Snap ik natuurlijk. Ronaldo wil eerst fit worden dus kijk dat aan en geef hem dan een prestatiecontract.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:14 schreef Valdivia het volgende:
Nostalgie hoort erbij maar een peperdure oude vedette halen van wie het nog maar de vraag is of ie ooit nog fit word en zo ja hoelang dat dan gaat duren, dat is vragen om grote problemen voor een club als PSV.
Precies. Niks geleerd van het debacle Kluivert vraag ik me dan af?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:14 schreef Valdivia het volgende:
Nostalgie hoort erbij maar een peperdure oude vedette halen van wie het nog maar de vraag is of ie ooit nog fit word en zo ja hoelang dat dan gaat duren, dat is vragen om grote problemen voor een club als PSV.
Als je Kluivert al een contract geeft, dan moet jequote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Precies. Niks geleerd van het debacle Kluivert vraag ik me dan af?
Is dat zo? Dan heb dat bericht gemist denk ik.quote:
Yupquote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:36 schreef Valdivia het volgende:
[..]
Is dat zo? Dan heb dat bericht gemist denk ik.
quote:Ronaldo heeft PSV voorlopig nul op het rekest gegeven. De Eindhovenaren zouden bij de aanvaller, die na een aflopend contract bij AC Milan transfervrij is, hebben geïnformeerd naar diens beschikbaarheid. De Braziliaan wil eerst kijken of hij na zijn zware knieblessure weer volledig fit kan worden. (Diverse Italiaanse media)
transfer vrij (contract met AC-Milan liep deze zomer af..)quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:36 schreef Valdivia het volgende:
[..]
Is dat zo? Dan heb dat bericht gemist denk ik.
Zou toch wel wat zijn hoor, maar het zal wel bij hopen blijven...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:53 schreef Euner het volgende:
[..]
transfer vrij (contract met AC-Milan liep deze zomer af..)
Maar de geruchten gaan dat hij een prestatie contract krijgt..
lijkt me het beste, als ie dalijk weer geblesseerd raakt ofzo steek dan je investering maar in je hol..
idd. Waarom toch zaterdag 18:45???quote:Op zaterdag 12 juli 2008 08:24 schreef WooZ het volgende:
wat een onzin tijden wordt er weer gespeeld komend seizoen
Het lijkt me dat ze zo zaterdag 2 wedstrijden geheel live kunnen uitzenden. Die van 18.45 en die van 20.45quote:Op zaterdag 12 juli 2008 08:35 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
idd. Waarom toch zaterdag 18:45???
ja en daar moeten de mensen die nota bene naar het stadion gaan weer de dupe van wordenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 08:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het lijk tme dat ze zo zaterdag 2 wedstrijden geheel live kunnen uitzenden. Die van 18.45 en die van 20.45
Belachelijk natuurlijk, maar goed
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 08:58 schreef WooZ het volgende:
[..]
ja en daar moeten de mensen die nota bene naar het stadion gaan weer de dupe van worden
18:45Dat betekent dus dat iedereen buiten Eindhoven ruzie krijgt over het avondeten
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 09:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]!!!
Je kan het ook bekijken dat je daarna nog lekker de rest van de avond hebt!
Las ik ook maar ik had geen vervanger voor Balazs, dus daar moest Mendez, Culina moet dan op het middenveld en Alcides back.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 10:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat is wel waar.
Culina zou trouwens de back-up voor Kromkamp zijn, las ik gisteren ergens.
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:06 schreef Valdivia het volgende:
Ik mag toch hopen dat dat Ronaldo-gerucht een gerucht blijft.
Zo'n dure speler halen waar zo'n enorm groot blessure-risico aan zit, is gekkenwerk.
Waarom zou hij niet willen terugkeren naar de club aan wie hij zijn (Europese) carriere voor een groot deel aan te danken heeft ?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 15:45 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ronaldo bij PSVJa sure joh. Geloof er geen zak van.
Flamengo is ook een optie dacht ik.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 16:24 schreef mcyodogg het volgende:
Er zal wel zo'n club uit het Midden-Oosten of Amerika mee aan de haal gaan.
daar denken moeders anders over!!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 09:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]!!!
Je kan het ook bekijken dat je daarna nog lekker de rest van de avond hebt!
Ik zie het 'm echt al zeggen in mijn hoofdquote:Op zaterdag 12 juli 2008 16:49 schreef _Mike_ het volgende:
Geld op zijn brood krijgt? Is dat Cruijffiaans ofzo?
"Jaa uhhhh we kunnen uuhhhh niet naar Barcelona halen omdat hij daar niet genoeg geld op zijn brood krijgtquote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zie het 'm echt al zeggen in mijn hoofd
Maza is linksbenig!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 15:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Isaksson
Maza - Marcellis - Salcido - Pieters
Simons - Bakkal
Amrabat - Afellay - Doedelzak
Ronaldo
Gelukkig, hopelijk kijken we verder voor een spits.quote:Flamengo grootste kanshebber op binnenhalen Ronaldo
De Braziliaanse club Flamengo lijkt de grootste kanshebber om Ronaldo binnen te halen. De spits liet al eerder weten dat hij het liefst zou terugkeren naar Brazilië om voor Flamengo uit te komen. De voorzitter van de Braziliaanse club liet gisteren weten dat hij de afspraak met Ronaldo heeft om te praten over een contract op het moment dat de Braziliaanse spits fit is.
Afgelopen week dook plotseling op Italiaanse geruchtensites het gerucht op dat PSV interesse getoond zou hebben voor Ronaldo. Nadat de Spaanse krant AS dat gerucht voor waar overnam, ging het de gehele wereld rond en werd het nieuws in vele landen gemeld. Zowel vanuit het Braziliaanse kamp als vanuit PSV is er (nog) niet op gereageerd. In Brazilie verwacht echter iedereen dat hij voor Flamengo zal gaan uitkomen.
Precies, hij heeft de afgelopen 3 jaar nog maar 23 wedstrijden gespeeld, dat kan gewoon geen versterking zijn. Het gerucht was leuk en deed oude tijden herleven, maar nu is het weer tijd om vooruit te kijken en een goaltjesdief te halen die nog wel jong en fit is.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:36 schreef Valdivia het volgende:
[..]
Gelukkig, hopelijk kijken we verder voor een spits.
En dan graag een die zich niet van zware blessure naar zware blessure heeft gesleept de laatste jaren.
Nou is dit helemaal niet zo erg ofzo, maar waarom word Zoet toegevoegd aan de selectie als vervanger terwijl je ook nog Ramos hebt?quote:PSV-goalie Roorda twee maanden niet inzetbaar
12 juli 2008
Trainer Huub Stevens van PSV moet het de komende twee maanden zonder Bas Roorda stellen. De 35-jarige reservegoalie is herstellende van een hernia-operatie.
Jeugdinternational Jeroen Zoet is toegevoegd aan de selectie als vervanger van Roorda. De Zweed Andreas Isaksson is komend seizoen eerste doelman in Eindhoven.
Bron FCUpdate
Misschien omdat Stevens ten alle tijde 3 keepers in de selectie wil hebben?quote:Op zondag 13 juli 2008 12:54 schreef Brigand het volgende:
[..]
Nou is dit helemaal niet zo erg ofzo, maar waarom word Zoet toegevoegd aan de selectie als vervanger terwijl je ook nog Ramos hebt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |