Ik twijfelde er al aan om hem te gebruikenquote:
Feyenoord?quote:Op zondag 13 juli 2008 22:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij wil niet naar Twente en Utrecht en hij wil niet naar het buitenaldn en hij wil niet bij PSV blijven.
Do the math
Dan kan hij nog beter naar Twentequote:
Feyenoord staat nog altijd wat hoger dan Twente.quote:
aissati zou gek zijn als ie 't niet doet en wel de kans krijgt iigquote:Op maandag 14 juli 2008 03:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zei hij dat tegen jou?
Wat betreft Aďssati meldt pagina 805 van Teletekst inderdaad dat hij heeft aangegeven weg te willen.quote:PSV start training, Aissati wil weg
Geschreven op maandag, 14 juli om 11:12
Landskampioen PSV is maandag begonnen aan de voorbereiding op het nieuwe seizoen. De Eindhovenaren werkten onder grote belangstelling op trainingscomplex De Herdgang de eerste training af onder de nieuwe trainer Huub Stevens. Bij de training waren veel nieuwe gezichten te zien. Naast de aangetrokken versterkingen Nordin Amrabat, Jérémie Bréchet, Andreas Isakksson, Reimond Manco, Erik Pieters en Francicsco Rodríguez betraden ook de nieuwe keeperstrainers Hans Segers en Anton Scheutjens het trainingsveld.
Eén van de meest besproken PSV’ers van het moment, Ismaďl Aissati, liep ook zijn rondjes op het gras in Eindhoven. De negentienjarige middenvelder is ontevreden over de speeltijd die hem vorig seizoen werd gegund bij de club en heeft maandag aangegeven PSV te willen verlaten. Een gesprek met Stevens heeft hem niet op andere gedachten gebracht, meldt de NOS.
Voorlopig heeft alleen Ajax zich nog gemeld om de flegmatieke speler over te nemen, maar PSV gaf al eerder aan ‘in principe’ niet mee te willen werken aan een overgang van Aissati naar de Amsterdammers.
De rugnummers tijdens de eerste training:
1 Andreas Isaksson
2 Jan Kromkamp
3 Carlos Salcido
4 Francisco ‘Maza’ Rodriguez
5 Mike Zonneveld
6 Timmy Simons
8 Edison Méndez
9 Danko Lazovic
10 Danny Koevermans
11 Nordin Amrabat
13 Jérémie Bréchet
15 Jason Culina
16 Ismail Aissati
17 Reimond Manco
18 Eric Addo
19 Jonathan Reis
20 Ibrahim Afellay
21 Bas Roorda
22 Balázs Dzsudzsák
23 Eduardo Alcides
24 Dirk Marcellis
26 Tommie van der Leegte
28 Otman Bakkal
29 Stijn Wuytens
30 Mika Väyrynen
31 Cássio Ramos
34 Rens van Eijden
Dezelfde Affelay zei kort na het kampioenschap in Holland Sport dat hij Ajax een mooie club vindt. Dat "helemaal niks in Amsterdam" was alleen maar een reactie op de mediaberichten kort voor het kampioenschap ipv op Ajaxquote:Op maandag 14 juli 2008 09:56 schreef HL_Dog43 het volgende:
Zoals (zijn beste vriend) Affelay nog eens had geschreeuwt "helemaal niets in Amsterdam".
Wellicht heeft Aissati daar een andere mening over.
Ach jah het toppunt is wel dat de echte judas Reker hem na het debakel Perez ook nog laat vertrekken.
Althans daar zie ik het wel op aankomen.
Als er iemand nooit naar Ajax zal gaan van dit PSV is het Afellay wel.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:28 schreef MrSleep het volgende:
[..]
Dezelfde Affelay zei kort na het kampioenschap in Holland Sport dat hij Ajax een mooie club vindt. Dat "helemaal niks in Amsterdam" was alleen maar een reactie op de mediaberichten kort voor het kampioenschap ipv op Ajax
Preciesquote:Op maandag 14 juli 2008 11:31 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Als er iemand nooit naar Ajax zal gaan van dit PSV is het Afellay wel.
Ja joh? Holland Sport? Is dat niet dat programma gemaakt door ras Ajacieden? waar ze af en toe aandacht aan de rest schenken?quote:Op maandag 14 juli 2008 11:28 schreef MrSleep het volgende:
[..]
Dezelfde Affelay zei kort na het kampioenschap in Holland Sport dat hij Ajax een mooie club vindt. Dat "helemaal niks in Amsterdam" was alleen maar een reactie op de mediaberichten kort voor het kampioenschap ipv op Ajax
Wilfried de Jong is inderdaad een echte Ajacied.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:37 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ja joh? Holland Sport? Is dat niet dat programma gemaakt door ras Ajacieden? waar ze af en toe aandacht aan de rest schenken?
quote:Aissati: verschil vraag en aanbod te groot
Terwijl Ismail Aissati openlijk naar een transfer solliciteert, laat PSV nogmaals weten dat men in Eindhoven de middenvelder hoopt te behouden. "Wij willen Aissati niet kwijt", aldus PSV-manager Adrie van Kraaij.
Met name Ajax houdt het nieuws rondom Aissati scherp in de gaten. Van Kraaij denkt echter niet dat Aissati PSV deze zomer verlaat. "We willen hem absoluut niet kwijt. Hij is een jonge, zelf opgeleide speler. Daarbij is het verschil tussen vraag en aanbod dermate groot dat ik hem niet zie vertrekken", aldus de manager tegenover Sportweek.
Aissati zou trainer Huub Stevens vanmorgen hebben laten weten dat hij nog altijd een transfer ambieert. De Eindhovenaren zijn vandaag aan hun eerste training begonnen.
quote:Op maandag 14 juli 2008 11:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wilfried de Jong is inderdaad een echte Ajacied.
Die volg ik niet, waarom? Aissati gaat weg omdat Afellay blijft. Het gaat duidelijk niet over salariseisen. Affelay houdt niet z'n handje vast ofzo, dan had hij hem afgelopen seizoen wel zijn plaats geboden, die Aissati meer verdiende.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als Aissati weg gaat, zie ik Affelay ook weg gaan.
Oh god, zeg dan niksquote:Op maandag 14 juli 2008 11:37 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ja joh? Holland Sport? Is dat niet dat programma gemaakt door ras Ajacieden? waar ze af en toe aandacht aan de rest schenken?
Ik zie Afellay er wel voor aan om dan ook de stap te maken; Gomes weg, Aissati weg. Dan kan hij ook wel gaan.quote:Op maandag 14 juli 2008 12:20 schreef okee6 het volgende:
[..]
Die volg ik niet, waarom? Aissati gaat weg omdat Afellay blijft. Het gaat duidelijk niet over salariseisen. Affelay houdt niet z'n handje vast ofzo, dan had hij hem afgelopen seizoen wel zijn plaats geboden, die Aissati meer verdiende.
Beetje rare logica als je het mij vraagt.quote:Op maandag 14 juli 2008 12:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik zie Afellay er wel voor aan om dan ook de stap te maken; Gomes weg, Aissati weg. Dan kan hij ook wel gaan.
Ik denk dat hij bedoelt dat Affelay nu een "zinkend schip" wil verlaten, cru gezegd.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:16 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Beetje rare logica als je het mij vraagt.
Als er een club is die de 18 miljoen euro op tafel legt zal hij ook echt wel gaan ja.quote:Op maandag 14 juli 2008 12:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik zie Afellay er wel voor aan om dan ook de stap te maken; Gomes weg, Aissati weg. Dan kan hij ook wel gaan.
"Hij is hier gewon aan het trainuh en Aissatie heeft gewon een contract bij ons dus uh ik zie verder ut probleem nie."quote:Op maandag 14 juli 2008 13:30 schreef venomsnake het volgende:
Aissati over zijn toekomst bij PSV, NOS
Nou nou, het valt wel mee allemaal hoor. Het is geen Waterreus in ieder gevalquote:Op maandag 14 juli 2008 13:39 schreef BB-boy het volgende:
[..]
"Hij is hier gewon aan het trainuh en Aissatie heeft gewon een contract bij ons dus uh ik zie verder ut probleem nie."
Een goede vervanger van Pintje Valckx hoor ik wel
Ik snap weer eens geen zak van je tekst..quote:Op maandag 14 juli 2008 13:56 schreef okee6 het volgende:
Ajax is slim hoor, die kunnen bieden wat ze willen op Aissati, lekker onrust kweken, en na een eventuele transfer zit PSV tot de nek aan Afellay vast. En iedereen in Eindhoven denkt eerder met Afellay de titel te winnenHad de Amsterdammers niet zo slim gedacht, daar is toch duidelijk wat veranderd.
Wij missen alleen nog een aanvallende middenvelder voor in het centrum. Dus dan is Aissati een goede.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:56 schreef okee6 het volgende:
Ajax is slim hoor, die kunnen bieden wat ze willen op Aissati, lekker onrust kweken, en na een eventuele transfer zit PSV tot de nek aan Afellay vast. En iedereen in Eindhoven denkt eerder met Afellay de titel te winnenHad de Amsterdammers niet zo slim gedacht, daar is toch duidelijk wat veranderd.
Klopt. Dat geld wat ze voor Sneijder kregen zal nog niet op zijn. Dit spelen ze inderdaad redelijk goed. En nou melden diverse bronnen ook al dat Huntelaar blijft.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:56 schreef okee6 het volgende:
Zou je kunnen denken. Alhoewel het vertrek van Aissati op korte termijn geen sportieve gevolgen heeft. Dus dan zou ik al een maand geleden ofzo een vertrek verwacht hebben toen Gomes naar Londen ging. In de tussentijd heeft PSV zich alweer versterkt met een aantal spelers.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelt dat Affelay nu een "zinkend schip" wil verlaten, cru gezegd.
Als hij ergens mooi past waar ze hem nog kunnen betalen ook, is het wel Arsenal.quote:Op maandag 14 juli 2008 14:12 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Zou je kunnen denken. Alhoewel het vertrek van Aissati op korte termijn geen sportieve gevolgen heeft. Dus dan zou ik al een maand geleden ofzo een vertrek verwacht hebben toen Gomes naar Londen ging. In de tussentijd heeft PSV zich alweer versterkt met een aantal spelers.
Maar ik vraag me vooral af of er momenteel wel een mooie club geinteresseerd is in Afellay, die ook nog zijn transfersom wil betalen.
Hij heeft toch gelimiteerde transfersom? En misschien gaat hij niet eens naar de OS, is toch helemaal niet zeker?quote:Op maandag 14 juli 2008 14:23 schreef venomsnake het volgende:
PSV moet gewoon wachten tot na de Olympische Spelen met een eventuele verkoop.
Wie weet speelt hij daar de sterren van de hemel. Dan zal je zien dat er een hele zooi clubs voor hem op de stoep staan. Levert waarschijnlijk ook nog meer op ook..
Ik ben er niet zeker van dat hij uberhaupt geselecteerd wordt door Foppe.quote:Op maandag 14 juli 2008 14:23 schreef venomsnake het volgende:
PSV moet gewoon wachten tot na de Olympische Spelen met een eventuele verkoop.
Wie weet speelt hij daar de sterren van de hemel. Dan zal je zien dat er een hele zooi clubs voor hem op de stoep staan. Levert waarschijnlijk ook nog meer op ook..
Ik heb dus een exclusieve scoop met jullie mogen delen.quote:Op maandag 14 juli 2008 03:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zei hij dat tegen jou?
Lekker spraakzaam figuur die Adriequote:Op maandag 14 juli 2008 13:39 schreef BB-boy het volgende:
[..]
"Hij is hier gewon aan het trainuh en Aissatie heeft gewon een contract bij ons dus uh ik zie verder ut probleem nie."
Een goede vervanger van Pintje Valckx hoor ik wel
Lijkt mij een goed ideequote:Op maandag 14 juli 2008 15:32 schreef Dylan Dog het volgende:
Aissati gaat gewoon naar Ajax voor 1.2 miljoen.
Misschien kunnen we Assati ruilen voor Perez!quote:Op maandag 14 juli 2008 15:32 schreef Dylan Dog het volgende:
Aissati gaat gewoon naar Ajax voor 1.2 miljoen.
Schijnt 5 miljoen te zijn, geen idee of het waar is.quote:Op maandag 14 juli 2008 16:00 schreef Rumille het volgende:
Weten jullie trouwens iets over de hoogte van de transfersom uit z'n contract? Die clausule?
quote:Huub Stevens kon maandagochtend beschikken over een flinke spelersgroep, drie spelers waren afwezig door blessures. “Méndez heeft een spierscheuring opgelopen, begin vorige maand in een interland. Wij waren daar niet van op de hoogte. Ik denk dat hij zeker nog drie á vier weken van de voorbereiding gaat missen en dan weet je dat het lastig wordt voor de eerste helft van de competitie.” Naast Méndez kunnen ook Jan Kromkamp en Bas Roorda momenteel niet aan de groepstraining deelnemen. “Daarom komt Jeroen Zoet er bij de training bij als derde keeper. Twee keepers in de voorbereiding vind ik gewoon te weinig.” Hoelang Stevens nog over Aissati kan beschikken blijft onduidelijk. “Ik heb twee gesprekken met hem gehad, eentje vanmorgen en één twee weken geleden. Hij heeft bij mij niet aangegeven dat hij weg wil bij PSV.” Na afloop van de training liet de talentvolle middenvelder echter aan de media weten wél weg te willen, volgens hem een beslissing die al twee maanden geleden is genomen. “Wat spelers naar buiten brengen is voor hun eigen rekening, iedere speler mag een mening hebben. Hij staat echter onder contract bij PSV en trainde hier vanmorgen met veel plezier mee”, reageerde Stevens.
of Luquequote:Op maandag 14 juli 2008 15:58 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Misschien kunnen we Assati ruilen voor Perez!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |