Zijn deze nieuw?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:16 schreef tuinfluiter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Amy wil autorijles nemen.

Ja, denk van woensdag of donderdag.quote:

Stoerrrr!!!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:01 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ja, denk van woensdag of donderdag.
Stond vanochtend een hele reeks.
http://www.showbiznewz.nl(...)-nooit-tevoren.html#
 Blij dat het weer goed met haar gaat.
 Blij dat het weer goed met haar gaat.

Bron.quote:With the singer's love life indefinitely on pause, Amy Winehouse has found herself with a bad case of writer's block!
Amy's previous albums have always lamented her former lovers, but without a boy currently sharing the songstress' bed, what is our Wino to do???
An extended stay in the Caribbean was hardly the answer!
When attempting to pen new tunes, Wino told a reporter on Thursday, "I start things but I don't finish them. I know when stuff is rubbish."
It's too bad the cracky probs doesn't recollect the past year!!
We'd love to hear about that!
Don't expect a release any time this year, says Wino. " I don't know when I will have something. I'm not feeling creative."
Wonder what sorta dramz Ames will soon stir up to get those lyrics flowing???

Schokkend!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:13 schreef tuinfluiter het volgende:
Vrijdagavond werd de zangeres gezien met haar duim in haar mond.
 .
  .

quote:Amy Winhouse opgenomen in ziekenhuis.
Amy Winehouse is weer eens ouderwets ingestort. De 25-jarige zangeres die al enige tijd op de Caribische Eilanden verblijft om van haar drank- en drugsverslaving af te komen, is opgenomen in het ziekenhuis nadat ze was flauwgevallen. Dat meldt boulevardkrant The Sun. Winehouse lijdt uitdrogingsverschijnselen, zo verklaart haar woordvoerder. "Ze had de hele dag in de zon gezeten zonder voldoende water te drinken."
Volgens bronnen drinkt de zangeres echter meer dan genoeg alcohol. Sinds haar vader terugkeerde naar Engeland, ener niet langer is om op haar te letten, is Winehouse niet meer gestopt met drinken, weet The Sun.

quote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:13 schreef tuinfluiter het volgende:
Vrijdagavond werd de zangeres gezien met haar duim in haar mond.
[ afbeelding ]
9 weken later op St. Lucia beach .quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:28 schreef Copycat het volgende:
Schokkend!
En het leek net de goede kant op te gaan.

Ach, ze kan beter op haar duim zuigen als aan de crackpijp zuigen, denk ik dan maar.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:55 schreef Harajuku. het volgende:
Nou, ik vind dat duimen toch ook wel raar

Op het strand, alleen een broekje en bikinibovenstukje, maar dan wel die vage oogmake-up... ook tiepies...quote:Op zondag 7 juni 2009 15:55 schreef Harajuku. het volgende:
Nou, ik vind dat duimen toch ook wel raar

Dan vraag ik me af, hoe moet zoiets ruiken? Waar ruikt een junk naar? Volgescheten luiers i.c.m met gedroogde kots, met een snufje verrot zweet?quote:Amy Winehouse in onderhandeling over eigen parfum
AMSTERDAM - Sinds Amy Winehouse terug is in Londen, werkt ze weer hard om een echt mode-icoon te worden.
© ANPZo maakt ze een modelijn samen met kledingmerk PPQ en noemde Karl Lagerfeld haar onlangs zijn muze. Nu doen de geruchten de ronde dat Amy Winehouse een eigen parfum wil lanceren. Haar vader Mitch is al druk aan het onderhandelen. "Mitch is erop gebrand om Amy's naam te binden aan een parfumhuis. Hij heeft al gesproken met producenten en heeft PR-bureau's om advies gevraagd", aldus een bron.
Trendsetter
Verder meldt de Britse Grazia dat het parfum van Amy Winehouse waarschijnlijk wel op de markt zal verschijnen. Voordat zij vertrok naar een tropisch eiland, was zij al een trendsetter.

Moet je nagaan hoe lekker dat parfum moet ruiken, als het al datgene wat je hebt opgenoemd moet verbloemen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:34 schreef UZEI het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af, hoe moet zoiets ruiken? Waar ruikt een junk naar? Volgescheten luiers i.c.m met gedroogde kots, met een snufje verrot zweet?
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |