Dat kan je besnorde moeder ook.quote:
Awww doet het pijnquote:
Wat dacht je van, nee?quote:
Whehe jij denkt dat hij opeens weer kan voetballen als hij naar PSV komt?quote:
Dus.quote:Ronaldo (foto) heeft PSV voorlopig nul op het rekest gegeven. De Eindhovenaren zouden bij de aanvaller, die na een aflopend contract bij AC Milan transfervrij is, hebben geïnformeerd naar diens beschikbaarheid. De Braziliaan wil eerst kijken of hij na zijn zware knieblessure weer volledig fit kan worden. (Diverse Italiaanse media)
Nou, het is nog geen nee.quote:
Ronaldo terug bij PSVquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:00 schreef ErikT het volgende:
[..]
Nou, het is nog geen nee.
We kunnen wel weer een Braziliaan gebruiken, ze zijn onderhand allemaal vertrokken. Ronaldo was altijd ontzettend aangepast en netjes. Net als Alex. En Gomes overigens ook, voordat er iets mis ging.
En zo gek is het toch niet voor hem? Geld heeft hij niet meer nodig, lekker in de Champions League en wekelijks slechte verdedigers dollen.
Ik zie het al voor me, Kezman scoort en je hoort het deuntje van Batman en heel het stadion zingt Kezmanquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:13 schreef NoelGallagher het volgende:
En Kezman dan? Blijft die nog bij Fener, of niet?
En dat is dus een ranzige kut actie in een teamsport als voetbalquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:18 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me, Kezman scoort en je hoort het deuntje van Batman en heel het stadion zingt Kezman. De duimen naar zijn naam op het shirt, Geweldig
.Ik hoop echt dat hij nog een keer terugkomt.
De enige die daar een probleem van maakte waren tegenstanders. De fans vonden het over het algemeen alleen maar mooi.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:19 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
En dat is dus een ranzige kut actie in een teamsport als voetbal
Ochja, het verleden van Urzaiz en Ronaldo zijn verder ook vrijwel hetzelfde. Daarom is het zo'n goede vergelijking van je.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:20 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Whehe jij denkt dat hij opeens weer kan voetballen als hij naar PSV komt?
Die bovenste is toch ook fake mag ik hopen?quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:51 schreef BB-boy het volgende:
En Aissati heeft ook al een spelfout op z'n tattoo![]()
[ afbeelding ]
Jij echt zo van wtfbbq wat doet hij?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.goal.com/nl/Articolo.aspx?ContenutoId=772306
Goede titel
Jaquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:49 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Jij echt zo van wtfbbq wat doet hij?
Whehe, ik zie het helemaal voor me.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |