abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60040817
Zeg TS
Die barsletjes enzo in dat neonverlichte "nog ongerepte" vakantiestadje van je werken ook in de vakantie. Suf he?

Als je dan stoer wilt doen, doe het dan goed.

Liever thuis dan naar Alanya of andere Salausletjesachtige omgevingen!

wij gaan twee weken naar Cefalu
  vrijdag 11 juli 2008 @ 14:06:44 #77
104963 ETA
European Travel Author
pi_60040826
tssss, stelletje paupers.... ben in laatste 12 maanden 8 keer op vakantie geweest

Totaal 25 reisjes in ruim 4 jaar
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
pi_60040940
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 14:06 schreef ETA het volgende:
tssss, stelletje paupers.... ben in laatste 12 maanden 8 keer op vakantie geweest

Totaal 25 reisjes in ruim 4 jaar
WAUW!
Je hebt vast een kankergrote piemel!
Mag ik je aanraken?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_60041147
Haha only at fok wat voor nerd ben je als je liever werkt of thuis zit
pi_60041247
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 14:19 schreef JenDaMan het volgende:
Haha only at fok wat voor nerd ben je als je liever werkt of thuis zit
Werken is de normaalste zaak van de wereld. Zou je ook eens moeten doen. En thuis zitten kan op z'n tijd ook lekker zijn. Lekker klussen, huis opnieuw inrichten. Beter dan de hele dag met je luie reet op het strand liggen. Maar ja, alleen werkschuw tuig doet dat. Je zou eens moe worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door BobbyB op 11-07-2008 15:19:37 (stomme userts) ]
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  vrijdag 11 juli 2008 @ 14:24:20 #81
197338 Knevelt
Een lekkere boy met brains
pi_60041264
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 21:00 schreef Fha het volgende:
Sommige mensen hebben hier gewoon al zo'n leuk leven dat ze niet weg hoeven om zich te vermaken.
Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef Nikmans het volgende:
TS [Knevelt] is een van die zeldzame posters die de grens tussen trollen en serieus posten uitgegumd heeft _O_
pi_60041327
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 14:23 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Werken is de normaalste zaak van de wereld. Zou je ook eens moeten doen. En thuis zitten kan op z'n tijd ook lekker zijn. Lekker klussen, huis opnieuw inrichten. Beter dan de hele dag met je luie reet op het strand liggen. Maar ja, alleen werkschuw tuig doet dat. Je zou eens moe worden.
Je hebt gewoon een kutbaan met weinig vakantiedagen of geen vrienden om mee op vakantie te gaan.

En Klussen in je vakantie. Daar huur je mensen voor in, ik ben toch geen arbeider
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_60041375
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 14:26 schreef Agiath het volgende:

[..]

Je hebt gewoon een kutbaan met weinig vakantiedagen of geen vrienden om mee op vakantie te gaan.

En Klussen in je vakantie. Daar huur je mensen voor in, ik ben toch geen arbeider
Ga er anders ff serieus op in Ik zit alleen maar TS en JenDaMan te irriteren.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_60041687
Mensen die naar Turkije, en dan vooral Alanya, op vakantie gaan zijn echt kansloos.
pi_60042399
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 14:39 schreef HenkieVdV het volgende:
Mensen die naar Turkije, en dan vooral Alanya, op vakantie gaan zijn echt kansloos.
Mensen die hun hele vakantie op fok en hun werk doorbrengen zijn niet kansloos natuurlijk
pi_60042513
quote:

[..]

Wat is dit nou weer voor kansloze reactie . Ga jij liever de hele vakantie klussen dan met je luie reet ergens relaxen voor een paar weken? Werken kan de rest van het jaar ook nog wel.
pi_60042573
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 15:14 schreef boskameel het volgende:

[..]

Wat is dit nou weer voor kansloze reactie . Ga jij liever de hele vakantie klussen dan met je luie reet ergens relaxen voor een paar weken? Werken kan de rest van het jaar ook nog wel.
Speciaal voor de mensen die niet snappen dat het niet serieus is de PI aangepast.
pi_60042643
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 20:58 schreef AXXL1 het volgende:
Die poll op de FP Bijna 30 % van de mensen hier blijft eenzaam achter zn PC'tje zitten of saai de hele vakantie werken terwijl iedereen lekker feest aan het strand in een zonnig land Welke jongere gaat er nou niet op vakantie get a life is toch saai om je hele zomervakantie hier door te brengen?

Niet iedereen heeft zoals jij een fantasie droombaan en ditto geld..
75 topics = FIN
pi_60043090
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 15:19 schreef FP128 het volgende:

[..]

Niet iedereen heeft zoals jij een fantasie droombaan en ditto geld..
Ja, want om op vakantie te gaan moet je steenrijk zijn
pi_60043127
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 15:08 schreef JenDaMan het volgende:

[..]

Mensen die hun hele vakantie op fok en hun werk doorbrengen zijn niet kansloos natuurlijk
Nee inderdaad die zijn ook aardig kansloos. Maar wat heeft het 1 met het ander te maken?
pi_60043329
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 15:37 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

Nee inderdaad die zijn ook aardig kansloos. Maar wat heeft het 1 met het ander te maken?
TS snapt niet dat er ook nog een tussenweg is, ergo geen topic om serieus op in te gaan.
pi_60043547
Hehe te verwachten die reacties hier de autisten voelen zich aangevallen
pi_60043592
Ik mag het land niet verlaten .
pi_60043659
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 15:54 schreef JenDaMan het volgende:
Hehe te verwachten die reacties hier de autisten voelen zich aangevallen
Man je weet niet eens wat autisme inhoudt, dus ga nu maar lekker voetballen.
pi_60043790
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 15:16 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Speciaal voor de mensen die niet snappen dat het niet serieus is de PI aangepast.
  vrijdag 11 juli 2008 @ 17:22:06 #96
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_60045288
quote:

[..]

Tip: zoek een leuke baan. Ze bestaan. Echt.
pi_60045372
Mensen die anderen afbranden omdat zij niet op vakantie gaan, maar wel met ongepaste trots vertellen dat zij naar Alanya gaan. Royall sadness

PS Ik ga gewoon naar Spanje
pi_60045386
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 17:22 schreef dubidub het volgende:

[..]

Tip: zoek een leuke baan. Ze bestaan. Echt.
Heb ik toch ook Anders zou ik niet zo graag werken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_60045427
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 17:26 schreef RoBro het volgende:
Mensen die anderen afbranden omdat zij niet op vakantie gaan, maar wel met ongepaste trots vertellen dat zij naar Alanya gaan. Royall sadness

PS Ik ga gewoon naar Spanje
Salou?
Lloret?

pi_60045474
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 17:29 schreef Urvin het volgende:

[..]

Salou?
Lloret?

Niet eens. Jammer he
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties