GEWELDIG MAN< ECHT PARADIJS OP AARDE< ECHT FF HELEMAAL WEG !quote:
wehehequote:Op woensdag 9 juli 2008 21:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
GEWELDIG MAN< ECHT PARADIJS OP AARDE< ECHT FF HELEMAAL WEG !
Ga ze ff opzoeken ook... kansloosquote:
quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:28 schreef Ladidadida het volgende:
Je kunt ook andere dingen doen met je leven dan een beetje op je luie reet aan een strand liggen.
quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:28 schreef Ladidadida het volgende:
Je kunt ook andere dingen doen met je leven dan een beetje op je luie reet aan een strand liggen.
Inderdaad lastig te begrijpen voor autistische mensen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nooit gesnapt wat mensen daar aan vinden. Ben liever bezig.
Dus als je liever andere dingen doet dan de hele dag op het strand hangen ben je een autist? Bevalt die plank voor je kop een beetje, of moet ik hem een beetje vaster slaan.quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:39 schreef AXXL1 het volgende:
[..]
Inderdaad lastig te begrijpen voor autistische mensen.
Zie hem serieus zijnquote:Op woensdag 9 juli 2008 21:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dus als je liever andere dingen doet dan de hele dag op het strand hangen ben je een autist? Bevalt die plank voor je kop een beetje, of moet ik hem een beetje vaster slaan.
Zie mijn PIquote:
newbie's die PI's niet snappenquote:
quote:
Nou en ofquote:
Hihi TS gaat vrijwillig naar Turkijequote:
hee slet, dat zei ik gaar niet, PI's roelerenquote:
Kusjequote:Op woensdag 9 juli 2008 21:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
hee slet, dat zei ik gaar niet, PI's roeleren
quote:
Vakantiewerk is overigens net zo iets als een vredesgevecht of zwangeremaagd. Werken in de vakantiequote:
WTF WAT EEN YDILLISCHE WERELD, ECHT EEN UTOPIA!!quote:
quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:17 schreef Mikkie het volgende:
Sommige mensen hebben een minder luizenleven dan TS, en moeten wellicht van de zomer werken. Of geven niks om vakantie. Of doen leuke dingen met andere mensen die thuisblijven. Vertrekken naar het buitenland is niet noodzakelijk om een leuke tijd te hebben ofzo.
Vakantiewerk + op vakantie gaan =quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:14 schreef BobbyB het volgende:
Niet alle fokkers zitten op school.en sommigen gaan gewoon vakantie werk doen.
Geil je nog steeds zo op mijn avatar?quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:14 schreef Leanne het volgende:
Ik heb geen zomervakantie. Ik studeer af. Dan doe je dat gewoon en neem je geen vakantie.
Maar ik wil wel graag.
overdrijf jij niet een beetje?quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:15 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Geil je nog steeds zo op mijn avatar?![]()
Welke clan?quote:
Dat is allemaal hetzelfdequote:Op woensdag 9 juli 2008 23:24 schreef Leanne het volgende:
[..]
overdrijf jij niet een beetje?![]()
ik zei dat ik hem L_I_E_F vond
*zucht* de FOK jeugd van tegenwoordig![]()
quote:
Jij kent mij beter dus je had het kunnen weten..quote:
ik ken jou helemaal nietquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:31 schreef kaakaa het volgende:
[..]
Jij kent mij beter dus je had het kunnen weten..
Chill, Illuzion heb ik ieder jaar dat ik op CZ ben geweest gestaan. Welke clan? Illuzion zelf?quote:
quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:39 schreef AXXL1 het volgende:
[..]
Inderdaad lastig te begrijpen voor autistische mensen.
WAUW!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:06 schreef ETA het volgende:
tssss, stelletje paupers.... ben in laatste 12 maanden 8 keer op vakantie geweest![]()
Totaal 25 reisjes in ruim 4 jaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
Werken is de normaalste zaak van de wereld. Zou je ook eens moeten doen.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:19 schreef JenDaMan het volgende:
Haha only at fokwat voor nerd ben je als je liever werkt of thuis zit
quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:00 schreef Fha het volgende:
Sommige mensen hebben hier gewoon al zo'n leuk leven dat ze niet weg hoeven om zich te vermaken.
Je hebt gewoon een kutbaan met weinig vakantiedagen of geen vrienden om mee op vakantie te gaan.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Werken is de normaalste zaak van de wereld. Zou je ook eens moeten doen.En thuis zitten kan op z'n tijd ook lekker zijn. Lekker klussen, huis opnieuw inrichten. Beter dan de hele dag met je luie reet op het strand liggen. Maar ja, alleen werkschuw tuig doet dat. Je zou eens moe worden.
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:26 schreef Agiath het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een kutbaan met weinig vakantiedagen of geen vrienden om mee op vakantie te gaan.
EnKlussen
in je vakantie. Daar huur je mensen voor in, ik ben toch geen arbeider
Mensen die hun hele vakantie op fok en hun werk doorbrengen zijn niet kansloos natuurlijkquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:39 schreef HenkieVdV het volgende:
Mensen die naar Turkije, en dan vooral Alanya, op vakantie gaan zijn echt kansloos.
Wat is dit nou weer voor kansloze reactiequote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Werken is de normaalste zaak van de wereld. Zou je ook eens moeten doen.En thuis zitten kan op z'n tijd ook lekker zijn. Lekker klussen, huis opnieuw inrichten. Beter dan de hele dag met je luie reet op het strand liggen. Maar ja, alleen werkschuw tuig doet dat. Je zou eens moe worden.
Speciaal voor de mensen die niet snappen dat het niet serieus is de PI aangepast.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:14 schreef boskameel het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor kansloze reactie. Ga jij liever de hele vakantie klussen dan met je luie reet ergens relaxen voor een paar weken? Werken kan de rest van het jaar ook nog wel.
quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:58 schreef AXXL1 het volgende:
Die poll op de FPBijna 30 % van de mensen hier blijft eenzaam achter zn PC'tje zitten of saai de hele vakantie werken terwijl iedereen lekker feest aan het strand in een zonnig land
Welke jongere gaat er nou niet op vakantie
get a life
is toch saai om je hele zomervakantie hier door te brengen?
Ja, want om op vakantie te gaan moet je steenrijk zijnquote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:19 schreef FP128 het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft zoals jij een fantasie droombaan en ditto geld..
Nee inderdaad die zijn ook aardig kansloos. Maar wat heeft het 1 met het ander te maken?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:08 schreef JenDaMan het volgende:
[..]
Mensen die hun hele vakantie op fok en hun werk doorbrengen zijn niet kansloos natuurlijk
TS snapt niet dat er ook nog een tussenweg is, ergo geen topic om serieus op in te gaan.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:37 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Nee inderdaad die zijn ook aardig kansloos. Maar wat heeft het 1 met het ander te maken?
Man je weet niet eens wat autisme inhoudt, dus ga nu maar lekker voetballen.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:54 schreef JenDaMan het volgende:
Hehe te verwachten die reacties hierde autisten voelen zich aangevallen
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Speciaal voor de mensen die niet snappen dat het niet serieus is de PI aangepast.
Tip: zoek een leuke baan. Ze bestaan. Echt.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heb ik toch ookquote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:22 schreef dubidub het volgende:
[..]
Tip: zoek een leuke baan. Ze bestaan. Echt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Salou?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:26 schreef RoBro het volgende:
Mensen die anderen afbranden omdat zij niet op vakantie gaan, maar wel met ongepaste trots vertellen dat zij naar Alanya gaan. Royall sadness
PS Ik ga gewoon naar Spanje
Niet elke Fokker is een jongere hoor. En niet elke Fokker heeft geld om op vakantie te gaan.quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:58 schreef AXXL1 het volgende:
Die poll op de FPBijna 30 % van de mensen hier blijft eenzaam achter zn PC'tje zitten of saai de hele vakantie werken terwijl iedereen lekker feest aan het strand in een zonnig land
Welke jongere gaat er nou niet op vakantie
get a life
is toch saai om je hele zomervakantie hier door te brengen?
Hahah, jij prutser, je hebt de hele zin SHIFT ingehouden...je weet dat het knopje daarboven je veel RSI kan schelenquote:Op woensdag 9 juli 2008 21:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
GEWELDIG MAN< ECHT PARADIJS OP AARDE< ECHT FF HELEMAAL WEG !
Kansloos danquote:
Nog kanslozer danquote:En niet elke Fokker heeft geld om op vakantie te gaan.
quote:Ik ga ook niet en ben heus niet zielig. En mijn vriend heeft al helemaal geen geld, die heeft net een nieuwe motor gekocht. Ik ga lekker thuis blijven begin september en als het mooi weer is naar het strand of zo en als het geen mooi weer is lekker de stad in of thuis gamen.
Hangt van jezelf af.quote:Dat ik hier nog serieus op in ga, ik lijk wel gek
Trouwens, alsof vakantie zo geweldig is 9 van de 10 keren valt het vies tegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:04 schreef gruppo3 het volgende:
net als elke jongere ga ik naar salou
Lekker tussen de andere Nederlanders en asociale Russenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |