensen die hier roepen dat Aisatti niet goed genoeg is en dat hij zich niet bewezen heeft moeten zich maar eens af vragen waarom dat dan is. Ook moeten zij zich maar eens afvragen aan welke mening je meer waarde hecht, die van de irritante Koeman, de ongeinspireerde Wouters en de onkundige anti trainer Vergoossen of de mening van Hiddink en de Haan, die beide met Aisatti gewerkt hebben of nog steeds werken en ex toppers Cruijff en van Hanegem.
Als Aisatti straks ergens anders schittert, het zou nog goed 020 kunnen worden, het zij via via, schreeuwen diezelfde mensen weer net zo hard dat hij nooit verkocht had mogen worden of in ieder geval niet aan 020.
Klopt inderdaad als een bus.quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:31 schreef PyTh het volgende:
Vind dit wel een goede en tekende post van netwerk
[..]
tvp dus.quote:PSV ziet af van de komst van André Ooijer (foto, rechts). De komst van de verdediger van Blackburn Rovers is financieel niet haalbaar. "Hij heeft bij PSV gespeeld en zou een enorme vracht aan ervaring meebrengen", vertelt trainer Huub Stevens. "Dus hij is wel degelijk een interessante speler. Maar hij ligt vast bij zijn club in Engeland, dus op dit moment lijkt hij absoluut een financiële brug te ver." (Voetbal International)
Marcellis is een Limburger, dat is het enige allochtone aan hem.quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:52 schreef Rumille het volgende:
Even een vraagje. Wie vinden jullie van de vijf mocro's op dit moment het beste en wie vinden jullie het grootste talent?
Van deze vijf dus:
Bakkal, Amrabat, Marcellis, Afellay, Aissati
Marcellis is toch half Marokkaans?
Marcellis half Marokkaansquote:Op donderdag 10 juli 2008 16:52 schreef Rumille het volgende:
Even een vraagje. Wie vinden jullie van de vijf mocro's op dit moment het beste en wie vinden jullie het grootste talent?
Van deze vijf dus:
Bakkal, Amrabat, Marcellis, Afellay, Aissati
Marcellis is toch half Marokkaans?
Dan had ie wel Dirk Jansen gehetenquote:Op donderdag 10 juli 2008 16:57 schreef neilpad het volgende:
[..]
Marcellis half Marokkaans, veel Nederlandser kan bijna niet volgens mij.
Ik vind Afellay op het moment het beste, maar ik kan niet kiezen wie er nou talentvoller is hij of Aissati.
quote:
Vertel?quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:13 schreef sjimz het volgende:
Ik weet al een leuke eventuele TT voor het volgende topic
Geef nu gewoon toe dat je een n00b-opmerking hebt gemaakt.quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:15 schreef Rumille het volgende:
Ik vind Marcellis nou niet het prototype Hollander: Blonde haren, stevige kin, blozende kop.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het Grote PSV Topic #328 Met Marcellis de Mocro en Addo de ras Nederlander
Inderdaad, hij lijkt niet op een ubermensch. Ik denk dat hij ook gedeeltelijk surinaams is.quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:15 schreef Rumille het volgende:
Ik vind Marcellis nou niet het prototype Hollander: Blonde haren, stevige kin, blozende kop.
OK! Ik maakte een n00b opmerking!!quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:21 schreef Blawh het volgende:
[..]
Geef nu gewoon toe dat je een n00b-opmerking hebt gemaakt.
?quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:05 schreef Dylan Dog het volgende:
RO-NAL-DO Whooho
RO-NAL-DO whoohohoho
Tering, als dat zou lukken! Daar krijg ík nu een stijf piemeltje van ja!
geruchten dat PSV informeerde bij Ronaldo (die overigens vooralsnog heeft afgewezen)quote:
Ja, samen met Romario die er nog een jaartje bij aan wil plakkenquote:Op donderdag 10 juli 2008 20:05 schreef Dylan Dog het volgende:
RO-NAL-DO Whooho
RO-NAL-DO whoohohoho
http://www.sportal.it/news/news244123.htmlquote:Il Psv sogna il ritorno di Ronaldo
Per il bistrattato Ronaldo arriva una chiamata dall'Olanda. Il Fenomeno, svincolatosi dal Milan, in Brasile per riprendersi fisicamente dall'infortunio subito a febbraio e moralmente dallo scandalo a luci rosse con i viados, è stato contattato dal suo primo club europeo, il Psv Eindhoven.
Era il 1994 quando l'attaccante brasiliano sbarcò per la prima volta nel Vecchio Continente: in due stagioni nella Eredivisie fece sfracelli con 42 reti realizzate in 45 partite. Ora il Psv pensa a un possibile revival: Ronaldo ha preso tempo, presto ci sarà una risposta.
http://www.goal.com/nl/Articolo.aspx?ContenutoId=771377quote:Ronaldo in verband gebracht met PSV
De Italiaanse website Sportal meldt dat Ronaldo mogelijk in de belangstelling staat van PSV. De inmiddels 31-jarige aanvaller herstelt momenteel van een zware knieblessure en weet nog niet waar zijn toekomst ligt. Ronaldo speelde eerder tussen 1994 en 1996 in Eindhoven.
De spits brak bij PSV door in Europa en scoorde liefst 42 keer in 47 duels.
Ronaldo kwam daarna uit voor Barcelona, Inter, Real Madrid en AC Milan. De aanvaller heeft nu geen nieuw contract gekregen bij Milan en staat nog enige tijd aan de kant met een zware knieblessure.
Volgens Sportal heeft PSV echter al voorzichtig gepolst of Ronaldo terug zou willen keren naar Eindhoven.
De spits zou hebben aangewezen eerst af te willen wachten hoe goed hij herstelt.
quote:
Ik dacht eerste, toen kelder zei dat het over Ronaldo ging, dat het over christiano gingquote:
quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:05 schreef Dylan Dog het volgende:
RO-NAL-DO Whooho
RO-NAL-DO whoohohoho
Alcides 2quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:03 schreef dndiek het volgende:Lazovic heeft een tattoo met een spelfout erin
Plaatje volgt.....
Was dat niet Alcides of hebben we meer van dat soort nits rondlopenquote:Op donderdag 10 juli 2008 22:03 schreef dndiek het volgende:Lazovic heeft een tattoo met een spelfout erin
Plaatje volgt.....
Bewijs is onderwegquote:Op donderdag 10 juli 2008 22:04 schreef PyTh het volgende:
[..]
Was dat niet Alcides of hebben we meer van dat soort nits rondlopen
God, forgive my sinfull soulquote:Op donderdag 10 juli 2008 22:21 schreef Paaskonijn het volgende:
Wat staat er?
God, forgies my unfull soul?
het is echt sinful, alle ful als achtervoegsel is 1 l en full zelf als los woord is met 2 l-enquote:Op donderdag 10 juli 2008 22:22 schreef Bos81 het volgende:
Het is toch Sinful, dan compenseert die toch het ontbreken van de spatie tussen de komma en forgive?
Of is het toch sinfull?
Ah ik herken dus echt geen v in forgivequote:
Okee, dat dacht ik dus alquote:Op donderdag 10 juli 2008 22:23 schreef dndiek het volgende:
[..]
het is echt sinful, alle ful als achtervoegsel is 1 l en full zelf als los woord is met 2 l-en
quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:51 schreef BB-boy het volgende:
En Aissati heeft ook al een spelfout op z'n tattoo![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:PSV laat Lazovic niet naar Spelen gaan
Geschreven op vrijdag, 11 juli om 08:15
PSV heeft Danko Lazovic laten weten dat hij niet naar de Olympische Spelen in Peking mag. De aanvaller is als dispensatiespeler opgeroepen door de Servische voetbalbond, maar de landskampioen geeft geen gehoor aan dat verzoek. "Ik ben zoals het er nu naar uitziet al vier spelers kwijt die we verplicht zijn om af te staan", vertelt trainer Huub Stevens vrijdag in De Telegraaf. "Ik vind het daarom logisch dat wij Danko niet laten gaan."
Voor Lazovic is de teleurstelling bijzonder groot. Vier jaar geleden boorde toenmalig Feyenoord-trainer Ruud Gullit hem al deelname aan de Spelen van Athene door de neus.
quote:PSV sprak informeel met Ajax over Aissati
Volgens het Algemeen Dagblad heeft Ajax zich nog niet officieel gemeld voor Aissati, maar sprak een delegatie van Ajax donderdagavond wel informeel met Jan Reker over de situatie van Aissati. PSV zou willen voorkomen dat de middenvelder transfervrij weg zou gaan over een jaar. Namens PSV zegt manager Adrie van Kraaij slechts: "We werken hard aan een oplossing. Daarbij is niets onmogelijk."
quote:Erik Pieters voor vier seizoenen naar PSV
11 juli 2008 11:15
PSV Media - PSV en FC Utrecht hebben vandaag een akkoord bereikt over de transfer van Erik Pieters naar PSV. De 19-jarige verdediger was zelf in een eerder stadium al tot overeenstemming gekomen over zijn contract. Erik Pieters tekent een contract dat hem voor vier seizoenen aan de landskampioen verbindt.
Jeugdinternational
Erik Pieters, geboren op 7 augustus 1988 in Tiel, doorliep de jeugdopleiding van FC Utrecht. Afgelopen seizoen veroverde hij een plaats in het basiselftal van de ploeg uit de Domstad en speelde een totaal van 31 competitiewedstrijden. In de 31 duels scoorde hij twee doelpunten. Pieters werd met Jong Oranje vorig jaar Europees Kampioen in eigen land. Ook maakt hij deel uit van de voorlopige selectie van het Olympisch elftal voor de spelen in Peking. Erik Pieters, die in Utrecht nog een contract had tot medio 2011, moet nog wel een medische keuring ondergaan.
Mooiquote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:43 schreef -SG- het volgende:
Het was al even bekend maar nu staat het ook op psv.nl.
[..]
Dat was Pieters ja, die de bal verkeerd raakte.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:05 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Mooi
Maakte Pieters trouwens niet vorig seizoen die dubbele eentwee prachtig af bij Utrecht? Of was dat een andere speler?
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat was Pieters ja, die de bal verkeerd raakte.
Dat kan je besnorde moeder ook.quote:
Awww doet het pijnquote:
Wat dacht je van, nee?quote:
Whehe jij denkt dat hij opeens weer kan voetballen als hij naar PSV komt?quote:
Dus.quote:Ronaldo (foto) heeft PSV voorlopig nul op het rekest gegeven. De Eindhovenaren zouden bij de aanvaller, die na een aflopend contract bij AC Milan transfervrij is, hebben geïnformeerd naar diens beschikbaarheid. De Braziliaan wil eerst kijken of hij na zijn zware knieblessure weer volledig fit kan worden. (Diverse Italiaanse media)
Nou, het is nog geen nee.quote:
Ronaldo terug bij PSVquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:00 schreef ErikT het volgende:
[..]
Nou, het is nog geen nee.
We kunnen wel weer een Braziliaan gebruiken, ze zijn onderhand allemaal vertrokken. Ronaldo was altijd ontzettend aangepast en netjes. Net als Alex. En Gomes overigens ook, voordat er iets mis ging.
En zo gek is het toch niet voor hem? Geld heeft hij niet meer nodig, lekker in de Champions League en wekelijks slechte verdedigers dollen.
Ik zie het al voor me, Kezman scoort en je hoort het deuntje van Batman en heel het stadion zingt Kezmanquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:13 schreef NoelGallagher het volgende:
En Kezman dan? Blijft die nog bij Fener, of niet?
En dat is dus een ranzige kut actie in een teamsport als voetbalquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:18 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me, Kezman scoort en je hoort het deuntje van Batman en heel het stadion zingt Kezman. De duimen naar zijn naam op het shirt, Geweldig
.Ik hoop echt dat hij nog een keer terugkomt.
De enige die daar een probleem van maakte waren tegenstanders. De fans vonden het over het algemeen alleen maar mooi.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:19 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
En dat is dus een ranzige kut actie in een teamsport als voetbal
Ochja, het verleden van Urzaiz en Ronaldo zijn verder ook vrijwel hetzelfde. Daarom is het zo'n goede vergelijking van je.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:20 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Whehe jij denkt dat hij opeens weer kan voetballen als hij naar PSV komt?
Die bovenste is toch ook fake mag ik hopen?quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:51 schreef BB-boy het volgende:
[ afbeelding ]
Jij echt zo van wtfbbq wat doet hij?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.goal.com/nl/Articolo.aspx?ContenutoId=772306
Goede titel
Jaquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:49 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Jij echt zo van wtfbbq wat doet hij?
Whehe, ik zie het helemaal voor me.quote:
Goh, zou Vayrynen nog weggaan?quote:1. Andreas Isaksson
2. Jan Kromkamp
3. Carlos Salcido
4. Francisco ‘Maza’ Rodriguez
5. Mike Zonneveld
6. Timmy Simons
8. Edison Méndez
9. Danko Lazovic
10. Danny Koevermans
11 Nordin Amrabat
13 Jérémie Bréchet
15 Jason Culina
16 Ismail Aissati
17 Reimond Manco
18 Eric Addo
19 Jonathan Reis
20 Ibrahim Afellay
21 Bas Roorda
22 Balázs Dzsudzsák
23 Eduardo Alcides
24 Dirk Marcellis
26 Tommie van der Leegte
28 Otman Bakkal
29 Stijn Wuytens
30 Mika Väyrynen
31 Cássio Ramos
34 Rens van Eijden
Chelsea wil hem verkopen, als er geen club komt voor hem (wat me logisch lijktquote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:50 schreef R4V3 het volgende:
Waarom heeft Alcides nog een rugnummer?
12 minuutjes tegen VVV ingevallen en 11 minuutjes tegen Feyenoordquote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:55 schreef BB-boy het volgende:
Heeft van der Leegte vorig seizoen eigenlijk speelminuten gemaakt?
quote:Fagner overtuigt Stevens niet en mag vertrekken
Geschreven op vrijdag, 11 juli om 15:19
Fagner Coserva Lemos, kortweg Fagner, kan vertrekken bij PSV. De jonge rechtsback heeft de afgelopen maanden geen indruk kunnen maken op hoofdtrainer Huub Stevens, die de 19-jarige Braziliaan heeft gezegd dat hij kan vertrekken. Het contract van Fagner loopt nog vier jaar door. PSV haalde Fagner vorig jaar februari naar Nederland. De jeugdinternational kwam over van Corinthians en tekende een ambiteus contract voor vijf seizoenen. Een doorbraak van de Braziliaan bleef echter uit. Fagner kwam tot slechts drie invalbeurten in het vlaggenschip van PSV.
Nu Erik Pieters naar Eindhoven is gekomen heeft Stevens Fagner niet meer nodig. Stevens ziet in de 19-jarige Pieters immers een directe versterking voor de A-selectie. "Hij heeft een goede instelling", zegt de coach in het Eindhovens Dagblad. "Bovendien is hij aanvallend, opbouwend sterk. In de toekomst zou hij wel eens een heel sterk koppel kunnen gaan vormen met Marcellis."
Dit betekent niet dat PSV de samenwerking met Eduardo Alcides wil beëindigen. Stevens wil de verdediger zelfs graag bij de selectie houden. PSV heeft een huurovereenkomst gesloten voor twee seizoenen, maar Chelsea wil Alcides liever verkopen. Mocht er geen koper komen, dan blijft de Braziliaan in Eindhoven.
Da's toch mooi meer dan Aissati onderhandquote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
12 minuutjes tegen VVV ingevallen en 11 minuutjes tegen Feyenoord.
Ik hoorde een gerucht over Sneijderquote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
KakaPSV is stiekem bezig met onderhandelen.
bron: mijn dagdroom
Wordt druk dan, aangezien Lampard schijnbaar ook komt....quote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik hoorde een gerucht over Sneijder
Die kans zit er wel in.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:18 schreef Dylan Dog het volgende:
Fagner = kamp Lemic
Ramos en Lazovic zullen ook nog wel vertrekken.
Aan de ene kant is het best begrijpelijk, aan de andere kant is natuurlijk gewoon te zot voor woorden om spelers er uit te proberen te werken vanwege hun zaakwaarnemer, zeker als ie zo'n groot netwerk heeft...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:18 schreef Dylan Dog het volgende:
Fagner = kamp Lemic
Ramos en Lazovic zullen ook nog wel vertrekken.
quote:'Alcides meldt zich gewoon op eerste training PSV'
PSV heeft de hoop niet opgegeven dat Eduardo Alcides komend seizoen nog in Eindhoven speelt. De Braziliaanse verdediger meldt zich maandag ook op De Herdgang voor de eerste training, meldt het Eindhovens Dagblad.
Vorige zomer bereikte PSV met Chelsea een akkoord over een tweejarige huurovereenkomst voor Alcides. Na één seizoen in Eindhoven wil de Engelse club de Braziliaan echter verkopen. Zolang dat nog niet het geval is, traint de verdediger mee met de selectie van PSV.
Na een moeizaam begin speelde Alcides zich onder het bewind van coach Sef Vergoossen in de basis als linksback. De 23-jarige verdediger kwam tot 21 duels in de Eredivisie en scoorde één keer. In zijn eerste halve seizoen als Eindhovense huurling scoorde hij één keer in negen wedstrijden.
Ik krijg altijd de zwaberoliosus als hij de bal heeftquote:
Beter een te veel dan te weinig zullen we maar zeggen.quote:
.quote:PSV heeft de hoop niet opgegeven dat Eduardo Alcides komend seizoen nog in Eindhoven speelt.
Jammerquote:
Er zijn slechtere spelers, maar die spelen dan ook op een lager niveau. Alcides heeft op mij nooit een PSV-waardige indruk achtergelaten.quote:
Ik weet niet of PSV 6 miljoen had kunnen bieden.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:33 schreef Valdivia het volgende:
Toch spijtig dat een goeie jonge keeper als Diego Cavalieri nu voor een paar miljoen op de bank gaat zitten bij Liverpool terwijl wij het moeten gaan doen met Isaksson.
Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:48 schreef Valdivia het volgende:
Volgens mij gaat het om 3 miljoen pond, dus nog geen 4 miljoen euro.
Wat een opluchting moet dat achteraf toch zijn geweest dat hij niet naar Derby County is vertrokken vorig seizoenquote:
RO-NAL-DOquote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:29 schreef sjimz het volgende:
Wie zou die nieuwe spits dan moeten worden?
Niks ervan! Nostalgie hoort erbij!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:06 schreef Valdivia het volgende:
Ik mag toch hopen dat dat Ronaldo-gerucht een gerucht blijft.
Zo'n dure speler halen waar zo'n enorm groot blessure-risico aan zit, is gekkenwerk.
Snap ik natuurlijk. Ronaldo wil eerst fit worden dus kijk dat aan en geef hem dan een prestatiecontract.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:14 schreef Valdivia het volgende:
Nostalgie hoort erbij maar een peperdure oude vedette halen van wie het nog maar de vraag is of ie ooit nog fit word en zo ja hoelang dat dan gaat duren, dat is vragen om grote problemen voor een club als PSV.
Precies. Niks geleerd van het debacle Kluivert vraag ik me dan af?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:14 schreef Valdivia het volgende:
Nostalgie hoort erbij maar een peperdure oude vedette halen van wie het nog maar de vraag is of ie ooit nog fit word en zo ja hoelang dat dan gaat duren, dat is vragen om grote problemen voor een club als PSV.
Als je Kluivert al een contract geeft, dan moet jequote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Precies. Niks geleerd van het debacle Kluivert vraag ik me dan af?
Is dat zo? Dan heb dat bericht gemist denk ik.quote:
Yupquote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:36 schreef Valdivia het volgende:
[..]
Is dat zo? Dan heb dat bericht gemist denk ik.
quote:Ronaldo heeft PSV voorlopig nul op het rekest gegeven. De Eindhovenaren zouden bij de aanvaller, die na een aflopend contract bij AC Milan transfervrij is, hebben geïnformeerd naar diens beschikbaarheid. De Braziliaan wil eerst kijken of hij na zijn zware knieblessure weer volledig fit kan worden. (Diverse Italiaanse media)
transfer vrij (contract met AC-Milan liep deze zomer af..)quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:36 schreef Valdivia het volgende:
[..]
Is dat zo? Dan heb dat bericht gemist denk ik.
Zou toch wel wat zijn hoor, maar het zal wel bij hopen blijven...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:53 schreef Euner het volgende:
[..]
transfer vrij (contract met AC-Milan liep deze zomer af..)
Maar de geruchten gaan dat hij een prestatie contract krijgt..
lijkt me het beste, als ie dalijk weer geblesseerd raakt ofzo steek dan je investering maar in je hol..
idd. Waarom toch zaterdag 18:45???quote:Op zaterdag 12 juli 2008 08:24 schreef WooZ het volgende:
wat een onzin tijden wordt er weer gespeeld komend seizoen
Het lijkt me dat ze zo zaterdag 2 wedstrijden geheel live kunnen uitzenden. Die van 18.45 en die van 20.45quote:Op zaterdag 12 juli 2008 08:35 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
idd. Waarom toch zaterdag 18:45???
ja en daar moeten de mensen die nota bene naar het stadion gaan weer de dupe van wordenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 08:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het lijk tme dat ze zo zaterdag 2 wedstrijden geheel live kunnen uitzenden. Die van 18.45 en die van 20.45
Belachelijk natuurlijk, maar goed
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 08:58 schreef WooZ het volgende:
[..]
ja en daar moeten de mensen die nota bene naar het stadion gaan weer de dupe van worden
18:45Dat betekent dus dat iedereen buiten Eindhoven ruzie krijgt over het avondeten
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 09:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]!!!
Je kan het ook bekijken dat je daarna nog lekker de rest van de avond hebt!
Las ik ook maar ik had geen vervanger voor Balazs, dus daar moest Mendez, Culina moet dan op het middenveld en Alcides back.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 10:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat is wel waar.
Culina zou trouwens de back-up voor Kromkamp zijn, las ik gisteren ergens.
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:06 schreef Valdivia het volgende:
Ik mag toch hopen dat dat Ronaldo-gerucht een gerucht blijft.
Zo'n dure speler halen waar zo'n enorm groot blessure-risico aan zit, is gekkenwerk.
Waarom zou hij niet willen terugkeren naar de club aan wie hij zijn (Europese) carriere voor een groot deel aan te danken heeft ?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 15:45 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ronaldo bij PSVJa sure joh. Geloof er geen zak van.
Flamengo is ook een optie dacht ik.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 16:24 schreef mcyodogg het volgende:
Er zal wel zo'n club uit het Midden-Oosten of Amerika mee aan de haal gaan.
daar denken moeders anders over!!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 09:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]!!!
Je kan het ook bekijken dat je daarna nog lekker de rest van de avond hebt!
Ik zie het 'm echt al zeggen in mijn hoofdquote:Op zaterdag 12 juli 2008 16:49 schreef _Mike_ het volgende:
Geld op zijn brood krijgt? Is dat Cruijffiaans ofzo?
"Jaa uhhhh we kunnen uuhhhh niet naar Barcelona halen omdat hij daar niet genoeg geld op zijn brood krijgtquote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zie het 'm echt al zeggen in mijn hoofd
Maza is linksbenig!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 15:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Isaksson
Maza - Marcellis - Salcido - Pieters
Simons - Bakkal
Amrabat - Afellay - Doedelzak
Ronaldo
Gelukkig, hopelijk kijken we verder voor een spits.quote:Flamengo grootste kanshebber op binnenhalen Ronaldo
De Braziliaanse club Flamengo lijkt de grootste kanshebber om Ronaldo binnen te halen. De spits liet al eerder weten dat hij het liefst zou terugkeren naar Brazilië om voor Flamengo uit te komen. De voorzitter van de Braziliaanse club liet gisteren weten dat hij de afspraak met Ronaldo heeft om te praten over een contract op het moment dat de Braziliaanse spits fit is.
Afgelopen week dook plotseling op Italiaanse geruchtensites het gerucht op dat PSV interesse getoond zou hebben voor Ronaldo. Nadat de Spaanse krant AS dat gerucht voor waar overnam, ging het de gehele wereld rond en werd het nieuws in vele landen gemeld. Zowel vanuit het Braziliaanse kamp als vanuit PSV is er (nog) niet op gereageerd. In Brazilie verwacht echter iedereen dat hij voor Flamengo zal gaan uitkomen.
Precies, hij heeft de afgelopen 3 jaar nog maar 23 wedstrijden gespeeld, dat kan gewoon geen versterking zijn. Het gerucht was leuk en deed oude tijden herleven, maar nu is het weer tijd om vooruit te kijken en een goaltjesdief te halen die nog wel jong en fit is.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:36 schreef Valdivia het volgende:
[..]
Gelukkig, hopelijk kijken we verder voor een spits.
En dan graag een die zich niet van zware blessure naar zware blessure heeft gesleept de laatste jaren.
Nou is dit helemaal niet zo erg ofzo, maar waarom word Zoet toegevoegd aan de selectie als vervanger terwijl je ook nog Ramos hebt?quote:PSV-goalie Roorda twee maanden niet inzetbaar
12 juli 2008
Trainer Huub Stevens van PSV moet het de komende twee maanden zonder Bas Roorda stellen. De 35-jarige reservegoalie is herstellende van een hernia-operatie.
Jeugdinternational Jeroen Zoet is toegevoegd aan de selectie als vervanger van Roorda. De Zweed Andreas Isaksson is komend seizoen eerste doelman in Eindhoven.
Bron FCUpdate
Misschien omdat Stevens ten alle tijde 3 keepers in de selectie wil hebben?quote:Op zondag 13 juli 2008 12:54 schreef Brigand het volgende:
[..]
Nou is dit helemaal niet zo erg ofzo, maar waarom word Zoet toegevoegd aan de selectie als vervanger terwijl je ook nog Ramos hebt?
Klopt, flauwekul verhaal volgens mij dat Zoet 2e keeper wordt...quote:Op zondag 13 juli 2008 13:23 schreef Valdivia het volgende:
Ramos word gewoon 2de keeper en Zoet 3de, dat stond een paar dagen geleden al in het ED(?).
Zeker wel twintig minuten lopen denk ik.quote:Op zondag 13 juli 2008 14:08 schreef Brigand het volgende:
Dat leek mij dus ook het geval, vond het nogal vreemd geformuleerd op FCUpdate.
Weet er trouwens iemand of je vanaf Station Eindhoven Beukenlaan, fatsoenlijk naar de Herdgang kan lopen? Ik zou eerst met de auto gaan maar die heeft het dus begeven..
Dat is toch alleen nu vanwege de blessure van Zoetebier?quote:Op zondag 13 juli 2008 13:23 schreef Valdivia het volgende:
Ramos word gewoon 2de keeper en Zoet 3de, dat stond een paar dagen geleden al in het ED(?).
Deze moest ik even quotenquote:Op zondag 13 juli 2008 14:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat is toch alleen nu vanwege de blessure van Zoetebier?
quote:Op zondag 13 juli 2008 14:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat is toch alleen nu vanwege de blessure van Zoetebier?
Niet echt volgens 9292ov.nlquote:Op zondag 13 juli 2008 14:19 schreef Valdivia het volgende:
Is er eigenlijk een bushalte in de buurt van De Herdgang?
Volgens Google Maps alleen in de Zwaanstraat, maar dat is ongeveer een straat verder dan Station Beukenlaan dus moet je nog een heel eind lopen..quote:Op zondag 13 juli 2008 14:19 schreef Valdivia het volgende:
Is er eigenlijk een bushalte in de buurt van De Herdgang?
Dat herinner ik me nog wel van een aantal jaar terug als het niet veranderd is. Dat is wel een minuutje of 5-10 lopen, maar niet heel moeilijk te vinden.quote:Op zondag 13 juli 2008 14:24 schreef Brigand het volgende:
[..]
Volgens Google Maps alleen in de Zwaanstraat, maar dat is ongeveer een straat verder dan Station Beukenlaan dus moet je nog een heel eind lopen..
Als echte nederlander vraag je je natuurlijk af wat die aanbiedingen zijnquote:Morgen eerste training van het nieuwe seizoen
13 juli 2008 10:00
Op maandag 14 juli start PSV de voorbereiding op het nieuwe seizoen 2008-2009 officieel met de eerste training onder leiding van de nieuwe hoofdcoach Huub Stevens. De selectie traint morgen twee keer op sportcomplex De Herdgang aan de Oirschotsedijk in Eindhoven, om 10.00 uur en om 15.30 uur.
De eerste training van PSV trekt traditioneel veel belangstellenden. De eerste training van PSV trekt traditioneel veel belangstellenden.
Phoxy & PSV FANstore
Om de eerste trainingsdag extra feestelijk te maken is mascotte Phoxy in de ochtend aanwezig op sportcomplex De Herdgang aan de Oirschotsedijk te Eindhoven. Ook is er een kraam van de PSV FANstore met een aantal mooie aanbiedingen. De trainingen van PSV zijn vanaf morgen ook weer live te zien via onze website. De webcams die de afgelopen weken uitgeschakeld stonden, zijn inmiddels weer geactiveerd.
Nieuwe trainingscollectie
De spelers maken maandag hun opwachting in de nieuwe trainingscollectie van Nike. De eerste items uit deze collectie zijn vanaf de eerste trainingsdag ook te koop in de PSV FANstore. De PSV FANstore vind je bij ingang 31 van het Philips Stadion aan de Mathildelaan.
Graag tot morgen op De Herdgang!
Dan moet je morgen maar ff gaan kijkenquote:Op zondag 13 juli 2008 14:42 schreef Brigand het volgende:
[..]
Als echte nederlander vraag je je natuurlijk af wat die aanbiedingen zijn
quote:Kromkamp mist groot deel van voorbereiding
Geschreven op zondag, 13 juli om 17:46
Jan Kromkamp zal er aankomende maandag niet bij zijn wanneer PSV start met de voorbereiding op het nieuwe voetbalseizoen. De verdediger ondervindt nog altijd hinder van zijn knie, waaraan hij afgelopen mei een kijkoperatie onderging. “Duidelijk is dat ik langere tijd rust nodig heb om aan te sterken,” vertelt de verdediger in het Algemeen Dagblad. “Wanneer ik weer klaar ben om te spelen, is moeilijk te zeggen. Het is zeker dat het wel een tijdje zal duren, ik wil me in elk geval niet laten opjagen, eerst goed fit worden.”
Hoe dat precies moet gebeuren, weet de 27-jarige verdediger nog niet. “Er zal wel een krachtprogramma uitrollen, denk ik. En verder zijn we afhankelijk van de vraag hoe de knie herstelt en reageert op inspanningen.”
Wat staat er?quote:Op zondag 13 juli 2008 19:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
http://www.mediotiempo.com/images/cartones/2/1821g.jpg
Het is dus echt een kneusquote:Op zondag 13 juli 2008 20:23 schreef Valdivia het volgende:
De jongen met krant zegt: 'Hebben ze geen bomen in Nederland?'
Andere jongen: "Hoe kom je daarbij?"
Jongen met krant: "Ze importeren boomstammen."
Gaat dus om dat er op de voorpagina van die krant staat dat PSV Maza heeft gepresenteerd
Het hele bericht.quote:Op zondag 13 juli 2008 20:54 schreef ganzenherder het volgende:
Aissati naar Ajax zou toch wel het ergste zijn wat er kan gebeuren momenteel
quote:Ajax maakt werk van komst Aissati
De interesse van Ajax in Ismail Aissati blijkt geen indianenverhaal te zijn. De Amsterdammers hebben PSV officieel laten weten dat het de middenvelder graag wil overnemen. Dat bevestigt algemeen directeur Jan Reker in het Eindhovens Dagblad.
Ajax heeft de spelmaker al maandenlang op de korrel. De hoofdstedelingen wilden Aissati in de winterstop al overnemen, maar PSV wilde destijds niet meewerken aan een transfer. Ook nu hoeft Ajax niet veel medewerking te verwachten. Reker zegt ’in principe’ niet te willen meewerken aan een transfer.
Hoe Aissati zelf tegen een overgang staat is onbekend. Wel is duidelijk dat de middenvelder ontevreden is bij PSV. De jeugdinternational had op meer speelminuten gerekend en wil vertrekken als zijn kansen niet toenemen. Om deze reden weigert hij een nieuw contract te tekenen, hoewel er enkele maanden geleden wel een mondeling akkoord werd bereikt. "Maar PSV is zijn afspraken op het sportieve vlak aan Ismail totaal niet nagekomen", zei zaakwaarnemer Rodger Linse daar eerder over in de Telegraaf.
De negentienjarige jeugdinternational mocht onder trainer Sef Vergoossen dit kalenderjaar het veld slechts vier keer als invaller betreden. Dat leverde het schamele aantal van 48 speelminuten op. De in het afgelopen halfjaar opgelopen teleurstellingen zijn hard aangekomen bij de jonge Utrechter, die ook in de belangstelling staat van FC Twente en FC Utrecht. Vooralsnog heeft alleen Ajax zich officieel gemeld.
3 miljoen was een bedrag dat ik noemde hoor.quote:Op zondag 13 juli 2008 21:25 schreef Paaskonijn het volgende:![]()
![]()
wat een bagger zeg, wat is 3 mil nou voor bedrag?![]()
![]()
Oh god, ik schrok me de pleuris. PSV moet gewoon op zijn minst 15 miljoen vragen.quote:Op zondag 13 juli 2008 21:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
3 miljoen was een bedrag dat ik noemde hoor.
Dat is niet het bedrag dat Ajax eventueel heeft geboden want daar weet ik niets van.
Al ga ik er vanuit dat het niet meer gaat worden dan 5 miljoen.quote:Op zondag 13 juli 2008 21:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
3 miljoen was een bedrag dat ik noemde hoor.
Dat is niet het bedrag dat Ajax eventueel heeft geboden want daar weet ik niets van.
15 miljoen voor een contract van een kleine 7 maanden ?quote:Op zondag 13 juli 2008 21:28 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Oh god, ik schrok me de pleuris. PSV moet gewoon op zijn minst 15 miljoen vragen.
15 miljoen voor een contract van een half jaarquote:Op zondag 13 juli 2008 21:28 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Oh god, ik schrok me de pleuris. PSV moet gewoon op zijn minst 15 miljoen vragen.
Ja, dus. Alsof een contract nog boeit. Als hij een contract had van 2 jaar en hij wou weg als Ajax geen 15 mil betaalde had hij wel via arbitragezaak gedaan. Gewoon 15 mil vragen, dat is hij ook wel waard.quote:Op zondag 13 juli 2008 21:28 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
15 miljoen voor een contract van een kleine 7 maanden ?
Ja, dat is een realistisch bedrag om te vragen inderdaad.quote:Op zondag 13 juli 2008 21:28 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Keep dreamingquote:Op zondag 13 juli 2008 21:31 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja, dus. Alsof een contract nog boeit. Als hij een contract had van 2 jaar en hij wou weg als Ajax geen 15 mil betaalde had hij wel via arbitragezaak gedaan. Gewoon 15 mil vragen, dat is hij ook wel waard.
Weet ik. Ik had over de transfers binnen PSV moeten gaanquote:Op zondag 13 juli 2008 21:32 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Ja, dat is een realistisch bedrag om te vragen inderdaad.
Nee hoor, hij blijft gewoon. Scoort 12 keer voor de winterstop, blijft bij PSV, PSV vraagt 34 miljoen voor hem en ajax gaat teleurgesteld terug naar amsterdamquote:Op zondag 13 juli 2008 21:33 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Keep dreaming![]()
Jullie gaan maximaal 5 miljoen krijgen, en als er bedragen als 15mil gevraagd gaan worden halen we hem wel in de winterstop op
En toen ging de wekkerquote:Op zondag 13 juli 2008 21:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee hoor, hij blijft gewoon. Scoort 12 keer voor de winterstop, blijft bij PSV, PSV vraagt 34 miljoen voor hem en ajax gaat teleurgesteld terug naar amsterdam
Wie is we? Haal jij hem op?quote:Op zondag 13 juli 2008 21:33 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Keep dreaming![]()
Jullie gaan maximaal 5 miljoen krijgen, en als er bedragen als 15mil gevraagd gaan worden halen we hem wel in de winterstop op
-niet zo trollen-quote:
Is dat nou vervelend? Verliezen vanwege je voetbalclub?quote:Op zondag 13 juli 2008 21:55 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
-niet zo trollen-
Of je kan ook alles te letterlijk nemen...
En ja we , ik heb aandelen in Ajax dus het is we
Wie zegt dat Aissati naar Ajax wil?quote:
Met alle respect, maar Aissati had dat alleen waard kunnen zijn als hij het afgelopen jaar bijna alles had gespeeld op het topniveau dat hij een handvol wedstrijden heeft weten te bereiken.quote:Op zondag 13 juli 2008 21:31 schreef Paaskonijn het volgende:
Gewoon 15 mil vragen, dat is hij ook wel waard.
Hij wil niet naar Twente en Utrecht en hij wil niet naar het buitenaldn en hij wil niet bij PSV blijven.quote:Op zondag 13 juli 2008 22:00 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wie zegt dat Aissati naar Ajax wil?
Heerenveen dusquote:Op zondag 13 juli 2008 22:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij wil niet naar Twente en Utrecht en hij wil niet naar het buitenaldn en hij wil niet bij PSV blijven.
Do the math
Heerenveen = Twente = AZquote:
PI's zijn er niet voor niksquote:Op zondag 13 juli 2008 22:05 schreef Bos81 het volgende:
Natuurlijk, ik dacht dat jij mijn post wel zou begrijpen.
Ik miste de PIquote:Op zondag 13 juli 2008 22:05 schreef Bos81 het volgende:
Natuurlijk, ik dacht dat jij mijn post wel zou begrijpen.
Ik twijfelde er al aan om hem te gebruikenquote:
Feyenoord?quote:Op zondag 13 juli 2008 22:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij wil niet naar Twente en Utrecht en hij wil niet naar het buitenaldn en hij wil niet bij PSV blijven.
Do the math
Dan kan hij nog beter naar Twentequote:
Feyenoord staat nog altijd wat hoger dan Twente.quote:
aissati zou gek zijn als ie 't niet doet en wel de kans krijgt iigquote:Op maandag 14 juli 2008 03:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zei hij dat tegen jou?
Wat betreft Aïssati meldt pagina 805 van Teletekst inderdaad dat hij heeft aangegeven weg te willen.quote:PSV start training, Aissati wil weg
Geschreven op maandag, 14 juli om 11:12
Landskampioen PSV is maandag begonnen aan de voorbereiding op het nieuwe seizoen. De Eindhovenaren werkten onder grote belangstelling op trainingscomplex De Herdgang de eerste training af onder de nieuwe trainer Huub Stevens. Bij de training waren veel nieuwe gezichten te zien. Naast de aangetrokken versterkingen Nordin Amrabat, Jérémie Bréchet, Andreas Isakksson, Reimond Manco, Erik Pieters en Francicsco Rodríguez betraden ook de nieuwe keeperstrainers Hans Segers en Anton Scheutjens het trainingsveld.
Eén van de meest besproken PSV’ers van het moment, Ismaïl Aissati, liep ook zijn rondjes op het gras in Eindhoven. De negentienjarige middenvelder is ontevreden over de speeltijd die hem vorig seizoen werd gegund bij de club en heeft maandag aangegeven PSV te willen verlaten. Een gesprek met Stevens heeft hem niet op andere gedachten gebracht, meldt de NOS.
Voorlopig heeft alleen Ajax zich nog gemeld om de flegmatieke speler over te nemen, maar PSV gaf al eerder aan ‘in principe’ niet mee te willen werken aan een overgang van Aissati naar de Amsterdammers.
De rugnummers tijdens de eerste training:
1 Andreas Isaksson
2 Jan Kromkamp
3 Carlos Salcido
4 Francisco ‘Maza’ Rodriguez
5 Mike Zonneveld
6 Timmy Simons
8 Edison Méndez
9 Danko Lazovic
10 Danny Koevermans
11 Nordin Amrabat
13 Jérémie Bréchet
15 Jason Culina
16 Ismail Aissati
17 Reimond Manco
18 Eric Addo
19 Jonathan Reis
20 Ibrahim Afellay
21 Bas Roorda
22 Balázs Dzsudzsák
23 Eduardo Alcides
24 Dirk Marcellis
26 Tommie van der Leegte
28 Otman Bakkal
29 Stijn Wuytens
30 Mika Väyrynen
31 Cássio Ramos
34 Rens van Eijden
Dezelfde Affelay zei kort na het kampioenschap in Holland Sport dat hij Ajax een mooie club vindt. Dat "helemaal niks in Amsterdam" was alleen maar een reactie op de mediaberichten kort voor het kampioenschap ipv op Ajaxquote:Op maandag 14 juli 2008 09:56 schreef HL_Dog43 het volgende:
Zoals (zijn beste vriend) Affelay nog eens had geschreeuwt "helemaal niets in Amsterdam".
Wellicht heeft Aissati daar een andere mening over.
Ach jah het toppunt is wel dat de echte judas Reker hem na het debakel Perez ook nog laat vertrekken.
Althans daar zie ik het wel op aankomen.
Als er iemand nooit naar Ajax zal gaan van dit PSV is het Afellay wel.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:28 schreef MrSleep het volgende:
[..]
Dezelfde Affelay zei kort na het kampioenschap in Holland Sport dat hij Ajax een mooie club vindt. Dat "helemaal niks in Amsterdam" was alleen maar een reactie op de mediaberichten kort voor het kampioenschap ipv op Ajax
Preciesquote:Op maandag 14 juli 2008 11:31 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Als er iemand nooit naar Ajax zal gaan van dit PSV is het Afellay wel.
Ja joh? Holland Sport? Is dat niet dat programma gemaakt door ras Ajacieden? waar ze af en toe aandacht aan de rest schenken?quote:Op maandag 14 juli 2008 11:28 schreef MrSleep het volgende:
[..]
Dezelfde Affelay zei kort na het kampioenschap in Holland Sport dat hij Ajax een mooie club vindt. Dat "helemaal niks in Amsterdam" was alleen maar een reactie op de mediaberichten kort voor het kampioenschap ipv op Ajax
Wilfried de Jong is inderdaad een echte Ajacied.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:37 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ja joh? Holland Sport? Is dat niet dat programma gemaakt door ras Ajacieden? waar ze af en toe aandacht aan de rest schenken?
quote:Aissati: verschil vraag en aanbod te groot
Terwijl Ismail Aissati openlijk naar een transfer solliciteert, laat PSV nogmaals weten dat men in Eindhoven de middenvelder hoopt te behouden. "Wij willen Aissati niet kwijt", aldus PSV-manager Adrie van Kraaij.
Met name Ajax houdt het nieuws rondom Aissati scherp in de gaten. Van Kraaij denkt echter niet dat Aissati PSV deze zomer verlaat. "We willen hem absoluut niet kwijt. Hij is een jonge, zelf opgeleide speler. Daarbij is het verschil tussen vraag en aanbod dermate groot dat ik hem niet zie vertrekken", aldus de manager tegenover Sportweek.
Aissati zou trainer Huub Stevens vanmorgen hebben laten weten dat hij nog altijd een transfer ambieert. De Eindhovenaren zijn vandaag aan hun eerste training begonnen.
quote:Op maandag 14 juli 2008 11:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wilfried de Jong is inderdaad een echte Ajacied.
Die volg ik niet, waarom? Aissati gaat weg omdat Afellay blijft. Het gaat duidelijk niet over salariseisen. Affelay houdt niet z'n handje vast ofzo, dan had hij hem afgelopen seizoen wel zijn plaats geboden, die Aissati meer verdiende.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als Aissati weg gaat, zie ik Affelay ook weg gaan.
Oh god, zeg dan niksquote:Op maandag 14 juli 2008 11:37 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ja joh? Holland Sport? Is dat niet dat programma gemaakt door ras Ajacieden? waar ze af en toe aandacht aan de rest schenken?
Ik zie Afellay er wel voor aan om dan ook de stap te maken; Gomes weg, Aissati weg. Dan kan hij ook wel gaan.quote:Op maandag 14 juli 2008 12:20 schreef okee6 het volgende:
[..]
Die volg ik niet, waarom? Aissati gaat weg omdat Afellay blijft. Het gaat duidelijk niet over salariseisen. Affelay houdt niet z'n handje vast ofzo, dan had hij hem afgelopen seizoen wel zijn plaats geboden, die Aissati meer verdiende.
Beetje rare logica als je het mij vraagt.quote:Op maandag 14 juli 2008 12:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik zie Afellay er wel voor aan om dan ook de stap te maken; Gomes weg, Aissati weg. Dan kan hij ook wel gaan.
Ik denk dat hij bedoelt dat Affelay nu een "zinkend schip" wil verlaten, cru gezegd.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:16 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Beetje rare logica als je het mij vraagt.
Als er een club is die de 18 miljoen euro op tafel legt zal hij ook echt wel gaan ja.quote:Op maandag 14 juli 2008 12:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik zie Afellay er wel voor aan om dan ook de stap te maken; Gomes weg, Aissati weg. Dan kan hij ook wel gaan.
"Hij is hier gewon aan het trainuh en Aissatie heeft gewon een contract bij ons dus uh ik zie verder ut probleem nie."quote:Op maandag 14 juli 2008 13:30 schreef venomsnake het volgende:
Aissati over zijn toekomst bij PSV, NOS
Nou nou, het valt wel mee allemaal hoor. Het is geen Waterreus in ieder gevalquote:Op maandag 14 juli 2008 13:39 schreef BB-boy het volgende:
[..]
"Hij is hier gewon aan het trainuh en Aissatie heeft gewon een contract bij ons dus uh ik zie verder ut probleem nie."
Een goede vervanger van Pintje Valckx hoor ik wel
Ik snap weer eens geen zak van je tekst..quote:Op maandag 14 juli 2008 13:56 schreef okee6 het volgende:
Ajax is slim hoor, die kunnen bieden wat ze willen op Aissati, lekker onrust kweken, en na een eventuele transfer zit PSV tot de nek aan Afellay vast. En iedereen in Eindhoven denkt eerder met Afellay de titel te winnenHad de Amsterdammers niet zo slim gedacht, daar is toch duidelijk wat veranderd.
Wij missen alleen nog een aanvallende middenvelder voor in het centrum. Dus dan is Aissati een goede.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:56 schreef okee6 het volgende:
Ajax is slim hoor, die kunnen bieden wat ze willen op Aissati, lekker onrust kweken, en na een eventuele transfer zit PSV tot de nek aan Afellay vast. En iedereen in Eindhoven denkt eerder met Afellay de titel te winnenHad de Amsterdammers niet zo slim gedacht, daar is toch duidelijk wat veranderd.
Klopt. Dat geld wat ze voor Sneijder kregen zal nog niet op zijn. Dit spelen ze inderdaad redelijk goed. En nou melden diverse bronnen ook al dat Huntelaar blijft.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:56 schreef okee6 het volgende:
Zou je kunnen denken. Alhoewel het vertrek van Aissati op korte termijn geen sportieve gevolgen heeft. Dus dan zou ik al een maand geleden ofzo een vertrek verwacht hebben toen Gomes naar Londen ging. In de tussentijd heeft PSV zich alweer versterkt met een aantal spelers.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelt dat Affelay nu een "zinkend schip" wil verlaten, cru gezegd.
Als hij ergens mooi past waar ze hem nog kunnen betalen ook, is het wel Arsenal.quote:Op maandag 14 juli 2008 14:12 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Zou je kunnen denken. Alhoewel het vertrek van Aissati op korte termijn geen sportieve gevolgen heeft. Dus dan zou ik al een maand geleden ofzo een vertrek verwacht hebben toen Gomes naar Londen ging. In de tussentijd heeft PSV zich alweer versterkt met een aantal spelers.
Maar ik vraag me vooral af of er momenteel wel een mooie club geinteresseerd is in Afellay, die ook nog zijn transfersom wil betalen.
Hij heeft toch gelimiteerde transfersom? En misschien gaat hij niet eens naar de OS, is toch helemaal niet zeker?quote:Op maandag 14 juli 2008 14:23 schreef venomsnake het volgende:
PSV moet gewoon wachten tot na de Olympische Spelen met een eventuele verkoop.
Wie weet speelt hij daar de sterren van de hemel. Dan zal je zien dat er een hele zooi clubs voor hem op de stoep staan. Levert waarschijnlijk ook nog meer op ook..
Ik ben er niet zeker van dat hij uberhaupt geselecteerd wordt door Foppe.quote:Op maandag 14 juli 2008 14:23 schreef venomsnake het volgende:
PSV moet gewoon wachten tot na de Olympische Spelen met een eventuele verkoop.
Wie weet speelt hij daar de sterren van de hemel. Dan zal je zien dat er een hele zooi clubs voor hem op de stoep staan. Levert waarschijnlijk ook nog meer op ook..
Ik heb dus een exclusieve scoop met jullie mogen delen.quote:Op maandag 14 juli 2008 03:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zei hij dat tegen jou?
Lekker spraakzaam figuur die Adriequote:Op maandag 14 juli 2008 13:39 schreef BB-boy het volgende:
[..]
"Hij is hier gewon aan het trainuh en Aissatie heeft gewon een contract bij ons dus uh ik zie verder ut probleem nie."
Een goede vervanger van Pintje Valckx hoor ik wel
Lijkt mij een goed ideequote:Op maandag 14 juli 2008 15:32 schreef Dylan Dog het volgende:
Aissati gaat gewoon naar Ajax voor 1.2 miljoen.
Misschien kunnen we Assati ruilen voor Perez!quote:Op maandag 14 juli 2008 15:32 schreef Dylan Dog het volgende:
Aissati gaat gewoon naar Ajax voor 1.2 miljoen.
Schijnt 5 miljoen te zijn, geen idee of het waar is.quote:Op maandag 14 juli 2008 16:00 schreef Rumille het volgende:
Weten jullie trouwens iets over de hoogte van de transfersom uit z'n contract? Die clausule?
quote:Huub Stevens kon maandagochtend beschikken over een flinke spelersgroep, drie spelers waren afwezig door blessures. “Méndez heeft een spierscheuring opgelopen, begin vorige maand in een interland. Wij waren daar niet van op de hoogte. Ik denk dat hij zeker nog drie á vier weken van de voorbereiding gaat missen en dan weet je dat het lastig wordt voor de eerste helft van de competitie.” Naast Méndez kunnen ook Jan Kromkamp en Bas Roorda momenteel niet aan de groepstraining deelnemen. “Daarom komt Jeroen Zoet er bij de training bij als derde keeper. Twee keepers in de voorbereiding vind ik gewoon te weinig.” Hoelang Stevens nog over Aissati kan beschikken blijft onduidelijk. “Ik heb twee gesprekken met hem gehad, eentje vanmorgen en één twee weken geleden. Hij heeft bij mij niet aangegeven dat hij weg wil bij PSV.” Na afloop van de training liet de talentvolle middenvelder echter aan de media weten wél weg te willen, volgens hem een beslissing die al twee maanden geleden is genomen. “Wat spelers naar buiten brengen is voor hun eigen rekening, iedere speler mag een mening hebben. Hij staat echter onder contract bij PSV en trainde hier vanmorgen met veel plezier mee”, reageerde Stevens.
of Luquequote:Op maandag 14 juli 2008 15:58 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Misschien kunnen we Assati ruilen voor Perez!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |