tijd slijt de pijn Lollypops, als het contact blijf houden dan blijft de pijn en het verlies. Misschien probeerd ie op zijn manier jou te helpen met het verwerken van alles.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:37 schreef lollypops het volgende:
[..]
Grappig.. Ik doe hier precies hetzelfde... Ook via hyves communiceren. Ik heb vorige week dit nummer geplaatst...
Madonna- Power of Goodbye
Ik probeer ook weleens via msn te communiceren maar hij is dan heel kortaf en negeert me.. Ik vraag me dan af waar ik dit aan verdiend heb?? Het doet me echt pijn... Het lijkt net alsof ik niks voor hem betekend heb..
Ohh Chev, volgens mij is jouw relatie en die van mij ongeveer rond dezelfde tijd gecrasht... Hier is het a.s. vrijdag 4 weken uit....
Hoe is het gelopen dan.... Misschien kunnen wij hiervan nog leren???quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:53 schreef Tarot het volgende:
[..]
Och, je hoeft het niet direct op jezelf te betrekken hoor. Ik denk dat het vooral komt door de manier waarop het gelopen is, dat ik het nog steeds niet heb kunnen verwerken. En wist ik eigenlijk al vrij snel dat het zo zou lopen als nu. Ik zie het voor een groot deel als een keuze van mezelf.
Het was een combinatie van verlies.... ik verloor niet alleen haar, maar ook gezamelijke vrienden en mensen die ik associeer met een tijd waarin ik veel ben veranderd en iemand geworden die meer van zichzelf houdt.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:57 schreef lollypops het volgende:
[..] Hoe is het gelopen dan.... Misschien kunnen wij hiervan nog leren???
Dat krijg je he, als je je kop in het zand steekt(tijdens mijn toenmalige 4 jarige relatie)! Je hoopt steeds dat alles wel goed komt! Totdat je tegen iets aanloopt wat niet snor is(verliefd worden op een ander)... Helaas werden toen pas mijn ogen geopend.. Ik ben wel erg blij dat ik deze relatie op een juiste en nette manier heb afgelsoten met alle respect voor mijn toenmalige ex partner...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:19 schreef Chev het volgende:
H'e Lollypops ik zag in een ander topic dat jij ook na 4 jaar verlieft ben geworden op een ander tijdens je relatie
Wel erg henkenbaar idd *zucht*
Echt raar hoe mensen 'zomaar' verlieft kunnen worden op een ander als de relatie niet goed loopt.
Naar mijn idee is dit vlucht gedrag zonder de pijnt te verwerken of problemen op te lossen doorschieten naar de volgende....
Niet boos op je hoor![]()
Ik bedoel meer het feit om er dan zelf een punt achter te zetten...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:07 schreef Chev het volgende:
En ja ik weet dat het moeilijk is om iemand te verliezen waar je zielsveel van houd.. denk meerdere mensen hier![]()
Dat zal bestquote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:23 schreef lollypops het volgende:
[..]
Ik bedoel meer het feit om er dan zelf een punt achter te zetten...
By the way: hoofdreden was voor mij omdat ik het gevoel had dat het allemaal van mijn kant uit moest komen... maar ook daar zit weer een heel verhaal achter!
Wat wil je hiermee zeggen??quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:26 schreef Chev het volgende:
[..]
Dat zal best![]()
Achteraf gezien was ik te toegeevelijk, ik probeerde haar op alle mogelijke manieren gelukkig te maken (zeker de afgelopen 6 maanden) dus deed daar alles voor, ook daar zit een heel verhaal achter..
Dat maakt je juist misschien interessanter voor de ander als diegene je echt terug wilquote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:25 schreef Chev het volgende:Zeg niet (meteen) ja als hij/zij terugkomt naar je!!!
Het ligt er een beetje aan hoeveel tijd er zit tussen het uit elkaar gaan en weer bij elkaar komen. Een periode van 3 weken is te kort om over alles na te denken. Dan weet je gewoon nog niet wat je wil, want dan ben je veel te veel bezig met je gevoel verwerken/onderdrukkenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:44 schreef Chev het volgende:
Precies Brain
Als je niet over alles een kan worden kan je er naar mijn idee beter niet opnieuw mee beginnen.
Dat staren naar msn herken ik welquote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:14 schreef Chev het volgende:
Da's waar ja.. er gaat voor mij wel 'n poosje overheen (zeker meer dan 'n maand of meer) voordat ik zeker zou weten of ik haar terug wil/kan nemen, als dat ooit het geval is.
Ik ben resoluut geweest, omdat ik heb gezecht dat ik haar 3 maanden niet wil spreken,
Nu ik dat dus gedaan heb, en het laatste woord is gezecht, raak lichtelijk in paniek![]()
Heb m'n msn maar even uitgezet, zat al een half uur tegen haar msn naam aan te starenhelpt ook niet echt.
toen ik daar ontzettend boos over werd en zei dat ik vond dat ze een beroerd moment gekozen had om de jaloerse ex uit te hangen, was het hek natuurlijk van de dam. Die kwalificatie vond ze beledigend en ze eiste dat ik dat terug zou nemen.quote:alle kieren die er nog waren, nu wel dicht zijn
Onaardig is ze niet hoor... vind ikquote:Op woensdag 23 juli 2008 00:31 schreef Miesjel het volgende:
Oei Teamlead.. Dat klinkt echt niet lekker zeg. Niet om grof te zijn, maar ze klinkt als een onaardig meisje. Iemand die absoluut niet zeker is van zichzelf. Ik zou haar (en jou) eerst heel lang laten afkoelen voor ik weer contact zou aanraden.
Ze is niet eerlijk naar jou toe. Daar mag je best boos om zijn.
Vergeten is ze je vast niet... misschien weet ze gewoon niet zo goed hoe ze hierop moet reageren, omdat jij duidelijk iets anders wilt dan zij?quote:Ik heb gisteren een kaartje gestuurd voor haar verjaardag, niks geen bedankje, niets.. Zou ze me echt helemaal vergeten zijn?
jaja, het gaat prima, al houdt het niet over.quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:13 schreef Chev het volgende:
Lolly, Miesl en de rest een beetje ok?
Hoor zo weinig van jullie
Kop op he shouders recht, kin omhoog!
Ja we hebben redelijk wat steun van elkaar hierquote:Op woensdag 23 juli 2008 17:13 schreef Niara het volgende:
Wow, wat zou ik blij geweest zijn wanneer ik dit forum had gekend toen ik gedumpt werd.
Daar heb ik ook nog ruim een jaar mee rond gelopen.
Ik vind dit echt een goed topic en ik denk dat het toch een hoop steun biedt.
In ieder geval veel succes en moed aan degene die hier rondlopen met liefdesverdriet.
En misschien nogal een gekke vraag..
toen ik gedumpt werd door mijn eerste vriendje werd ik plotseling ongesteld en duurde het een maand..
is dat ook een verschijnsel van ldvd, of is mijn lichaam gewoon raar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |