quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:36 schreef CyberTijn het volgende:
Ja hallo, wat zit je je nou aan te stellen.
Als ik telefoon krijg en iemand vraagt rond een uur of 12 naar m'n collega, dan zeg ik ook "die is even lunchen".
Hoe denk je dat ik over kom als ik zeg "die is even schaften!"?
Ben geen kut boer bouwvakker
Zoiets moet je nooit zeggen, want dat is heel slecht voor het imago van je afdeling/bedrijf. Altijd net doen alsof iedereen het veel te druk heeft om te lunchen zodat het lijkt alsof de zaken heel goed gaan, zo druk is het. Je kunt beter zeggen "die is even naar een meeting", "die is even 500 sollicitanten interviewen" of mijn persoonlijke favoriet: "die is even op audientie bij Hare Majesteit de Koningin" (waarbij je de g in koningin uiteraard als harde g uitspreekt zoals in 'goed' of 'geluk'). En dan vragen of je een boodschap aan kunt nemen en dat ze met een beetje geluk binnen 5 werkdagen worden teruggebeld, mits de agenda dat toestaat. Betreffende beller hangt vervolgens zeer voldaan en vol ontzag voor de imponerende planning en werkdruk binnen jullie afdeling/bedrijf op, 2 vliegen in 1 klap dus.quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:36 schreef CyberTijn het volgende:
Ja hallo, wat zit je je nou aan te stellen.
Als ik telefoon krijg en iemand vraagt rond een uur of 12 naar m'n collega, dan zeg ik ook "die is even lunchen".
quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:51 schreef Marble het volgende:
[..]
Zoiets moet je nooit zeggen, want dat is heel slecht voor het imago van je afdeling/bedrijf. Altijd net doen alsof iedereen het veel te druk heeft om te lunchen zodat het lijkt alsof de zaken heel goed gaan, zo druk is het. Je kunt beter zeggen "die is even naar een meeting", "die is even 500 sollicitanten interviewen" of mijn persoonlijke favoriet: "die is even op audientie bij Hare Majesteit de Koningin" (waarbij je de g in koningin uiteraard als harde g uitspreekt zoals in 'goed' of 'geluk'). En dan vragen of je een boodschap aan kunt nemen en dat ze met een beetje geluk binnen 5 werkdagen worden teruggebeld, mits de agenda dat toestaat. Betreffende beller hangt vervolgens zeer voldaan en vol ontzag voor de imponerende planning en werkdruk binnen jullie afdeling/bedrijf op, 2 vliegen in 1 klap dus.
Jij werkt bij Datzo he.quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:51 schreef Marble het volgende:
[..]
Zoiets moet je nooit zeggen, want dat is heel slecht voor het imago van je afdeling/bedrijf. Altijd net doen alsof iedereen het veel te druk heeft om te lunchen zodat het lijkt alsof de zaken heel goed gaan, zo druk is het. Je kunt beter zeggen "die is even naar een meeting", "die is even 500 sollicitanten interviewen" of mijn persoonlijke favoriet: "die is even op audientie bij Hare Majesteit de Koningin" (waarbij je de g in koningin uiteraard als harde g uitspreekt zoals in 'goed' of 'geluk'). En dan vragen of je een boodschap aan kunt nemen en dat ze met een beetje geluk binnen 5 werkdagen worden teruggebeld, mits de agenda dat toestaat. Betreffende beller hangt vervolgens zeer voldaan en vol ontzag voor de imponerende planning en werkdruk binnen jullie afdeling/bedrijf op, 2 vliegen in 1 klap dus.
Miss Marblequote:Op woensdag 9 juli 2008 17:51 schreef Marble het volgende:
[..]
Vanaf nu mag jij dus ook nooit meer woorden als computer of internet gebruiken.quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:17 schreef MLF het volgende:
hardstikke stoer om engels te praten
stel je voor: Nederlands!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:31 schreef Copycat het volgende:
Ga wandellunchen!
LOLquote:
ik las hoerquote:
quote:
quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:27 schreef STING het volgende:
Een klacht over mensen die "diner" roepen ipv "avondeten' zou ik terecht vinden, maar deze klacht kan alleen maar van een pauper komen.
TS schaft wat de pot eetquote:Op woensdag 9 juli 2008 17:47 schreef Tiggerqman het volgende:
TS eet wat de pot schaft
Wij zeggen altijd supper, dat kan toch wel?quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:58 schreef Lyzio het volgende:
Diner is inderdaad erg villa-met-grote-tuin-en-enorme-maandlasten-niveau.
quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:51 schreef Marble het volgende:
Vooruit dan maar. Wel doorlopen he.quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:18 schreef Marble het volgende:
[..]
Wij zeggen altijd supper, dat kan toch wel?
Inderdaad. Laatst zocht ik een docent van mij op, maar ze was niet op haar werkplek. Vroeg ik een collega van haar of ze aanwezig was vandaag, krijg ik als antwoord "Ze is even een lunchwandeling maken". Ik zo van "lolwtfbbqquote:
Maar wel tamelijk gay.quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:24 schreef letterdief het volgende:
Lunch is een normaal woord.
Nee, dan kun je inderdaad beter supper zeggenquote:
Ik vind luch gayer (het suffe soort, niet het toffe soort) dan supper.quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:35 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Nee, dan kun je inderdaad beter supper zeggen
Je kunt toch ook lunchen met een klef bammetje pindakaas?quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:40 schreef MarMar het volgende:
how would it be... dat mag dan weer wel.
Noem jij je kleffe bammetje met stinkpindakaas maar een schaft, ik vind het best.
Ik lunch liever!
bah!quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:42 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Je kunt toch ook lunchen met een klef bammetje pindakaas?
Lekker of niet, het blijft wel "lunch"quote:
Ook wel het IE-TEE-BEE-ZETJE op de werkvloer genoemd.quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:49 schreef Acinonyx het volgende:
gewoon Schaften of Iets Te Bikken Zoeken
Maar geef nou toe, het alternatief is ook drie keer niks. Ik zeg zelf ook lunchen daar niet van, maar het blijft gewoon een ontzettend lelijk, zeikerig woord. Echt een tuttebellenwoord. Als er een goed alternatief was zou elk weldenkend zelfrespecterend persoon zonder omkijken overstappen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:43 schreef Copycat het volgende:
Ga je mee middageten in de stad?
Ik ben even middageten, tot straks!
Nee, ik hoef nog even niks, ik heb uitgebreid middaggegeten.
Dat klinkt toch voor geen meter?
zoals gewoon "eten" bijvoorbeeldquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:51 schreef Marble het volgende:
[..]
Maar geef nou toe, het alternatief is ook drie keer niks. Ik zeg zelf ook lunchen daar niet van, maar het blijft gewoon een ontzettend lelijk, zeikerig woord. Echt een tuttebellenwoord. Als er een goed alternatief was zou elk weldenkend zelfrespecterend persoon zonder omkijken overstappen.
Bij jou ook al zulk volk op het werk?quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:51 schreef cinnamongirl het volgende:
Vervelend is het pas als mensen het verkeerd uitspreken: 'ik ga effe lunse'.
Veelal oudere mensen en volkse types die dit zeggen, maar die werken gelukkig niet waar ik werk!quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:55 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Bij jou ook al zulk volk op het werk?Meestal zijn deze mensen ook nog oerlelijk, in mijn geval dan.
Maar je klanten dan weer wel. Het zijn immers vooral oudere mensen en volkse types die naar de hoeren gaan.quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:20 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Veelal oudere mensen en volkse types die dit zeggen, maar die werken gelukkig niet waar ik werk!
Lunch wordt anders over de hele wereld begrepen en schaft enkel op wat winderige bouwplaatsjes in Nederland.quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:51 schreef jagga het volgende:
idd schaftis universeel en iedereen begrijpt het
ff lekker schaften in de keetquote:Op woensdag 9 juli 2008 21:58 schreef Stali het volgende:
[..]
Lunch wordt anders over de hele wereld begrepen en schaft enkel op wat winderige bouwplaatsjes in Nederland.
quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:02 schreef Stali het volgende:
Ik kan het niet helpen maar zo'n beeld heb ik er echt bij, PeZu. Nofi trouwens..
Ja, dit zeg ik trouwens wel. Dat ik even wat ga eten.quote:
Ja dit en dan nog een potje klaverjassen natuurlijk.quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zie het gewoon voor me, zweterige mannen in een keet die op tuinstoeltje hun bammetjes naar binnenwerken en een zware van nelle export opsteken
quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:10 schreef Roquefort het volgende:
Bij de lunch een sandwich met sandwichspread nemen.
En dan met volle mond...
ik wist dat ik nog vergeten wasquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:09 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja dit en dan nog een potje klaverjassen natuurlijk..
o
quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:10 schreef Roquefort het volgende:
Bij de lunch een sandwich met sandwichspread nemen.
En dan met volle mond...
quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:50 schreef Copycat het volgende:
Ik heb een zakenschaft.
En ondertussen van die ontzettend slechte schuine moppen vertellen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zie het gewoon voor me, zweterige mannen in een keet die op tuinstoeltje hun bammetjes naar binnenwerken en een zware van nelle export opsteken
ik ken er wel eenquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En ondertussen van die ontzettend slechte schuine moppen vertellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Lange dag geweest op het werk. Dan is het prettig uitfokken op thc.quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:18 schreef Stali het volgende:
Vermaak je je, Roquefort?
Bammetjes is net zo erg als lunsjen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:23 schreef Kerdaben het volgende:
Terechte klacht, walgelijk woord.
Sowieso is het middageten overrated, even een bammetje of 3 naar binnen werken tijdens het mijnenvegeren en je kunt er weer tegenaan.
Of je de enige bent die er wat van snapt kan ik niet zeggen, maar ik snapte er even niets van and who cares, als jij er maar plezier in hebt.quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:26 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Lange dag geweest op het werk. Dan is het prettig uitfokken op thc.![]()
Hyper en relaxt door elkaar.
Ik was de enige die hem zelf snapte he?!![]()
stali is schattigquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:31 schreef Stali het volgende:
[..]
Of je de enige bent die er wat van snapt kan ik niet zeggen, maar ik snapte er even niets van and who cares, als jij er maar plezier in hebt..
geen idee, ik heb zo gelachen om haar kersttopicquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:38 schreef Roquefort het volgende:
Stali was toch van die zondagavondrel van de ufo's in het bos ofzo met Bill Clinton?
Ja, schattig!
quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:23 schreef Gluckskafer het volgende:
Wat is dat nou voor overbodige 'dure' taal.
Zeg gewoon 'middageten' of 'schaft'.
quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:38 schreef Roquefort het volgende:
Stali was toch van die zondagavondrel van de ufo's in het bos ofzo met Bill Clinton?
Ja, schattig!
Pff, moest ik nog 10 seconden googelen ook.quote:
Het is maar goed dat er met homo's niks mis is. Lunch is gewoon een net woord. Kom op, je zegt toch ook gewoon ontbijt en diner?quote:
Diner vind ik dan wel weer overdreven. Voor gewoon thuis aan tafel zitten? Aardappels vlees groenten? "wat hebben we voor diner vanavond?" "wat ga jij dineren vanavond?" "nee ik moet naar huis, het diner staat op tafel", dat klinkt net alsof je iedere dag 'n zakelijk ding hebt.quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:05 schreef letterdief het volgende:
[..]
Het is maar goed dat er met homo's niks mis is. Lunch is gewoon een net woord. Kom op, je zegt toch ook gewoon ontbijt en diner?
Nee idd. Zolang ze maar niet aan me zitten.quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:05 schreef letterdief het volgende:
[..]
Het is maar goed dat er met homo's niks mis is.
En opscheppen over al die geile wijven die je van het weekend tegenkwam in de discotheekquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:09 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja dit en dan nog een potje klaverjassen natuurlijk..
Die kom ik iedere ochtend tegen in de badkamerspiegel.quote:Op donderdag 10 juli 2008 00:35 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
En opscheppen over al die geile wijven die je van het weekend tegenkwam in de discotheek
aambeien zalf schijnt te helpenquote:Op donderdag 10 juli 2008 00:45 schreef Stali het volgende:
gvd... ik zou naar bed gaan....
Kan ik morgen die wallen weer trachten te camoufleren... kutfok.
zomg mooie vrouwen of Fokquote:Op donderdag 10 juli 2008 00:45 schreef Stali het volgende:
gvd... ik zou naar bed gaan....
Kan ik morgen die wallen weer trachten te camoufleren... kutfok.
ik had gehoopt dat je ging posten dat je heel geen aambeien zalf hadquote:
En ik weet heel zeker dat ik ergens zo'n witte tube met blauwe letters moet hebben liggen en dat ik die niet tegen een aambeienkwaal heb gekocht.quote:Op donderdag 10 juli 2008 00:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik had gehoopt dat je ging posten dat je heel geen aambeien zalf had
Dat moet toch wel een van de goorste woorden in de geschiedenis van de mensheid zijn..quote:Op donderdag 10 juli 2008 00:52 schreef Stali het volgende:
[..]
En ik weet heel zeker dat ik ergens zo'n witte tube met blauwe letters moet hebben liggen en dat ik die niet tegen een aambeienkwaal heb gekocht..
Toch maar oppakken, met een dikke handdoek ofzo?quote:Op donderdag 10 juli 2008 01:03 schreef Stali het volgende:
Ik wilde net naar bed maar ontdek juist een egel in de keuken..
Hoe krijg ik het beestje pijnloos naar buiten vraag ik me af want het schijnt dat wanneer je ze oppakt ze gaan 'gillen'.
voorzichtig oppakken, zal wrs zichzelf oprollen en niet gaan gillenquote:Op donderdag 10 juli 2008 01:03 schreef Stali het volgende:
Ik wilde net naar bed maar ontdek juist een egel in de keuken..
Hoe krijg ik het beestje pijnloos naar buiten vraag ik me af want het schijnt dat wanneer je ze oppakt ze gaan 'gillen'.
pff gelukkigquote:Op donderdag 10 juli 2008 00:52 schreef Stali het volgende:
[..]
En ik weet heel zeker dat ik ergens zo'n witte tube met blauwe letters moet hebben liggen en dat ik die niet tegen een aambeienkwaal heb gekocht..
Juist!quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:27 schreef Nobu het volgende:
Bouwvakkers schaften, de rest van de wereld niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |