De lui die in: KLB Moderators: Ze zijn weer eens nergens te bekennen #2 denken/dachten de geschikte kandidaat te zijn mogen zich opnieuw melden en eventueel een motivatie posten.quote:Welkom in KLODOLS! KLODOLS: De modverkiezing!
tonks hangt zijn blauwe kleurtje aan de wilgen. Druk met van alles, en heeft helaas geen tijd meer om KLB in goede banen te leiden.
KLB is druk. Druk omdat we op FOK! altijd wat te klagen hebben. Heb je geen klachten, dan verzin je er wel één.
En nu? KLB zoekt een moderator. Een moderator die bestand is tegen de enorme stroom aan klachten en de bijbehorende users, klonen en topics.
Wat verwachten wij van de nieuwe mod?
De nieuwe mod moet:
- Zich kunnen handhaven tijdens de dagelijks drukte.
- Niet aan vriendjespolitiek doen.
- Geen leven hebben. Lees: Een kansloos bestaan lijden.
- Niet denken dat je als moderator alle macht van de wereld hebt en hier ook zeker niet mee te koop lopen.
- Een lollerfantenhuid hebben.
- Een tyfushekel hebben aan Paint.
- Een middenweg zoeken tussen leuk als in; HAHAHA, bagger en een oldskool KLB-topic zoals een KLB-topic hoort te zijn.
- Een middenweg zoeken tussen de hufter en de lieveling.
Denk jij hier geschikt voor te zijn? Schroom niet en mail naar forum@fok.nl met in het onderwerp: Hoi, ik ben de nieuwe mod voor KLB.
Ps: Het heeft geen nut aan te geven dat je lekker users die vervelend zijn gaat bannen, want dat kun je toch niet als mod. Bwhehe
Meisjes met dikke knoppen genieten de voorkeur.
Reageren en solliciteren kan tot uiterlijk 13 Juli 2008 20.00!quote:Op zondag 6 juli 2008 14:13 schreef yvonne het volgende:
Wie hadden we nou?
De Boswachter
Stuk fruit
Lyzonogwadinges
Behangplakker
Postmortem
Reageren en solliciteren kan tot uiterlijk 13 Juli 2008 20.00!quote:Op maandag 7 juli 2008 21:43 schreef Emimich het volgende:
Hoeveel stemrondes komen er?
Je mening of keuze droppen in het topic.quote:Op maandag 7 juli 2008 21:45 schreef RickoKun het volgende:
Eyz bion00b, waar moet ik mijn gare stem nou precies heen mailen dan?
Daarmee heb je nu jezelf al wel buitenspel gezet.quote:Op maandag 7 juli 2008 21:45 schreef Broekpaling het volgende:
Moest toch m'n statement vasthouden.
LEZEN!!quote:Op maandag 7 juli 2008 21:47 schreef Meki het volgende:
Waar kan ik solliciteren
dit wordt mijn 70 ste sollicitatie
Ik had trouwens m'n Fok!naam onderaan heet bericht geplaatst. Maar ik kreeg wel een bevestiging van Yvonne.quote:Op maandag 7 juli 2008 21:44 schreef Biogarde het volgende:
forum at fok voor solli's.
Vergeet in het onderwerp je username niet.En een beetje je keuze en/of mening onderbouwen kan geen kwaad.
Ik ook.quote:Op maandag 7 juli 2008 21:49 schreef RickoKun het volgende:
[..]!!!!
Ik ben benieuwd hoe dit alles zal eindigen!
Dan komt het goed.quote:Op maandag 7 juli 2008 21:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik had trouwens m'n Fok!naam onderaan heet bericht geplaatst. Maar ik kreeg wel een bevestiging van Yvonne.[ afbeelding ]
De users moeten stemmen, hoeveel kans denk je dat ik überhaupt had?quote:Op maandag 7 juli 2008 21:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Daarmee heb je nu jezelf al wel buitenspel gezet.
Het is weer eens wat andersquote:Op maandag 7 juli 2008 21:50 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Als het niks wordt is het tenminste wel grappig geweest
Wat ik bedoelde was op welke manier er gestemd zal gaan worden. Komt er één stemronde waarin alle kandidaten meedoen of valt steeds de kandidaat met de minste stemmen af alvorens op te bouwen naar een grootse climax?quote:Op maandag 7 juli 2008 21:44 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Reageren en solliciteren kan tot uiterlijk 13 Juli 2008 20.00!
Chriz lijkt mij een puike mod.quote:Op maandag 7 juli 2008 21:52 schreef Chriz2k het volgende:
Ik heb ook een bevestiging gekregen van yv.
De vorige keer dat de users een mod mochten kiezen liep het niet al te goed afquote:Op maandag 7 juli 2008 21:52 schreef Emimich het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde was op welke manier er gestemd zal gaan worden. Komt er één stemronde waarin alle kandidaten meedoen of valt steeds de kandidaat met de minste stemmen af alvorens op te bouwen naar een grootse climax?
Ga jij ook mailen? Dan zijn we tenminste van Postmorteum afquote:Op maandag 7 juli 2008 21:53 schreef Janetje het volgende:
Oeh, spannend![]()
* op stoel heen en weer schuifelt.
Onder de rivieren zijn het Bourgondiers en erboven allemaal zure pikkenquote:Op maandag 7 juli 2008 21:56 schreef Rhythm het volgende:
Het valt me wel op dat alle menschen uit Limburg hier voorstander van paint, pics, goede OP's en ander soort goede humor is.
quote:Op maandag 7 juli 2008 21:56 schreef Rhythm het volgende:
Het valt me wel op dat alle menschen uit Limburg onder de rivieren hier voorstander van paint, pics, goede OP's en ander soort goede humor is.
Het valt me wel op dat alle menschen uit Limburg hier voorstander van paint, pics, goede OP's en ander soort goede humor is.
Brabant of Limburg, boswachter? Misschien dat ik mijn stem dan nog herzie, afhankelijk van je antwoord.quote:
Het valt me wel op dat alle untermenschen uit Limburg hier voorstander van paint, pics, goede OP's en ander soort goede humor is.
Hehe, nee.quote:Op maandag 7 juli 2008 21:55 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ga jij ook mailen? Dan zijn we tenminste van Postmorteum af
Ik zit op het puntje van m'n stoel.quote:Op maandag 7 juli 2008 22:03 schreef Biogarde het volgende:
Ik zal de insteek qua keuze zo melden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |