En? Je mag terugkomen en er zijn foto's gemaakt, extra tandsteen verwijderd? Alles voor de extra inkomsten...quote:Op donderdag 10 juli 2008 09:50 schreef dndiek het volgende:
ZO. Dat was weer een bezoekje aan de tandarts
spammen? heb net 1 post gemaakt.quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:09 schreef Pheno het volgende:
Ah, het spammen is weer begonnen, want oh, het topic zal eens een minuut of 5 langer open zijn
same here! naja, we kunnen hem ook wel weer op slot doenquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
spammen? heb net 1 post gemaakt.
Anders zeg je niet dat OA een kloon van je isquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
spammen? heb net 1 post gemaakt.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:09 schreef Pheno het volgende:
Ah, het spammen is weer begonnen, want oh, het topic zal eens een minuut of 5 langer open zijn
Verstandigquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
same here! naja, we kunnen hem ook wel weer op slot doen
Gewoon omdat het kanquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
same here! naja, we kunnen hem ook wel weer op slot doen
neuh, dat is niet zo van belang al zou het zijn, toch?quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Anders zeg je niet dat OA een kloon van je is
Jawel, want je zou weinig slapen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
neuh, dat is niet zo van belang al zou het zijn, toch?
hui!quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:53 schreef DR34M3R het volgende:
hoe?
scriptjes ftl. Bijna 75k aan handmade postsquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
moah, met al die moderne scriptjes tegenwoordig hoef ik niet veel meer te doen hoor
waarom playboy kopen als het gratis op internet staatquote:Op donderdag 10 juli 2008 11:06 schreef Pheno het volgende:
Dus je hebt "the best of playboy" eindelijk binnen?
de mijne zijn - met enige maar groeiende trots - ook allemaal 'handwerk'quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
scriptjes ftl. Bijna 75k aan handmade posts
op internet krijg je de boeiende artiekelen er niet bij, toch?quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:08 schreef Klonk het volgende:
[..]
waarom playboy kopen als het gratis op internet staat
de wat ?quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
op internet krijg je de boeiende artiekelen er niet bij, toch?
Die ja!quote:
De meeste mensen rennen als het regent.quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik wil rennen maar het regent
Das waarquote:Op donderdag 10 juli 2008 11:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
De meeste mensen rennen als het regent.
Ik ben heul niet lui! ik heb me gewoon een beetje verslapen hoi!quote:
lang niet gezien dergelijk pokkeweerquote:Op donderdag 10 juli 2008 11:42 schreef Fha het volgende:goeie mogguh!! bah ik wil even de stad in (dat is 200 meter lopen) maar het is zulk pokkeweer
Ik stuur het met alle liefde allemaal jou kant opquote:Op donderdag 10 juli 2008 11:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
lang niet gezien dergelijk pokkeweer
Ga rennenquote:Op donderdag 10 juli 2008 11:42 schreef Fha het volgende:goeie mogguh!! bah ik wil even de stad in (dat is 200 meter lopen) maar het is zulk pokkeweer
Wehehequote:
Als je ver genoeg de goeie kant op rentquote:Op donderdag 10 juli 2008 11:46 schreef Fha het volgende:
[..]
WeheheEn dan kom ik je halverwege wel tegen wou je zeggen?
Mja.. ik wacht wel gewoon tot 3 uur oke?quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als je ver genoeg de goeie kant op rent![]()
Ik ben weg
Duurt ook erg lang voor ik weer terug komquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:27 schreef Pheno het volgende:
frutsel.gif duurt erg lang met laden
Neequote:Op donderdag 10 juli 2008 11:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Duurt ook erg lang voor ik weer terug kom
Toeval?
Eerder het "kijk-mij-eigenlijk-nog-zielig-zijn".quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:08 schreef indahnesia.com het volgende:
brrr... het rollen van de spierballen van Iran gaat stevig door.
Stuur je het even door hier heen?quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:54 schreef DR34M3R het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen.. maar terwijl ik die post typte, werd het hier droog en de zon lijkt warempel door te willen breken hier
Ach paar bommetjes en Obama heeft straks ook wat te doenquote:Op donderdag 10 juli 2008 12:08 schreef indahnesia.com het volgende:
brrr... het rollen van de spierballen van Iran gaat stevig door.
Osama, Obama. All look alike to me.quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ach paar bommetjes en Obama heeft straks ook wat te doen
Hij roept toch al :"We're gonna pull our troops out of in Iraq, in 2009. This war has gone too long"
Tis alleen niet compleet
"We're gonna pull our troops out of in Iraq, in 2009. This war has gone too long"
"And then we will deploy them in Teheran"
ze schieten nu allerlei rommel de lucht in, zich niet realiserende dat het de hele voorraad was.. dat zou een sterke zijnquote:Op donderdag 10 juli 2008 12:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eerder het "kijk-mij-eigenlijk-nog-zielig-zijn".
en dat laatste dus inderdaad.quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ach paar bommetjes en Obama heeft straks ook wat te doen
Hij roept toch al :"We're gonna pull our troops out of in Iraq, in 2009. This war has gone too long"
Tis alleen niet compleet
"We're gonna pull our troops out of in Iraq, in 2009. This war has gone too long"
"And then we will deploy them in Teheran"
het blijft hier maar regenen, lekker voorteken voor de rest van de vakantiequote:
Het zijn gewoon n00bs. Heeft Danny ze soms gebanned of zo en zijn ze nu pissed off?quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ze schieten nu allerlei rommel de lucht in, zich niet realiserende dat het de hele voorraad was.. dat zou een sterke zijn
Dat zal ze leren, altijd maar gillen dat ze vakantie hebben!quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:22 schreef Klonk het volgende:
[..]
het blijft hier maar regenen, lekker voorteken voor de rest van de vakantie
whehe.. goede reden om met raketten te gaan smijten idd..quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het zijn gewoon n00bs. Heeft Danny ze soms gebanned of zo en zijn ze nu pissed off?
Why can't we just all fok! together?
Waarom trap je er in?quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:30 schreef Fha het volgende:
Ik heb me weer over laten halen door een irritante ik-sta-belachelijk-dicht-op-je-want-dan-trap-je-er-in-alleen-om-van-me-af-te-zijn persoon van artsen zonder grenzenDus nu mag ik meteen een formulier gaan invullen om mijn donaties stop te zetten
Hehe preciesquote:Op donderdag 10 juli 2008 12:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom trap je er in?
De vorige keer zo'n josti aan de deur: "heeft u even?"
"Nee"
"Ook geen minuutje?"
"Nee, goedendag"
*deur dicht.
Sterf toch langzaam met dat gepauper. Als je zelf wat hebt, komt er ook geen hond langs met een potje geld om je te helpen.
Het was in de stad net. En ik zei al "ik heb geen geld voor je" . zegtie "nee dat hoeft ook niet" . Dus hij draait vrolijk zijn verhaaltje af en toen zei hij "maar elke nederlander kan wel 5 euro per maand missen". Dus toen voelde ik me een vette pauper en heb ik maar ja gezegd om er af te zijn en de etos in te vluchtenquote:Op donderdag 10 juli 2008 12:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom trap je er in?
"Nee"
"Ook geen minuutje?"
"Nee, goedendag"
*deur dicht.
Sterf toch langzaam met dat gepauper. Als je zelf wat hebt, komt er ook geen hond langs met een potje geld om je te helpen.
zo komen die dus aan donatiesquote:Op donderdag 10 juli 2008 12:30 schreef Fha het volgende:
Ik heb me weer over laten halen door een irritante ik-sta-belachelijk-dicht-op-je-want-dan-trap-je-er-in-alleen-om-van-me-af-te-zijn persoon van artsen zonder grenzenDus nu mag ik meteen een formulier gaan invullen om mijn donaties stop te zetten
Mja ze pakken de mensen die geen nee durven zeggen als je bijna op ze gaat staanquote:Op donderdag 10 juli 2008 12:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zo komen die dus aan donaties
De volgende keer gewoon vragen of ze een oplossing hebben vor jouw probleem.quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom trap je er in?
"Nee"
"Ook geen minuutje?"
"Nee, goedendag"
*deur dicht.
Ik vind het echt te triest dat het zo aggressief moet, het lef hebben om langs te komen :|quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
De volgende keer gewoon vragen of ze een oplossing hebben vor jouw probleem.![]()
whehe... daar had ik ook last van vroeger.. geen nee kunnen zeggen en je laten overrompelen.. vervelend is dat idd..quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:41 schreef Fha het volgende:
Dat heb ik me niet eens bedachtik schrok me de tering dat hij me aansprak en toen werkte mn hersens niet meer.
Mja echt heel vervelend.. daarom kijk ik normaal altijd alsof ik elk moment iemand in elkaar kan slaan als ik door de stad loop, dan laten ze je met rust. Maar ik was vrolijk dus ik had een gigantische grijns op mn kopquote:Op donderdag 10 juli 2008 12:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whehe... daar had ik ook last van vroeger.. geen nee kunnen zeggen en je laten overrompelen.. vervelend is dat idd..
het is ook triest, het is mensen gewoon een schuldgevoel aanpraten. Nou zak maar lekker in je eigen stront weg, ik woon in Indonesie en toe al genoeg ontwikkelingshulp hier.quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind het echt te triest dat het zo aggressief moet, het lef hebben om langs te komen :|
quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
het is ook triest, het is mensen gewoon een schuldgevoel aanpraten. Nou zak maar lekker in je eigen stront weg, ik woon in Indonesie en toe al genoeg ontwikkelingshulp hier.
een vuurwapen meenemen de volgende keer dusquote:Op donderdag 10 juli 2008 12:45 schreef Fha het volgende:
[..]
Mja echt heel vervelend.. daarom kijk ik normaal altijd alsof ik elk moment iemand in elkaar kan slaan als ik door de stad loop, dan laten ze je met rust. Maar ik was vrolijk dus ik had een gigantische grijns op mn kop
Smakelijk!quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:46 schreef Pheno het volgende:
Nog even een boterham erachteraan gooien
Haha ik zal het proberen niet te vergetenquote:Op donderdag 10 juli 2008 12:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
een vuurwapen meenemen de volgende keer dus
en dan een duwtje gevenquote:Op donderdag 10 juli 2008 12:48 schreef Pheno het volgende:
Gewoon op hun voeten staan
Dank, het is roggebrood geworden.quote:
Ik heb wel een keer een heel verhaal terug gehouden over de veters van die jongen die me aansprak en toen ben ik lachend weggehuppeld (ja gehuppeld jaquote:
Dat is inderdaad hartstikke triest.quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
het is ook triest, het is mensen gewoon een schuldgevoel aanpraten. Nou zak maar lekker in je eigen stront weg, ik woon in Indonesie en toe al genoeg ontwikkelingshulp hier.
zolang je maar niemand doodschiet zoals die zwartjoekel eerder vandaag/gisterenavond/pasgeleden in de andere tijdzone.quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Haha ik zal het proberen niet te vergeten![]()
Eet smakelijk ph!
Ik kan wel meer missen, maar niet voor doelen waar ik nooit 1 goed resultaat van zie.quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:50 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat is inderdaad hartstikke triest.
"Elke Nederlander kan toch wel 5 euro per maand missen?"
nou, er zijn tijden geweest dat ik dat níét kon nee![]()
beetje kut om zulke dingen te gaan roepen hoor
Mja ik kan het dus ook echt niet missen.. maar dat durf ik dan weer niet te zeggen want dan voel ik me een vette pauperquote:Op donderdag 10 juli 2008 12:50 schreef Muck het volgende:
[..]
Welke zwartjoekel?quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zolang je maar niemand doodschiet zoals die zwartjoekel eerder vandaag/gisterenavond/pasgeleden in de andere tijdzone.
Missen? Het enige wat ik mis is de trein, en verder blijf je met mijn poten gewoon uit mijn broekzak (vrijwel nooit portemonee bij me namelijk)... gewoon optieven met die vreselijke zieligdoenerij.quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:50 schreef Muck het volgende:
[..]
dat dus voornamelijkquote:Op donderdag 10 juli 2008 12:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan wel meer missen, maar niet voor doelen waar ik nooit 1 goed resultaat van zie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |