Snap ik natuurlijk. Ronaldo wil eerst fit worden dus kijk dat aan en geef hem dan een prestatiecontract.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:14 schreef Valdivia het volgende:
Nostalgie hoort erbij maar een peperdure oude vedette halen van wie het nog maar de vraag is of ie ooit nog fit word en zo ja hoelang dat dan gaat duren, dat is vragen om grote problemen voor een club als PSV.
Precies. Niks geleerd van het debacle Kluivert vraag ik me dan af?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:14 schreef Valdivia het volgende:
Nostalgie hoort erbij maar een peperdure oude vedette halen van wie het nog maar de vraag is of ie ooit nog fit word en zo ja hoelang dat dan gaat duren, dat is vragen om grote problemen voor een club als PSV.
Als je Kluivert al een contract geeft, dan moet jequote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Precies. Niks geleerd van het debacle Kluivert vraag ik me dan af?
Is dat zo? Dan heb dat bericht gemist denk ik.quote:
Yupquote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:36 schreef Valdivia het volgende:
[..]
Is dat zo? Dan heb dat bericht gemist denk ik.
quote:Ronaldo heeft PSV voorlopig nul op het rekest gegeven. De Eindhovenaren zouden bij de aanvaller, die na een aflopend contract bij AC Milan transfervrij is, hebben geïnformeerd naar diens beschikbaarheid. De Braziliaan wil eerst kijken of hij na zijn zware knieblessure weer volledig fit kan worden. (Diverse Italiaanse media)
transfer vrij (contract met AC-Milan liep deze zomer af..)quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:36 schreef Valdivia het volgende:
[..]
Is dat zo? Dan heb dat bericht gemist denk ik.
Zou toch wel wat zijn hoor, maar het zal wel bij hopen blijven...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:53 schreef Euner het volgende:
[..]
transfer vrij (contract met AC-Milan liep deze zomer af..)
Maar de geruchten gaan dat hij een prestatie contract krijgt..
lijkt me het beste, als ie dalijk weer geblesseerd raakt ofzo steek dan je investering maar in je hol..
idd. Waarom toch zaterdag 18:45???quote:Op zaterdag 12 juli 2008 08:24 schreef WooZ het volgende:
wat een onzin tijden wordt er weer gespeeld komend seizoen
Het lijkt me dat ze zo zaterdag 2 wedstrijden geheel live kunnen uitzenden. Die van 18.45 en die van 20.45quote:Op zaterdag 12 juli 2008 08:35 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
idd. Waarom toch zaterdag 18:45???
ja en daar moeten de mensen die nota bene naar het stadion gaan weer de dupe van wordenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 08:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het lijk tme dat ze zo zaterdag 2 wedstrijden geheel live kunnen uitzenden. Die van 18.45 en die van 20.45
Belachelijk natuurlijk, maar goed
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 08:58 schreef WooZ het volgende:
[..]
ja en daar moeten de mensen die nota bene naar het stadion gaan weer de dupe van worden
18:45Dat betekent dus dat iedereen buiten Eindhoven ruzie krijgt over het avondeten
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 09:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]!!!
Je kan het ook bekijken dat je daarna nog lekker de rest van de avond hebt!
Las ik ook maar ik had geen vervanger voor Balazs, dus daar moest Mendez, Culina moet dan op het middenveld en Alcides back.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 10:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat is wel waar.
Culina zou trouwens de back-up voor Kromkamp zijn, las ik gisteren ergens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |