ik had gehoopt dat je ging posten dat je heel geen aambeien zalf hadquote:
En ik weet heel zeker dat ik ergens zo'n witte tube met blauwe letters moet hebben liggen en dat ik die niet tegen een aambeienkwaal heb gekocht.quote:Op donderdag 10 juli 2008 00:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik had gehoopt dat je ging posten dat je heel geen aambeien zalf had
Dat moet toch wel een van de goorste woorden in de geschiedenis van de mensheid zijn..quote:Op donderdag 10 juli 2008 00:52 schreef Stali het volgende:
[..]
En ik weet heel zeker dat ik ergens zo'n witte tube met blauwe letters moet hebben liggen en dat ik die niet tegen een aambeienkwaal heb gekocht..
Toch maar oppakken, met een dikke handdoek ofzo?quote:Op donderdag 10 juli 2008 01:03 schreef Stali het volgende:
Ik wilde net naar bed maar ontdek juist een egel in de keuken..
Hoe krijg ik het beestje pijnloos naar buiten vraag ik me af want het schijnt dat wanneer je ze oppakt ze gaan 'gillen'.
voorzichtig oppakken, zal wrs zichzelf oprollen en niet gaan gillenquote:Op donderdag 10 juli 2008 01:03 schreef Stali het volgende:
Ik wilde net naar bed maar ontdek juist een egel in de keuken..
Hoe krijg ik het beestje pijnloos naar buiten vraag ik me af want het schijnt dat wanneer je ze oppakt ze gaan 'gillen'.
pff gelukkigquote:Op donderdag 10 juli 2008 00:52 schreef Stali het volgende:
[..]
En ik weet heel zeker dat ik ergens zo'n witte tube met blauwe letters moet hebben liggen en dat ik die niet tegen een aambeienkwaal heb gekocht..
Juist!quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:27 schreef Nobu het volgende:
Bouwvakkers schaften, de rest van de wereld niet.
quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:27 schreef Nobu het volgende:
Bouwvakkers schaften, de rest van de wereld niet.
O..M..G..quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:26 schreef Roquefort het volgende:
* Roquefort in foccacia met gesmolten buffelmozarella hapt
Geen schaft dus, geen middageten, geen bammetjes, dit is lunch pur sang, avant la lettre.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |