abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60263234
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 10:37 schreef lollypops het volgende:

[..]

Grappig.. Ik doe hier precies hetzelfde... Ook via hyves communiceren. Ik heb vorige week dit nummer geplaatst...
Madonna- Power of Goodbye

Ik probeer ook weleens via msn te communiceren maar hij is dan heel kortaf en negeert me.. Ik vraag me dan af waar ik dit aan verdiend heb?? Het doet me echt pijn... Het lijkt net alsof ik niks voor hem betekend heb ..
Ohh Chev, volgens mij is jouw relatie en die van mij ongeveer rond dezelfde tijd gecrasht... Hier is het a.s. vrijdag 4 weken uit ....
tijd slijt de pijn Lollypops, als het contact blijf houden dan blijft de pijn en het verlies. Misschien probeerd ie op zijn manier jou te helpen met het verwerken van alles.

Het komt wel goed met je, ik zou zeggen leg je erbij neer dat ie je kijhard heeft gedumpt (voor 'n ander?) en dat hij misschien nog wel om je geeft omdat jullie samen zijn geweest maar je moet jezelf niet laten gebruiken om hem beter te laten voelen!
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  dinsdag 22 juli 2008 @ 10:57:20 #277
205904 lollypops
An end has a start
pi_60263248
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 10:53 schreef Tarot het volgende:

[..]

Och, je hoeft het niet direct op jezelf te betrekken hoor. Ik denk dat het vooral komt door de manier waarop het gelopen is, dat ik het nog steeds niet heb kunnen verwerken. En wist ik eigenlijk al vrij snel dat het zo zou lopen als nu. Ik zie het voor een groot deel als een keuze van mezelf.
Hoe is het gelopen dan.... Misschien kunnen wij hiervan nog leren???
pi_60263782
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 10:57 schreef lollypops het volgende:
[..] Hoe is het gelopen dan.... Misschien kunnen wij hiervan nog leren???
Het was een combinatie van verlies.... ik verloor niet alleen haar, maar ook gezamelijke vrienden en mensen die ik associeer met een tijd waarin ik veel ben veranderd en iemand geworden die meer van zichzelf houdt.

Daarnaast maakte ze het zelf eerst uit omdat het haar teveel energie koste, maar toen ik vervolgens besloot dan echt geen contact meer te willen krabbelde ze terug en wilde ze vrienden blijven. Ze heeft veel moeite gedaan om me te overtuigen en door mijn beslissing om toe te geven, realiseerde ik pas hoeveel ik van haar hield.... Ik had nog nooit mijn trots opgegeven voor iemand en die trots heb ik nooit meer terug gekregen.

Ik heb nu het gevoel dat wanneer zij me weer accepteert, die keuze niet voor niets is geweest.
Doe eens wild ....
pi_60263797
H'e Lollypops ik zag in een ander topic dat jij ook na 4 jaar verlieft ben geworden op een ander tijdens je relatie
Wel erg henkenbaar idd *zucht*

Echt raar hoe mensen 'zomaar' verlieft kunnen worden op een ander als de relatie niet goed loopt.
Naar mijn idee is dit vlucht gedrag zonder de pijnt te verwerken of problemen op te lossen doorschieten naar de volgende....

Niet boos op je hoor

[ Bericht 42% gewijzigd door Chev op 22-07-2008 11:28:45 ]
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  dinsdag 22 juli 2008 @ 12:05:06 #280
205904 lollypops
An end has a start
pi_60264964
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 11:19 schreef Chev het volgende:
H'e Lollypops ik zag in een ander topic dat jij ook na 4 jaar verlieft ben geworden op een ander tijdens je relatie
Wel erg henkenbaar idd *zucht*

Echt raar hoe mensen 'zomaar' verlieft kunnen worden op een ander als de relatie niet goed loopt.
Naar mijn idee is dit vlucht gedrag zonder de pijnt te verwerken of problemen op te lossen doorschieten naar de volgende....

Niet boos op je hoor
Dat krijg je he, als je je kop in het zand steekt(tijdens mijn toenmalige 4 jarige relatie)! Je hoopt steeds dat alles wel goed komt! Totdat je tegen iets aanloopt wat niet snor is(verliefd worden op een ander)... Helaas werden toen pas mijn ogen geopend.. Ik ben wel erg blij dat ik deze relatie op een juiste en nette manier heb afgelsoten met alle respect voor mijn toenmalige ex partner...

De gevoelens die ik toen had voor die andere jongen waren zeker oprecht en kon ik ook niet zomaar opzij zetten.... Nu na 7 maanden ben ik er achter gekomen dat ik mezelf voorbij ben gelopen en heb dus besloten om er een punt achter te zetten... Weet je hoe moeilijk dat is als je echt knetter gek op iemand bent..?? Maar op dat moment vond ik dat ik voor mezelf moest kiezen en eerst aan mezelf moest werken..

Dat krijg je als je te snel aanpapt met een nieuwe liefde(dat is mijn ervaring althans). Uiteraard (zoals je denk ik ook al gelezen hebt) speelde er ook andere factoren hierin mee, ook van zijn kant.. Nou ja, alles bij elkaar maakt het in ieder geval niet makkelijk ....

Ik verwacht dat hij daarom ook heel erg kortaf is tegen mij... Een van de reden waarom ik er een punt achter heb gezet is omdat ik vind dat ik moet leren om alleen te zijn...... Maar goed, dit alles neemt niet weg dat ik daardoor minder van hem hou ....

[ Bericht 1% gewijzigd door lollypops op 22-07-2008 12:15:32 ]
pi_60265040
Mijn ex-vriendin kon ook nooit alleen zijn..
Ze heeft nu dus ook een nieuwe vriend.
Klinkt alsof ze in jouw voetsporen treed.

En ja ik weet dat het moeilijk is om iemand te verliezen waar je zielsveel van houd.. denk meerdere mensen hier
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  dinsdag 22 juli 2008 @ 12:23:26 #282
205904 lollypops
An end has a start
pi_60265414
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 12:07 schreef Chev het volgende:
En ja ik weet dat het moeilijk is om iemand te verliezen waar je zielsveel van houd.. denk meerdere mensen hier
Ik bedoel meer het feit om er dan zelf een punt achter te zetten...
By the way: hoofdreden was voor mij omdat ik het gevoel had dat het allemaal van mijn kant uit moest komen... maar ook daar zit weer een heel verhaal achter!
pi_60265477
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 12:23 schreef lollypops het volgende:

[..]

Ik bedoel meer het feit om er dan zelf een punt achter te zetten...
By the way: hoofdreden was voor mij omdat ik het gevoel had dat het allemaal van mijn kant uit moest komen... maar ook daar zit weer een heel verhaal achter!
Dat zal best
Achteraf gezien was ik te toegeevelijk, ik probeerde haar op alle mogelijke manieren gelukkig te maken (zeker de afgelopen 6 maanden) dus deed daar alles voor, ook daar zit een heel verhaal achter..
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  dinsdag 22 juli 2008 @ 12:29:26 #284
205904 lollypops
An end has a start
pi_60265574
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 12:26 schreef Chev het volgende:

[..]

Dat zal best
Achteraf gezien was ik te toegeevelijk, ik probeerde haar op alle mogelijke manieren gelukkig te maken (zeker de afgelopen 6 maanden) dus deed daar alles voor, ook daar zit een heel verhaal achter..
Wat wil je hiermee zeggen??
pi_60266321
Ik bedoelde er niks mee, ik had het alleen over m'n eigen situatie, en kan 't best gegrijpen..
Aan elke relatie breuk hangt een verhaal weet je daar oordeel je niet zomaar over tenzij je erbij ben.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  dinsdag 22 juli 2008 @ 13:30:07 #286
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_60267232
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 09:25 schreef Chev het volgende:

• Zeg niet (meteen) ja als hij/zij terugkomt naar je!!!
  • Dat maakt je juist misschien interessanter voor de ander als diegene je echt terug wil Hier moet je dan echt een goede afweging maken.

Ik heb zelf deze fout een keer gemaakt. De gronden waarop we weer bij elkaar kwamen, waren gewoon verkeerd...
    pi_60267652
    Precies Brain
    Als je niet over alles een kan worden kan je er naar mijn idee beter niet opnieuw mee beginnen.
    Mannen over vrouwen _O-
    Altijd blijven lachen
      dinsdag 22 juli 2008 @ 15:58:39 #288
    142116 ThaBrain
    Baka desu ne?
    pi_60271183
    quote:
    Op dinsdag 22 juli 2008 13:44 schreef Chev het volgende:
    Precies Brain
    Als je niet over alles een kan worden kan je er naar mijn idee beter niet opnieuw mee beginnen.
    Het ligt er een beetje aan hoeveel tijd er zit tussen het uit elkaar gaan en weer bij elkaar komen. Een periode van 3 weken is te kort om over alles na te denken. Dan weet je gewoon nog niet wat je wil, want dan ben je veel te veel bezig met je gevoel verwerken/onderdrukken

Pas als je beiden de kans hebt gehad om er heel goed over na te denken, zou je het opnieuw kunnen proberen. Maar ook dat zal lastig worden. Het gaat niet voor niks uit
    pi_60271621
    Da's waar ja.. er gaat voor mij wel 'n poosje overheen (zeker meer dan 'n maand of meer) voordat ik zeker zou weten of ik haar terug wil/kan nemen, als dat ooit het geval is.

Ik ben resoluut geweest, omdat ik heb gezecht dat ik haar 3 maanden niet wil spreken,
    Nu ik dat dus gedaan heb, en het laatste woord is gezecht, raak lichtelijk in paniek

Heb m'n msn maar even uitgezet, zat al een half uur tegen haar msn naam aan te staren helpt ook niet echt.

[ Bericht 14% gewijzigd door Chev op 22-07-2008 16:50:35 ]
    Mannen over vrouwen _O-
    Altijd blijven lachen
      dinsdag 22 juli 2008 @ 17:01:50 #290
    142116 ThaBrain
    Baka desu ne?
    pi_60272880
    quote:
    Op dinsdag 22 juli 2008 16:14 schreef Chev het volgende:
    Da's waar ja.. er gaat voor mij wel 'n poosje overheen (zeker meer dan 'n maand of meer) voordat ik zeker zou weten of ik haar terug wil/kan nemen, als dat ooit het geval is.

Ik ben resoluut geweest, omdat ik heb gezecht dat ik haar 3 maanden niet wil spreken,
    Nu ik dat dus gedaan heb, en het laatste woord is gezecht, raak lichtelijk in paniek

Heb m'n msn maar even uitgezet, zat al een half uur tegen haar msn naam aan te staren helpt ook niet echt.
    Dat staren naar msn herken ik wel Maar al te goed helaas

Ik ben zelf niet zo resoluut geweest om een termijn af te spreken. Dat kon ik op dat moment niet. Nu zou ik het wel kunnen. Het boeit me allemaal niet zoveel meer

Ik heb het idee dat het goed gaat komen toch al laten varen.
    pi_60277459
    @Alec690
    Maar weet je, het kan ook gewoon zo zijn dat jullie allebei een andere partner nodig hebben. Zij iemand die lekker altijd naast haar op de bank komt zitten en jij iemand die haar eigen ding doet. Dat maakt jou en haar niet slecht, de combinatie tussen jullie tweetjes was dan gewoon niet goed. Het is niks om je gekrenkt over te voelen. Dat zij je jaloers probeert te maken zal waarschijnlijk zijn omdat zij ook verdriet heeft en zich gekrenkt voelt, dan halen mensen nu eenmaal uit.

Ikzelf merk dat ik een hoop narigheid die is gebeurd eerder vergeten ben en dat komt nu langzaam terug. De kille blikken, de hatelijke koude opmerkingen en dan komen ook de tranen weer omdat het zoveel pijn doet. En dan vraag ik me ook af hoe ik in hemelsnaam toch nog met hem ben gaan samenwonen. Ik voel me echt zo'n loser dat ik zelfs al liet ik weten dat het niet oke was, toch gepikt heb in de hoop dat het beter zou worden.
      dinsdag 22 juli 2008 @ 23:21:59 #292
    100297 teamlead
    Nu met Napoleon complex
    pi_60283584
    en ja hoor.... knallende ruzie weer met m'n ex...

Ik had haar een mail gestuurd, om (zoals beloofd) haar op de hoogte te houden van m'n therapie... En in diezelfde mail vertelde ik haar ook dat ik ongelofelijk verward ben doordat ik een zwak heb voor iemand, maar tegelijkertijd alleen maar m'n ex wil... Ik schreef letterlijk dat ze maar 1 kik hoeft te geven om me terug te krijgen. Ik geloof nog steeds dat wij een toekomst samen kunnen hebben, hoe moeilijk dat ook zou worden. Ik weet dat alles wat er gebeurt is bij ons allebei z'n sporen heeft achtergelaten, maar zij is de vrouw van mijn leven....

Dat was dus niet slim . Op de een of andere manier legde ze het zo uit dat ze er van overtuigd was dat ik toen we nog een relatie hadden al een zwak had voor die andere dame... en toen ik duidelijk maakte dat dat absoluut niet het geval was, vond ze vooral dat ik wel heel snel ging en dat
    quote:
    alle kieren die er nog waren, nu wel dicht zijn
    toen ik daar ontzettend boos over werd en zei dat ik vond dat ze een beroerd moment gekozen had om de jaloerse ex uit te hangen, was het hek natuurlijk van de dam. Die kwalificatie vond ze beledigend en ze eiste dat ik dat terug zou nemen.
    Daarna ging het snel . Ik flipte, zij verweet me weg te lopen en de makkelijke weg te kiezen, ik antwoorde dat weglopen van de liefde van mijn leven alles behalve makkelijk was en heb vervolgens msn uitgezet...

en nu.... nu voel ik me intens kut. Ik hou van haar... meer dan van wie dan ook en ik zou letterlijk alles voor haar over hebben... en tegelijkertijd moet ik ergens een grens trekken. De afgelopen 2 en een halve maand heb ik letterlijk iedere dag jankend in bed gelegen.. en nu ik eindelijk daar een soort van mee om kan gaan en ik zelfs een zwak heb voor iemand die ongelofelijk lief is en me niet veroordeelt gebeurt dit..

kan iemand me even een nekschot geven of zorgen dat deze nachtmerrie ophoudt? Ik kan niet meer....
    If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
    Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
    Victory belongs to the most persevering
    pi_60285096
    Oei Teamlead.. Dat klinkt echt niet lekker zeg. Niet om grof te zijn, maar ze klinkt als een onaardig meisje. Iemand die absoluut niet zeker is van zichzelf. Ik zou haar (en jou) eerst heel lang laten afkoelen voor ik weer contact zou aanraden.
    Ze is niet eerlijk naar jou toe. Daar mag je best boos om zijn.

Ik heb gisteren een kaartje gestuurd voor haar verjaardag, niks geen bedankje, niets.. Zou ze me echt helemaal vergeten zijn?
    Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
    pi_60288896
    Vergeten doe je nooit.
    Vervagen wel.

Ik kreeg gisteren overwacht een telefoontje van de moeder van m'n ex die vroeg hoe het ging (wel lief).
    Goed gesprek, maar kreeg te horen dat m'n ex al (waarschijnlijk) een poosje verlieft was op die ander, en dat de liefde voor mij 'een ander soort liefde' was ofzo..

Kan er weinig tot niks mee, voelde me daarna weer down.

Ben er nu helemaal klaar mee, haar foto's (op hyves) met mij zijn verwijderd en vervangen door nieuwe met hem.
    Kijk nu ook niet meer op hyves.

ze heeft me gedumpt, en ik ben er nu klaar mee, betekend niet dat ik 't vergeet of dat ik het niet moeilijk heb (huil nog steeds af en toe) maar de ergste pijn is weg, nu nog het verlies verwerken.

Zit nu in de fase van het bood/verdrietig zijn en het loslaten, en dat in 'n maand tijd

Of ik haar helemaal los kan laten weet ik niet, weet wel dat ze een stuk meer levens ervaring nodig heeft om nog terug bij mij te kunnen komen, en me moet kunnen accepteren zoals ik ben.

Denk dat ik toch liever over een poosje op zoek ga naar iemand anders die dat wel kan, al loop je dan weer zo'n risico om pijngedaan te worden, maar ook om gelukkig te zijn mes aan twee kanten dus.
    Mannen over vrouwen _O-
    Altijd blijven lachen
      woensdag 23 juli 2008 @ 10:03:17 #295
    100297 teamlead
    Nu met Napoleon complex
    pi_60289095
    quote:
    Op woensdag 23 juli 2008 00:31 schreef Miesjel het volgende:
    Oei Teamlead.. Dat klinkt echt niet lekker zeg. Niet om grof te zijn, maar ze klinkt als een onaardig meisje. Iemand die absoluut niet zeker is van zichzelf. Ik zou haar (en jou) eerst heel lang laten afkoelen voor ik weer contact zou aanraden.
    Ze is niet eerlijk naar jou toe. Daar mag je best boos om zijn.
    Onaardig is ze niet hoor... vind ik . Maar deze kant van haar is niet haar meest charmante en doet ook best pijn... En het irritante is dat ik zo onderhand aan mezelf ga twijfelen als ze zo reageert
    quote:
    Ik heb gisteren een kaartje gestuurd voor haar verjaardag, niks geen bedankje, niets.. Zou ze me echt helemaal vergeten zijn?
    Vergeten is ze je vast niet... misschien weet ze gewoon niet zo goed hoe ze hierop moet reageren, omdat jij duidelijk iets anders wilt dan zij?
    If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
    Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
    Victory belongs to the most persevering
      woensdag 23 juli 2008 @ 10:09:00 #296
    142116 ThaBrain
    Baka desu ne?
    pi_60289209
    @ Teamlead: Waarom vertelde je haar dat je een zwak hebt voor iemand? Sommige mensen willen dat niet weten van hun ex Je had toch ook kunnen vertellen hoe het met je ging zonder dat je dat vertelde? Je liegt er dan niks aan, je verzwijgt alleen wat Maar ik denk dat je zelf nu zoiets hebt van dat je het liever niet had verteld.

@ Miesjel: Ze zal je vast nog niet vergeten zijn hoor. Ook voor haar is het natuurlijk moeilijk.

Ik heb gisteren op de hyves van mijn ex gekeken. Er was een berichtje van iemand die aan haar vroeg hoe het ging. Ze heeft teruggekrabbelt dat het goed met haar gaat en dat ze druk is en liefdesperikelen enzo.
    Dat heeft me zoveel goed gedaan. Het geeft toch aan dat zij er ook nog steeds mee bezig is. Ik put er geen hoop uit, maar ik voel me er op de een of andere manier wel een stuk beter door
    pi_60293559
    Lolly, Miesl en de rest een beetje ok?
    Hoor zo weinig van jullie

Kop op he shouders recht, kin omhoog!
    Mannen over vrouwen _O-
    Altijd blijven lachen
    pi_60297247
    quote:
    Op woensdag 23 juli 2008 13:13 schreef Chev het volgende:
    Lolly, Miesl en de rest een beetje ok?
    Hoor zo weinig van jullie

Kop op he shouders recht, kin omhoog!
    jaja, het gaat prima, al houdt het niet over.
    Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
      woensdag 23 juli 2008 @ 17:13:57 #299
    189732 Niara
    Whooo hooo!
    pi_60299146
    Wow, wat zou ik blij geweest zijn wanneer ik dit forum had gekend toen ik gedumpt werd.
    Daar heb ik ook nog ruim een jaar mee rond gelopen.
    Ik vind dit echt een goed topic en ik denk dat het toch een hoop steun biedt.
    In ieder geval veel succes en moed aan degene die hier rondlopen met liefdesverdriet.

En misschien nogal een gekke vraag..
    toen ik gedumpt werd door mijn eerste vriendje werd ik plotseling ongesteld en duurde het een maand..
    is dat ook een verschijnsel van ldvd, of is mijn lichaam gewoon raar?
      woensdag 23 juli 2008 @ 17:30:36 #300
    142116 ThaBrain
    Baka desu ne?
    pi_60299629
    quote:
    Op woensdag 23 juli 2008 17:13 schreef Niara het volgende:
    Wow, wat zou ik blij geweest zijn wanneer ik dit forum had gekend toen ik gedumpt werd.
    Daar heb ik ook nog ruim een jaar mee rond gelopen.
    Ik vind dit echt een goed topic en ik denk dat het toch een hoop steun biedt.
    In ieder geval veel succes en moed aan degene die hier rondlopen met liefdesverdriet.

En misschien nogal een gekke vraag..
    toen ik gedumpt werd door mijn eerste vriendje werd ik plotseling ongesteld en duurde het een maand..
    is dat ook een verschijnsel van ldvd, of is mijn lichaam gewoon raar?
    Ja we hebben redelijk wat steun van elkaar hier Er komt ook een meet trouwens Je bent uitgenodigs hoor Hoe meer zielen, hoe meer vreugd (en steun )

Ik heb geen idee of dat een verschijnsel is van liefdesverdriet. Ik heb er zelf geen last van gelukkig Dat zou nog eens wat worden zeg
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')