En? Je mag terugkomen en er zijn foto's gemaakt, extra tandsteen verwijderd? Alles voor de extra inkomsten...quote:Op donderdag 10 juli 2008 09:50 schreef dndiek het volgende:
ZO. Dat was weer een bezoekje aan de tandarts
spammen? heb net 1 post gemaakt.quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:09 schreef Pheno het volgende:
Ah, het spammen is weer begonnen, want oh, het topic zal eens een minuut of 5 langer open zijn
same here! naja, we kunnen hem ook wel weer op slot doenquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
spammen? heb net 1 post gemaakt.
Anders zeg je niet dat OA een kloon van je isquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
spammen? heb net 1 post gemaakt.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:09 schreef Pheno het volgende:
Ah, het spammen is weer begonnen, want oh, het topic zal eens een minuut of 5 langer open zijn
Verstandigquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
same here! naja, we kunnen hem ook wel weer op slot doen
Gewoon omdat het kanquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
same here! naja, we kunnen hem ook wel weer op slot doen
neuh, dat is niet zo van belang al zou het zijn, toch?quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Anders zeg je niet dat OA een kloon van je is
Jawel, want je zou weinig slapen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
neuh, dat is niet zo van belang al zou het zijn, toch?
hui!quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:53 schreef DR34M3R het volgende:
hoe?
scriptjes ftl. Bijna 75k aan handmade postsquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
moah, met al die moderne scriptjes tegenwoordig hoef ik niet veel meer te doen hoor
waarom playboy kopen als het gratis op internet staatquote:Op donderdag 10 juli 2008 11:06 schreef Pheno het volgende:
Dus je hebt "the best of playboy" eindelijk binnen?
de mijne zijn - met enige maar groeiende trots - ook allemaal 'handwerk'quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
scriptjes ftl. Bijna 75k aan handmade posts
op internet krijg je de boeiende artiekelen er niet bij, toch?quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:08 schreef Klonk het volgende:
[..]
waarom playboy kopen als het gratis op internet staat
de wat ?quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
op internet krijg je de boeiende artiekelen er niet bij, toch?
Die ja!quote:
De meeste mensen rennen als het regent.quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik wil rennen maar het regent
Das waarquote:Op donderdag 10 juli 2008 11:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
De meeste mensen rennen als het regent.
Ik ben heul niet lui! ik heb me gewoon een beetje verslapen hoi!quote:
lang niet gezien dergelijk pokkeweerquote:Op donderdag 10 juli 2008 11:42 schreef Fha het volgende:goeie mogguh!! bah ik wil even de stad in (dat is 200 meter lopen) maar het is zulk pokkeweer
Ik stuur het met alle liefde allemaal jou kant opquote:Op donderdag 10 juli 2008 11:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
lang niet gezien dergelijk pokkeweer
Ga rennenquote:Op donderdag 10 juli 2008 11:42 schreef Fha het volgende:goeie mogguh!! bah ik wil even de stad in (dat is 200 meter lopen) maar het is zulk pokkeweer
Wehehequote:
Als je ver genoeg de goeie kant op rentquote:Op donderdag 10 juli 2008 11:46 schreef Fha het volgende:
[..]
WeheheEn dan kom ik je halverwege wel tegen wou je zeggen?
Mja.. ik wacht wel gewoon tot 3 uur oke?quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als je ver genoeg de goeie kant op rent![]()
Ik ben weg
Duurt ook erg lang voor ik weer terug komquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:27 schreef Pheno het volgende:
frutsel.gif duurt erg lang met laden
Neequote:Op donderdag 10 juli 2008 11:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Duurt ook erg lang voor ik weer terug kom
Toeval?
Eerder het "kijk-mij-eigenlijk-nog-zielig-zijn".quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:08 schreef indahnesia.com het volgende:
brrr... het rollen van de spierballen van Iran gaat stevig door.
Stuur je het even door hier heen?quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:54 schreef DR34M3R het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen.. maar terwijl ik die post typte, werd het hier droog en de zon lijkt warempel door te willen breken hier
Ach paar bommetjes en Obama heeft straks ook wat te doenquote:Op donderdag 10 juli 2008 12:08 schreef indahnesia.com het volgende:
brrr... het rollen van de spierballen van Iran gaat stevig door.
Osama, Obama. All look alike to me.quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ach paar bommetjes en Obama heeft straks ook wat te doen
Hij roept toch al :"We're gonna pull our troops out of in Iraq, in 2009. This war has gone too long"
Tis alleen niet compleet
"We're gonna pull our troops out of in Iraq, in 2009. This war has gone too long"
"And then we will deploy them in Teheran"
ze schieten nu allerlei rommel de lucht in, zich niet realiserende dat het de hele voorraad was.. dat zou een sterke zijnquote:Op donderdag 10 juli 2008 12:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eerder het "kijk-mij-eigenlijk-nog-zielig-zijn".
en dat laatste dus inderdaad.quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ach paar bommetjes en Obama heeft straks ook wat te doen
Hij roept toch al :"We're gonna pull our troops out of in Iraq, in 2009. This war has gone too long"
Tis alleen niet compleet
"We're gonna pull our troops out of in Iraq, in 2009. This war has gone too long"
"And then we will deploy them in Teheran"
het blijft hier maar regenen, lekker voorteken voor de rest van de vakantiequote:
Het zijn gewoon n00bs. Heeft Danny ze soms gebanned of zo en zijn ze nu pissed off?quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ze schieten nu allerlei rommel de lucht in, zich niet realiserende dat het de hele voorraad was.. dat zou een sterke zijn
Dat zal ze leren, altijd maar gillen dat ze vakantie hebben!quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:22 schreef Klonk het volgende:
[..]
het blijft hier maar regenen, lekker voorteken voor de rest van de vakantie
whehe.. goede reden om met raketten te gaan smijten idd..quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het zijn gewoon n00bs. Heeft Danny ze soms gebanned of zo en zijn ze nu pissed off?
Why can't we just all fok! together?
Waarom trap je er in?quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:30 schreef Fha het volgende:
Ik heb me weer over laten halen door een irritante ik-sta-belachelijk-dicht-op-je-want-dan-trap-je-er-in-alleen-om-van-me-af-te-zijn persoon van artsen zonder grenzenDus nu mag ik meteen een formulier gaan invullen om mijn donaties stop te zetten
Hehe preciesquote:Op donderdag 10 juli 2008 12:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom trap je er in?
De vorige keer zo'n josti aan de deur: "heeft u even?"
"Nee"
"Ook geen minuutje?"
"Nee, goedendag"
*deur dicht.
Sterf toch langzaam met dat gepauper. Als je zelf wat hebt, komt er ook geen hond langs met een potje geld om je te helpen.
Het was in de stad net. En ik zei al "ik heb geen geld voor je" . zegtie "nee dat hoeft ook niet" . Dus hij draait vrolijk zijn verhaaltje af en toen zei hij "maar elke nederlander kan wel 5 euro per maand missen". Dus toen voelde ik me een vette pauper en heb ik maar ja gezegd om er af te zijn en de etos in te vluchtenquote:Op donderdag 10 juli 2008 12:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom trap je er in?
"Nee"
"Ook geen minuutje?"
"Nee, goedendag"
*deur dicht.
Sterf toch langzaam met dat gepauper. Als je zelf wat hebt, komt er ook geen hond langs met een potje geld om je te helpen.
zo komen die dus aan donatiesquote:Op donderdag 10 juli 2008 12:30 schreef Fha het volgende:
Ik heb me weer over laten halen door een irritante ik-sta-belachelijk-dicht-op-je-want-dan-trap-je-er-in-alleen-om-van-me-af-te-zijn persoon van artsen zonder grenzenDus nu mag ik meteen een formulier gaan invullen om mijn donaties stop te zetten
Mja ze pakken de mensen die geen nee durven zeggen als je bijna op ze gaat staanquote:Op donderdag 10 juli 2008 12:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zo komen die dus aan donaties
De volgende keer gewoon vragen of ze een oplossing hebben vor jouw probleem.quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom trap je er in?
"Nee"
"Ook geen minuutje?"
"Nee, goedendag"
*deur dicht.
Ik vind het echt te triest dat het zo aggressief moet, het lef hebben om langs te komen :|quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
De volgende keer gewoon vragen of ze een oplossing hebben vor jouw probleem.![]()
whehe... daar had ik ook last van vroeger.. geen nee kunnen zeggen en je laten overrompelen.. vervelend is dat idd..quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:41 schreef Fha het volgende:
Dat heb ik me niet eens bedachtik schrok me de tering dat hij me aansprak en toen werkte mn hersens niet meer.
Mja echt heel vervelend.. daarom kijk ik normaal altijd alsof ik elk moment iemand in elkaar kan slaan als ik door de stad loop, dan laten ze je met rust. Maar ik was vrolijk dus ik had een gigantische grijns op mn kopquote:Op donderdag 10 juli 2008 12:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whehe... daar had ik ook last van vroeger.. geen nee kunnen zeggen en je laten overrompelen.. vervelend is dat idd..
het is ook triest, het is mensen gewoon een schuldgevoel aanpraten. Nou zak maar lekker in je eigen stront weg, ik woon in Indonesie en toe al genoeg ontwikkelingshulp hier.quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind het echt te triest dat het zo aggressief moet, het lef hebben om langs te komen :|
quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
het is ook triest, het is mensen gewoon een schuldgevoel aanpraten. Nou zak maar lekker in je eigen stront weg, ik woon in Indonesie en toe al genoeg ontwikkelingshulp hier.
een vuurwapen meenemen de volgende keer dusquote:Op donderdag 10 juli 2008 12:45 schreef Fha het volgende:
[..]
Mja echt heel vervelend.. daarom kijk ik normaal altijd alsof ik elk moment iemand in elkaar kan slaan als ik door de stad loop, dan laten ze je met rust. Maar ik was vrolijk dus ik had een gigantische grijns op mn kop
Smakelijk!quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:46 schreef Pheno het volgende:
Nog even een boterham erachteraan gooien
Haha ik zal het proberen niet te vergetenquote:Op donderdag 10 juli 2008 12:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
een vuurwapen meenemen de volgende keer dus
en dan een duwtje gevenquote:Op donderdag 10 juli 2008 12:48 schreef Pheno het volgende:
Gewoon op hun voeten staan
Dank, het is roggebrood geworden.quote:
Ik heb wel een keer een heel verhaal terug gehouden over de veters van die jongen die me aansprak en toen ben ik lachend weggehuppeld (ja gehuppeld jaquote:
Dat is inderdaad hartstikke triest.quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
het is ook triest, het is mensen gewoon een schuldgevoel aanpraten. Nou zak maar lekker in je eigen stront weg, ik woon in Indonesie en toe al genoeg ontwikkelingshulp hier.
zolang je maar niemand doodschiet zoals die zwartjoekel eerder vandaag/gisterenavond/pasgeleden in de andere tijdzone.quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Haha ik zal het proberen niet te vergeten![]()
Eet smakelijk ph!
Ik kan wel meer missen, maar niet voor doelen waar ik nooit 1 goed resultaat van zie.quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:50 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat is inderdaad hartstikke triest.
"Elke Nederlander kan toch wel 5 euro per maand missen?"
nou, er zijn tijden geweest dat ik dat níét kon nee![]()
beetje kut om zulke dingen te gaan roepen hoor
Mja ik kan het dus ook echt niet missen.. maar dat durf ik dan weer niet te zeggen want dan voel ik me een vette pauperquote:Op donderdag 10 juli 2008 12:50 schreef Muck het volgende:
[..]
Welke zwartjoekel?quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zolang je maar niemand doodschiet zoals die zwartjoekel eerder vandaag/gisterenavond/pasgeleden in de andere tijdzone.
Missen? Het enige wat ik mis is de trein, en verder blijf je met mijn poten gewoon uit mijn broekzak (vrijwel nooit portemonee bij me namelijk)... gewoon optieven met die vreselijke zieligdoenerij.quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:50 schreef Muck het volgende:
[..]
dat dus voornamelijkquote:Op donderdag 10 juli 2008 12:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan wel meer missen, maar niet voor doelen waar ik nooit 1 goed resultaat van zie.
Was toch een Arubaan die die 28-jarige agente in koelen bloede vermoordde? Of was het toevallig die ene blanke Arubaan in Nederland met een vuurwapen?quote:
G3?quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:54 schreef Pheno het volgende:
Even een G3 proberen te verkopen
En anders schroothoop.
Ah, is Joran weer in het land?quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Was toch een Arubaan die die 28-jarige agente in koelen bloede vermoordde? Of was het toevallig die ene blanke Arubaan in Nederland met een vuurwapen?
serieus ja?quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, is Joran weer in het land?
Ik volg het nieuws niet meer zo, ik krijg de tering van al dat negatieve gekut hier. Het lijkt wel alsof niemand meer plezier wilt maken, alleen maar ruzie wilt zoeken.
"Je mag niet meer roken van de wet". Kom laten we horecamedewerkers meppen...alsof die er iets aan kunnen doen.
Die wou ik vroeger altijdquote:Op donderdag 10 juli 2008 12:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
http://www.everymac.com/systems/apple/imac/stats/imac_266.html
aah, vintage!quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wij gebruiken dat ding niet meer, dus dan maar wegdoen. Ik kan de ruimte goed gebruiken. Anders moet ik het in een boekenkast proppen. Nu heb ik vrij veel boekenkast hier, maar tochquote:
Ik denk dat er bij Ph nog eentje staatquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:03 schreef Fha het volgende:
Ik wist helemaal niet dat die dingen nog bestaan
Dit is ook een overblijfsel van jaaaaaaren terug. Van mijn vrouw.quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:03 schreef Fha het volgende:
Ik wist helemaal niet dat die dingen nog bestaan
sorry.. ik zie het nu pas. Maarreh.. ik wil zelf ff naar het winkelcentrum, en dan is het hier eigenlijk ook wel prettig. Ik stuur het jouw kant op als ik het niet meer nodig heb, ok?quote:
Werkt ie nog en wat moet ie kosten? Misschien weet ik er nl wel iemand voor....quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon ingraven, wordt je over 40 jaar gebeld door NU.nlquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dit is ook een overblijfsel van jaaaaaaren terug. Van mijn vrouw.
Wat de gek er voor geeft, paar tientjes , dan kom ik het nog brengen, dat scheelt brandstofkostenquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:05 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Werkt ie nog en wat moet ie kosten? Misschien weet ik er nl wel iemand voor....
Mja, dan gaat alles hangenquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:05 schreef indahnesia.com het volgende:
http://www.nu.nl/news/1649874/61/Ellemieke_Vermolen_zwanger.html
De komende maanden ziet ze er dus nog wat geiler uit, en daarna is het over met de pret... Gisteren zat er in het cafe ook een zwanger grietje (bier drinkend en rokend... hey, het is Indonesie, niet Nederland)... best geil.
Ook een ideequote:Op donderdag 10 juli 2008 13:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Gewoon ingraven, wordt je over 40 jaar gebeld door NU.nl
http://www.nu.nl/news.jsp?n=1650137&c=122&rss
Nee ik heb ook niks met apple, maar wel met leuke kleurtjesquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik niet, want ik heb niets met Apple producten hoewel het nu een beetje begint te komen
Ja dat is goedquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
sorry.. ik zie het nu pas. Maarreh.. ik wil zelf ff naar het winkelcentrum, en dan is het hier eigenlijk ook wel prettig. Ik stuur het jouw kant op als ik het niet meer nodig heb, ok?
Hoewel dat hangen bij Indonesische dames wel meevalt volgens mij. Maar die krijgen dan ook veel jonger kinderen, dus dat telt nietquote:
Kinderenquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hoewel dat hangen bij Indonesische dames wel meevalt volgens mij. Maar die krijgen dan ook veel jonger kinderen, dus dat telt niet
hier staat nog een desktop, voornamelijk voor de schijfruimte, maar als ik dat kan veranderen naar een apparaat met wat schijven dan zou ik da wel doen.. neemt alleen maar ruimte in verder.quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:11 schreef Pheno het volgende:
Ik vind Apple wel mooi design hebben. Ik heb geen ipods, iphones of dat soort dingen, mijn netwerk is nu applerouted en dan een macbook
En er al vast nog een bookje komen, desktops wil ik toch niet meer
heb d'r ook niets mee vooralsnog.. maar als ik zo'n jong grietje voorbij zie lopen dan denk ik soms 'dat kind neem ik er wel bij als het moet!'quote:
wehehehequote:Op donderdag 10 juli 2008 13:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
heb d'r ook niets mee vooralsnog.. maar als ik zo'n jong grietje voorbij zie lopen dan denk ik soms 'dat kind neem ik er wel bij als het moet!'
Opeens is ie toeristquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
heb d'r ook niets mee vooralsnog.. maar als ik zo'n jong grietje voorbij zie lopen dan denk ik soms 'dat kind neem ik er wel bij als het moet!'
Ik zal het hem vragen..quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat de gek er voor geeft, paar tientjes , dan kom ik het nog brengen, dat scheelt brandstofkosten
En.. ?quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:25 schreef Pheno het volgende:
De huisarts belt ook eens na twee weken, wat er eigenlijk aan de hand was
Snelle acties
lekker danquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:25 schreef Pheno het volgende:
Snelle acties
lekker op tijd iddquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:25 schreef Pheno het volgende:
Snelle acties
Niets, duh. Niet meer meteen naar SEH gaan, maar eerst rustig lijden en dan een afspraak maken de dag erop. Wanneer hij er toch niet is.quote:
Pffff irritant!!quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niets, duh. Niet meer meteen naar SEH gaan, maar eerst rustig lijden en dan een afspraak maken de dag erop. Wanneer hij er toch niet is.
Goed bekeken van die gastquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niets, duh. Niet meer meteen naar SEH gaan, maar eerst rustig lijden en dan een afspraak maken de dag erop. Wanneer hij er toch niet is.
Zei ik vorige keer ook. "Ja, hoeveel doneert u dan nu? Kan vast wel wat bij..."quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:40 schreef Pheno het volgende:
Je kunt toch op z'n minst zeggen dat je al doneert
Een dokter hoort toch in een straal van x km te zijn? Probleem, I'm in the middle of fucking nowhere.quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:31 schreef Muck het volgende:
misschien wordt het eens tijd voor een andere dokter Ph...
dat is helemáál lompquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:31 schreef OA het volgende:
[..]
Zei ik vorige keer ook. "Ja, hoeveel doneert u dan nu? Kan vast wel wat bij..."
Nee, dat kan niet. *hangt op.
"Krijg zelf maar kanker, daar zou ik voor willen doneren"quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:31 schreef OA het volgende:
[..]
Zei ik vorige keer ook. "Ja, hoeveel doneert u dan nu? Kan vast wel wat bij..."
Nee, dat kan niet. *hangt op.
ja das waar...quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een dokter hoort toch in een straal van x km te zijn? Probleem, I'm in the middle of fucking nowhere.
Het zal wachten zijn tot augustus. En als ik me kut voel dan ga ik naar SEH. De inhoud van de wc was reden genoeg om te gaan. Ha, in Afghanistan zie je lekkerdere beelden.
jukquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een dokter hoort toch in een straal van x km te zijn? Probleem, I'm in the middle of fucking nowhere.
Het zal wachten zijn tot augustus. En als ik me kut voel dan ga ik naar SEH. De inhoud van de wc was reden genoeg om te gaan. Ha, in Afghanistan zie je lekkerdere beelden.
Hier is een praktijk met 4 huisartsen. Die allemaal met hetzelfde systeem werken. Soms krijg ik zo'n andere, die dan zegt dat mijn eigen huisarts maar moet beslissen. Slappe peniskokers zijn het hier.quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:35 schreef Muck het volgende:
[..]
ja das waar...
ben je klaar mee zeg
zelfs hier in Didam hebben ze op zijn minst 4 huisartsen
Dat was bij mijn vorige ook zo inderdaad. Als ik ergens agressief van wor...quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier is een praktijk met 4 huisartsen. Die allemaal met hetzelfde systeem werken. Soms krijg ik zo'n andere, die dan zegt dat mijn eigen huisarts maar moet beslissen. Slappe peniskokers zijn het hier.
Mja, op zoiets kwam dit dus ook neer. Leuk, maar daar ben ik niet me egeholpen. Hij denkt dat ik perse opgenomen wil worden of zoquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
juk
zo ben ik ook eens naar de eerste hulp gegaan 'Ik had best wel kunnen wachten" ... sterf achterlijke idioot, dat kan ik prima zelf bepalen voor de bedragen die ik betaal hier in Nederland
Windows?quote:
Macquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eet smakelijkquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
fuck the system, ik ga lekker een bord siomay naar binnen werken
quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:15 schreef Fha het volgende:
25 augustus weerthank god dat de opleiding verdwijnt anders had ik nu een probleem gehad
Nah normaal is er maar 1 herkansing per vak. We hebben er nu al twee gehad voor elk vak en in augustus zijn er dus nog meer. Dit omdat de opleiding verdwijnt en we dus geen mogelijkheid hebben om volgend jaar die vakken ook nog te volgen. (ipv dat ze iedereen gewoon een 6 geven ipv telkens die kansloze herkansingen te organiseren die dus net zo lang door gaan tot iedereen het gehaald heeftquote:
wees blij dat je wel een leven hebt.quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:26 schreef Fha het volgende:
Dat gaat voor mij echt nog heeeel lang duren
Was dat maar de redenquote:
cijfergeilheidquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:24 schreef Pheno het volgende:...........................................
...........................................
75.000ste post!!!!!!!!!!!!!!!
Dat moet wel, zo levensloos als ik kan nietquote:
Mijlpaalgeilheid eerderquote:
ook voor mij hoor, ik ben nog niet eens op de helftquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:26 schreef Fha het volgende:
Dat gaat voor mij echt nog heeeel lang duren
Dat is zeker niet verkeerdquote:
Weer eens een top1000 of zo van de 80's ge uhhh, kocht.quote:
Veel plezier.quote:
Kijk maar uit...quote:
Dankquote:
Ik heb al verschillende messen op tactische plekken verstoptquote:
Je gaat voor het nieuwe messteekrecord?quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb al verschillende messen op tactische plekken verstopt
Als het nodig isquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je gaat voor het nieuwe messteekrecord?
wil niet eens weten waarquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb al verschillende messen op tactische plekken verstopt
Ok dan.quote:
Hier miezert het.. van die pleuris regen die je eigenlijk niet merkt maar als je thuis komt ben je toch echt doorweektquote:
poep ligt hier genoeg in het riool, maar daar houd ik me verder niet mee bezig... ieder zijn eigen hobbyquote:
wehehe bijdehandjequote:Op donderdag 10 juli 2008 15:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
poep ligt hier genoeg in het riool, maar daar houd ik me verder niet mee bezig... ieder zijn eigen hobby
Ja geef het bier maar weer de schuld hoorquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
met wat bier op komt er soms nog wel wat onzinnigs uit ja
daar heb jij heel geen bier voor nodigquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
met wat bier op komt er soms nog wel wat onzinnigs uit ja
bedankt voor je ondersteunende woordenquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:43 schreef Muck het volgende:
[..]
daar heb jij heel geen bier voor nodig
Maar het is wel lekker bier.quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja geef het bier maar weer de schuld hoor
anytime indah, anytimequote:Op donderdag 10 juli 2008 15:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
bedankt voor je ondersteunende woorden
Dat is nooit verkeerd natuurlijkquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Maar het is wel lekker bier.
Dat lost de krapte op de huizenmarkt weer op.quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:44 schreef indahnesia.com het volgende:
Ebola in Nederland??
http://www.nu.nl/news/165(...)ctie_uit_Uganda.html
of niet natuurlijk.. ik blijf niet wakker voor de persconferentie iig...
Neuk zequote:
+1 scherp!quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat lost de krapte op de huizenmarkt weer op.
helemaal je eigen schuldschuldschuldquote:Op donderdag 10 juli 2008 16:34 schreef MPG het volgende:
Stelletje verongelijkte spamz0rs!
Even bijna 2 topics volblaffen in de tijd dat ik op werkwerkwerk of in bedbedbed was.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:44 schreef Pheno het volgende:
Weg, poging 2, koerierdienst kwma net langs bij het weg gaan
quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:34 schreef MPG het volgende:
Stelletje verongelijkte spamz0rs!
Even bijna 2 topics volblaffen in de tijd dat ik op werkwerkwerk of in bedbedbed was.
quote:Antarctica (40) 1.5%
keurig netjesquote:Op donderdag 10 juli 2008 16:49 schreef OA het volgende:
Woensdag de Slopel halen trouwens.
Zo is het.quote:
Whehequote:Op donderdag 10 juli 2008 16:53 schreef OA het volgende:
[..]
Zo is het.![]()
Saxo begint de laatste weken ineens kuren te vertonen.Niets ernstigs hoor, gewoon wat geluidjes in het interieur. Maar als ik ergens een enorme pesthekel aan heb, zijn het wel kraakjes en rammeltjes die er niet horen
.
22:00 t/m 6:40quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:54 schreef OA het volgende:
M, wat voor werktijden heb jij tijdens de nacht?
Zeikerdquote:Op donderdag 10 juli 2008 17:00 schreef OA het volgende:
Over 1 naar huis.
Kan dan niet posten, want moet nodig naar het toilet...
Whehe, ja. Want hij vind de Saxo zo heerlijk stil. Goed motortje, geen bijgeluiden, geen rammels....quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe
Kom je de slopel halen, zegt die vent: "mijn saxo, wat doe je?"
OA: "je hebt hem toch gekocht!!11!!1!!!1"
Mooie tijd.quote:[..]
22:00 t/m 6:40
Ik drukte om 16:59 op invoeren, dus het is raar dat ik om 1700 postte...quote:
Whehequote:Op donderdag 10 juli 2008 17:03 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe, ja. Want hij vind de Saxo zo heerlijk stil. Goed motortje, geen bijgeluiden, geen rammels....![]()
Jasicherquote:[..]
Mooie tijd.![]()
quote:[..]
Ik drukte om 16:59 op invoeren, dus het is raar dat ik om 1700 postte...
Stuur maar naar duitsland ofzoquote:Op donderdag 10 juli 2008 17:03 schreef Pheno het volgende:
Regen.
Alle gaten vullenquote:
quote:
* dr34m3r is geschoktquote:
Och, het zal de eerste KSC-date niet zijnquote:
* dr34m3r begint nu echt KSC-vrees te krijgenquote:Op donderdag 10 juli 2008 17:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Och, het zal de eerste KSC-date niet zijn.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:36 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
* dr34m3r begint nu echt KSC-vrees te krijgen
Waarom doe je het dan toch elke keer weer?quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:40 schreef Klonk het volgende:
god, wat is op vakantie gaan toch een zinloze bezigheid, alles wat je normaal nodig hebt inpakken en ergens anders weer uitpakken...
dat is denk ik een vraag die half Nederland zich rond deze tijd steltquote:Op donderdag 10 juli 2008 17:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarom doe je het dan toch elke keer weer?
Ik hou maar wijselijk mijn mond over de mogelijke gevolgen....quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:54 schreef Klonk het volgende:
Ik lees even terug en zie dat Fha en Papier ´koffie aan het drinken´ zijn
Daar heb ik met mijn werktijden bar weinig last vanquote:Op donderdag 10 juli 2008 18:02 schreef vrolijke-frits het volgende:
Thuis, lekker druk weer op 's lands wegen
Thuiswerken ftw.quote:Op donderdag 10 juli 2008 18:02 schreef vrolijke-frits het volgende:
Thuis, lekker druk weer op 's lands wegen
Ja het klopt niet inderdaad, we drinken nu thee!!quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:54 schreef Klonk het volgende:
Ik lees even terug en zie dat Fha en Papier ´koffie aan het drinken´ zijn
De T van Tieten! Zie je wel!!!1!!POLIZEI!!1!!!quote:Op donderdag 10 juli 2008 18:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja het klopt niet inderdaad, we drinken nu thee!!Jeusus mensen
En? En? En?quote:Op donderdag 10 juli 2008 18:41 schreef Fha het volgende:
[..]
mogen we al speculeren of het een jongen of meisje wordquote:Op donderdag 10 juli 2008 18:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik wil niet weten hoe de broekpaling was van papiérquote:
Van mij mag je hoor, we noemen het Klonk.quote:Op donderdag 10 juli 2008 18:46 schreef Klonk het volgende:
[..]
mogen we al speculeren of het een jongen of meisje word
van papier macheequote:Op donderdag 10 juli 2008 18:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wil niet weten hoe de broekpaling was van papiér
Like duh, that's mequote:
Je bedoelt dat ze wel eens in theelepeltjeshouding naast elkaar wakker zouden kunnen worden?quote:Op donderdag 10 juli 2008 18:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik hou maar wijselijk mijn mond over de mogelijke gevolgen....![]()
Je gaat ervan uit dat ze zullen slapen??quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze wel eens in theelepeltjeshouding naast elkaar wakker zouden kunnen worden?
Ik vond het ook weer zo plat om te zeggen dat Papier waarschijnlijk met zijn roerstaafje in haar kopje roertquote:Op donderdag 10 juli 2008 20:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je gaat ervan uit dat ze zullen slapen??
quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vond het ook weer zo plat om te zeggen dat Papier waarschijnlijk met zijn roerstaafje in haar kopje roert.
*knuf*quote:
*knuf* papier: toespelingen? gewoon vet ranzige porno onzin..quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:46 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
*knuf*
Ik herken het hoor... Als ik eens een man over de vloer krijg voor een bakje koffie worden er ook meteen dat soort toespelingen gemaakt...
Het leven is heerlijk johquote:
Je doet nou net of ik iets anders zou bedoelenquote:Op donderdag 10 juli 2008 20:18 schreef DR34M3R het volgende:
[..]![]()
Dat zou wel erg behulpzaam zijn! <blond-modus>
Maar dit is toch niet de eerste? Hij heeft toch al eens geboord bij je?quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:49 schreef Fha het volgende:
[..]
*knuf* papier: toespelingen? gewoon vet ranzige porno onzin..
Nee man principes enzo, ik neuk niet op de eerste date
Whehehe... wellicht hielp het laatst ook niet toen ze op het werk wisten dat een oud-collega op de koffie zou komen, dat ik de dag erop een uur later begon dan anders..quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Je beschuit was op?quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Whehehe... wellicht hielp het laatst ook niet toen ze op het werk wisten dat een oud-collega op de koffie zou komen, dat ik de dag erop een uur later begon dan anders..
Maar 1: er was iets tussengekomen op het laatste moment,
en 2: ik had een beter excuus dan het "samen uitslapen" waar ik van beticht werd
Goede principes
Maak je geen zorgen voor regen heb ik geen vloek nodig, we zitten in de Ardennenquote:Op donderdag 10 juli 2008 20:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Het leven is heerlijk johIk hoop dat het regent op jou vakantie, dat is mijn wraak
![]()
Daar is de tweede date voorquote:Op donderdag 10 juli 2008 20:49 schreef Fha het volgende:
[..]
hahaha, neeje, ik heb een vriend dus dat was het laatste waar ik op uit was. Maar hij had wat problemen in de privesfeer die opgelost moesten worden.. en hij is dus die avond niet langsgekomen.quote:
He, a married puber that isquote:
Jij ook al?quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
He, a married puber that is
Ik weet alles van wat er kan gebeuren op een eerste fokdate en daarna
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |