Chriz lijkt mij een puike mod.quote:Op maandag 7 juli 2008 21:52 schreef Chriz2k het volgende:
Ik heb ook een bevestiging gekregen van yv.
De vorige keer dat de users een mod mochten kiezen liep het niet al te goed afquote:Op maandag 7 juli 2008 21:52 schreef Emimich het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde was op welke manier er gestemd zal gaan worden. Komt er één stemronde waarin alle kandidaten meedoen of valt steeds de kandidaat met de minste stemmen af alvorens op te bouwen naar een grootse climax?
Ga jij ook mailen? Dan zijn we tenminste van Postmorteum afquote:Op maandag 7 juli 2008 21:53 schreef Janetje het volgende:
Oeh, spannend![]()
* op stoel heen en weer schuifelt.
Onder de rivieren zijn het Bourgondiers en erboven allemaal zure pikkenquote:Op maandag 7 juli 2008 21:56 schreef Rhythm het volgende:
Het valt me wel op dat alle menschen uit Limburg hier voorstander van paint, pics, goede OP's en ander soort goede humor is.
quote:Op maandag 7 juli 2008 21:56 schreef Rhythm het volgende:
Het valt me wel op dat alle menschen uit Limburg onder de rivieren hier voorstander van paint, pics, goede OP's en ander soort goede humor is.
Het valt me wel op dat alle menschen uit Limburg hier voorstander van paint, pics, goede OP's en ander soort goede humor is.
Brabant of Limburg, boswachter? Misschien dat ik mijn stem dan nog herzie, afhankelijk van je antwoord.quote:
Het valt me wel op dat alle untermenschen uit Limburg hier voorstander van paint, pics, goede OP's en ander soort goede humor is.
Hehe, nee.quote:Op maandag 7 juli 2008 21:55 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ga jij ook mailen? Dan zijn we tenminste van Postmorteum af
Ik zit op het puntje van m'n stoel.quote:Op maandag 7 juli 2008 22:03 schreef Biogarde het volgende:
Ik zal de insteek qua keuze zo melden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |