GEWELDIG MAN< ECHT PARADIJS OP AARDE< ECHT FF HELEMAAL WEG !quote:
wehehequote:Op woensdag 9 juli 2008 21:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
GEWELDIG MAN< ECHT PARADIJS OP AARDE< ECHT FF HELEMAAL WEG !
Ga ze ff opzoeken ook... kansloosquote:
quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:28 schreef Ladidadida het volgende:
Je kunt ook andere dingen doen met je leven dan een beetje op je luie reet aan een strand liggen.
quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:28 schreef Ladidadida het volgende:
Je kunt ook andere dingen doen met je leven dan een beetje op je luie reet aan een strand liggen.
Inderdaad lastig te begrijpen voor autistische mensen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nooit gesnapt wat mensen daar aan vinden. Ben liever bezig.
Dus als je liever andere dingen doet dan de hele dag op het strand hangen ben je een autist? Bevalt die plank voor je kop een beetje, of moet ik hem een beetje vaster slaan.quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:39 schreef AXXL1 het volgende:
[..]
Inderdaad lastig te begrijpen voor autistische mensen.
Zie hem serieus zijnquote:Op woensdag 9 juli 2008 21:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dus als je liever andere dingen doet dan de hele dag op het strand hangen ben je een autist? Bevalt die plank voor je kop een beetje, of moet ik hem een beetje vaster slaan.
Zie mijn PIquote:
newbie's die PI's niet snappenquote:
quote:
Nou en ofquote:
Hihi TS gaat vrijwillig naar Turkijequote:
hee slet, dat zei ik gaar niet, PI's roelerenquote:
Kusjequote:Op woensdag 9 juli 2008 21:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
hee slet, dat zei ik gaar niet, PI's roeleren
quote:
Vakantiewerk is overigens net zo iets als een vredesgevecht of zwangeremaagd. Werken in de vakantiequote:
WTF WAT EEN YDILLISCHE WERELD, ECHT EEN UTOPIA!!quote:
quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:17 schreef Mikkie het volgende:
Sommige mensen hebben een minder luizenleven dan TS, en moeten wellicht van de zomer werken. Of geven niks om vakantie. Of doen leuke dingen met andere mensen die thuisblijven. Vertrekken naar het buitenland is niet noodzakelijk om een leuke tijd te hebben ofzo.
Vakantiewerk + op vakantie gaan =quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:14 schreef BobbyB het volgende:
Niet alle fokkers zitten op school.en sommigen gaan gewoon vakantie werk doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |