Dat dusquote:Op maandag 7 juli 2008 21:42 schreef Biogarde het volgende:
Verschillende users ergeren zich aan de huidige mods en denken te weten hoe het allemaal werkt. Grijp je kans! De KLODOL, KLB opzoek naar een nieuwe mod-verkiezing.
[..]
De lui die in: KLB Moderators: Ze zijn weer eens nergens te bekennen #2 denken/dachten de geschikte kandidaat te zijn mogen zich opnieuw melden en eventueel een motivatie posten.
Waarom? Zo lezen we gelijk de voors en tegens en lezen we ook gelijk hoe de mede-users over je denken.
Alles mag en kan, maar hou het ontopic. Bagger wordt verwijderd.
De genomineerden tot nu toe naar aanleiding van: KLB Moderators: Ze zijn weer eens nergens te bekennen #2 en KLB Moderators: Ze zijn weer eens nergens te bekennen :
[..]
Reageren en solliciteren kan tot uiterlijk 13 Juli 2008 20.00!
Vergeet in je mail je username niet te vermelden.
Er zal wel niet gestemd worden, FOK! is geen democratiequote:Op woensdag 9 juli 2008 16:21 schreef Emimich het volgende:
Even een vraagje aan de mods, hoe gaat er eigenlijk voorkomen worden dat niet-KLB'ers de verkiezing komen verstoren door bijvoorbeeld massaal te komen stemmen op een bepaalde kandidaat?
Ik ben niet bekend met hoe de procedure gaat lopen, lijkt me verstandig dat er één blok gevormd gaat worden willen jullie een van de topnotch als mod krijgen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:21 schreef Emimich het volgende:
Even een vraagje aan de mods, hoe gaat er eigenlijk voorkomen worden dat niet-KLB'ers de verkiezing komen verstoren door bijvoorbeeld massaal te komen stemmen op een bepaalde kandidaat?
Jaloers dat jij geen topnotch bent?quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ben niet bekend met hoe de procedure gaat lopen, lijkt me verstandig dat er één blok gevormd gaat worden willen jullie een van de topnotch als mod krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
Heeft je voorhuidje vannacht dubbel gelegen? Frusti.quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:24 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Jaloers dat jij geen topnotch bent?
Leer PI's lezenquote:Op woensdag 9 juli 2008 16:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Heeft je voorhuidje vannacht dubbel gelegen? Frusti.
Boswachter wordt KLBwachterquote:Op woensdag 9 juli 2008 16:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik ben voor de boswachter!
Zo grappig, boswachter werd altijd uitgelachen en uitgezeken op FP, terwijl ie hiero een held isquote:
quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:25 schreef Agiath het volgende:
Ideeen voor de nieuwe modjes:
- _één_ KLB SC topic voor de vaste garde, deze gaat centraal
- Kutlemming met een TT waarvan 1 woord veranderd is direct in prullenbak
- Patat/friet topics hebben we nu ook wel gezien ondertussen
- Serieuze klachten ( ziekte's, familie, ernstige verwondingen, geld) zo serieus mogelijk houden, hier en daar een grapje mag best werd aangegeven, maar teveel is niet leuk meer.netjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
en ik wil het de_boswachter wel eens zien doen... ben benieuwd hoe lang hij het dan uithoudt.
put
your
clothes
on!
Ja, maar de FP is dan ook gewoon om te janken. Daar kan geen KLB2 en ONZ6 tegenop.quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:36 schreef Vujacic het volgende:
[..]
Zo grappig, boswachter werd altijd uitgelachen en uitgezeken op FP, terwijl ie hiero een held is
En de heer Wilders als Ava. Dadelijk gaat ie nog een film over ons KLBers maken en zo.quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:40 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Een mod die mij ziektes als Aids toewenst kan mij niet bekoren. Sorry.
Zei ik aids? Ahh sorry ik bedoelde natuurlijk herpes.. Sorryquote:Op woensdag 9 juli 2008 16:40 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Een mod die mij ziektes als Aids toewenst kan mij niet bekoren. Sorry.
Stem op mij, dan doe ik het.quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:38 schreef Jerruh het volgende:
[..]
netjes.
en ik wil het de_boswachter wel eens zien doen... ben benieuwd hoe lang hij het dan uithoudt.
Toch vind je het wel gezellig hier want ik zie je in bijna ieder topicquote:Op woensdag 9 juli 2008 16:47 schreef slindenau het volgende:
Ja, ook ik ben weer van de partij.
Het is dat ik me niet wil mengen onder jullie puberaal volk, want ik zou natuurlijk een prachtmod zijn...nee, ik kom jullie alleen even uitlachen tot de verkiezingen (vooral Ananas).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Lyzio for presidentquote:Op woensdag 9 juli 2008 17:00 schreef Lyzio het volgende:
Daarnaast ben ik ook nog van mening dat:
Paints gewoon mogen. Mits ze de OP humoristische wijze opleuken. Je hoeft er geen fan van te zijn. Klik er dan gewoon niet op. Daarnaast kun je ook gewoon er tussendoor lezen.
Lemmings worden per direct gesloten. Ook al doe je nog zo goed je best ervoor. Dit geldt ook voor friet/patat topics. Daar is de lol nu echt vanaf.
Er mag best gebaggerd worden, aangezien KLB ook best gezien mag worden als het subforum waar humor hoog in het vaandel staat. Echter wordt er in alle redelijkheid respect van de users geëist. Serieuze topics worden serieus behandeld. Net zoals lollertopics lollers behandeld worden. Vergeeft u mij mijn taalgebruik.
Verder is het gewoon zaak om twijfeltopics op hun beloop te laten. Loopt het door bovengenoemde redenen de spuigaten uit, zullen wij daarop anticiperen. Mocht er toch een topic zijn wat niet onder bepaalde criteria valt, laat het dan over aan de TS; wellicht weet hij er nog iets van te bakken. Is dat niet zo, dan zal het topic toch afdalen en heeft niemand er last van.
Afijn, leven en laten leven in KLB met ingrepen daar waar het voor iedereen begrijpelijk is, is ons streven!
Geen gebagger is onmogelijk, maar als jij jezelf in staat ziet om dit totaal te verbannen uit de KLB heb je mijn stem. Er blijft op die manier echter niets meer over van dit mooie subforum. Daarom zeg ik; hou het gebagger in toom. Leg ergens de grens, want natuurlijk mag er best onzin verkocht worden in de KLB. Dat maakt het hier leuk.quote:
Die vergelijkingquote:Op woensdag 9 juli 2008 17:16 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Je gaat toch ook niet je hele doos partysnacks weggooien als op een enkel bitterballetje een vlieg gezeten heeft?
Echte mannen maken hun snacks zelf.quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:16 schreef Lyzio het volgende:
Je gaat toch ook niet je hele doos partysnacks weggooien als op een enkel bitterballetje een vlieg gezeten heeft?
We zijn altijd al serieus geweest maar je moet even door de bel heen prikken.quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:39 schreef Maisnon het volgende:
Hilarisch om jullie ook ineens zo serieus te zien doen
Gevalletje MPS?quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:40 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
We zijn altijd al serieus geweest maar je moet even door de bel heen prikken.
We hebben een hart van goud
En een vrij degelijke vleeslolly in de broek.quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:40 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
We zijn altijd al serieus geweest maar je moet even door de bel heen prikken.
We hebben een hart van goud
We hebben niet voor niets allemaal HBO+quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:39 schreef Maisnon het volgende:
Hilarisch om jullie ook ineens zo serieus te zien doen
Je hebt ineens wel echt MOD-aspiraties gekregen he ?quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:56 schreef Lyzio het volgende:
En nu graag weer inhoudelijk reageren op laatstgenoemde punten der regering.
BeFpartij krijgt een stem van mij..quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:24 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
STEM de Bourgondische Frituur Partij !
Waarom ?
- Een partij met mensen die weet waarover ze praten !
- Meer Kwaliteitstopics in KLB. Minder n00btopics.
- Vaker lachen
- Josti's worden harder aangepakt. De echte KLB-users krijgen meer inspraak
- Plaatjes in de OP worden weer toegestaan
- Klachten worden serieus behandeld. (ook als vertrouwenspersoon inzetbaar de leden van BFP)
Verder zijn we van mening dat echt kutte topics en topics die bestaan uit 4 zinnen gewoon dichtgepleurt moeten worden. Geen fatsoenlijke OP = WEG/RAUS
Mooie hobby he, dat open deuren intrappenquote:Op woensdag 9 juli 2008 18:52 schreef elfzesendertig het volgende:
Plaatjes in de OP zijn al toegestaan naar mijn weten. Een overload aan plaatjes niet.
Als iemand een slechte OP maakt dan kan je diegene natuurlijk ook verzoeken om de OP te verbeteren
En wat stel je je precies voor bij 'echte KLB-users die meer inspraak krijgen?' Betekent dat dat de vaste meute de boel gaat bepalen? Het lijkt mij belangrijk om iedereen gelijkwaardig te stellen (behalve moderators) zodat het aantrekkelijk wordt voor nieuwe (en hopelijk serieuze) users om te reageren in KLB, zonder dat deze zich buitengesloten voelt.
Hoe was je van plan meer kwaliteitstopics in KLB te krijgen? Gewoon door alle troep te sluiten? Daar krijg je alleen maar minder topics van. Ik ben van mening dat de slechtere topics verbeterd moeten worden door de TS (even PMen). Is TS hier niet to bereid, dan topic dicht. Is TS wel bereid, dan heb je een kwaliteitstopic erbij![]()
Blijkbaar geeft de_boswachter mij daar dan de mogelijkheid toe.quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:54 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Mooie hobby he, dat open deuren intrappen
Kijk, daar gaat het al fout. Daar zit nu volgens mij niemand op te wachten. Maar evengoed succes gewenstquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:11 schreef Ofyles2 het volgende:
Volgens mij kent niemand mij nog.
Dat word dus bij voorbaat niks. Alleen paupers komen bij de ALDI... oh wacht, dan maak je best wel veel kans eigenlijk.quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:11 schreef Ofyles2 het volgende:
Volgens mij kent niemand mij nog. En dat terwijl ik vanaf dag één werk zal maken van mijn idealen.
Verder werk ik volgens een ALDI-strategie: geen reclame, geen wervingscampagne, hoe ik met de knoppen omga moeten jullie aan den lijve ondervinden.
Dus een OP van 3 of 5 regels mag wel?quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:24 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
STEM de Bourgondische Frituur Partij !
Waarom ?
- Een partij met mensen die weet waarover ze praten !
- Meer Kwaliteitstopics in KLB. Minder n00btopics.
- Vaker lachen
- Josti's worden harder aangepakt. De echte KLB-users krijgen meer inspraak
- Plaatjes in de OP worden weer toegestaan
- Klachten worden serieus behandeld. (ook als vertrouwenspersoon inzetbaar de leden van BFP)
Verder zijn we van mening dat echt kutte topics en topics die bestaan uit 4 zinnen gewoon dichtgepleurt moeten worden. Geen fatsoenlijke OP = WEG/RAUS
Als er dan ook maar weer Emma Watson-gaat-niet-naakt klaagtopics komen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:31 schreef Lyzio het volgende:
Stemt BFP! Ik zit daar ook in!Machtig, nietwaar?
Het staat hoog op de nota.quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als er dan ook maar weer Emma Watson-gaat-niet-naakt klaagtopics komen.
quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:38 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Echte mannen maken hun snacks zelf.
RAAAAAAAWR!!!!!quote:
Mensen die continue in italic mode praten hoeven wat mij betreft sowieso geen MOD te wordenquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:18 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Kijk, daar gaat het al fout. Daar zit nu volgens mij niemand op te wachten. Maar evengoed succes gewenst![]()
Ondanks de tekst boven je avatar ben ik het eens voor de verandering met je eens. Wat is dat nou weer voor grafmethode om aandacht te krijgen?quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:59 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Mensen die continue in italic mode praten hoeven wat mij betreft sowieso geen MOD te worden
Wees blij dat Fok geen kleurtjes voor de tekst heeft. Er zijn hele volksstammen die me verschillende kleurtjes en lettertypen posten op fora.quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:59 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Mensen die continue in italic mode praten hoeven wat mij betreft sowieso geen MOD te worden
Jij zit op meerdere fora! Hoe durf jequote:Op woensdag 9 juli 2008 20:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wees blij dat Fok geen kleurtjes voor de tekst heeft. Er zijn hele volksstammen die me verschillende kleurtjes en lettertypen posten op fora.
Ook dit soort meuk gaat de BFP grondig aanpakken.quote:
Als je daar al niet tegen kan, wat moet je dan op KLBquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:46 schreef Lyzio het volgende:
Ook dit soort meuk gaat de BFP grondig aanpakken.
Dat hele TVP gebeuren slaat helemaal nergens op. Als je tijd hebt om TVP te typen kun je ook een post neerkwakken met enige inhoud. En kom nou niet aan met "ik moest me nog inlezen", dat doe je meestal voor dat je wat post.quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als je daar al niet tegen kan, wat moet je dan op KLB?
Jij faalt want dat ''inlezen'' ging over tvp plaatsen en niet over jouw persoonlijk.quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik hoef me niet in te lezen, heb alles gelezen. Ben alleen geen vaste KLB'er "die hier de boel zeker over komen nemen", ik bemoei me er dus netjes niet mee wat volgens jullie regels maar vind 't wel leuk om 't te volgen.
Jij faalt iig al.
Je hebt dus alles al gelezen, rekent jezelf niet tot vast KLB-er, hebt geen enkele ambitie om iets te veranderen, bemoeit je er niet mee maar vind het wel leuk om te volgen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik hoef me niet in te lezen, heb alles gelezen. Ben alleen geen vaste KLB'er "die hier de boel zeker over komen nemen", ik bemoei me er dus netjes niet mee wat volgens jullie regels maar vind 't wel leuk om 't te volgen.
Jij faalt iig al.
Ja.quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:57 schreef Lyzio het volgende:
Je hebt dus alles al gelezen, rekent jezelf niet tot vast KLB-er, hebt geen enkele ambitie om iets te veranderen, bemoeit je er niet mee maar vind het wel leuk om te volgen.
Omdat een modverkiezing geen dagelijkse kost is op FOK!, en 't hilarisch is om te volgenquote:Waarom moet je dan TVP neerzetten? Leg mij de meerwaarde eens uit. Topicvervuiler.
Waarschijnlijk kiezen de Admins iemand andersquote:Op woensdag 9 juli 2008 21:07 schreef Buitendam het volgende:
Gaan de kandidaten alleen zichzelf aanprijzen en vanuit daar wordt een MOD gekozen, of wordt er ook echt tegen elkaar gestreden, zeg maar?
Ja, ze moeten zo'n parcours afleggen net als in de Droomshow / Alles Kits van vroeger en zo en daarna gaan ze in zo'n arena met van die bijlen en ballen met ijzeren puntjes enzo elkaar afmaken. Die dan overblijft word mod.quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:07 schreef Buitendam het volgende:
Gaan de kandidaten alleen zichzelf aanprijzen en vanuit daar wordt een MOD gekozen, of wordt er ook echt tegen elkaar gestreden, zeg maar?
quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, ze moeten zo'n parcours afleggen net als in de Droomshow / Alles Kits van vroeger en zo en daarna gaan ze in zo'n arena met van die bijlen en ballen met ijzeren puntjes enzo elkaar afmaken. Die dan overblijft word mod.
Aapiequote:Op woensdag 9 juli 2008 22:18 schreef Florian_ het volgende:
Boh 't begint als een grapje en nu beginnen een paar gasten een strakke plasser te krijgen als ze over het "mod zijn" dromen, en gaan opeens serieus posten
PS. de_ananas voor mod! hij is dik en faalt sowieso! (en hij kan niet roeien, maar dat terzijde)![]()
Het werkt blijkbaar wel, want ik krijg de aandachtquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:26 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ondanks de tekst boven je avatar ben ik het eens voor de verandering met je eens. Wat is dat nou weer voor grafmethode om aandacht te krijgen?
Jij moet echt ff je bek houden, met je kut italic.quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:54 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Het werkt blijkbaar wel, want ik krijg de aandacht![]()
En daar faalt jullie partij dus HARD.quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:52 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dat hele TVP gebeuren slaat helemaal nergens op. Als je tijd hebt om TVP te typen kun je ook een post neerkwakken met enige inhoud. En kom nou niet aan met "ik moest me nog inlezen", dat doe je meestal voor dat je wat post.
Ik lach mij dan helemaal rot, als ze beetje slim zijn zijn ze nu al users aan het polsen, die tot de 13de niets mogen zeggen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:08 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kiezen de Admins iemand anders
Ik heb gehoord dat Meki meedoetquote:Op donderdag 10 juli 2008 00:33 schreef Chriz2k het volgende:
Is er al een kandidaat die een serieuze bedreiging voor me vormt?
Trust me, I know whut I'm doingquote:Op donderdag 10 juli 2008 00:19 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb er vol vertrouwen in dat het wel iemand van de kandidaten hier wordt hoorHet vertrouwen ín de kandidaten, das weer een ander verhaal
quote:
Laat hem ff in de waan.quote:Op donderdag 10 juli 2008 00:55 schreef Chriz2k het volgende:
[..]Je bent 4 maanden geregistreerd. Je posthistorie bedraagt 5 pagina's. Je bent een structurele non-PI gebruiker.
Ik ben sinds 2001 heel vaak gereïncarneerd!quote:Op donderdag 10 juli 2008 00:55 schreef Chriz2k het volgende:
[..]Je bent 4 maanden geregistreerd. Je posthistorie bedraagt 5 pagina's. Je bent een structurele non-PI gebruiker.
Komt omdat ik een subforumzwerver ben. Ik probeer mijn gevoel voor relativering, deskundigheid en respect op andere subfora ook hier adapteren.quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:18 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Kijk, daar gaat het al fout. Daar zit nu volgens mij niemand op te wachten. Maar evengoed succes gewenst![]()
En die accounts waren allemaal niksquote:Op donderdag 10 juli 2008 01:08 schreef right_turn het volgende:
[..]
Ik ben sinds 2001 heel vaak gereïncarneerd!
Open hier een klacht over. Ow... dat heb ik net gedaan!quote:Op donderdag 10 juli 2008 00:55 schreef Chriz2k het volgende:
Ja, die zie ik ookquote:Op donderdag 10 juli 2008 01:28 schreef right_turn het volgende:
[..]
Haha, niet echt heh! Yvonne heeft ze weggegooid!
Al is de loser nog zo snel, het hangslot achterhaalt hem wel.quote:Op donderdag 10 juli 2008 01:27 schreef right_turn het volgende:
[..]
Open hier een klacht over. Ow... dat heb ik net gedaan!![]()
Niet weten wat een PI is
Het heeft even geduurd, maar ik heb mijn leven gebeterd en ik wil me nu zelfs op een positieve manier inzetten!quote:
Er ís een verschil tussen willen en doen hè?quote:Op donderdag 10 juli 2008 01:34 schreef right_turn het volgende:
[..]
Het heeft even geduurd, maar ik heb mijn leven gebeterd en ik wil me nu zelfs op een positieve manier inzetten!
Hoe later (of vroeger, het is maar hoe je het bekijkt) in de nacht, hoe grappiger remlof wordtquote:Op donderdag 10 juli 2008 01:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Er ís een verschil tussen willen en doen hè?
Alle begin is moeilijk! But trust me, I know whut I'm doing!quote:Op donderdag 10 juli 2008 01:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Er ís een verschil tussen willen en doen hè?
Mooi, zal ik dit account van je maar shredderen dan?quote:Op donderdag 10 juli 2008 01:47 schreef right_turn het volgende:
[..]
Alle begin is moeilijk! But trust me, I know whut I'm doing!
Yeah, de cirkel is rond!
Ik heb 'm teruggekregen van Yvonne. Hij was geshredderdquote:Op donderdag 10 juli 2008 01:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Mooi, zal ik dit account van je maar shredderen dan?
Snelquote:Op donderdag 10 juli 2008 01:52 schreef Nikmans het volgende:
Remlof wil je hier even gastmodden
Will & Grace zuigt paardenpiemels
Zo'n aap zit mijn mooie topic te verontreinigen met shemales op beide pagina's
Good things can happen twicequote:Op donderdag 10 juli 2008 01:53 schreef right_turn het volgende:
[..]
Ik heb 'm teruggekregen van Yvonne. Hij was geshredderd
Mjah, was ook niet slim van hem om dat te doen in een topic waar een donkerblauwe postquote:
Binnenkort ben ik ook een donkerblauwe!quote:Op donderdag 10 juli 2008 02:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Good things can happen twice![]()
[..]
Mjah, was ook niet slim van hem om dat te doen in een topic waar een donkerblauwe post
Je bent er eentje vergetenquote:Op donderdag 10 juli 2008 02:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Good things can happen twice![]()
[..]
Mjah, was ook niet slim van hem om dat te doen in een topic waar een donkerblauwe post
Ow ja, goed dat je het zegtquote:Op donderdag 10 juli 2008 02:03 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Je bent er eentje vergeten(pagina 1)
OT: Ik stem op Remlof als nieuwe KLB modquote:Op donderdag 10 juli 2008 02:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja, goed dat je het zegt
Nu weer ontopic, zowel hier als daar.
Niet, nooit, neverquote:Op donderdag 10 juli 2008 02:14 schreef Nikmans het volgende:
[..]
OT: Ik stem op Remlof als nieuwe KLB mod
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee. Je mag niet stemmen op je opvolger.quote:Op donderdag 10 juli 2008 07:09 schreef ondeugend het volgende:
Wie was nou ook alweer de lijsttrekker van die patatpartij?
En mag ik ook stemmen?
Wie houd je tegen, anders openen ze toch wel weer een klaagtopic eroverquote:Op donderdag 10 juli 2008 07:09 schreef ondeugend het volgende:
Wie was nou ook alweer de lijsttrekker van die patatpartij?
En mag ik ook stemmen?
Heldquote:Op donderdag 10 juli 2008 01:27 schreef right_turn het volgende:
[..]
Open hier een klacht over. Ow... dat heb ik net gedaan!![]()
Niet weten wat een PI is
quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:23 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Chriz2k, zou je jouw KLB MOD ideeën eens willen verkondigen ?
quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:59 schreef Lyzio het volgende:
Ik vind de houding van Chris in deze behoorlijk arrogant en zou dan ook graag zijn standpunten eens willen horen. Anders is het enkel veel geblaat en weinig wol. Voor de draad ermee!
Oh, niet gaan huilen hoor, maar ik voel een teleurstelling aankomen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 08:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee. Je mag niet stemmen op je opvolger.
Zelfbewustzijn.quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:46 schreef Lyzio het volgende:
Toch blijf ik 't pretentieus en arrogant vinden. Daarnaast ben ik het ook niet eens met het lemming-punt. Voor de rest is het weer als vanouds open deuren intrappen.
Ik stem op Chriz2kquote:Op donderdag 10 juli 2008 12:21 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[..]Verzonnen topics zijn toegestaan (anders wordt het een stuk rustiger hier .) mits het een realistisch en boeiend verhaal is en niet bestaat uit een paar regels. Wel Niet
Hetzelfde geldt voor lemmings, een goede lemming produceren is een kunstvorm .
De OP's moeten een redelijk inhoudelijk niveau hebben waar ook op (Klaagbaak-) inhoudelijk niveau op gereageerd kan worden. Onboeiende topics van een paar regels, zoals deze, waar toch geen zinnige reacties op komen kunnen gelijk dicht. Verplicht alinea-gebruik en interpunctie bij lange stukken tekst, anders leest niemand het.
Verder heb ik geen vrienden op Fok!, hang ik hier al ruim 4 jaar rond, geil ik niet op internetmacht, ben ik niet gevoelig voor aanvallen op mijn persoontje en ben ik intelligent genoeg om zaken objectief te beoordelen.
Verder nog brandende vragen?
Vertel...quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:47 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Oh, niet gaan huilen hoor, maar ik voel een teleurstelling aankomen.
Klopt. Point taken.quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:52 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Zelfbewustzijn.
En het gaat om het modereren van een forum, niet om het regeren van een land, zoveel baanbrekende vernieuwingen hoeven er niet te worden doorgevoerd.
Ik stem ook op hem, gewoon omdat ie in alkmaar woontquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit, dus.
Beschuldigingen. Moddergooien om te kunnen modden..quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:47 schreef de_boswachter het volgende:
En heeft Chriz2k wat groupies uit andere subfora overgeheveld ?
ja Arcee en stomme_eend ofzo reageren nietquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:11 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ben nog ah wachten op de userlijst van Agiath.
Zou jij gewoon weg kunnen blijven uit dit topic met je achterlijke italic gedoe ?quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:03 schreef elfzesendertig het volgende:
Chriz2k brengt in vergelijking met de rest ook niets vernieuwends met zich meeIk denk dat we gewoon allemaal maar moeten wachten tot de verkiezing, want het zal toch wel anders lopen
![]()
+1, Amen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:07 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Zou jij gewoon weg kunnen blijven uit dit topic met je achterlijke italic gedoe ?
Mocht jij het door je uitmuntende orale vaardighedenonverhoopt schoppen tot MOD dan beloof ik hierbij plechtig dat ik je het leven onnoemelijk zuur zal maken.
Lieve schat, als jij daar al je levensenergie in wilt steken dan ga ik je écht niet tegenhoudenquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:07 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Zou jij gewoon weg kunnen blijven uit dit topic met je achterlijke italic gedoe ?
Mocht jij het door je uitmuntende orale vaardighedenonverhoopt schoppen tot MOD dan beloof ik hierbij plechtig dat ik je het leven onnoemelijk zuur zal maken.
Wat een gevatte replyquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:17 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Lieve schat, als jij daar al je levensenergie in wilt steken dan ga ik je écht niet tegenhoudenHeldje van me
![]()
Dat ziet er een struk beter uit dan je sollicitatiemailquote:Op donderdag 10 juli 2008 12:21 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[..]Verzonnen topics zijn toegestaan (anders wordt het een stuk rustiger hier .) mits het een realistisch en boeiend verhaal is en niet bestaat uit een paar regels. Wel Niet
Hetzelfde geldt voor lemmings, een goede lemming produceren is een kunstvorm .
De OP's moeten een redelijk inhoudelijk niveau hebben waar ook op (Klaagbaak-) inhoudelijk niveau op gereageerd kan worden. Onboeiende topics van een paar regels, zoals deze, waar toch geen zinnige reacties op komen kunnen gelijk dicht. Verplicht alinea-gebruik en interpunctie bij lange stukken tekst, anders leest niemand het.
Verder heb ik geen vrienden op Fok!, hang ik hier al ruim 4 jaar rond, geil ik niet op internetmacht, ben ik niet gevoelig voor aanvallen op mijn persoontje en ben ik intelligent genoeg om zaken objectief te beoordelen.
Verder nog brandende vragen?
Ik hoef me tegenover jullie niet meer te bewijzen, jeweettochquote:Op donderdag 10 juli 2008 16:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat ziet er een struk beter uit dan je sollicitatiemail
De users stemmen, niet wijquote:Op donderdag 10 juli 2008 16:46 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik hoef me tegenover jullie niet meer te bewijzen, jeweettoch!
Jawel, we stellen je voor met een stukje uit je solliquote:Op donderdag 10 juli 2008 16:50 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja, daarom, die sollicitatiemail is niet relevant.
Serieus?quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:52 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Jawel, we stellen je voor met een stukje uit je solli
quote:
Oh, damnquote:Op donderdag 10 juli 2008 16:52 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Jawel, we stellen je voor met een stukje uit je solli
quote:Chriz2k:
- Ik hou van hobby's en FOK! is de gekste. Spang, jeweetzelluf dus maak me mod bitches.
Iets in mij zegt dat dat niet fictief isquote:Op donderdag 10 juli 2008 16:55 schreef Biogarde het volgende:
Dus de opzet is als volgt (voorbeeld, slechts fictief):
[..]
Ik geloof niet dat er al users met tieten* hebben gesolliciteerdquote:
Ga je eens inlezen in mijn sollicitatiequote:Op donderdag 10 juli 2008 17:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat er al users met tieten* hebben gesolliciteerd
*eventuele manboobs buiten beschouwing gelaten
Mission Impossiblequote:
Dus sunchaser heeft gesolliciteerd?quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat er al users met tieten* hebben gesolliciteerd
*eventuele manboobs buiten beschouwing gelaten
revena_gamze@hotmail.comquote:Op zondag 13 juli 2008 13:15 schreef Xith het volgende:
Waar stuur ik mijn mail naartoe?!?!
Vandaag zijn de verkiezingen, stuk fruit....quote:Op zondag 13 juli 2008 13:18 schreef de_boswachter het volgende:
Maar komt er vandaag een uitslag of wat ? Of alleen genomineerden.
quote:Op zondag 13 juli 2008 13:12 schreef de_boswachter het volgende:
Willen jullie een moderator met een SOA: Stem de_boswachter
Ik ben heul goed in het frauderen met pollsquote:Op zondag 13 juli 2008 13:23 schreef Xith het volgende:
Waarom komt er geen poll?! Had net zin om lekker te frauderen!
Idd zeker wel mod en absoluut geen modquote:
Mijn moderatorschap, wat doe je?!?quote:Op zondag 13 juli 2008 15:27 schreef Biogarde het volgende:
En er komt geen poll. Waarom niet? Omdat die te manipuleren zijn
Hoelang heeft het volk om te stemmenquote:Op zondag 13 juli 2008 15:26 schreef Biogarde het volgende:
Rond 20.00, 20.30 komt er een topic met in de OP alle lui die een solli stuurden. Dit zal waarschijnlijk een sticky worden.
Daarnaast nog een topic waar je je mening kwijt kan. Je stem dus. Wel een beetje onderbouwen bitte.
De bedoeling is een week denk ik. Misschien wat korter.quote:Op zondag 13 juli 2008 15:30 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hoelang heeft het volk om te stemmen?
jullie wilden toch dat KLB beter werd? motiveer dan maar es waarom jullie iemand willen. Zijn we hier meteen van het gezeik achteraf af.quote:Op zondag 13 juli 2008 15:30 schreef slindenau het volgende:
Waarom zou je bij het uitbrengen van je stem een motivatie moeten posten, dat hoeft bij de 'echte' verkiezingen toch ook niet?
Chill.quote:Op zondag 13 juli 2008 15:31 schreef Biogarde het volgende:
[..]
De bedoeling is een week denk ik. Misschien wat korter.
Dit zijn dan ook geen 'echte' verkiezingen maar een zoektocht naar een mod op een forum.quote:Op zondag 13 juli 2008 15:30 schreef slindenau het volgende:
Waarom zou je bij het uitbrengen van je stem een motivatie moeten posten, dat hoeft bij de 'echte' verkiezingen toch ook niet?
En dat.quote:Op zondag 13 juli 2008 15:32 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jullie wilden toch dat KLB beter werd? motiveer dan maar es waarom jullie iemand willen. Zijn we hier meteen van het gezeik achteraf af.
Verwachte motivaties:quote:Op zondag 13 juli 2008 15:32 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jullie wilden toch dat KLB beter werd? motiveer dan maar es waarom jullie iemand willen. Zijn we hier meteen van het gezeik achteraf af.
Daar prikken we doorheen.quote:Op zondag 13 juli 2008 15:34 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Verwachte motivaties:
''Ik stem op de_boswachter omdat hij een Limburger is![]()
''
''Ik stem op de_boswachter omdat hij een lollernoob is.''
''Ik stem op de_boswachter omdat hij een vrouw in zijn avatar heeft!''
dat soort users worden dan ook meteen naar ONZ gestuurdquote:Op zondag 13 juli 2008 15:34 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Verwachte motivaties:
''Ik stem op de_boswachter omdat hij een Limburger is![]()
''
''Ik stem op de_boswachter omdat hij een lollernoob is.''
''Ik stem op de_boswachter omdat hij een vrouw in zijn avatar heeft!''
Heldquote:Op zondag 13 juli 2008 18:07 schreef Acinonyx het volgende:Yeeeeeeey heb gesoolisiteerd en staa genooteerd foor de kgb-moddereters-ferkiesinguh
Boh gek, maar ik heb dat negerinnetje toch even mooi aan mijn kruis genageldquote:Op zondag 13 juli 2008 18:13 schreef de_boswachter het volgende:
Ik stem op Chriz2k omdat ie een SOA heeft
Als je mod wordt noemen we je JESUS of G-Sus. Wat jij wil.quote:Op zondag 13 juli 2008 18:15 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Boh gek, maar ik heb dat negerinnetje toch even mooi aan mijn kruis genageld!
Jesús, op z'n Spaans uitgesprokenquote:Op zondag 13 juli 2008 18:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als je mod wordt noemen we je JESUS of G-Sus. Wat jij wil.
Geesoekriestoo, zoals ze ut vaak zeggenquote:
Ohjaquote:Op zondag 13 juli 2008 18:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je wil zeker op die van de GoGo reclame lijken
Dat is in deel 1 ook al gevraagdquote:Op zondag 13 juli 2008 18:52 schreef De_Ananas het volgende:
Zul je zien dat het één of andere noobbuitenstaander wordt.
Waar blijft het lijstje van ''beste posters''? Aantal posts dus.
Geen idee of er iemand is die dat kan zien. Weet dat Arcee en vrinden dergelijke lijstjes kunnen maken.quote:Op zondag 13 juli 2008 19:04 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat is in deel 1 ook al gevraagd, denk niet dat het nog komt
Dat aantal had ik al voor ik mod werdquote:Op zondag 13 juli 2008 19:27 schreef slindenau het volgende:
Het gaat dan ook om kwaliteit, niet kwantiteit.
En in KLB 20k "slotje" posts halen is ook niet zo heul moeilijk, gezien het niveau hier.
Propsquote:Op zondag 13 juli 2008 19:38 schreef Biogarde het volgende:
Ben een die-hard KLB'er. Jeweetzelluf [ afbeelding ]
Jij wel, een aantal mensen die over ons klagen nietquote:Op zondag 13 juli 2008 19:38 schreef Biogarde het volgende:
Ben een die-hard KLB'er. Jeweetzelluf [ afbeelding ]
Goh, wat een leuke kloon, prullenbakquote:Op zondag 13 juli 2008 19:55 schreef Het_is_friet het volgende:
Het is friet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |