abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eindredactie Games donderdag 17 juli 2008 @ 22:49:00 #226
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_60176839
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 10:37 schreef Chev het volgende:

Lekker zooitje. Volgende week gaat ze 3 weken op vakantie, ben eigenlijk wel benieuwd hoe de soap verder gaat..
wees blij dat ze weg gaat! danis de knas dat je 'per ongeluk' contact legt met haar ook niet aanwezig, en kan je je helemaal op jezelf richten!
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_60176876
Vijftien jaar..
Als beide partijen het ermee eens zijn en jullie samen besluiten om uit elkaar te gaan scheelt dat in ieder geval al wat..
  Eindredactie Games donderdag 17 juli 2008 @ 22:54:05 #228
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_60176967
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 22:45 schreef Naxxium het volgende:

[..]

Nee 15 jaar kan je niet vergeten. Never.......

Nee ga aleen opnieuw beginnen, alsmede zij ook. Beter voor beide partijen.
ik vind meestal dat als mensen zeggen dat het voor beide partijen beter is, eigelijk niet snappen dat je voor je eigen geluk moet gaan. het is fijn als andere mensen je daarbij kunnen helpen, maar jij bent de enige die jezelf gelukkig kan en moet maken. ik snap dat je als je van iemand houd, dat je dan ook wil dat zij/hij gelukkig is, maar dat moet niet het hoofddoel van je leven worden.

Het is geen persoonlijke aanval en zo ben ik ook uit elkaar gegaan, maar uiteindelijk blijf je alleen over...
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_60176976
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 22:50 schreef Smart_ass het volgende:
Vijftien jaar..
Als beide partijen het ermee eens zijn en jullie samen besluiten om uit elkaar te gaan scheelt dat in ieder geval al wat..
Ja dat is zeker. Inderdaad is dat in samenspraak besloten. hebben er alletwee vrede mee. Tot op dit moment wonen we nog samen in ons huis, je merkt dat er veel veranderd is, en dat het echt nu tijd wordt om te verkassen.
Я тебя люблю tatiyana
pi_60188325
Ik heb dagen van euforie gekend.. en dagen heel erg diep.. Ik zit er nu een beetje tussenin. Niet slecht, maar ik ben er niet tevreden mee. Maakt het natuurlijk niet makkelijker.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
  vrijdag 18 juli 2008 @ 15:14:56 #231
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_60190683
Vanavond heb ik naar alle waarschijnlijkheid weer een confrontatie met mijn ex...

Ik ga ergens naartoe waar zij waarschijnlijk ook is met haar vrienden. Ik ben benieuwd hoe het dan loopt. Het blijft denk ik bij een zakelijk hoi zeggen en verder niks Maar ik blijf een vreemd/rot gevoel houden.

Ik ben benieuwd of ik haar zie met haar nieuwe vlam Ik ben niet bang voor de waarheid...kom maar op Dan kan ik tenminste medelijden krijgen met die vlam van haar En dan sta ik lekker aan de zijlijn te lachen hoe slecht hij het wel niet gaat krijgen

Ok...dat klonk misschien een beetje cru, maar ik moet mezelf toch op de een of andere manier moed inpraten he
pi_60191528
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 15:14 schreef ThaBrain het volgende:
Vanavond heb ik naar alle waarschijnlijkheid weer een confrontatie met mijn ex...

Ik ga ergens naartoe waar zij waarschijnlijk ook is met haar vrienden. Ik ben benieuwd hoe het dan loopt. Het blijft denk ik bij een zakelijk hoi zeggen en verder niks Maar ik blijf een vreemd/rot gevoel houden.

Ik ben benieuwd of ik haar zie met haar nieuwe vlam Ik ben niet bang voor de waarheid...kom maar op Dan kan ik tenminste medelijden krijgen met die vlam van haar En dan sta ik lekker aan de zijlijn te lachen hoe slecht hij het wel niet gaat krijgen

Ok...dat klonk misschien een beetje cru, maar ik moet mezelf toch op de een of andere manier moed inpraten he
suc6 ik hoop mn ex vorlopig nog niet tegen te komen, cker niet met dr nieuwe speeltje
WARNING! This post may include sarcasm
  vrijdag 18 juli 2008 @ 16:36:26 #233
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_60192637
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 15:48 schreef yustsomeguy het volgende:

[..]

suc6 ik hoop mn ex vorlopig nog niet tegen te komen, cker niet met dr nieuwe speeltje
Stiekem wil ik haar ook niet tegenkomen. Er is alleen een grote kans dat zij er ook is vanavond.

Ik ga me er alleen niet door laten tegenhouden. Ik ga ook gewoon door met mijn leven. Net als zij. En ik ga niet speciaal deze avond er naartoe omdat ik verwacht dat zij er is. Ik zeul iemand mee er naartoe en die kon niet op een andere dag
pi_60194522
Oh, mensen help mij eens even. Ik begin weer te draaien in mijn gedachten. Ik wil graag contact, maar vooral wil ik dat het toch weer goed komt. Geen idee waar deze (waan)ideeën vandaan komen, maar ze zijn nogal hardnekkig.

Godver, ik had eigenlijk gehoopt het steeds makkelijker te krijgen, maar het valt me even tegen.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
  vrijdag 18 juli 2008 @ 18:57:48 #235
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_60194996
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 18:33 schreef Miesjel het volgende:
Oh, mensen help mij eens even. Ik begin weer te draaien in mijn gedachten. Ik wil graag contact, maar vooral wil ik dat het toch weer goed komt. Geen idee waar deze (waan)ideeën vandaan komen, maar ze zijn nogal hardnekkig.

Godver, ik had eigenlijk gehoopt het steeds makkelijker te krijgen, maar het valt me even tegen.
Iedereen heeft van die terugvalletjes hoor. Die kunnen redelijk hardnekkig zijn. Maar ze zijn de dag erna meestal wel over. Dus zet nog even door, zoek afleiding Zorg dat je niet aan haar hoeft te denken. HEt is vrijdagavond. Ga uit ofzo! partehhhhhhh
pi_60202045
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 18:57 schreef ThaBrain het volgende:

[..]

Iedereen heeft van die terugvalletjes hoor. Die kunnen redelijk hardnekkig zijn. Maar ze zijn de dag erna meestal wel over. Dus zet nog even door, zoek afleiding Zorg dat je niet aan haar hoeft te denken. HEt is vrijdagavond. Ga uit ofzo! partehhhhhhh
Dit terugvallertje is wel te verklaren. Mijn zus moet maandag onder het mes met risico dat haar aangezichtszenuwen geraakt kunnen worden. De buurman en goede vriend van mijn moeder moet op controle maandag omdat er iets gevonden in het bloed wat op een tumor kan duiden. En ik mag dinsdag naar de KNO arts vanwege mijn holtes. Nu zou ik best een knuffel kunnen gebruiken.

Gelukkig heb ik de laatste avond van de Zomerfeesten prima doorstaan. Nu even douchen en kijken of ik ook wat slaap kan vatten.
  zaterdag 19 juli 2008 @ 09:50:49 #237
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_60203811
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 01:56 schreef Miesjel het volgende:

[..]

Dit terugvallertje is wel te verklaren. Mijn zus moet maandag onder het mes met risico dat haar aangezichtszenuwen geraakt kunnen worden. De buurman en goede vriend van mijn moeder moet op controle maandag omdat er iets gevonden in het bloed wat op een tumor kan duiden. En ik mag dinsdag naar de KNO arts vanwege mijn holtes. Nu zou ik best een knuffel kunnen gebruiken.

Gelukkig heb ik de laatste avond van de Zomerfeesten prima doorstaan. Nu even douchen en kijken of ik ook wat slaap kan vatten.
dat zijn nare berichten...

Logisch dat je dan een terugval hebt inderdaad. Maar je zal jezelf er toch doorheen moeten slaan. Je mist gewoon de genegenheid die een relatie met zich meebrengt. Je mist niet specifiek je ex.

Dat gevoel moet slijten

Mijn ex was er gisteren trouwens niet Dat was wel lekker. Kon ik me tenminste vermaken zonder dat ik ogen in mijn rug voelde prikken
pi_60211133
Hey allemaal,

Ik heb de afgelopen weken een beetje mee zitten lezen. Natuurlijk niet omdat ik een fantastische relatie heb / happy single ben. Ik heb een vrij heftige relatie achter de rug.

Korte omschrijving: ik leerde een fantastische jongen kennen, werd straalverliefd, het was fantastisch tot het moment dat hij zijn eigen flat aan gort sloeg in mijn bijzijn. Daarna veel gepraat, hij zou wat met zijn woede doen, hij was onzeker en wilde daar wat aan doen. Toen ging het weer even goed, daarna begon hij afspraken te vergeten zei af en toe de meest lullige dingen etc. Het werd van kwaad tot erger. Hij had er geen enkele moeite mee me te vernederen, of de grond in te stampen, hij liet me regelmatig barsten op momenten dat ik toenadering zocht. Ja ik was verliefd en stekeblind.

We zijn gaan samenwonen en na anderhalve week van vernederingen, kutopmerkingen en geneerd te worden ben ik helemaal uit mijn plaat gegaan. Ik ben heel kwaad op hem geworden, heb hem een klap gegeven en daarna heeft hij me het huis uit gezet. De dagen erna heb ik mijn spullen opgehaald. De weken erna hadden we summier contact omdat hij iets waardevols achterhield. Dat heeft hij na de nodige dreigementen van zijn kant toch terugbetaald. Ik ben er ook achter gekomen dat hij vreemdgegaan is al doet dat me niet eens zo veel. Ik had het vermoeden al, het is ook een beetje vreemd als je midden in de nacht in bed ligt te smsen.

Het is niet zo dat ik alles leidzaam heb ondergaan, bij elke kutopmerking etc. heb ik hem direct gezegd dat het not done was, dat als hij een relatie met me wilde dat hij respectvol moest zijn. Misschien had ik moeten vertrekken, heb ik trouwens ook twee keer gedaan maar dan kwam hij met van die puppy ogen en dan was ie weer zo heel lief.

Nu is het 2 maanden uit, ik woon op kamers, heb eerst een maand bij vrienden gelogeerd, ik probeer weer gewoon door te gaan met mijn leven maar ik loop echt vast. Ik ben inmiddels niet meer panisch om hem tegen te komen maar het idee dat ik hem tegen kan komen vind ik echt kut. Ik vraag me af waarom hij mij zo klote behandeld heeft.

En verder weet ik gewoon ff niet wat ik moet. Ik ben zo verdrietig, niet alleen om hem maar ondanks dat ik echt gave vrienden heb voel ik me zo gruwelijk alleen. Ik heb nergens zin in, en ik blijf wel dingen doen hoor, maar het vreet zoveel energie. Eigenlijk zou ik het liefst gewoon in bed gaan liggen en een week slapen maar ik wil ook weer gewoon lol in mijn leven hebben.
  zaterdag 19 juli 2008 @ 19:48:30 #239
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_60213439
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 17:04 schreef maartjemadelein het volgende:
-verhaal-
Zo hee...wat een verhaal zeg. Triest dat sommige mensen zo kunnen zijn. Als je van iemand houdt, doe je zoiets gewoon niet.

Maar niet getreurd! Binnenkort is er een meeting Kom gezellig mee! Het wordt de laatste zaterdag of zondag in juli en het wordt Amsterdam. Vanavond of morgen zal ik meer info posten. Ik ben gezig met twee verschillende programma's: een voor goed en een voor slecht weer Je weet het nooit in Nederland he
pi_60214131
Zo hee Maartje, dat is nogal een vervelend verhaal zeg. Heel veel sterkte ermee. Voel je vrij om af en toe flink te huilen, zeuren, schreeuwen hier. Mocht je willen ben ik te msnnen..
pi_60215282
Wat een verhaal Maartje. De laatste alinea is wel bijzonder herkenbaar.

Ik merk ineens dat ik niet meer thuis durf te zijn. Als ik weg ben geweest en ik doe de sleutel in de deur begint de paniek al. Hier voel ik me pas alleen, ik ben ook steeds op onverklaarbare wijze bang. Probeer nu vooral manieren te vinden zolang mogelijk van huis te zijn, maar ik weet niet of dat zo'n goed plan is :s
  zondag 20 juli 2008 @ 01:09:05 #242
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_60218243
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 21:56 schreef Nora.. het volgende:

Ik merk ineens dat ik niet meer thuis durf te zijn. Als ik weg ben geweest en ik doe de sleutel in de deur begint de paniek al. Hier voel ik me pas alleen, ik ben ook steeds op onverklaarbare wijze bang. Probeer nu vooral manieren te vinden zolang mogelijk van huis te zijn, maar ik weet niet of dat zo'n goed plan is :s
Kan je anders niet terecht bij je ouders of familie? Voor mij werkte (en werkt) dat. Je kan er vast wel blijven slapen af en toe.
pi_60218249
quote:

Keertje crashen??

Ik ben niet bang thuis, maar de muren komen wel een beetje op me af. in de eerste weken wilde ik graag de deur uit, maar als ik ergens was wilde ik ook meteen weer terug. Dat is er wel een beetje vanaf.
pi_60230191
Aaarrrgggghhhhh, ik wil er vanaf zijn!!
pi_60231653
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 19:48 schreef ThaBrain het volgende:

[..]

Zo hee...wat een verhaal zeg. Triest dat sommige mensen zo kunnen zijn. Als je van iemand houdt, doe je zoiets gewoon niet.

Maar niet getreurd! Binnenkort is er een meeting Kom gezellig mee! Het wordt de laatste zaterdag of zondag in juli en het wordt Amsterdam. Vanavond of morgen zal ik meer info posten. Ik ben gezig met twee verschillende programma's: een voor goed en een voor slecht weer Je weet het nooit in Nederland he
Ik zal als de datum er is kijken of ik kan. Het is ieg wel echt fijn dat ik niet de enige ben. Ja klinkt raar maar zo voelt t af en toe een beetje, ook al heeft hiedereen wel liefdesverdriet gehad.
pi_60231730
quote:

Ook dat is herkenbaar, ik ben vooral een beetje bang hem tegen te komen en ben ook heel blij dat hij niet weet waar ik woon. In het begin was ik echt heel bang hem tegen te komen als ik naar mijn werk ging omdat dat deels dezelfde route is. Nog steeds vind ik het niet prettig om dat stuk te fietsen maar het gaat al iets beter.

Ben je bang dat hij je op komt zoeken? Of bang omdat je alleen bent?
pi_60231823
Gisteren heb ik al mijn afspraken afgebeld omdat ik gewoon de moed niet had om te gaan. Ik heb een van hen opgebeld en het uitgelegd en die reageerde heel lief. Gisteravond ben ik maar gewoon vroeg naar bed gegaan en vandaag gaat t ietsje beter. Het frustrerende is de gedachte dat hij waarschijnlijk alweer een nieuw vriendinnetje heeft en er vrolijk op losleeft en dan zit ik hier helemaal vertieft te zijn door zijn klotezooi. En ja, hij is helaas zo iemand die dit soort dingen gewoon uit zijn systeem delete en verdergaat met zijn leven.

[ Bericht 0% gewijzigd door maartjemadelein op 20-07-2008 20:57:39 ]
pi_60232865
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 17:04 schreef maartjemadelein het volgende:
<verhaal>
Wees blij, heel blij dat je bij hem weg bent. Hard wegrennen en nooit meer achterom kijken.

Verder hoor ik helemaal niet in dit topic!
'En het is ook geen muggezifterij, het is muggeNzifterij.'
  zondag 20 juli 2008 @ 21:46:00 #249
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_60233151
En dan nu de langverwachte post over de meeting. Ik heb de precieze dag nog open gelaten, maar wel de keuze ingeperkt tot het laatste weekend van juli. De programma's die ik heb samengesteld, bestaan uit dingen die we zouden kunnen doen. Als je nog nog ideeën hebt, kan je die natuurlijk melden. Dat hoeft niet perse in het topic, maar kan ook op de dag van de meeting zelf.

zaterdag 26 of zondag 27 juli in Amsterdam

12u verzamelen op A'dam CS bij de GWK.

Mooi weer:
Middag
IJsje eten op de nieuwmarkt/terrasje
Met zijn allen naar het Leidseplein lopen of met de tram.
Rondhangen op het Leidseplein en/of eten/drinken halen om te picknicken in het Vondelpark. Eventueel kan dat ook op het Museumplein.

Avond
Eten in de buurt van het Leidseplein. Daarna blijven hangen daar in de buurt en/of poolen bij het Rokin.
Of: eten in de Openbare Bibliotheek (uitzicht over de stad).

Op zaterdag: mogelijkheid tot uitgaan in de stad (2 slaapplaatsen beschikbaar in aparte kamers eventueel)

Slecht weer:
Middag
Met zijn allen naar de bios: Pathe Tushinski of Pathe de Munt.
Eventueel een museum? Van Gogh, Tropenmuseum etc. Rijks/Stedelijk zijn dicht.
Andere suggesties?

Avond:
Zelfde als mooi weer programma

Het lijkt me nu dat we even moeten bepalen of we het de zaterdag of zondag gaat worden. Mij maakt het niet zoveel uit, want ik kan beide dagen wel.

Poll: Welke dag wil jij de meeting?
  • Zaterdag 26 juli
  • Zondag 27 juli
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
  • pi_60233966
    Ik zit nu in een redelijke kutsituatie, het is als volgt:

Ex en ik zijn nu enige tijd uit elkaar, zij heeft het destijds uitgemaakt. Ik heb nog het een en ander proberen te redden, maar het lukte niet. Ik voelde me behoorlijk kut de eerste paar weken, met als dieptepunt het moment dat ik hoorde dat ze een nieuwe vriend heeft.

Weer even later werd ik behoorlijk kwaad, niet direct op haar, maar meer opzelf. Wellicht herkenbaar voor andere hier; een stemmetje in mijn hoofd zei constant 'nu is zij gelukkig en jij zit hier als een zielig hoopje!'. Toen dat eenmaal goed doorgedrongen was heb ik mezelf herpakt en ben weer flink gaan 'leven' en sporten, heerlijk is dat! M'n vrienden hebben me ook goed geholpen, door me overal mee naartoe te nemen.

Kortom, Alec690 voelde zich weer super en alles ging weer voor de wind. Ondertussen haalde ik m'n diploma nog even op, wat ook érg lekker was.

Vorige week kwam ik m'n ex weer tegen met haar nieuwe vriend, we hebben niets tegen elkaar gezegd maar het digitale contact laaide na die confrontatie wel weer behoorlijk op. Zoals ik eerder postte speelde ze erg met m'n gevoel, ze zei letterlijk dat ze me elke dag mist en ongelofelijk veel van me houdt. Dit terwijl ze nog gewoon met die andere jongen heeft! Overdonderd en enigzins opgelucht (ze mist me toch, ondanks haar nieuwe vlam, iets met verhoogd ego enzo) antwoordde ik ook eerlijk dat het vice versa is. Ik mis haar ook dagelijks en soms is het nog steeds moeilijk, vooral nu ik haar weer gezien heb.

Na deze woorden dimde het contact weer in en liet ze me indirect blijken toch voor hem te kiezen, ondanks de (neppe?) gevoelens. Opnieuw ben ik teleurgesteld en ik stond op het punt om alles van haar te wissen (tel nr, msn etc.) Ik heb uiteindelijk alleen al haar sms'jes gemist.

Het lijkt nu net even of ik terug in de tijd ben, 2 flinke stappen terug in het 'rouwproces'. Ondertussen spreekt mevrouw me net nog even aan met een hele romantische mededeling op msn, net als of we nog hebben! Ik heb er niet op gereageerd, ben nu al 2x de fout in gegaan.

Ja, ik weet wat iedereen denkt. Ik ben ook niet gek, zal normaal nooit zo met me laten 'spelen'. Mensen die me normaal gesproken zo behandelen zal ik nooit meer aankijken. Alleen zij kan dat, en waarom? Omdat ik heel stiekem weet dat ik veels te veel om haar geef. De mooie herinneringen herhalen zich continue en ieder ander vrouwelijk type op deze aardbol lijkt geen waarde meer voor me te hebben.

Kan iemand me even heel goed en duidelijk de waarheid vertellen? De bitch.
    pi_60235983
    Het is inderdaad een bitch! Ze is niet tevreden met haar huidige relatie en probeert je nu te gebruiken om meer spanning in haar leven te krijgen. Niet meer reageren, je bent veel meer waard dan dit. Als je nu weer met haar in zee zou gaan, herhaald de geschiedenis zich weer en beland je weer in die put.

Zoiets?
      maandag 21 juli 2008 @ 09:51:32 #252
    100297 teamlead
    Nu met Napoleon complex
    pi_60239335
    kan iemand mij even een schop onder m'n hol geven en me vertellen wat ik nu eigenlijk wil

Een superweekend achter de rug, lekker met vrienden 2 dagen weg. Veel gegeten, gedronken en gelachen, helemaal goed

Maar: in onze groep zit een dame die best wel erg leuk is . En die keek ik nét iets te lang in haar ogen. Daar raakte ik al van in de war.
    Thuisgekomen kom ik online.... en is mijn ex ook online . Daar ook nog een goed gesprek mee gehad en terwijl ik met haar aan het kletsen ben, komt de bovengenoemde dame online en wordt ook dat een goed gesprek.....

en nu weet ik het niet meer.
    k hou nog steeds zielsveel van m'n ex, maar dat gaat echt niet meer goedkomen Er is zoveel gebeurd en gezegd dat zelfs als zij nu zou bellen dat ze me terug wil, ik mij afvraag of dat wel kans van slagen zou hebben.
    Die andere dame is niet het type voor een one night stand en veel te lief om te kwetsen...

Een deel van mij wil niets liever dan m'n ex terug, een deel van mij wil gewoon door en deze hele nachtmerrie achter me laten
    If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
    Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
    Victory belongs to the most persevering
      maandag 21 juli 2008 @ 11:13:20 #253
    142116 ThaBrain
    Baka desu ne?
    pi_60240708
    Hierbij even een quote van mijn post over de meeting op de vorige pagina van het topic

Op zondag 20 juli 2008 21:46 schreef ThaBrain het volgende:
    En dan nu de langverwachte post over de meeting. Ik heb de precieze dag nog open gelaten, maar wel de keuze ingeperkt tot het laatste weekend van juli. De programma's die ik heb samengesteld, bestaan uit dingen die we zouden kunnen doen. Als je nog nog ideeën hebt, kan je die natuurlijk melden. Dat hoeft niet perse in het topic, maar kan ook op de dag van de meeting zelf.

zaterdag 26 of zondag 27 juli in Amsterdam

12u verzamelen op A'dam CS bij de GWK.

Mooi weer:
    Middag
    IJsje eten op de Nieuwmarkt/terrasje
    Met zijn allen naar het Leidseplein lopen of met de tram.
    Rondhangen op het Leidseplein en/of eten/drinken halen om te picknicken in het Vondelpark. Eventueel kan dat ook op het Museumplein.

Avond
    Eten in de buurt van het Leidseplein. Daarna blijven hangen daar in de buurt en/of poolen bij het Rokin.
    Of: eten in de Openbare Bibliotheek (uitzicht over de stad).

Op zaterdag: mogelijkheid tot uitgaan in de stad (2 slaapplaatsen beschikbaar in aparte kamers eventueel)

Slecht weer:
    Middag
    Met zijn allen naar de bios: Pathe Tushinski of Pathe de Munt.
    Eventueel een museum? Van Gogh, Tropenmuseum etc. Rijks/Stedelijk zijn dicht.
    Andere suggesties?

Avond:
    Zelfde als mooi weer programma

Het lijkt me nu dat we even moeten bepalen of we het de zaterdag of zondag gaat worden. Mij maakt het niet zoveel uit, want ik kan beide dagen wel.

Poll: Welke dag wil jij de meeting?
  • Zaterdag 26 juli
  • Zondag 27 juli
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

[ Bericht 1% gewijzigd door ThaBrain op 21-07-2008 11:19:03 ]
  • pi_60241292
    quote:
    Op zondag 20 juli 2008 20:41 schreef maartjemadelein het volgende:
    Ben je bang dat hij je op komt zoeken? Of bang omdat je alleen bent?

Nee, bang omdat ik alleen ben. Kwam hij me maar opzoeken...

@ ThaBrain, ja ik kan wel terecht bij ouders, maar daar voel ik me op een heel vervelende manier ook niet thuis.
      maandag 21 juli 2008 @ 12:38:14 #255
    142116 ThaBrain
    Baka desu ne?
    pi_60242652
    quote:
    Op maandag 21 juli 2008 11:40 schreef Nora.. het volgende:

[..]

Nee, bang omdat ik alleen ben. Kwam hij me maar opzoeken...

@ ThaBrain, ja ik kan wel terecht bij ouders, maar daar voel ik me op een heel vervelende manier ook niet thuis.
    Daar kan ik me dan ook wel weer wat bij voorstellen.

Kom gewoon gezellig naar de meet Misschien voel je je bij ons wel thuis. We zitten allemaal in ongeveer hetzelfde schuitje of hebben er pas geleden in gezeten
    Ik weet dat dat misschien moeilijk is omdat we allemaal vreemden zijn voor elkaar. Al kan het ook misschien wel makkelijker zijn voor sommige mensen om tegen vreemden te praten...
    pi_60248251
    hallo allemaal, ik heb hier ook mee zitten lezen en zie allemaal herkenbare verhalen en gevoelens. Ik heb zelf ook een lange relatie achter de rug waardoor voor mij persoonlijk ook veel veranderd is. Ik heb zelf een hoop opgegeven voor die relatie en heb mijn leven toen omgegooid (achteraf gezien niet goed natuurlijk) ik ben verhuisd voor haar en heb 3 mooie jaren samen gehad. Helaas zag zij geen toekomst meer samen met mij, en heeft zij na een paar weken denken besloten om weg te gaan bij mij. Achteraf had ik het moeten zien aankomen, maar op dat moment was ik blind, pas na de breuk ben ik mij dingen gaan beseffen, ik was druk bezig voor onze toekomst huisje, boompje, beestje etc. en dacht altijd dat zij de toekomst ook zo zag, hier praatte wij toen ook veel over.
    Een paar maanden voordat het over was, was ze al geheimzinnig over bepaalde dingen, telefoon verbergen dat soort dingen, maar ik twijfelde toen nog nergens aan.
    We hebben noodgedwongen nog een tijd samen gewoond en dat was echt geen pretje al komt het besef dat het over is pas later. In die tijd ben ik ook achter heel veel dingen gekomen, zo was ze al een tijdje bezig met een andere vent, en in welk stadium dat stond wist ik niet, wel om gevraagd maar nooit duidelijk antwoord gekregen.
    Nu ben ik een paar maanden verder, ik heb me helemaal gestort op de dingen die ik belangrijk vind en probeer hier een nieuw sociaal leven op te bouwen wat aardig begint te lukken gelukkig.
    Ik heb zo af en toe nog contact met mijn ex, en weet intussen dat zij een relatie met die vent heeft en al met hem bezig was tijdens onze relatie, wat ik al die tijd al vermoedde en dat haar verhaal over ons naar de buitenwereld totaal anders is, iets wat mij heel veel pijn heeft gedaan. Ze heeft nooit de waarheid over alles durven vertellen zelfs naar mij toe niet, in het begin ontkende ze zelfs alles.
    Ik moet zeggen dat ik blij ben dat het over is en dat ik steeds een stapje verder kom, al blijft het gemis van iemand om je heen heel groot. En de verleiding om contact te houden blijft ook groot, zeker omdat het contact toch nog fijn is maar niet met de insteek waar je soms nog naar verlangt. Ik heb alles nu wel zo'n beetje afgesloten. Al blijft het soms lastig, ik maak me vaak zorgen, het gaat zo snel bij haar, haar hele leven omgegooid, maar goed dat is mijn probleem niet meer en dat moet ik loslaten. Al het contact beperk ik en daardoor kom ik steeds beter in mijn vel te zitten al blijven er soms nog wel periodes bij dat het ff wat minder gaat, maar goed de tijd zal het leren
    Ik begin zelfs verliefd te worden op een hele leuke meid, maar merk dat het toch heel lastig blijft om haar niet op te zadelen met mijn verleden, en om gewoon mezelf te blijven. Ik kies teveel voor de veilige weg en wat wil ik daar toch graag vanaf!!
    pi_60251857
    Alec690:

Je ex heeft een nieuwe vriend, die bevalt blijkbaar niet dus wil ze jou erbij. Dan speelt ze
    A: met jouw gevoelens want ze weet dat je haar niet kan weerstaan.
    En B: je wordt als kliekje gebruikt. Jij bent beter dan dat.

Dus: iet aankomen, d'r op MSN blokkeren, haar telefoonnummer weggooien ( ook uit je agenda), alle mailtjes ofwel deleten ofwel onder een steen ver weg verstoppen en uithuilen. Gewoon opnieuw uithuilen. Als je een zwak moment heb bel een vriend / vriendin, mail iemand maar niet haar. Hoe mooi. lief en geweldig ze ook kan zijn, op het moment dat ze jou gebruikt op deze manier is ze dat niet. Tip: draai Poison van The Sex Pistols, perfect nummer bij deze situatie. En verder sterkte!
      maandag 21 juli 2008 @ 20:19:03 #258
    177652 tijnbrein
    habbekrats
    pi_60251985
    Gisteren ben ik er achter gekomen dat mijn ex een nieuwe vriend heeft of althans bijna. Nu vind ik het niet erg dat ze een nieuwe vriend heeft vooral niet omdat ik het zelf heb uitgemaakt. Maar wat ik wel erg vind is dat ze al over hem praatten toen wij nog een relatie hadden en gelogen heeft over hem. De leugens waren vooral over het feit dat hij een relatie had en dat zij hem te oud, te dit en dat vond. Nu blijkt dat allemaal niet te kloppen ik voel mij bedrogen door mijn ex. Eigenlijk wist ik dat al maar toch voel ik kloten.
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
    pi_60252117
    Ik heb zelf vandaag een wisselende dag, vanmiddag was ik weer ven heel verdrietig maar nu gaat het weer een beetje. Wat ik vooral lastig vind is dat ik in mijn hoofd heb dat ik nu toch wel weer alles op de rit zou moeten terwijl dat totaal niet lukt. Een vriendin zei me vandaag dat het niet zo gek was omdat er echt veel gebeurd is maar ik wil toch niet de hele zomer zitten janken om mijn ex.

En helemaal omdat hij degene is die in een hoekje zich kapot zou moeten zitten schamen voor alles wat hij me aangedaan heeft. Ik vind eigenlijk dat hij de tranen niet waard is maar als een kip zonder kop doorgaan werkt ook niet natuurlijk.

Mocht de meet trouwens zondag zijn dan kan ik wel komen. Wel eng hoor.
    pi_60252288
    quote:
    Op maandag 21 juli 2008 20:19 schreef tijnbrein het volgende:
    Gisteren ben ik er achter gekomen dat mijn ex een nieuwe vriend heeft of althans bijna. Nu vind ik het niet erg dat ze een nieuwe vriend heeft vooral niet omdat ik het zelf heb uitgemaakt. Maar wat ik wel erg vind is dat ze al over hem praatten toen wij nog een relatie hadden en gelogen heeft over hem. De leugens waren vooral over het feit dat hij een relatie had en dat zij hem te oud, te dit en dat vond. Nu blijkt dat allemaal niet te kloppen ik voel mij bedrogen door mijn ex. Eigenlijk wist ik dat al maar toch voel ik kloten.
    Dan ga je je afvragen of het tijdens jullie relatie al niet wat was, of dat er spanningen tussen hen waren en wat ze dan voor jou voelde tijdens jullie relatie. En dan nog, als je relatie veel voorstelde dan verwacht je dat iemand de tijd neemt alles te verwerken. Als ze al zo snel een nieuwe relatie heeft dan lijkt het net of jullie relatie niets heeft voorgesteld. Of zeg ik hier nu iets heel raars?

Ik heb zelf meegemaakt dat een ex 3 dagen nadat ik het uitgemaakt had een nieuwe vriendin kreeg, en hoe hard ik ook riep dat het een rebound was, ze zijn nog steeds samen en willen trouwen. Dat deed toen wel ff flink pijn ook al was ik zelf toen de 'boosdoener' .
      maandag 21 juli 2008 @ 20:45:19 #261
    177652 tijnbrein
    habbekrats
    pi_60252625
    quote:
    Op maandag 21 juli 2008 20:31 schreef maartjemadelein het volgende:

[..]

Dan ga je je afvragen of het tijdens jullie relatie al niet wat was, of dat er spanningen tussen hen waren en wat ze dan voor jou voelde tijdens jullie relatie. En dan nog, als je relatie veel voorstelde dan verwacht je dat iemand de tijd neemt alles te verwerken. Als ze al zo snel een nieuwe relatie heeft dan lijkt het net of jullie relatie niets heeft voorgesteld. Of zeg ik hier nu iets heel raars?

Ik heb zelf meegemaakt dat een ex 3 dagen nadat ik het uitgemaakt had een nieuwe vriendin kreeg, en hoe hard ik ook riep dat het een rebound was, ze zijn nog steeds samen en willen trouwen. Dat deed toen wel ff flink pijn ook al was ik zelf toen de 'boosdoener' .
    Eigenlijk stelde de relatie met mijn ex ook niet veel voor. Ik heb ruim drie maanden met haar gehad. Maar het was wel mijn eerste relatie. Ik ben eigenlijk nooit echt verliefd op haar geweest. Ik vond de aandacht die ik van haar kreeg leuk verder eigenlijk niks. Wat zij nu precies voor mij voelde dat weet ik eigenlijk niet helemaal precies. Maar volgens mij vond zij mij wel leuk in het begin.
    Misschien als zij mij niet was tegen gekomen dan had ze nu misschien wel met die collega. Dus eigenlijk is het ook niet eens zo erg. Maar toch vind ik het raar.
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
    pi_60253117
    Godver, ik ben ook een idioot ook. Ik was net bij een vriend, zag dat ze online kwam, ben naar huis geracet, laptop aangeslingerd en ze was niet meer online. Ik heb vandaag een kaart voor haar verjaardag opgestuurd, ik hoop dat het een middel is om weer in contact te komen, maar ik vrees het ergste.

Ik zou niet eens weten wat ik haar moet vertellen, wat ik moet verwachten van zo'n gesprek. Ik hang nog steeds aan haar, hoop dat ze niet boos op me is.. en wie weet toch nog een keer wat proberen. Maar ik mag geen contact initiëren, niet van mezelf, niet van mijn vrienden.. en ik wil zelf eigenlijk niet altijd online zijn omdat ik dan blijf kijken of ze er toevallig ook is.
    Wie is dit zielig hoopje mens wat zich af en toe Miesjel durft te noemen?
    pi_60253511
    quote:
    Op maandag 21 juli 2008 21:06 schreef Miesjel het volgende:
    Godver, ik ben ook een idioot ook. Ik was net bij een vriend, zag dat ze online kwam, ben naar huis geracet, laptop aangeslingerd en ze was niet meer online. Ik heb vandaag een kaart voor haar verjaardag opgestuurd, ik hoop dat het een middel is om weer in contact te komen, maar ik vrees het ergste.

Ik zou niet eens weten wat ik haar moet vertellen, wat ik moet verwachten van zo'n gesprek. Ik hang nog steeds aan haar, hoop dat ze niet boos op me is.. en wie weet toch nog een keer wat proberen. Maar ik mag geen contact initiëren, niet van mezelf, niet van mijn vrienden.. en ik wil zelf eigenlijk niet altijd online zijn omdat ik dan blijf kijken of ze er toevallig ook is.
    Wie is dit zielig hoopje mens wat zich af en toe Miesjel durft te noemen?
    Dat zielige hoopje heeft gewoon liefdesverdriet. Dus dan mag het

Ik las dat je nu een week of 5 geen contact hebt gehad, dat je begon te beseffen dat het allemaal niet zo mooi was als je eerder dacht en dat je pas contact met haar mocht zoeken van jezelf als je 1 dag niet aan haar gedacht had. Waarom wil je nu wel weer dat contact?

Ik zou als ik jou was om t voorkomen dat je obsessief wordt haar even blokkeren op je msn. Dan is ze even uit je oog en kun je rustig bijkomen van alles. En dan pas als je gevoel tot rust is gekomen contact zoeken.

In de tussentijd: schrijf honderdduizend brieven, mails en smsjes en bewaar ze op een veilig plekje. Versturen kan op het moment dat je tot rust gekomen bent. Mij heeft het na een vorige relatie enorm geholpen om te relativeren.
    pi_60253691
    quote:
    Op maandag 21 juli 2008 21:22 schreef maartjemadelein het volgende:

[..]

Dat zielige hoopje heeft gewoon liefdesverdriet. Dus dan mag het

Ik las dat je nu een week of 5 geen contact hebt gehad, dat je begon te beseffen dat het allemaal niet zo mooi was als je eerder dacht en dat je pas contact met haar mocht zoeken van jezelf als je 1 dag niet aan haar gedacht had. Waarom wil je nu wel weer dat contact?

Ik zou als ik jou was om t voorkomen dat je obsessief wordt haar even blokkeren op je msn. Dan is ze even uit je oog en kun je rustig bijkomen van alles. En dan pas als je gevoel tot rust is gekomen contact zoeken.

In de tussentijd: schrijf honderdduizend brieven, mails en smsjes en bewaar ze op een veilig plekje. Versturen kan op het moment dat je tot rust gekomen bent. Mij heeft het na een vorige relatie enorm geholpen om te relativeren.
    Tjek.. Ik zal eens in een pen schrijven en het daar bij laten. Of beter eens vroeg naar bed gaan met een boek en morgen sterker opstaan. Bedankt voor de tip.
    pi_60255161
    quote:
    Op maandag 21 juli 2008 20:14 schreef maartjemadelein het volgende:
    Alec690:

Je ex heeft een nieuwe vriend, die bevalt blijkbaar niet dus wil ze jou erbij. Dan speelt ze
    A: met jouw gevoelens want ze weet dat je haar niet kan weerstaan.
    En B: je wordt als kliekje gebruikt. Jij bent beter dan dat.

Dus: iet aankomen, d'r op MSN blokkeren, haar telefoonnummer weggooien ( ook uit je agenda), alle mailtjes ofwel deleten ofwel onder een steen ver weg verstoppen en uithuilen. Gewoon opnieuw uithuilen. Als je een zwak moment heb bel een vriend / vriendin, mail iemand maar niet haar. Hoe mooi. lief en geweldig ze ook kan zijn, op het moment dat ze jou gebruikt op deze manier is ze dat niet. Tip: draai Poison van The Sex Pistols, perfect nummer bij deze situatie. En verder sterkte!
    Bedankt voor deze wijze woorden.

Geblockt op msn heb ik haar nog niet, dat is ook erg moeilijk. Wel ik heb niets gezegd toen ze me gister aansprak, ben direct offline gegaan. Het heeft gewoon geen nut om op haar 'lieve woordjes' in te gaan. Ze kan me daarna alleen nog maar harder raken.

Je voelt je natuurlijk wel even flink genaaid als je gedumpt wordt. Het is echt een een enorme rotschop tegen je waardigheid, ben ik nu niet ineens niet goed genoeg meer? Mijn gevoelens voor haar en haar gevoelens voor mij waren dus niet in balans. Ik gaf meer om haar dan zij om mij, dat is hard om te beseffen.

Goede troost is, hoe kinderachtig misschien ook, is dat ik mezelf een stuk succesvoller vind dan haar. Ik ben kwaad op haar, ze heeft me slecht behandeld, maar dan krik ik mijn waardigheid tegenover haar op door te denken aan alles wat ik wel heb. Vooral m'n vriendengroep en mensen waar ik altijd terecht kan is goed. Zij is voor een groot gedeelte afhankelijk van een vriend.

Ik denk ook dat het daar mis is gegaan. Opnieuw klinkt dit heel patserig, maar ik heb veel meer leven dan haar. Ik onderneem veel meer, heb veel meer sociale contacten en ja, ook bevriende dames waar ik af en toe gek mee doe.

Als ik kijk naar haar nieuwe vriend dan is hij echt het tegenovergestelde van mij. Hij is veel meer 'beschikbaar' dan mij.

Zoals ik al eerder heb gezegd een paar topics terug: er waren momenten dat ik met mijn vrienden op pad ging, waar zij achterbleef. We hadden nog niet zo lang en ik dacht er juist goed aan te doen om vooral mijn eigen leven te behouden. Dan is een relatie ook veel leuker, heb je tenminste iets te vertellen als je elkaar weer ziet. Maar achteraf kan ik me zo voorstellen dat zij zich eenzaam voelde als ik weer eens weg was, zij heeft simpelweg geen vriendengroep waar ze wekelijks mee gaat stappen.

Uiteraard was de 'nieuwe vriend' ruimschoots beschikbaar als ik er niet was om haar aandacht te geven. Ze heeft me dat laten weten ook, op een manier waarvan ik denk dat het vooral is om haar jaloers te maken. Toen we het laatste weekend voor het uit ging ook nog eens een conflict kregen was het gedaan. Het is misschien maar beter zo, maar wat mij achtervolgd is de romantische manier waarop we elkaar ontmoet hebben en hoe het in het begin allemaal gelopen is.

Ik vraag mezelf wel eens stiekem af of ze wel echt veel om die nieuwe vriend geeft, of dat het gewoon iemand is die haar leegte opvult. Ze voelt zich snel eenzaam.
    pi_60258080
    quote:
    Op maandag 21 juli 2008 20:24 schreef maartjemadelein het volgende:
    Wat ik vooral lastig vind is dat ik in mijn hoofd heb dat ik nu toch wel weer alles op de rit zou moeten terwijl dat totaal niet lukt. Een vriendin zei me vandaag dat het niet zo gek was omdat er echt veel gebeurd is maar ik wil toch niet de hele zomer zitten janken om mijn ex.

En helemaal omdat hij degene is die in een hoekje zich kapot zou moeten zitten schamen voor alles wat hij me aangedaan heeft. Ik vind eigenlijk dat hij de tranen niet waard is maar als een kip zonder kop doorgaan werkt ook niet natuurlijk.
    Hm, ik schreef zojuist bijna hettzelfde voor mijzelf op.
    En ik heb het zelf uit gemaakt, hij was niet goed voor mij, ik heb al iemand ontmoet die ik 'vrij leuk' :p vind, maar toch blijft het zo ondragelijk veel pijn doen. Afscheid nemen.
    pi_60261339
    Bij mij is het nu 24 dagen uit (3 weken 3 dagen) uit na 4 jaar, ze had het uitgemaakt om te kunnen daten met een andere (binnen 1 week stonden ze al te zoenen).

Ik ben er nog niet overheen, maar kan wel een tip geven.

• Laat niet met je gevoelens spelen, degene die je dumpt zal naar mijn idee vaak je achter de hand proberen te houden voor 't geval dat het fout gaat.

• Laat je niet behandelen als tweede keus!

• Ik heb gisteren pas gerealiseerd hoe slecht we eigenlijk bij elkaar pasten, ze domineerde mijn leven en ik liet dat toe, graag had ik dat anders gezien, maar hierdoor mis je hem/haar niet minder door.

• Breek het contact voor 'n paar maanden.

• Zeg niet (meteen) ja als hij/zij terugkomt naar je!!!

• Herinner je jezelf er vaak aan waarom het uitgegaan is, of dit karakter eigenschappen zijn of niet, en of deze verholpen kunnen worden, EN OF JE DAAR GELUKKIG VAN WORD!

• Mensen veranderen niet binnen 'n jaar, kan je hem/haar zijn karakter eigesnchappen nu nog steeds accepteren?

• Praat er over met vrienden, familie of je ouders, vraag hun naar hun mening, zij hebben vaak een heldere blik over de fouten die jullie hadden in jullie relatie.

• Ga niet hopen dat het goed komt, dit duurt LANG (voor mij tenmiste) voordat je kan accepteren dat je partner je heeft gedumpt en in de steek gelaten, en dat hij/zij jouw verdriet en pijn niet verdiend!

• Het leven is nu van jou, wat ga je mee doen?

Luister ook even naar;

[ Bericht 6% gewijzigd door Chev op 22-07-2008 09:56:12 ]
  • Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
    Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
    Mannen over vrouwen _O-
    Altijd blijven lachen
      dinsdag 22 juli 2008 @ 09:56:33 #268
    205904 lollypops
    An end has a start
    pi_60261910
    Oeeeeh, thanks Chev! Dit had ik net even nodig...............
    pi_60262177
    Stom genoeg.. ik communiseerde per hyves met haar, niet chat, msn, email of wat dan ook.

Elke dag zette ik een youtube filmpje op m'n hyves hoe ik me voelde, en deze paste perfect bij me hoe ik me voelde gisteren.

Zij zag deze natuurlijk kwam op msn online met de text: Ik laat je gaan.
    Dus ik heb nu eigenlijk wat ik wilde, rust.
    Niet dat ik me er beter om voel, maar het is gewoon nodig!

Ik hoop over 'n tijdje deze te kunnenp plaatsen

[ Bericht 17% gewijzigd door Chev op 22-07-2008 10:27:54 ]
    Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
    Mannen over vrouwen _O-
    Altijd blijven lachen
      dinsdag 22 juli 2008 @ 10:37:36 #270
    205904 lollypops
    An end has a start
    pi_60262807
    quote:
    Op dinsdag 22 juli 2008 10:09 schreef Chev het volgende:
    Stom genoeg.. ik communiseerde per hyves met haar, niet chat, msn, email of wat dan ook.

Elke dag zette ik een youtube filmpje op m'n hyves hoe ik me voelde, en deze paste perfect bij me hoe ik me voelde gisteren.

Grappig.. Ik doe hier precies hetzelfde... Ook via hyves communiceren. Ik heb vorige week dit nummer geplaatst...
    Madonna- Power of Goodbye

Ik probeer ook weleens via msn te communiceren maar hij is dan heel kortaf en negeert me.. Ik vraag me dan af waar ik dit aan verdiend heb?? Het doet me echt pijn... Het lijkt net alsof ik niks voor hem betekend heb ..
    Ohh Chev, volgens mij is jouw relatie en die van mij ongeveer rond dezelfde tijd gecrasht... Hier is het a.s. vrijdag 4 weken uit ....
      dinsdag 22 juli 2008 @ 10:40:21 #271
    205904 lollypops
    An end has a start
    pi_60262858

[ Bericht 100% gewijzigd door lollypops op 22-07-2008 10:42:02 ]
    pi_60262870
    Bijna 5 jaar geleden dat het uitging en bijna 4 jaar geleden dat we elkaar voor het laatst spraken. Nog steeds geen verschil van mening..... ik mis haar en heb het gevoel dat mn leven niet compleet is totdat zij daar weer een onderdeel van is. Ik heb nog nooit zoveel van iemand anders gehouden en zolang dat niet verandert, zal ik haar blijven missen.
    Doe eens wild ....
      dinsdag 22 juli 2008 @ 10:44:15 #273
    205904 lollypops
    An end has a start
    pi_60262938
    quote:
    Op dinsdag 22 juli 2008 10:40 schreef Tarot het volgende:
    Bijna 5 jaar geleden dat het uitging en bijna 4 jaar geleden dat we elkaar voor het laatst spraken. Nog steeds geen verschil van mening..... ik mis haar en heb het gevoel dat mn leven niet compleet is totdat zij weer in mn leven is. Ik heb nog nooit zoveel van iemand anders gehouden en zolang dat niet verandert, zal ik haar blijven missen.
    Ohhh my god ..... Dit heb ik nou net niet nodig ......

Toch wil ik je heel veel sterkte wensen met dit groot gemis voor jou... Pff.. wat erg zeg!
    pi_60263105
    Jeetje Tarot, 5 jaar??
    Kijk nog even naar de punten die ik heb opgechreven in mijn vorige post

Je moet het loslaten, een knoop doorhakken, maak een beslissing, hij/zij is je verdriet niet waard! Zeker niet als je door die persoon ben gedumpt en die een nieuw leven is begonnen met een ander.

Gewoon contact stoppen, alle foto's en shit ergens diep in een la wegleggen, uitjankanken, schreeuwen of wat dan ook (word alleen niet agressief, fotolijstjes mag )

Als je continu denkt dat je niet compleet ben zonder haar zal dat ook zo zijn, desnoods bel je haar op en zegt het!
    Denk je echt dat het je ex wat kan bommen hoe jij je nu voelt terwijl die lekker ligt te krikken met d'r nieuwe liefde?
    (Sorry dat ik 't zo hard zeg, maar je moet jezelf op de fijten drukken, de pijn accepteren en doorgaan)
    Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
    Mannen over vrouwen _O-
    Altijd blijven lachen
    pi_60263144
    quote:
    Op dinsdag 22 juli 2008 10:44 schreef lollypops het volgende:
    [..] Ohhh my god ..... Dit heb ik nou net niet nodig ......
    Och, je hoeft het niet direct op jezelf te betrekken hoor. Ik denk dat het vooral komt door de manier waarop het is gegaan, dat ik het nog steeds niet heb kunnen verwerken. En wist ik eigenlijk al vrij snel dat het zo zou lopen als nu. Ik zie het voor een groot deel als een keuze van mezelf.

Meestal raak je er vrij snel overheen. Ik ben na afloop van andere relaties ook een paar dagen bang geweest dat ik het gemis niet kwijt zou raken, maar dat ging meestal na een paar weken al weer goed.
    Doe eens wild ....
    pi_60263234
    quote:
    Op dinsdag 22 juli 2008 10:37 schreef lollypops het volgende:

[..]

Grappig.. Ik doe hier precies hetzelfde... Ook via hyves communiceren. Ik heb vorige week dit nummer geplaatst...
    Madonna- Power of Goodbye

Ik probeer ook weleens via msn te communiceren maar hij is dan heel kortaf en negeert me.. Ik vraag me dan af waar ik dit aan verdiend heb?? Het doet me echt pijn... Het lijkt net alsof ik niks voor hem betekend heb ..
    Ohh Chev, volgens mij is jouw relatie en die van mij ongeveer rond dezelfde tijd gecrasht... Hier is het a.s. vrijdag 4 weken uit ....
    tijd slijt de pijn Lollypops, als het contact blijf houden dan blijft de pijn en het verlies. Misschien probeerd ie op zijn manier jou te helpen met het verwerken van alles.

Het komt wel goed met je, ik zou zeggen leg je erbij neer dat ie je kijhard heeft gedumpt (voor 'n ander?) en dat hij misschien nog wel om je geeft omdat jullie samen zijn geweest maar je moet jezelf niet laten gebruiken om hem beter te laten voelen!
    Mannen over vrouwen _O-
    Altijd blijven lachen
      dinsdag 22 juli 2008 @ 10:57:20 #277
    205904 lollypops
    An end has a start
    pi_60263248
    quote:
    Op dinsdag 22 juli 2008 10:53 schreef Tarot het volgende:

[..]

Och, je hoeft het niet direct op jezelf te betrekken hoor. Ik denk dat het vooral komt door de manier waarop het gelopen is, dat ik het nog steeds niet heb kunnen verwerken. En wist ik eigenlijk al vrij snel dat het zo zou lopen als nu. Ik zie het voor een groot deel als een keuze van mezelf.
    Hoe is het gelopen dan.... Misschien kunnen wij hiervan nog leren???
    pi_60263782
    quote:
    Op dinsdag 22 juli 2008 10:57 schreef lollypops het volgende:
    [..] Hoe is het gelopen dan.... Misschien kunnen wij hiervan nog leren???
    Het was een combinatie van verlies.... ik verloor niet alleen haar, maar ook gezamelijke vrienden en mensen die ik associeer met een tijd waarin ik veel ben veranderd en iemand geworden die meer van zichzelf houdt.

Daarnaast maakte ze het zelf eerst uit omdat het haar teveel energie koste, maar toen ik vervolgens besloot dan echt geen contact meer te willen krabbelde ze terug en wilde ze vrienden blijven. Ze heeft veel moeite gedaan om me te overtuigen en door mijn beslissing om toe te geven, realiseerde ik pas hoeveel ik van haar hield.... Ik had nog nooit mijn trots opgegeven voor iemand en die trots heb ik nooit meer terug gekregen.

Ik heb nu het gevoel dat wanneer zij me weer accepteert, die keuze niet voor niets is geweest.
    Doe eens wild ....
    pi_60263797
    H'e Lollypops ik zag in een ander topic dat jij ook na 4 jaar verlieft ben geworden op een ander tijdens je relatie
    Wel erg henkenbaar idd *zucht*

Echt raar hoe mensen 'zomaar' verlieft kunnen worden op een ander als de relatie niet goed loopt.
    Naar mijn idee is dit vlucht gedrag zonder de pijnt te verwerken of problemen op te lossen doorschieten naar de volgende....

Niet boos op je hoor

[ Bericht 42% gewijzigd door Chev op 22-07-2008 11:28:45 ]
    Mannen over vrouwen _O-
    Altijd blijven lachen
      dinsdag 22 juli 2008 @ 12:05:06 #280
    205904 lollypops
    An end has a start
    pi_60264964
    quote:
    Op dinsdag 22 juli 2008 11:19 schreef Chev het volgende:
    H'e Lollypops ik zag in een ander topic dat jij ook na 4 jaar verlieft ben geworden op een ander tijdens je relatie
    Wel erg henkenbaar idd *zucht*

Echt raar hoe mensen 'zomaar' verlieft kunnen worden op een ander als de relatie niet goed loopt.
    Naar mijn idee is dit vlucht gedrag zonder de pijnt te verwerken of problemen op te lossen doorschieten naar de volgende....

Niet boos op je hoor
    Dat krijg je he, als je je kop in het zand steekt(tijdens mijn toenmalige 4 jarige relatie)! Je hoopt steeds dat alles wel goed komt! Totdat je tegen iets aanloopt wat niet snor is(verliefd worden op een ander)... Helaas werden toen pas mijn ogen geopend.. Ik ben wel erg blij dat ik deze relatie op een juiste en nette manier heb afgelsoten met alle respect voor mijn toenmalige ex partner...

De gevoelens die ik toen had voor die andere jongen waren zeker oprecht en kon ik ook niet zomaar opzij zetten.... Nu na 7 maanden ben ik er achter gekomen dat ik mezelf voorbij ben gelopen en heb dus besloten om er een punt achter te zetten... Weet je hoe moeilijk dat is als je echt knetter gek op iemand bent..?? Maar op dat moment vond ik dat ik voor mezelf moest kiezen en eerst aan mezelf moest werken..

Dat krijg je als je te snel aanpapt met een nieuwe liefde(dat is mijn ervaring althans). Uiteraard (zoals je denk ik ook al gelezen hebt) speelde er ook andere factoren hierin mee, ook van zijn kant.. Nou ja, alles bij elkaar maakt het in ieder geval niet makkelijk ....

Ik verwacht dat hij daarom ook heel erg kortaf is tegen mij... Een van de reden waarom ik er een punt achter heb gezet is omdat ik vind dat ik moet leren om alleen te zijn...... Maar goed, dit alles neemt niet weg dat ik daardoor minder van hem hou ....

[ Bericht 1% gewijzigd door lollypops op 22-07-2008 12:15:32 ]
    pi_60265040
    Mijn ex-vriendin kon ook nooit alleen zijn..
    Ze heeft nu dus ook een nieuwe vriend.
    Klinkt alsof ze in jouw voetsporen treed.

En ja ik weet dat het moeilijk is om iemand te verliezen waar je zielsveel van houd.. denk meerdere mensen hier
    Mannen over vrouwen _O-
    Altijd blijven lachen
      dinsdag 22 juli 2008 @ 12:23:26 #282
    205904 lollypops
    An end has a start
    pi_60265414
    quote:
    Op dinsdag 22 juli 2008 12:07 schreef Chev het volgende:
    En ja ik weet dat het moeilijk is om iemand te verliezen waar je zielsveel van houd.. denk meerdere mensen hier
    Ik bedoel meer het feit om er dan zelf een punt achter te zetten...
    By the way: hoofdreden was voor mij omdat ik het gevoel had dat het allemaal van mijn kant uit moest komen... maar ook daar zit weer een heel verhaal achter!
    pi_60265477
    quote:
    Op dinsdag 22 juli 2008 12:23 schreef lollypops het volgende:

[..]

Ik bedoel meer het feit om er dan zelf een punt achter te zetten...
    By the way: hoofdreden was voor mij omdat ik het gevoel had dat het allemaal van mijn kant uit moest komen... maar ook daar zit weer een heel verhaal achter!
    Dat zal best
    Achteraf gezien was ik te toegeevelijk, ik probeerde haar op alle mogelijke manieren gelukkig te maken (zeker de afgelopen 6 maanden) dus deed daar alles voor, ook daar zit een heel verhaal achter..
    Mannen over vrouwen _O-
    Altijd blijven lachen
      dinsdag 22 juli 2008 @ 12:29:26 #284
    205904 lollypops
    An end has a start
    pi_60265574
    quote:
    Op dinsdag 22 juli 2008 12:26 schreef Chev het volgende:

[..]

Dat zal best
    Achteraf gezien was ik te toegeevelijk, ik probeerde haar op alle mogelijke manieren gelukkig te maken (zeker de afgelopen 6 maanden) dus deed daar alles voor, ook daar zit een heel verhaal achter..
    Wat wil je hiermee zeggen??
    pi_60266321
    Ik bedoelde er niks mee, ik had het alleen over m'n eigen situatie, en kan 't best gegrijpen..
    Aan elke relatie breuk hangt een verhaal weet je daar oordeel je niet zomaar over tenzij je erbij ben.
    Mannen over vrouwen _O-
    Altijd blijven lachen
      dinsdag 22 juli 2008 @ 13:30:07 #286
    142116 ThaBrain
    Baka desu ne?
    pi_60267232
    quote:
    Op dinsdag 22 juli 2008 09:25 schreef Chev het volgende:

• Zeg niet (meteen) ja als hij/zij terugkomt naar je!!!
  • Dat maakt je juist misschien interessanter voor de ander als diegene je echt terug wil Hier moet je dan echt een goede afweging maken.

Ik heb zelf deze fout een keer gemaakt. De gronden waarop we weer bij elkaar kwamen, waren gewoon verkeerd...
    pi_60267652
    Precies Brain
    Als je niet over alles een kan worden kan je er naar mijn idee beter niet opnieuw mee beginnen.
    Mannen over vrouwen _O-
    Altijd blijven lachen
      dinsdag 22 juli 2008 @ 15:58:39 #288
    142116 ThaBrain
    Baka desu ne?
    pi_60271183
    quote:
    Op dinsdag 22 juli 2008 13:44 schreef Chev het volgende:
    Precies Brain
    Als je niet over alles een kan worden kan je er naar mijn idee beter niet opnieuw mee beginnen.
    Het ligt er een beetje aan hoeveel tijd er zit tussen het uit elkaar gaan en weer bij elkaar komen. Een periode van 3 weken is te kort om over alles na te denken. Dan weet je gewoon nog niet wat je wil, want dan ben je veel te veel bezig met je gevoel verwerken/onderdrukken

Pas als je beiden de kans hebt gehad om er heel goed over na te denken, zou je het opnieuw kunnen proberen. Maar ook dat zal lastig worden. Het gaat niet voor niks uit
    pi_60271621
    Da's waar ja.. er gaat voor mij wel 'n poosje overheen (zeker meer dan 'n maand of meer) voordat ik zeker zou weten of ik haar terug wil/kan nemen, als dat ooit het geval is.

Ik ben resoluut geweest, omdat ik heb gezecht dat ik haar 3 maanden niet wil spreken,
    Nu ik dat dus gedaan heb, en het laatste woord is gezecht, raak lichtelijk in paniek

Heb m'n msn maar even uitgezet, zat al een half uur tegen haar msn naam aan te staren helpt ook niet echt.

[ Bericht 14% gewijzigd door Chev op 22-07-2008 16:50:35 ]
    Mannen over vrouwen _O-
    Altijd blijven lachen
      dinsdag 22 juli 2008 @ 17:01:50 #290
    142116 ThaBrain
    Baka desu ne?
    pi_60272880
    quote:
    Op dinsdag 22 juli 2008 16:14 schreef Chev het volgende:
    Da's waar ja.. er gaat voor mij wel 'n poosje overheen (zeker meer dan 'n maand of meer) voordat ik zeker zou weten of ik haar terug wil/kan nemen, als dat ooit het geval is.

Ik ben resoluut geweest, omdat ik heb gezecht dat ik haar 3 maanden niet wil spreken,
    Nu ik dat dus gedaan heb, en het laatste woord is gezecht, raak lichtelijk in paniek

Heb m'n msn maar even uitgezet, zat al een half uur tegen haar msn naam aan te staren helpt ook niet echt.
    Dat staren naar msn herken ik wel Maar al te goed helaas

Ik ben zelf niet zo resoluut geweest om een termijn af te spreken. Dat kon ik op dat moment niet. Nu zou ik het wel kunnen. Het boeit me allemaal niet zoveel meer

Ik heb het idee dat het goed gaat komen toch al laten varen.
    pi_60277459
    @Alec690
    Maar weet je, het kan ook gewoon zo zijn dat jullie allebei een andere partner nodig hebben. Zij iemand die lekker altijd naast haar op de bank komt zitten en jij iemand die haar eigen ding doet. Dat maakt jou en haar niet slecht, de combinatie tussen jullie tweetjes was dan gewoon niet goed. Het is niks om je gekrenkt over te voelen. Dat zij je jaloers probeert te maken zal waarschijnlijk zijn omdat zij ook verdriet heeft en zich gekrenkt voelt, dan halen mensen nu eenmaal uit.

Ikzelf merk dat ik een hoop narigheid die is gebeurd eerder vergeten ben en dat komt nu langzaam terug. De kille blikken, de hatelijke koude opmerkingen en dan komen ook de tranen weer omdat het zoveel pijn doet. En dan vraag ik me ook af hoe ik in hemelsnaam toch nog met hem ben gaan samenwonen. Ik voel me echt zo'n loser dat ik zelfs al liet ik weten dat het niet oke was, toch gepikt heb in de hoop dat het beter zou worden.
      dinsdag 22 juli 2008 @ 23:21:59 #292
    100297 teamlead
    Nu met Napoleon complex
    pi_60283584
    en ja hoor.... knallende ruzie weer met m'n ex...

Ik had haar een mail gestuurd, om (zoals beloofd) haar op de hoogte te houden van m'n therapie... En in diezelfde mail vertelde ik haar ook dat ik ongelofelijk verward ben doordat ik een zwak heb voor iemand, maar tegelijkertijd alleen maar m'n ex wil... Ik schreef letterlijk dat ze maar 1 kik hoeft te geven om me terug te krijgen. Ik geloof nog steeds dat wij een toekomst samen kunnen hebben, hoe moeilijk dat ook zou worden. Ik weet dat alles wat er gebeurt is bij ons allebei z'n sporen heeft achtergelaten, maar zij is de vrouw van mijn leven....

Dat was dus niet slim . Op de een of andere manier legde ze het zo uit dat ze er van overtuigd was dat ik toen we nog een relatie hadden al een zwak had voor die andere dame... en toen ik duidelijk maakte dat dat absoluut niet het geval was, vond ze vooral dat ik wel heel snel ging en dat
    quote:
    alle kieren die er nog waren, nu wel dicht zijn
    toen ik daar ontzettend boos over werd en zei dat ik vond dat ze een beroerd moment gekozen had om de jaloerse ex uit te hangen, was het hek natuurlijk van de dam. Die kwalificatie vond ze beledigend en ze eiste dat ik dat terug zou nemen.
    Daarna ging het snel . Ik flipte, zij verweet me weg te lopen en de makkelijke weg te kiezen, ik antwoorde dat weglopen van de liefde van mijn leven alles behalve makkelijk was en heb vervolgens msn uitgezet...

en nu.... nu voel ik me intens kut. Ik hou van haar... meer dan van wie dan ook en ik zou letterlijk alles voor haar over hebben... en tegelijkertijd moet ik ergens een grens trekken. De afgelopen 2 en een halve maand heb ik letterlijk iedere dag jankend in bed gelegen.. en nu ik eindelijk daar een soort van mee om kan gaan en ik zelfs een zwak heb voor iemand die ongelofelijk lief is en me niet veroordeelt gebeurt dit..

kan iemand me even een nekschot geven of zorgen dat deze nachtmerrie ophoudt? Ik kan niet meer....
    Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
    pi_60285096
    Oei Teamlead.. Dat klinkt echt niet lekker zeg. Niet om grof te zijn, maar ze klinkt als een onaardig meisje. Iemand die absoluut niet zeker is van zichzelf. Ik zou haar (en jou) eerst heel lang laten afkoelen voor ik weer contact zou aanraden.
    Ze is niet eerlijk naar jou toe. Daar mag je best boos om zijn.

Ik heb gisteren een kaartje gestuurd voor haar verjaardag, niks geen bedankje, niets.. Zou ze me echt helemaal vergeten zijn?
    pi_60288896
    Vergeten doe je nooit.
    Vervagen wel.

Ik kreeg gisteren overwacht een telefoontje van de moeder van m'n ex die vroeg hoe het ging (wel lief).
    Goed gesprek, maar kreeg te horen dat m'n ex al (waarschijnlijk) een poosje verlieft was op die ander, en dat de liefde voor mij 'een ander soort liefde' was ofzo..

Kan er weinig tot niks mee, voelde me daarna weer down.

Ben er nu helemaal klaar mee, haar foto's (op hyves) met mij zijn verwijderd en vervangen door nieuwe met hem.
    Kijk nu ook niet meer op hyves.

ze heeft me gedumpt, en ik ben er nu klaar mee, betekend niet dat ik 't vergeet of dat ik het niet moeilijk heb (huil nog steeds af en toe) maar de ergste pijn is weg, nu nog het verlies verwerken.

Zit nu in de fase van het bood/verdrietig zijn en het loslaten, en dat in 'n maand tijd

Of ik haar helemaal los kan laten weet ik niet, weet wel dat ze een stuk meer levens ervaring nodig heeft om nog terug bij mij te kunnen komen, en me moet kunnen accepteren zoals ik ben.

Denk dat ik toch liever over een poosje op zoek ga naar iemand anders die dat wel kan, al loop je dan weer zo'n risico om pijngedaan te worden, maar ook om gelukkig te zijn mes aan twee kanten dus.
    Mannen over vrouwen _O-
    Altijd blijven lachen
      woensdag 23 juli 2008 @ 10:03:17 #295
    100297 teamlead
    Nu met Napoleon complex
    pi_60289095
    quote:
    Op woensdag 23 juli 2008 00:31 schreef Miesjel het volgende:
    Oei Teamlead.. Dat klinkt echt niet lekker zeg. Niet om grof te zijn, maar ze klinkt als een onaardig meisje. Iemand die absoluut niet zeker is van zichzelf. Ik zou haar (en jou) eerst heel lang laten afkoelen voor ik weer contact zou aanraden.
    Ze is niet eerlijk naar jou toe. Daar mag je best boos om zijn.
    Onaardig is ze niet hoor... vind ik . Maar deze kant van haar is niet haar meest charmante en doet ook best pijn... En het irritante is dat ik zo onderhand aan mezelf ga twijfelen als ze zo reageert
    quote:
    Ik heb gisteren een kaartje gestuurd voor haar verjaardag, niks geen bedankje, niets.. Zou ze me echt helemaal vergeten zijn?
    Vergeten is ze je vast niet... misschien weet ze gewoon niet zo goed hoe ze hierop moet reageren, omdat jij duidelijk iets anders wilt dan zij?
      woensdag 23 juli 2008 @ 10:09:00 #296
    142116 ThaBrain
    Baka desu ne?
    pi_60289209
    @ Teamlead: Waarom vertelde je haar dat je een zwak hebt voor iemand? Sommige mensen willen dat niet weten van hun ex Je had toch ook kunnen vertellen hoe het met je ging zonder dat je dat vertelde? Je liegt er dan niks aan, je verzwijgt alleen wat Maar ik denk dat je zelf nu zoiets hebt van dat je het liever niet had verteld.

@ Miesjel: Ze zal je vast nog niet vergeten zijn hoor. Ook voor haar is het natuurlijk moeilijk.

Ik heb gisteren op de hyves van mijn ex gekeken. Er was een berichtje van iemand die aan haar vroeg hoe het ging. Ze heeft teruggekrabbelt dat het goed met haar gaat en dat ze druk is en liefdesperikelen enzo.
    Dat heeft me zoveel goed gedaan. Het geeft toch aan dat zij er ook nog steeds mee bezig is. Ik put er geen hoop uit, maar ik voel me er op de een of andere manier wel een stuk beter door
    pi_60293559
    Lolly, Miesl en de rest een beetje ok?
    Hoor zo weinig van jullie

Kop op he shouders recht, kin omhoog!
    Mannen over vrouwen _O-
    Altijd blijven lachen
    pi_60297247
    quote:
    Op woensdag 23 juli 2008 13:13 schreef Chev het volgende:
    Lolly, Miesl en de rest een beetje ok?
    Hoor zo weinig van jullie

Kop op he shouders recht, kin omhoog!
    jaja, het gaat prima, al houdt het niet over.
      woensdag 23 juli 2008 @ 17:13:57 #299
    189732 Niara
    Whooo hooo!
    pi_60299146
    Wow, wat zou ik blij geweest zijn wanneer ik dit forum had gekend toen ik gedumpt werd.
    Daar heb ik ook nog ruim een jaar mee rond gelopen.
    Ik vind dit echt een goed topic en ik denk dat het toch een hoop steun biedt.
    In ieder geval veel succes en moed aan degene die hier rondlopen met liefdesverdriet.

En misschien nogal een gekke vraag..
    toen ik gedumpt werd door mijn eerste vriendje werd ik plotseling ongesteld en duurde het een maand..
    is dat ook een verschijnsel van ldvd, of is mijn lichaam gewoon raar?
      woensdag 23 juli 2008 @ 17:30:36 #300
    142116 ThaBrain
    Baka desu ne?
    pi_60299629
    quote:
    Op woensdag 23 juli 2008 17:13 schreef Niara het volgende:
    Wow, wat zou ik blij geweest zijn wanneer ik dit forum had gekend toen ik gedumpt werd.
    Daar heb ik ook nog ruim een jaar mee rond gelopen.
    Ik vind dit echt een goed topic en ik denk dat het toch een hoop steun biedt.
    In ieder geval veel succes en moed aan degene die hier rondlopen met liefdesverdriet.

En misschien nogal een gekke vraag..
    toen ik gedumpt werd door mijn eerste vriendje werd ik plotseling ongesteld en duurde het een maand..
    is dat ook een verschijnsel van ldvd, of is mijn lichaam gewoon raar?
    Ja we hebben redelijk wat steun van elkaar hier Er komt ook een meet trouwens Je bent uitgenodigs hoor Hoe meer zielen, hoe meer vreugd (en steun )

Ik heb geen idee of dat een verschijnsel is van liefdesverdriet. Ik heb er zelf geen last van gelukkig Dat zou nog eens wat worden zeg
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')