Ze kregen net zo veel aandacht, maar niet omdat ze drugs gebruiktenquote:Op zondag 1 februari 2009 17:27 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Ze mikten meer naar binnen maar kregen minder aandacht van de pers dan nu het geval is....
 .
.  

Ben ik het niet mee eens.quote:Op zondag 1 februari 2009 18:08 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Ze kregen net zo veel aandacht, maar niet omdat ze drugs gebruikten.
Of wilde je zeggen dat The Rolling Stones weinig aandacht kregen? De scope van de aandacht is verschoven.

ChipsZak.

ChipsZak.

Bronquote:Everyone is cleaning up these days!
In a Britney Spears move, Amy Winehouse has put her parents in charge of her $21 million fortune . The money is still ultimately hers, but she cannot spend it without the consent of either dad Mitch or mom Janis.
Good!!!!!!
Sources say the move is a sign that Amy is finally turning her life around, after a major descent into drugs and more drugs. Though her drunken antics have annoyed guests at the St Lucian resort she's been holed up in since the holidays, the singer claims to be drug-free.
With bad influence Blaaaaake filing for divorce, new material in the works, and a headliner spot on the Coachella lineup, 2009 might be the Year of Amy's Comeback!

Ik kom gewoon zeikenquote:Op zondag 1 februari 2009 19:32 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens.
En verhuis toch lekker naar een Rolling Stones topic als je haar niet leuk vindt.
Wat kom je hier doen?
Mensen van mening/ smaak veranderen? Denk je nou echt dat dat lukt?
 .
 . 

En daarom lang leve Amy Housewinequote:Op maandag 2 februari 2009 22:21 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Ik kom gewoon zeiken.
Het Rolling Stones-topic is dood

Gedraag je dan! Er zijn mensen die nu eenmaal een zwak hebben voor Amy ja.quote:Op maandag 2 februari 2009 22:21 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Ik kom gewoon zeiken.
Het Rolling Stones-topic is dood

Bronquote:Amy Winehouse ingestort!
Amy Winehouse, die nog steeds vakantie viert op het Caribische eiland St. Lucia, is vrijdagavond in elkaar gezakt en naar het ziekenhuis gebracht.
De 25-jarige zangeres doet een poging om af te kicken van heroïne, cocaïne en crack, maar slaagt er niet in om van de drank af te blijven.
"Amy trilde als een rietje toen ze werd afgevoerd", laat een bron weten aan de Britse krant The Sun. "Ze ziet er vreselijk uit. Iedereen maakt zich zorgen om haar."
Volgens de manager van de zangeres 'valt het allemaal wel mee'. "De medicijnen die Amy krijgt om af te kicken, waren op. Ze voelt zich nu alweer een stuk beter en mag waarschijnlijk over een paar dagen terug naar haar hotel."

quote:Triootje Amy Winehouse bij lesbische affaire loopt mis.
Amy Winehouse heeft de boel weer op stelten gezet op het vakantieparadijs St. Lucia, deze keer door een lesbische affaire. Een lesbisch stel dat voor het eerst samen op vakantie was, vermaakte zich opperbest op St. Lucia tot Amy Winehouse zich ermee ging bemoeien. Toen de één de ander in bed betrapte met Amy, stelde de zangeres nog een triootje voor, maar dat zag de vrouw niet zitten en ze stapte op het eerste vliegtuig terug naar Engeland.
Uitgescholden
De gedupeerde vrouw vertelt aan de Mirror: "Ik schrok heel erg toen ik ze samen in bed vond. Daarna liep het uit de hand. Amy schold me uit omdat ik niet mee wou doen. Het was nogal een rare nacht." Een vriendin die haar opving toen ze terug was in Engeland vertelt: "Ze was er kapot van en heeft uren gehuild. Het was verschrikkelijk voor haar om haar geliefde zo te zien met Amy."
MySpace
Ze heeft in elk geval een zeer bijzondere vakantie-verhaal te vertellen en heeft bij thuiskomst meteen haar MySpace-profiel aangepast: "Amy Winehouse vroeg me om een trio en ik zei NO, NO, NO!"

Bron.quote:De zangeres was gisteren onderweg terug naar Engeland toen ze in het vliegtuig ruzie kreeg. Amy beweerde dat een man haar 'the eye' gaf en haalde naar hem uit.
De ex-junk vloog terug naar huis nadat ze erachter kwam dat manlief Blake Fielder uit de gevangenis was vrijgelaten. Maar in plaats van rustig een plan te bedenken om haar huwelijk te redden, moest ze in het vliegtuig van een andere passagier worden afgetrokken.
Amy werd in haar nieuwe huis verwelkomt door familie, meldt The Sun. Maar buurtbewoners zijn minder te spreken over de komst van de zangeres. 'De huizenprijzen zijn al genoeg gedaald zonder dat Amy Winehouse hier komt wonen', aldus een buurman

het lijkt Barbra Streisand welquote:

Ze ziet er weer goed uit opzich.
 Ze ziet er weer goed uit opzich.

quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:15 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
De beehive is terugZe ziet er weer goed uit opzich.

Zijn deze nieuw?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:16 schreef tuinfluiter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Amy wil autorijles nemen.

Ja, denk van woensdag of donderdag.quote:

Stoerrrr!!!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:01 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ja, denk van woensdag of donderdag.
Stond vanochtend een hele reeks.
http://www.showbiznewz.nl(...)-nooit-tevoren.html#
 Blij dat het weer goed met haar gaat.
 Blij dat het weer goed met haar gaat.

Bron.quote:With the singer's love life indefinitely on pause, Amy Winehouse has found herself with a bad case of writer's block!
Amy's previous albums have always lamented her former lovers, but without a boy currently sharing the songstress' bed, what is our Wino to do???
An extended stay in the Caribbean was hardly the answer!
When attempting to pen new tunes, Wino told a reporter on Thursday, "I start things but I don't finish them. I know when stuff is rubbish."
It's too bad the cracky probs doesn't recollect the past year!!
We'd love to hear about that!
Don't expect a release any time this year, says Wino. " I don't know when I will have something. I'm not feeling creative."
Wonder what sorta dramz Ames will soon stir up to get those lyrics flowing???

Schokkend!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:13 schreef tuinfluiter het volgende:
Vrijdagavond werd de zangeres gezien met haar duim in haar mond.
 .
  .

quote:Amy Winhouse opgenomen in ziekenhuis.
Amy Winehouse is weer eens ouderwets ingestort. De 25-jarige zangeres die al enige tijd op de Caribische Eilanden verblijft om van haar drank- en drugsverslaving af te komen, is opgenomen in het ziekenhuis nadat ze was flauwgevallen. Dat meldt boulevardkrant The Sun. Winehouse lijdt uitdrogingsverschijnselen, zo verklaart haar woordvoerder. "Ze had de hele dag in de zon gezeten zonder voldoende water te drinken."
Volgens bronnen drinkt de zangeres echter meer dan genoeg alcohol. Sinds haar vader terugkeerde naar Engeland, ener niet langer is om op haar te letten, is Winehouse niet meer gestopt met drinken, weet The Sun.

quote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:13 schreef tuinfluiter het volgende:
Vrijdagavond werd de zangeres gezien met haar duim in haar mond.
[ afbeelding ]
9 weken later op St. Lucia beach .quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:28 schreef Copycat het volgende:
Schokkend!
En het leek net de goede kant op te gaan.

Ach, ze kan beter op haar duim zuigen als aan de crackpijp zuigen, denk ik dan maar.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:55 schreef Harajuku. het volgende:
Nou, ik vind dat duimen toch ook wel raar

Op het strand, alleen een broekje en bikinibovenstukje, maar dan wel die vage oogmake-up... ook tiepies...quote:Op zondag 7 juni 2009 15:55 schreef Harajuku. het volgende:
Nou, ik vind dat duimen toch ook wel raar

Dan vraag ik me af, hoe moet zoiets ruiken? Waar ruikt een junk naar? Volgescheten luiers i.c.m met gedroogde kots, met een snufje verrot zweet?quote:Amy Winehouse in onderhandeling over eigen parfum
AMSTERDAM - Sinds Amy Winehouse terug is in Londen, werkt ze weer hard om een echt mode-icoon te worden.
© ANPZo maakt ze een modelijn samen met kledingmerk PPQ en noemde Karl Lagerfeld haar onlangs zijn muze. Nu doen de geruchten de ronde dat Amy Winehouse een eigen parfum wil lanceren. Haar vader Mitch is al druk aan het onderhandelen. "Mitch is erop gebrand om Amy's naam te binden aan een parfumhuis. Hij heeft al gesproken met producenten en heeft PR-bureau's om advies gevraagd", aldus een bron.
Trendsetter
Verder meldt de Britse Grazia dat het parfum van Amy Winehouse waarschijnlijk wel op de markt zal verschijnen. Voordat zij vertrok naar een tropisch eiland, was zij al een trendsetter.

Moet je nagaan hoe lekker dat parfum moet ruiken, als het al datgene wat je hebt opgenoemd moet verbloemen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:34 schreef UZEI het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af, hoe moet zoiets ruiken? Waar ruikt een junk naar? Volgescheten luiers i.c.m met gedroogde kots, met een snufje verrot zweet?

bronquote:Pa Winehouse betrapt Amy in bed met 'kwelduivel' Blake
Paniek ten huize Winehouse nu 'bron van alle kwaad' Blake Fielder-Civil opnieuw in het leven van Amy verschenen is. Sterker nog: de pa van de zangeres betrapte het duivelspaar in bed na een tip van haar bodyguard.
Door weer met hem op te trekken, vreest ex-taxichauffeur Mitch dat dochterlief opnieuw op het slechte pad zal raken. Hij aarzelde dan ook geen moment om naar haar huis in Londen te rijden en de 'ongewenste indringer' met bedreigingen en al op straat te zetten.
"Letterlijk ziek"
"Mitch haat het feit dat haar drugsverslaafde ex terug op het voorplan verschijnt, hij wordt er letterlijk ziek van. Als hij vroeg sterft (Mitch is een hartlijder die ook sukkelt met hoge bloeddruk; nvdr), moet de oorzaak niet ver gezocht worden. Hij is nog steeds razend en kan maar niet begrijpen hoe Blake zich opnieuw tussen hemzelf en zijn dochter kunnen wringen heeft", aldus een bron.
"Doodongerust"
Het nachtelijke gestoei was de eerste ontmoeting van de voormalige tortelduifjes in veertien maanden. "Dit is het ergst mogelijke scenario volgens Mitch", gaat de vriend verder. "Net op het moment dat ze haar leven weer op orde krijgt, verschijnt de man die verantwoordelijk was voor haar ondergang weer op het voorplan. Mitch bidt nu dat de geschiedenis zich niet zal herhalen, maar vreest de dag dat zijn dochter weer aan de hard drugs zal zitten. Hij is doodongerust."
Documentaire
Mitch maakte vorige maand zijn opwachting in de documentaire 'Saving Amy'. Daarin verklaarde hij dat het paar elkaar zou "kapotmaken" als ze weer bij elkaar zouden komen.
Amy en Blake trouwden twee jaar geleden in het geheim in Miami. Pas vorige maand werd hun scheiding officieel. (svm)

quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:44 schreef Skaai het volgende:
Nouja als ze nou wat beter kleding aandoet kan het best wel goedkomen

Vreemd genoeg vind ik het wel bij haar passen. Bij een ordinair mens horen tenslotte ordinaire borsten.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:32 schreef bloodymary het volgende:
Ik vind het zo niet bij haar passen....

Dat is een hoefijzer.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:11 schreef Modus het volgende:
Die tattoo boven aan haar arm (wtf is het eik, een gebogen stuk ijzer profiel ofzo?) is ook een stuk lichter geworden?
Rood ingekleurd
[ afbeelding ]
Blanco?
[ afbeelding ]
 En denk dat het gewoon de lichtval is.
 En denk dat het gewoon de lichtval is.   

35,000 dollar.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:20 schreef Phoenix_Wright het volgende:
Ja hoor! ¤35.000,00 voor implantaten???? Typisch de Telegraaf ook

quote:Amy Winehouse lekt.
Begin deze week meldden we hier nog dat Amy Winehouse was opgenomen in een Londens ziekenhuis wegens een slechte reactie op medicijnen. Dat blijkt nu een beetje eufemistisch uitgedrukt. Volgens vader Mitch heeft dochterlief namelijk last van lekkende borsten.
Hij vertelt in zijn eigen realityprogramma waarom Amy werkelijk werd gehospitaliseerd. "Dat had niets met een verkoudheid te maken." Vervolgens wijst hij naar zijn borst en zegt: "Ze had ergens een lek zitten."
Amy liet haar voorgevel onlangs grondig verbouwen, en had de smaak meteen te pakken. Ze werd korte tijd later ook gespot met veel vollere lippen, wilde nóg grotere borsten en ook nog een setje bilimplantaten. Over een nieuwe plaat voorlopig geen nieuws.

Dat dus. Mag ze daarna weer pronken met haar tetten.quote:Op donderdag 19 november 2009 17:33 schreef vencodark het volgende:
Ik wil gewoon een goede muziek makende Amy.

quote:Amy Winehouse verloofd met ex-man'
Uitgegeven: 19 december 2009 11:41
Laatst gewijzigd: 19 december 2009 12:45
AMSTERDAM - Amy Winehouse en haar ex-man Blake Fielder-Civil hebben zich opnieuw verloofd. Dat vertelde de ex van de 26-jarige Winehouse aan de Britse tabloid The Sun. In juli ondertekende het stel nog hun scheidingspapieren.
© ANP
"Amy en ik hebben het over trouwen en het starten van een gezin gehad. We willen allebei kinderen", vertelt Fielder-Civil aan The Sun.
De vader van Winehouse is niet blij met de hereniging van zijn dochter met haar ex-man. Hij is doodsbang dat Amy opnieuw naar de drugs grijpt.
"Dit keer doen we het fatsoenlijk", aldus Fielder-Civil. "We hebben allebei een zware tijd gehad, maar we houden nog steeds van elkaar. Van de heroïne afkomen was een hel. Ik heb een jaar intensief afgekickt en ben nu honderd procent clean en van plan clean te blijven."
Geheim
Het stel stapte in 2007 in het geheim in het huwelijksbootje. Vader Mitch Winehouse vindt dat Fielder-Civil zijn dochter naar de afgrond heeft gesleept.
Terwijl Fielder-Civil het afgelopen jaar doorbracht in de gevangenis wegens mishandeling van een barman en in een afkickkliniek, zat Winehouse op het Caribische eiland Sint Lucia om af te kicken en te herstellen van haar drugsverslaving.

bronquote:Amy bezocht in Milton Keynes, een stad ten noorden van Londen, het stuk Cinderella, meldt de Daily Mail.
Tijdens de voorstelling begon ze echter hard te gillen: "He's f--ng behind you" en "F--ck cinders, marry me Prince Charming." Het publiek, dat voornamelijk uit ouders en kinderen bestond, bleef verbouwereerd achter.
Toen theatermanager Richard Pound de zangeres tot de orde riep ging ze helemaal door het lint. Ze zou de man aan zijn haren hebben getrokken en tussen de benen hebben geschopt.
De manager heeft inmiddels aangifte gedaan en de politie is met een onderzoek gestart.

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |